kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Najlepszy sprzęt to Huawei B593 - ma najsilniejsze WIFI i nic sie nie wiesza, zestaw modem + d-link jeszcze nie przetestowałem dłużej jak 3 dni wiec ciężko jeszcze go ocenić jak się sprawuje. Jeśli ktoś mieszka daleko od nadajnika to polecam zestaw domowy bo nie trzeba kupować anteny panelowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Dużo pozytywnych opinii czytałem o Huawei B593, ale niestety nie jest dostępny w opcji, która mnie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Wszystko już wiem, zostałem wprowadzony w błąd w punkcie AP cyfrowego polsatu, okazało się iż mam telewizję Familijny HD + pakiet Max HD i moja kwota zaobowiązania wynosi nie 49,90 zł tylko 39,90. Dalej już poszło szybko, bez problemu uzyskałem internet z rabatem na 50% i telefon za 1 zł, nikt niczego nie sprawdził i nie powiedział mi że jednak nie będzie zniżek ani na internet ani na telefon. Wszystko ładnie, pięknie i miło, aż do dzisiaj. Dzisiaj zostałem z wielkim problemem co mam dalej zrobić, i jak to załatwić.http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... &start=510 Tutaj wszystko szczegółowo opisałem. Miłego czytania, i nie wierzcie nikomu tylko sobie, nagrywajcie rozmowy. Jeżeli sprawa się nie wyjaśni to będę pisał skargę do UIKOK bo tylko to mi pozostanie. Miało być tak pięknie a wyszło jak wyszło. Pozdrawiam Nie dostaniesz rabatu na telefon gdyż podpisałeś umowę gdy TV nie był w kwocie 49,90 lub więcej. Pozostało Ci tylko iść do punktu, z[beep]ać panią i kazać napisać reklamacje, iż z jej błędu wypisała Ci umowę i poinformowała o rabacie, który Ci nie przysługuje. Albo anulują umowę albo dostaniesz rabat 50% na telefon a internet z rabatem -48,90. Bo telefon był podpisany jako drugi produkt z tego co wnioskuje z twego tematu bo zwróciłeś internet i wziąłeś jeszcze raz ale już po podpisaniu umowy na telefon. Kolejność powinna być taka: Zwiększenie TV na 49,90 Familijny Max HD (nie wieże, ze nie było takiej oferty skoro miałeś 39,90 zawsze jest co jeden pakiet w górę a nie dwa jak u Ciebie) Podpisać internet Podpisać telefon. Zauważyłem, że osoby z punktów plusa nie ogarniają klientów z CP i gadają bzdury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Dużo pozytywnych opinii czytałem o Huawei B593, ale niestety nie jest dostępny w opcji, która mnie interesuje Jest tylko kosztuje 1 zł + 5 miesięcznie lub 99 zł na własność w punktach CP i mają go na stanie. Jeśli mówimy o cenie 59,90 za 20 GB bez limitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 A ja mam takie pytanie: W maju przedłużyłem umowę, sprzęt na własność i chyba już po gwarancji. Chciałbym wziąć router. Dałoby radę coś takiego zrobić? 169 zł w komputroniku mieli D-link DWR-116 lub czekać do przedłużenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Dużo pozytywnych opinii czytałem o Huawei B593, ale niestety nie jest dostępny w opcji, która mnie interesuje Jest tylko kosztuje 1 zł + 5 miesięcznie lub 99 zł na własność w punktach CP i mają go na stanie. Jeśli mówimy o cenie 59,90 za 20 GB bez limitu Zgadza się, tylko ja myślałem o opcji 20 GB za 49,90 zł w sprzedaży przez www Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... er-lte.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Bo przez www nie dają wyboru co do sprzętu. Dają najtańszy bo cenę tną o dyszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Wszystko już wiem, zostałem wprowadzony w błąd w punkcie AP cyfrowego polsatu, okazało się iż mam telewizję Familijny HD + pakiet Max HD i moja kwota zaobowiązania wynosi nie 49,90 zł tylko 39,90. Dalej już poszło szybko, bez problemu uzyskałem internet z rabatem na 50% i telefon za 1 zł, nikt niczego nie sprawdził i nie powiedział mi że jednak nie będzie zniżek ani na internet ani na telefon. Wszystko ładnie, pięknie i miło, aż do dzisiaj. Dzisiaj zostałem z wielkim problemem co mam dalej zrobić, i jak to załatwić.http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... &start=510 Tutaj wszystko szczegółowo opisałem. Miłego czytania, i nie wierzcie nikomu tylko sobie, nagrywajcie rozmowy. Jeżeli sprawa się nie wyjaśni to będę pisał skargę do UIKOK bo tylko to mi pozostanie. Miało być tak pięknie a wyszło jak wyszło. Pozdrawiam Nie dostaniesz rabatu na telefon gdyż podpisałeś umowę gdy TV nie był w kwocie 49,90 lub więcej. Pozostało Ci tylko iść do punktu, [beep] panią i kazać napisać reklamacje, iż z jej błędu wypisała Ci umowę i poinformowała o rabacie, który Ci nie przysługuje. Albo anulują umowę albo dostaniesz rabat 50% na telefon a internet z rabatem -48,90. Bo telefon był podpisany jako drugi produkt z tego co wnioskuje z twego tematu bo zwróciłeś internet i wziąłeś jeszcze raz ale już po podpisaniu umowy na telefon. Kolejność powinna być taka: Zwiększenie TV na 49,90 Familijny Max HD (nie wieże, ze nie było takiej oferty skoro miałeś 39,90 zawsze jest co jeden pakiet w górę a nie dwa jak u Ciebie) Podpisać internet Podpisać telefon. Zauważyłem, że osoby z punktów plusa nie ogarniają klientów z CP i gadają bzdury. Z tego co mi mówili (a wydzwaniałem do COK wiele razy) miałem jedną telewizję na siebie za 39,90 a drugą za 49,90 tylko w tej drugiej był pakiet maxhd i że to się nie wliczało. Nie mogłem podnieść zobowiązania z tej 39,90 na 49,90 ponieważ na drugiej miałem już 49,90 z tym pakietem max hd bo gdybym tak zrobił to musiałbym czekać 60 dni, a żeby nie czekać tych 60 dni to musiałem podnieść pakiet z tych 49,90 na 59,90 (9 miesięcy mam płacić 49,90 a po tym okresie 59,90), tak mi to tłumaczyli ale i tak dalej tego jakoś nie mogę ogarnąć. Płacę za dwie telewizje i jeszcze problem miałem z tym bo mi głupot nagadali w AP Cyfrowego Polsatu. Z tym podniesieniem Abo za TV też nie było tak prosto bo gdybym podniósł w punkcie AP to bym się znowu nie załapał na promocję bo umowa by weszła w życie z dniem 26-go, ale już przez infolinie umowa wchodzi z tym dniem w którym dzwoniłem, i znowu nic z tego nie rozumiem hehe. Teraz tak, pakiet TV się jeszcze nie zmienił ale w informacjach dodatkowych mam informacje : Kontrakt połączony w ramach smartDOM: Rabat smartDOM Przy internecie w informacjach dodatkowych także jest już dobrze: Kontrakt połączony w ramach smartDOM: Superoferta z rabatem Zostaje czekać na reklamację w plusie, pani Magda_Plus z forum plusa odedzwała się w sprawie mojej reklamacji, zobaczymy co będzie dalej. Narazie mam naliczone za neta 119,73 zł 29 zł aktywacja, jakieś 30 zł za niepełny okres rozliczeniowy i normalnie 59,90 za neta, będę pisał znowu reklamację żeby policzyli mi rabat już od pierwszego okresu rozliczeniowego przez te moje nerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Czyli mniejsza nie spełniała warunków promocji jak i ta druga droższa bo maxhd nie był obowiązkiem. Wystarczyło jedną z tych umów podnieść na 49,90 jako obowiązek i jedna z druga nie mają nic wspólnego, wyciągnęli od Ciebie kasę a na pewno była oferta na 49,90 ale wmówili że nie, żeby więcej zarobić bo to starsza oferta więc aneks dał im zarobić na podniesieniu klientowi zobowiązania. Pakiet się zmieni w dniu rozliczenia ale promocje dostaniesz bo zobaczą nowy aneks wiec spoko, teraz kwestia, jak z rabatami, która umową będzie jako druga a która jako trzecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 A ja mam takie pytanie: W maju przedłużyłem umowę, sprzęt na własność i chyba już po gwarancji. Chciałbym wziąć router. Dałoby radę coś takiego zrobić? 169 zł w komputroniku mieli D-link DWR-116 lub czekać do przedłużenia. Przy najbliższej okazji podjadę do APS i zapytam jak to można sensownie rozwiązać. Jak się nie uda trzeba będzie coś kupić. Wolałbym wynajem z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmac1989 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie wiecie czy istnieje możliwość wymiany karty sim, którą używam do routera Huawei B593 na kartę nano sim, którą mógłbym używać w ipadzie air kiedy nie ma mnie w domu? I pytanie, które powinno być zadane pierwsze, czy lte CP będzie działało na najnowszym ipadzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Póki co CP nie ma w ofercie kart SIM nano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Czyli mniejsza nie spełniała warunków promocji jak i ta druga droższa bo maxhd nie był obowiązkiem. Wystarczyło jedną z tych umów podnieść na 49,90 jako obowiązek i jedna z druga nie mają nic wspólnego, wyciągnęli od Ciebie kasę a na pewno była oferta na 49,90 ale wmówili że nie, żeby więcej zarobić bo to starsza oferta więc aneks dał im zarobić na podniesieniu klientowi zobowiązania. Pakiet się zmieni w dniu rozliczenia ale promocje dostaniesz bo zobaczą nowy aneks wiec spoko, teraz kwestia, jak z rabatami, która umową będzie jako druga a która jako trzecia. No nie gadaj, no ja tak chciałem zrobić czyli na sztywno podnieść zaobowiązanie na 49,90 ale babka uparcie twierdziła, że jak tak zrobię to nie będę miał tych 60 dni, i żeby mieć te wymagane 60 dni to muszę podpisać umowę za 59,90 na telewizję. Więc co? Znowu mnie w balona zrobili ? Bo ja mam to wszystko nagrane, że konsultantka twierdziła że muszę podpisać umowę na 59,90 minimalnie. A dokładniej: Umowa 1 na TVCP w grudniu 2013 podpisałem umowę na 49,90zł Pakiet Familijny HD + MaxHD. Miałem 5 miesięcy gratis, w sierpniu przed końcem okresu zrezygnowałem z pakietu MaxHD i płaciłem 39,90 Umowa 2 na TVCP, ta sama sytuacja jak wyżej z tym że nie rezygnowałem z pakietu MaxHD i płaciłem cały czas 49,90. Pani Dubiel z COK stwierdziła iż muszę podnieść pakiet na 59,90 żeby załapać się na promocję, inne przypadki dyskwalifikują mnie, a na pytanie dlaczego, odparła że nie będę wtedy abonentem ze starzem 60 dni. No dla mnie to śmieszne jak CP mam od 8 lat conajmniej, w tym kilka lat dwie telewizje na siebie. Byłem po prostu w szoku. Ale pani to nie przeszkodziło potwierdzić swoje słowa. Zbaraniałem i pewnie mnie wycyckali jak zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Dalej cisza. Wy dzwoniliście z reklamacjami czy pisaliście? Dzwoniłem z reklamacją do plusa (3 umowa) i CP (internet, 2 umowa) (drugi pełny okres bez rabatów). Plus odpowiedział po tygodniu, że uznali reklamację (zresztą, tam za 1 pełen okres również dali mi rabat, drugi był bez rabatu, w CP tylko 10PLN w drugim miesiącu, 1 pełen + reszta płatne 100%). Dalej czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmac1989 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Póki co CP nie ma w ofercie kart SIM nano. Dziękuję za odpowiedź, ale mam jeszcze inne pytanie. Na stronie CP widzę, że mogę dokupić kolejną kartę sim do internetu, który zawiera pakiet min. 20 GB (mam 25 GB power lte), usługa nazywa się "Ekstra Sim". http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... tra-sim.cp W związku z tym chciałbym się upewnić ile wynosiłaby kara za zniszczenie karty sim, z której zostałaby wycięta karta nano sim? 19 zł? Tyle co za wydanie nowej? Oraz pytanie do tych, którzy już wdrożyli ten pomysł i używają: czy lte Cyfrowego Polsatu działa na ipadzie air? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Nie ma żadnej kary za zniszczenie karty - jest tylko opłata za wydanie nowej. Czyli - wycinasz na własną rękę; uda się, to dobrze, nie uda, tuptasz po nową kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Czy ktoś z forumowiczów jest mieszkańcem Pszowa woj.śląskie i posiada internet Power LTE i jak jest z zasięgiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 W twojej najbliższej okolicy masz 3 nadajniki LTE. Pszów, Rzuchów, Wodzisław ul. Pałacowa 5. Myślę, że nie będzie problemu z odbiorem. http://beta.btsearch.pl/?dataSource=ukelocations&network=&standards=&bands=¢er=50.038754%2C18.388692&zoom=13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Szukam kogoś kto ma power LTE żeby wypróbować bo w APS-ie powiedziano mi,że u mnie będzie problem .W/g btsearch też mi pokazuje ,że nie mam zasięgu LTE.Na ślepo nie chcę brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Przycieli już komuś neta do jakichś nierealnych prędkości po wykorzystaniu podstawowego pakietu? Bo na forum plusa piszą o masowych lejkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorgo0001 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Szukam kogoś kto ma power LTE żeby wypróbować bo w APS-ie powiedziano mi,że u mnie będzie problem .W/g btsearch też mi pokazuje ,że nie mam zasięgu LTE.Na ślepo nie chcę brać. Idź do APS i weź na próbę internet Power LTE tylko w CP a nie w salonie PLUSA. Mam doświadczenie u siebie że internet z Plusa robi problem i np umnie nie działał lub bardzo słabo. Poszedłem do APS CP i wziołem na 7dni i LTE działa jak złoto śmiga ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorgo0001 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Przycieli już komuś neta do jakichś nierealnych prędkości po wykorzystaniu podstawowego pakietu? Bo na forum plusa piszą o masowych lejkach Ja korzystam z POWER LTE CP i mnie nie przycieli chociaż już pakiet mnie się skończył 1,5 tygodnia temu. Może w Plusie przycinają ale nie słyszałem aby w CP tak robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Wcześniej pisałem o swoich problemach z SmartDomami, dzisiaj dzwonili do mnie z Plusa, uznali moją reklamację, dodatkowo muszą zamienić rabaty, bo teraz mam tak iż za neta w CP mam rabat na 49,90 a 50% zniżki na telefon, po zamianie wszystko ma wrócić do normy czyli Abonament TV 59,90 (przez 9 miesięcy 49,90) Internet 20GB za 29,90 i abonament w plusie za 1 zł (+ 3 miesiące gratis za przeniesienie). Jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy i potraktowania mnie sprawiedliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 [quote name="Jorgo0001"Ja korzystam z POWER LTE CP i mnie nie przycieli chociaż już pakiet mnie się skończył 1' date='5 tygodnia temu. Może w Plusie przycinają ale nie słyszałem aby w CP tak robili.[/quote] Pytanie raczej ile GB ściągnąłeś? Bo inaczej to nie ma co rozmawiać i porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.