Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Od kilku dni mam problem z odbiorem kanału TVN Turbo poprzez aplikację, jak i stronę go.cyfrowypolsat.pl. Na ekranie pojawia się  tzw. pikseloza, nawet gdy wybiorę najniższą jakość odtwarzania. Sytuacja ma miejsce na wielu urządzeniach i dotyczy tylko tego kanału. Pisałem do Polsatu, ale jak na razie, nikt nie potrafi mi pomóc. Może macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 3.03.2021 o 09:37, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, dziękuję za zgłoszenie. Przekazałem interwencję w tej sprawie, przepraszam za niedogodności. Aktualnie zalecam ręczny wybór jakości na danym materiale. 

Czy coś w tej kwestii jest robione bo nadal ten problem jest, że przy każdym uruchomieniu aplikacji trzeba wybrać ręcznie jakość 1080p bo z automatu ustawiana jest 720p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2021 o 16:22, Krzysiek_ napisał:

Czy coś w tej kwestii jest robione bo nadal ten problem jest, że przy każdym uruchomieniu aplikacji trzeba wybrać ręcznie jakość 1080p bo z automatu ustawiana jest 720p?

Witam. Ręczny wybór jakości jest globalną decyzją dla IPLI. Aktualnie jakość jest ustawiana automatycznie, zależnie od prędkości łącza, ustawień w aplikacji i jest to dostosowane do możliwie najlepszego streamingu. Z tego powodu została wprowadzona opcja ręcznego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 23.05.2021 o 21:25, BODEK510 napisał:

Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale na CP GO I Ipla cały czas buforowanie( laptop i smartfon), HBO GO działa normalni, tak samo WPpilot.

 

W dniu 23.05.2021 o 22:03, aro napisał:

U mnie na IPhonie cały czas buforowanie, nie da się tego oglądać…

 

Witam. Czy utrudnienia nadal mają miejsce?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na 100% wina CP.
Najpierw blokuje konto po wpisaniu wcześniej działającego hasła. Trzeba odczekać z godzinę i najpierw bez wpisywania starego hasła kliknąć na zapomniałem hasła, wpisać swój mail, potem przyjdzie poczta z linkiem, wpisać nowe hasło i dopiero logować urządzenia z nowym hasłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...