Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zuzia

W logach zapisuje się, gdzie dane urządzenie się loguje, bo to widać po stronie operatora. W praktyce działa i się o to nie czepiają jeśli tylko rachunki są płacone. Ale ryzyko jest i kara regulaminowa jakby co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, opensource napisał(a):

Może się zapisywać - jeśli wiesz jak skorzystać z narzędzia jakim jest VPN, to operator będzie zawsze widział ten sam source IP.

VPN zadziała dla TV Smart GO, ale jeśli wrzucasz CI+ do TV (a taki sposób podał @Internauta) i oglądasz telewizję "po kablu", to nie ma szans na ominięcia logowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zuzia

Rozsyłają informację o zmianie logowania do Strefy Klienta.

 

Cytat

Włączamy uwierzytelnianie dwuskładnikowe

Przy logowaniu do Strefy Klienta oprócz loginu i hasła zostaniesz poproszony o podanie „drugiego składnika” w postaci kodu, który wyślemy na Twój numer telefonu. Dzięki temu Twoje dane i konto będą jeszcze lepiej zabezpieczone.

Cytat

Sprawdź, czy Twoje dane są aktualne

  • Zaloguj się do Strefy Klienta,
  • kliknij w ikonę klienta i wybierz „Moje konto”,
  • sprawdź swoje dane i uzupełnij je.

Brak aktualnego numeru telefonu może uniemożliwić logowanie do Strefy Klienta.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zuzia

Oni w swojej bazie mają też usunięte numery, których nie powinni używać. Potrafili wyjątkowe nachalnie dzwonić do starszej osoby z mojej rodziny z propozycją nowej umowy. To się kwalifikuje do zgłoszenia do stosownego urzędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.06.2024 o 17:29, malony napisał(a):

Próbowałem.na czacie się dowiedzieć ale nikt nic nie wie

Na czacie niczego się nie dowiesz. Kiedyś mailowo na pytanie czy w moim mieście jest awaria internetu dostałem wiadomość, że wspomniany kanał nie jest na obecną chwilę w ofercie - więc wiecie...

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie techniczne czy moduł CI obsługuje Catchup ?

15 godzin temu, vectriusz napisał(a):

Przy umowie rocznej, ile czasu przed jej końcem można złożyć wypowiedzenie i negocjować nowe warunki aneksu? Czy w nowych aneksach są nadal klauzury inflacyjne?

Minimum MSC czasu przed zakończeniem umowy, ja 2 MSC przed końcem złożyłem. Obecnie jest klauzula inflacyjna ale w nowych umowach jest możliwość rozwiązania umowy gdy podniosą opłaty bez żadnych konsekwencji.  Aneks do umowy mam od 3 czerwca raz że taniej niż misłem a dwa to mogę rozwiązać jak mi podniosą opłaty.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...