Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum oraz CP. Posiadam dekoder Evobox, mam zamiar dokupić 2 dekodery multiroom i mam pytanie:

1. Czy po aktywowaniu dekoderów multiroom wyświetlany jest komunikat kiedy musi nastąpić następna aktywacja czy np dekoder zostanie zablokowany za 5 dni nagle?

2. Jeśli zostanie zablokowany po 5 dniach to wiadomo, że po aktywacji za kolejne 5 dni się zablokuje czy istnieje możliwość że zablokuje się za np 3 dni albo 10 dni? Czy zawsze to będzie stała liczba dni ustalona po pierwszej aktywacji?

3. Jeśli zdecyduję się na dekodery HD5000s to czy w tych dekoderach jest możliwość ustalenia własnej kolejności kanałów? (np TVP1 pod 1, TVP 2, pod 2 itd)

Mam zamiar dodatkowe dekodery zostawić rodzicom którzy mieszkają osobno (tak tak wiem że usługa powinna być realizowana na terenie jednego mieszkania/domu) dlatego pytam tych co użytkują multiroom. Dla mnie żaden problem podejść przełożyć kartę nawet codziennie tylko nie chciałbym sytuacji gdzie sygnał zostanie zablokowany nagle i niespodziewanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kkocis  odpowiem tylko z własnego doświadczenia , a użytkuje już Cyfrowy Polsat 3,5 roku , że nigdy nie zdarzyło mi się ,żeby zablokowało dekoder wcześniej niż  7 dni. Przy wymianie dekodera owszem zdarzało się że po wymianie głównego po paru godzinach zablokowało dodatkowe, ale w normalnym użytkowaniu zawsze co najmniej tydzień spokoju miałem. Także podejrzewam , że jeżeli przełożysz kartę raz na tydzień to nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mi padła sieć i akurat mydelniczka się zablokowała, więc poleciałem po kartę z turbo i... poczułem się jak abonent CP :) MR w CP zdecydowanie trzeba zmienić i nie rozumiem czemu CP tak z tym zwleka, potrafili ogarnąć dużo łatwiejszą (bo przez dekoder) konfigurację TP-Linków, a MR po sieci nie potrafią. Dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Mam mały problem, w czwartek przedłużyłem umowę z CP z wymianą sprzętu ,natomiast wczoraj mój dekoder z multiroom dla potwierdzenia poprosił o włożenie karty ,która przyjdzie do mnie dopiero  w poniedziałek lub we wtorek

Dzwoniłem do Pani na infolinię, Pani zresetowała połączenie z satelitą ale to nic nie pomogło Ma ktoś jakiś pomysł?  

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Będę musiał zostać przy nc+ i ich MR. Cóż jak Polsat coś wykombinuje innego niż latanie z kartami to może przejdę na ich MR. 

 

Zapewne Cyfrowy Polsat nie będzie z Twojego powodu płakał  :wink:  , a jeżeli przełożenie karty raz na 14-16 dni jest dla Ciebie duża trudnością i bierze górę nad innymi walorami Platformy to zapewne zostaniesz u obecnego operatora na dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat nie ma żadnych walorów, może jedynie dla fanów sportu jest atrakcyjny. Archaiczny multiroom to jest jedna wielka wada. U konkurencji musiałem jedynie przy podpisywaniu umowy zadać sobie trochę trudu i poprowadzić LAN z pokoju do pokoju. Za to teraz spokój od półtora roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam byłem abonentem nki a teraz C.Polsatu i przerabiałem M.Room w jednej i drugiej Platformie więc mam rozeznanie . Dla mnie w przypadku zerwania połączenia między dekoderami równało się z długimi resetami, telefonami na infolinię, nerwami z tym faktem związanymi. Dodatkowo układ pomieszczeń nie sprzyjał mi z bezproblemowym wykonaniem okablowania, co też było dużym utrudnieniem. W C. Polsacie nie mam żadnych problemów z przełożeniem karty z TV - Moduł CI do HD 5500s raz na 14-17 dni, chociaż zdarzają się i dłuższe terminy w "przekładce" karty. Mam odczucie, że największe problemy mają Ci, którzy nie mieli/mają tego rozwiązania w swoich domach lub osoby, które drugi dekoder mają poza miejscem swojego zamieszkania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślając, multiroom w nc+ można odpalić również po Wi-Fi, więc ciągnięcie kabli nie jest konieczne. Zerwanie połączenia wcale nie oznacza automatycznego braku działania multiroom. Około tygodnia dekodery podziałają bez połączenia sieciowego.

Rozwiązanie WiFi niestety nie w każdym wypadku się sprawdza, szczególnie w wersji ekonomicznej. Strop żelbetonowy potrafi spłatać figla w starych domach. Oczywiście są na to sposoby, ale nie zawsze klient chce wydać dodatkową kasę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...