Jump to content
Matthías

Multiroom Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum oraz CP. Posiadam dekoder Evobox, mam zamiar dokupić 2 dekodery multiroom i mam pytanie:

1. Czy po aktywowaniu dekoderów multiroom wyświetlany jest komunikat kiedy musi nastąpić następna aktywacja czy np dekoder zostanie zablokowany za 5 dni nagle?

2. Jeśli zostanie zablokowany po 5 dniach to wiadomo, że po aktywacji za kolejne 5 dni się zablokuje czy istnieje możliwość że zablokuje się za np 3 dni albo 10 dni? Czy zawsze to będzie stała liczba dni ustalona po pierwszej aktywacji?

3. Jeśli zdecyduję się na dekodery HD5000s to czy w tych dekoderach jest możliwość ustalenia własnej kolejności kanałów? (np TVP1 pod 1, TVP 2, pod 2 itd)

Mam zamiar dodatkowe dekodery zostawić rodzicom którzy mieszkają osobno (tak tak wiem że usługa powinna być realizowana na terenie jednego mieszkania/domu) dlatego pytam tych co użytkują multiroom. Dla mnie żaden problem podejść przełożyć kartę nawet codziennie tylko nie chciałbym sytuacji gdzie sygnał zostanie zablokowany nagle i niespodziewanie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kkocis  odpowiem tylko z własnego doświadczenia , a użytkuje już Cyfrowy Polsat 3,5 roku , że nigdy nie zdarzyło mi się ,żeby zablokowało dekoder wcześniej niż  7 dni. Przy wymianie dekodera owszem zdarzało się że po wymianie głównego po paru godzinach zablokowało dodatkowe, ale w normalnym użytkowaniu zawsze co najmniej tydzień spokoju miałem. Także podejrzewam , że jeżeli przełożysz kartę raz na tydzień to nie powinno być problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku "mojego" Multiroom'u, dekoder dodatkowy blokuje się regularnie zawsze co 5-7 dni. Nigdy nie ma, że rzadziej. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dobrze trafisz to możesz mieć tak, że w ogóle nie będzie wołał karty z głównego ;) ja tak miałem, ale niestety moje szczęście trwało tylko około pół roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie miesiące lecą i nic się nie zmienia w kwestii ucywilizowania usługi multiroom.Jak długo będziemy jeszcze latać z kartą w tą i z powrotem????  :evil:

Edited by 1982misiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj mi padła sieć i akurat mydelniczka się zablokowała, więc poleciałem po kartę z turbo i... poczułem się jak abonent CP :) MR w CP zdecydowanie trzeba zmienić i nie rozumiem czemu CP tak z tym zwleka, potrafili ogarnąć dużo łatwiejszą (bo przez dekoder) konfigurację TP-Linków, a MR po sieci nie potrafią. Dziwne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Mam mały problem, w czwartek przedłużyłem umowę z CP z wymianą sprzętu ,natomiast wczoraj mój dekoder z multiroom dla potwierdzenia poprosił o włożenie karty ,która przyjdzie do mnie dopiero  w poniedziałek lub we wtorek

Dzwoniłem do Pani na infolinię, Pani zresetowała połączenie z satelitą ale to nic nie pomogło Ma ktoś jakiś pomysł?  

Edited by _Artek_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń jeszcze raz na infolinię, przedstaw dokładnie problem i niech konsultant zresetuje ci usługę Multiroom, a nie tylko ponowi uprawnienia odbioru. Powinno pomóc. Mój tato miał kiedyś podobny problem i pomogło. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Będę musiał zostać przy nc+ i ich MR. Cóż jak Polsat coś wykombinuje innego niż latanie z kartami to może przejdę na ich MR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Zapewnię cię jedynie, że testowane rozwiązanie jest. A dlaczego nie wyszło? Nie wiem. Wg mnie spokojnie by już mogło być zaimplementowane oficjalnie. Może koszty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Będę musiał zostać przy nc+ i ich MR. Cóż jak Polsat coś wykombinuje innego niż latanie z kartami to może przejdę na ich MR. 

 

Zapewne Cyfrowy Polsat nie będzie z Twojego powodu płakał  :wink:  , a jeżeli przełożenie karty raz na 14-16 dni jest dla Ciebie duża trudnością i bierze górę nad innymi walorami Platformy to zapewne zostaniesz u obecnego operatora na dłużej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat nie ma żadnych walorów, może jedynie dla fanów sportu jest atrakcyjny. Archaiczny multiroom to jest jedna wielka wada. U konkurencji musiałem jedynie przy podpisywaniu umowy zadać sobie trochę trudu i poprowadzić LAN z pokoju do pokoju. Za to teraz spokój od półtora roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Ja tam akurat z obecnego Multiroom'u w Cyfrowym Polsacie jestem zadowolony. Okresowe przekładanie kart w dekoderach to dla mnie żaden problem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam byłem abonentem nki a teraz C.Polsatu i przerabiałem M.Room w jednej i drugiej Platformie więc mam rozeznanie . Dla mnie w przypadku zerwania połączenia między dekoderami równało się z długimi resetami, telefonami na infolinię, nerwami z tym faktem związanymi. Dodatkowo układ pomieszczeń nie sprzyjał mi z bezproblemowym wykonaniem okablowania, co też było dużym utrudnieniem. W C. Polsacie nie mam żadnych problemów z przełożeniem karty z TV - Moduł CI do HD 5500s raz na 14-17 dni, chociaż zdarzają się i dłuższe terminy w "przekładce" karty. Mam odczucie, że największe problemy mają Ci, którzy nie mieli/mają tego rozwiązania w swoich domach lub osoby, które drugi dekoder mają poza miejscem swojego zamieszkania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uściślając, multiroom w nc+ można odpalić również po Wi-Fi, więc ciągnięcie kabli nie jest konieczne. Zerwanie połączenia wcale nie oznacza automatycznego braku działania multiroom. Około tygodnia dekodery podziałają bez połączenia sieciowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy zastosować rozwiązanie takie, jak ma CP, czyli przełożyć kartę.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uściślając, multiroom w nc+ można odpalić również po Wi-Fi, więc ciągnięcie kabli nie jest konieczne. Zerwanie połączenia wcale nie oznacza automatycznego braku działania multiroom. Około tygodnia dekodery podziałają bez połączenia sieciowego.

Rozwiązanie WiFi niestety nie w każdym wypadku się sprawdza, szczególnie w wersji ekonomicznej. Strop żelbetonowy potrafi spłatać figla w starych domach. Oczywiście są na to sposoby, ale nie zawsze klient chce wydać dodatkową kasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak z kondycją czytników kart w waszych dekoderach? Moim znajomym już czytnik siadł przez to wachlowanie kartami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...