kkocis Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum oraz CP. Posiadam dekoder Evobox, mam zamiar dokupić 2 dekodery multiroom i mam pytanie: 1. Czy po aktywowaniu dekoderów multiroom wyświetlany jest komunikat kiedy musi nastąpić następna aktywacja czy np dekoder zostanie zablokowany za 5 dni nagle? 2. Jeśli zostanie zablokowany po 5 dniach to wiadomo, że po aktywacji za kolejne 5 dni się zablokuje czy istnieje możliwość że zablokuje się za np 3 dni albo 10 dni? Czy zawsze to będzie stała liczba dni ustalona po pierwszej aktywacji? 3. Jeśli zdecyduję się na dekodery HD5000s to czy w tych dekoderach jest możliwość ustalenia własnej kolejności kanałów? (np TVP1 pod 1, TVP 2, pod 2 itd) Mam zamiar dodatkowe dekodery zostawić rodzicom którzy mieszkają osobno (tak tak wiem że usługa powinna być realizowana na terenie jednego mieszkania/domu) dlatego pytam tych co użytkują multiroom. Dla mnie żaden problem podejść przełożyć kartę nawet codziennie tylko nie chciałbym sytuacji gdzie sygnał zostanie zablokowany nagle i niespodziewanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 1. Nie.2. Losowo.3. Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam160 Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 @kkocis odpowiem tylko z własnego doświadczenia , a użytkuje już Cyfrowy Polsat 3,5 roku , że nigdy nie zdarzyło mi się ,żeby zablokowało dekoder wcześniej niż 7 dni. Przy wymianie dekodera owszem zdarzało się że po wymianie głównego po paru godzinach zablokowało dodatkowe, ale w normalnym użytkowaniu zawsze co najmniej tydzień spokoju miałem. Także podejrzewam , że jeżeli przełożysz kartę raz na tydzień to nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Ja mam już dwa lata równo blokadę multiroom co 17 dni. Są lepsi, co mają dłuższe okresy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 W przypadku "mojego" Multiroom'u, dekoder dodatkowy blokuje się regularnie zawsze co 5-7 dni. Nigdy nie ma, że rzadziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Jak dobrze trafisz to możesz mieć tak, że w ogóle nie będzie wołał karty z głównego ja tak miałem, ale niestety moje szczęście trwało tylko około pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) No właśnie miesiące lecą i nic się nie zmienia w kwestii ucywilizowania usługi multiroom.Jak długo będziemy jeszcze latać z kartą w tą i z powrotem???? Edytowane 20 Października 2017 przez 1982misiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Wczoraj mi padła sieć i akurat mydelniczka się zablokowała, więc poleciałem po kartę z turbo i... poczułem się jak abonent CP MR w CP zdecydowanie trzeba zmienić i nie rozumiem czemu CP tak z tym zwleka, potrafili ogarnąć dużo łatwiejszą (bo przez dekoder) konfigurację TP-Linków, a MR po sieci nie potrafią. Dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Taki plus z tego rozwiązania, że rodziny się częściej ze sobą widują, tak średnio raz na dwa tygodnie przynajmniej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) Hej Mam mały problem, w czwartek przedłużyłem umowę z CP z wymianą sprzętu ,natomiast wczoraj mój dekoder z multiroom dla potwierdzenia poprosił o włożenie karty ,która przyjdzie do mnie dopiero w poniedziałek lub we wtorek Dzwoniłem do Pani na infolinię, Pani zresetowała połączenie z satelitą ale to nic nie pomogło Ma ktoś jakiś pomysł? Edytowane 21 Października 2017 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Zadzwoń jeszcze raz na infolinię, przedstaw dokładnie problem i niech konsultant zresetuje ci usługę Multiroom, a nie tylko ponowi uprawnienia odbioru. Powinno pomóc. Mój tato miał kiedyś podobny problem i pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkocis Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Będę musiał zostać przy nc+ i ich MR. Cóż jak Polsat coś wykombinuje innego niż latanie z kartami to może przejdę na ich MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Polsat cały czas testuje MR via LAN. Ale dlaczego nie wypuścił oficjalnie to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Gdzie jest napisane, że nadal testują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Nie wszystko jest i nie musi być napisane w Internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Dokładnie. Zapewnię cię jedynie, że testowane rozwiązanie jest. A dlaczego nie wyszło? Nie wiem. Wg mnie spokojnie by już mogło być zaimplementowane oficjalnie. Może koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Będę musiał zostać przy nc+ i ich MR. Cóż jak Polsat coś wykombinuje innego niż latanie z kartami to może przejdę na ich MR. Zapewne Cyfrowy Polsat nie będzie z Twojego powodu płakał , a jeżeli przełożenie karty raz na 14-16 dni jest dla Ciebie duża trudnością i bierze górę nad innymi walorami Platformy to zapewne zostaniesz u obecnego operatora na dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Polsat nie ma żadnych walorów, może jedynie dla fanów sportu jest atrakcyjny. Archaiczny multiroom to jest jedna wielka wada. U konkurencji musiałem jedynie przy podpisywaniu umowy zadać sobie trochę trudu i poprowadzić LAN z pokoju do pokoju. Za to teraz spokój od półtora roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Ja tam akurat z obecnego Multiroom'u w Cyfrowym Polsacie jestem zadowolony. Okresowe przekładanie kart w dekoderach to dla mnie żaden problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Sam byłem abonentem nki a teraz C.Polsatu i przerabiałem M.Room w jednej i drugiej Platformie więc mam rozeznanie . Dla mnie w przypadku zerwania połączenia między dekoderami równało się z długimi resetami, telefonami na infolinię, nerwami z tym faktem związanymi. Dodatkowo układ pomieszczeń nie sprzyjał mi z bezproblemowym wykonaniem okablowania, co też było dużym utrudnieniem. W C. Polsacie nie mam żadnych problemów z przełożeniem karty z TV - Moduł CI do HD 5500s raz na 14-17 dni, chociaż zdarzają się i dłuższe terminy w "przekładce" karty. Mam odczucie, że największe problemy mają Ci, którzy nie mieli/mają tego rozwiązania w swoich domach lub osoby, które drugi dekoder mają poza miejscem swojego zamieszkania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Uściślając, multiroom w nc+ można odpalić również po Wi-Fi, więc ciągnięcie kabli nie jest konieczne. Zerwanie połączenia wcale nie oznacza automatycznego braku działania multiroom. Około tygodnia dekodery podziałają bez połączenia sieciowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) Wystarczy zastosować rozwiązanie takie, jak ma CP, czyli przełożyć kartę. Edytowane 23 Października 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Uściślając, multiroom w nc+ można odpalić również po Wi-Fi, więc ciągnięcie kabli nie jest konieczne. Zerwanie połączenia wcale nie oznacza automatycznego braku działania multiroom. Około tygodnia dekodery podziałają bez połączenia sieciowego.Rozwiązanie WiFi niestety nie w każdym wypadku się sprawdza, szczególnie w wersji ekonomicznej. Strop żelbetonowy potrafi spłatać figla w starych domach. Oczywiście są na to sposoby, ale nie zawsze klient chce wydać dodatkową kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 To powinny dać wybór: albo WiFi albo karta i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 A jak z kondycją czytników kart w waszych dekoderach? Moim znajomym już czytnik siadł przez to wachlowanie kartami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.