kfm877 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Żeby się nie wkopać, przed zamówieniem internetu z Playa radzę najpierw sprawdzić zasięg H+/LTE np. na mapie bts search. Przypominam, że internet play nie działa tak jak rozmowy - z roamingu krajowego innych operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bovima Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 ...następna kwota znowu zamiast 29,90 jest 59,90 znowu trzeba pisać reklamację. Mają taki [beep] że szok. Internet bez limitu. Dobre sobie, co za skur.....ki. Jak kosztuje, tak działa. Ja mam maksymalny pakiet (44,99 w programie SmartDom) i takich objawów nie zaobserwowałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 No dobra chyba odpuszczę sobie LTE CP,a pomyślę o Dropssie co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Żeby się nie wkopać, przed zamówieniem internetu z Playa radzę najpierw sprawdzić zasięg H+/LTE np. na mapie bts search. Kartę play zamówiłem za darmo także nawet gdyby nie było LTE to mała strata. ...następna kwota znowu zamiast 29,90 jest 59,90 znowu trzeba pisać reklamację. Mają taki [beep] że szok. Internet bez limitu. Dobre sobie, co za skur.....ki. Jak kosztuje, tak działa. Ja mam maksymalny pakiet (44,99 w programie SmartDom) i takich objawów nie zaobserwowałem... no to różnica między 30 zł a 40 zł jest taka wielka? Dobre sobie, miałem brać wyższy pakiet w tej ofercie, na szczęście na wziąłem bo i tak to nic nie daje, wystarczy poczytać na forum plusa co się dzieje, jak ludziom z najwyższym pakietem przycinają łącza. Wcześniej dawali lejki powyżej 100 GB teraz już po 40 GB masz lejek . FUP nie działa, nikt nic nie wie, a operator w Internecie bez limitu ogranicza go nie tylko prędkością ale i przesyłem danych. No dobra chyba odpuszczę sobie LTE CP,a pomyślę o Dropssie co wy na to? Jak za 50 zł to śmiało bierz, w LTE się wpakujesz i potem będziesz płakał albo liczył na łut szczęścia czy ci przytną czy nie, nie mówiąc już o liczeniu danych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Witam Ktoś może wie w jaki sposób zmusić pakiet nocny do działania krok po kroku? Za [beep]ę nie mogę tego ogarnąć, będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 W nowych taryfach musisz być połączony w HSPA+, aby skorzystać z pakietu nocnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Czyli wpinam modem do kompa i poprzez tamtejsze menu ustawiam HSPA+ jak rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tak, ustawiasz HSPA+ i wtedy masz naliczano nocny transfer od wymaganej godziny. Jeżeli nie przełączysz na HSPA+ tylko zostawisz na LTE to ci będzie ciągnąć z pakietu podstawowego itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Cóz, jak bardzo bym chciał, usługa ta kompletnie nie działa. Internet chodzi jeszcze gorzej niż przy wykorzystanym pakiecie w LTE. Domyślam sie że to ma związek z poniższym, ale nie jestem specjalistą w tego typu sprawach. Może? ten abonament pusty coś wadzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Skoro masz Power LTE to masz tzw. internet bez limitu. Pod warunkiem, że nie wpadłeś w "lejek" z powodu pobrania bardzo dużej liczby danych (nieoficjalnie te widełki są określone miedzy 100-200GB danych) z ograniczeniem prędkości do 16kbps. Poza tym w Power LTE po wykorzystaniu pakietu abonamentowego (200MB), pakietu cyklicznego Power LTE (u Ciebie 20GB) w zasięgu LTE ograniczona Ci zostaje prędkość pobierania do 10Mbit, a w HSPA+ do 16kbps. Nocny pakiet podejrzewam, że już też wykorzystałeś (albo go nie masz wcale) i stąd u Ciebie "nie działa". Router Edimax LT 6408n jest już kompatybilny z modemem LTE Huawei E3372. Wymagana jest aktualizacja oprogramowania routera do wersji 1.05f. Aktualizacji można dokonać poprzez pobranie odpowiedniego pliku aktualizacji na stronie www Cyfrowego Polsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... o-pobrania Jeszcze nie testowałem, czy nadal co jakiś czas w tej wersji oprogramowania następuje rozłączanie z modemami LTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 zaloguj się do ICOK, kliknij >usługi>internet i sprawdź czy masz zieloną kropkę przy Pakiet dodatkowy Pakiet Nocny 100 GB aktywny. Z tego widać że już wykorzystałeś pakiet podstawowy i lecisz na LTE dalej. Ile pobrałeś danych całkowitych? Sprawdzisz to w >usługi>internet> tam w ramce z Aktualne warunki umowy klikasz >Sprawdź historię transferu< wpisz kod autoryzacji, kliknij w >Wykaz podstawowy< i sprawdź pobrane dane w >Dane Krajowe 36,490 GB< u mnie to tak wygląda i już jest limit do 5 Mb/s. Podaj także swoje wyniki w LTE z tego linku http://www.speedtest.net/pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulca Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 witam w obecnym okresie rozliczeniowym aktywowałem Pakiet Nocny. Po kilku dniach sprawdzam stan danych, i widzę że nocny nie ruszony, a dane zdjęte z podstawowego konta. Po interwencji dowiedziałem się że pakiet nocny obowiązuje tylko w HSPA+. Posiadam ofertę 25GB, LTE bez limitów, sprzęt ODU-IDU. Z tego co czytam, na tym sprzęcie nie działa HSPA, więc zostałem mocno oszukany. Dodatkowo po wykorzystaniu podstawowych danych (u mnie 25+5 za zakup przez internet) miałem mieć LTE bez limitu tylko ograniczone do 20MB/s. W praktyce po pobraniu około 90-100GB transfer ograniczono mi do 1MB/s. A miało być LTE bez limitu, ech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Jak starowała usługa Power LTE już pisałem o niebezpiecznym zapisie w regulaminie: viewtopic.php?f=7&t=9135&start=1065#p964746, który nagle w ciągu jednego dnia został nieco bardziej enigmatycznie zapisany o możliwości zredukowania "prędkości". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Pakiet jest włączony, tego jestem pewien. Dane Krajowe 92,250 GB - well, spodziewałem sie takiego wyniku. Z pakietu nocnego, od czasu włączenia, bo nie drgnął nawet na moment, "pozostało" 37,520 GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Hm, ciekawe, musiałbyś sprawdzić czy po 1:00 w nocy po przełączeniu na HSPA+ rośnie ci prędkość, czy może faktycznie przy braku podstawowego pakietu nie można korzystać już z nocnego transferu? Albo może mają jakąś awarię. Kto ma regulamin z dnia 06.09.2014 z punktu AP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 ODU-IDU nie obsługuje HSPA+. Działa tylko w LTE. @kulca został wpuszczony w kaczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 A kto mi jakieś czerwone litery w poście pokolorował hę? Hyhy kulca pisz reklamację żeby ci zwrócili kasę za nocny pakiet Paczta co się tu dzieje http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... start=6465 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Wszystko ponownie sprawdze po 1 w nocy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulca Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Niech sobie wsadzą te 2,9 w buty. Czy to jest podstawą do zerwania umowy, podpisując ją w regulaminie było o pakiecie nocnym, i z tym zamiarem wybrałem polsat. Zostałem mega oszukany. Jest sens iść do rzecznika praw konsumenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Niestety. Najwidoczniej po wykorzystaniu pakietu abonamentowego pakiet nocny nie ruszy. Nie dryga kompletnie nic. Podpinam modem, przestawiam z lte na tę druga opcję, ciach i żadna strona nie chce odpalać. Myślałem że to wina portu usb, ale wrzuciłem w kilka innych i nadal zero reakcji. Jeszcze 5 dni zanim pakiety sie odnowią, więc moze wtedy coś ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 kulca, pisz reklamację i poproś o wymianę sprzętu, napisz im że podpisując umowę zależało ci na pakiecie nocnym 100GB i że sprzedawca zapewniał Cię że tak będzie, ale najpierw idź do sprzedawcy i go uświadom że z tym sprzętem co masz nie jesteś w stanie korzystać z usługi nocny pakiet i poproś o wymianę odu-idu na modem z routerem. Myślę że spokojnie uda Ci się taka zagrywka a CP na bank rozwiąże tą sprawę pomyślnie. A jak masz jeszcze jakieś pytania to zadzwoń do COK Polsatu. Soanseth, też się właśnie zastanawiałem, czy ten pakiet nocny dział po wykorzystaniu pakietu podstawowego, czy też nie działa? Bo różne opinie się słyszy? Moim zdaniem jeżeli wykupiłeś nocny pakiet mimo zużycia pakietu podstawowego to powinien działać. Bez sensu byłoby to ale możliwe że tak to ustawili. Tak samo z tym LTE bez limitu, zamiast przy korzystaniu z LTE pakiet nie powinien schodzić to schodzi. A tak jakby Ci przyblokowali w końcu prędkość w LTE do 05 Mb/s to byś się przełączył na HDSPA+ i wiedział że masz do wykorzystania jeszcze pakiet podstawowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Tak czułem, że ten cały super hiper szybki internet LTE, to jedna wielka lipa. Limity są i będą jeszcze długo. Najgorsze jest brak jasnych zapisów w umowie, tak jak w PLAY, gdzie jest wyraźnie, że po 100GB MOGĄ ograniczyć prędkość, a z tego co czytam na forach w Plusie/CP to loteria. Największą bekę mam z Januszy, którzy wzięli ten internet i wyrzucili kablowy. W sumie trochę mi ich szkoda, bo taki limit, to nawet nie trzeba kopiować sieci, żeby roztrwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulca Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Dokładnie, jak bym został poinformowany przez konsultanta podczas zamawiania usługi o tym, że pakiet nocny działa tylko w HSPA+ na pewo bym się wycofał. A tak zostałem, jak to kolega powyżej napisał Januszem, rezygnując z poprzedniego dostawcy, gdzie była to radiówka z prędkością 6MB/s, ale przynajmniej bez żadnych limitów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Pakiet nocny ma działać mimo wykorzystania pakietu dziennego... Tak było w szkoleniu produktowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 A to dobra wiadomość. Może kolega ma jakąś awarię albo coś w ten deseń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.