stonka Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Aaaa - czyli jednak A rabat jakiej wtedy jest wysokości? 50%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 0 (zero). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Abonament w Plusie, o którym mowa, który uprawnia do smartdom to 49,99 zł - ale faktycznie kosztuje 39,99 zł (po wybraniu e-faktury)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Pani z info powiedziała,że jeżeli nie wybierzesz e-faktury to dodatkowo doliczą te 10 zł. do abonamentu czyli odwrotnie niż piszesz. W tym przypadku będzie 59,99. Z tego wynika, że abonament 49,99 uwzględnia już e-fakturę. Zresztą abonament niższy niż 49,99 nie pozwala na 50 % zniżkę na TV, a więc nie może być tak, jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Faktycznie... Myślałem, że wtedy wyjdzie 39,99 zł i smartdom. Czyli jednak 49,99 zł za telefon musi być minimum, aby mieć smartdom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizarrm Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam, Mam w plusie internet za 49.90 do tego w smartDom abonament z telefonem za 35zl i chce do tego dobrac Polsat Cyfrowy w ramach smartDOM, na jakie oferty moge liczyc zamawiajac online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Tak się od jakiegoś czasu zastanawiam nad smart Domem, i nie wiem czy ten interes mi się opłaca. Mam ponad 10 lat telefon na abonament w Plusie, zawsze powyżej 50 zł miesięcznie. Mam telewizję CP abonament Premium od 6 lat. Internet mam od innego dostawcy i mi śmiga dobrze (na kablu, światłowody, płacę 49 zł, 20 mb/s, bez limitu). Plus i CP (to teraz to samo) bombarduje mnie ofertami na Internet, a ja nie jestem przekonana do ich netu. Do końca stycznia muszę podjąć decyzję czy zostaję z Internetem u obecnego dostawcy czy biorę z CP/Plusa. Z telefonem nigdy nie miałam korzystnych umów, a starych klientów Plus zawsze traktował i traktuje gorzej niż nowych. Natomiast z CP dzięki temu forum mam fajne umowy, 12/5 i 15/5 i tak na przemian. Można mieć smartdom na dwie usługi tel i tv, czy trzeba mieć trzy? Opłaca się mieć smartdom na pierwszą usługę tel za 49.99 zł i tv Premium za połowę ceny, czy lepiej mieć wszystko osobno?, a trzecia net za ile i jaki transfer, limity? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Możesz mieć tylko dwie usługi, druga zawsze 50% taniej więc raczej się opłaca Jeśli chodzi o internet to wszystko zależy od lokalizacji i rodzaju LTE, limity są, co prawda teraz znacznie większe, ale cięgle obecne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dobre wieści dla Multiofertowiczów. Od 16 stycznia 2017r. "demultizacja" umowy nie będzie pozbawiała rabatów smartDOM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych897 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Nie bardzo rozumiem o co tu chodzi? Jaka "demultizacja"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Tzw. Multioferty, to stare umowy TV z kartą SIM telefonii Cyfrowego Polsatu i/lub internetem Cyfrowego Polsatu. W ramach jednej umowy były dwie lub trzy usługi od Cyfrowego Polsatu. W tych ofertach nie było możliwości na przykład przedłużenia umowy z dobraniem Evobox'a, aby go dostać trzeba dokonać tzw. demultizacji, czyli rozwiązać umowę Multioferty za porozumieniem stron z jednoczesnym zawarciem nowych umów na usługi objęte Multiofertą. W wyniku tej operacji osoby mające Multiofertę włączoną w smartDOM traciły rabaty. Od 16 stycznia 2017r. ta operacja nie będzie wiązała się utratą rabatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) @swojadroga, Mam problem z programem SmartDom 3. Mam w Plusie aktualnie 3 umowy: MIX50(numer x), Abonament 49.90(numer y) i Abonament 29.90. W lutym 2016 w czasie przedłużania umowy poinformowałem, że jestem zainteresowany przystąpieniem do SmartDom i usługą telewizji jako produkt drugi. Pan posprawdzał w systemie i stwierdził, że muszę podnieść Abonament nr y z kwoty 29.90 na 49.90 na co przystałem. W tym miesiącu podpisałem też umowę na telewizję i Pan powiedzial, że w systemie wskazuje numer y jako produkt pierwszy. Po kilku miesiącach okazuje się, że numer x jest produktem pierwszym i kończy mi się już za 4 doładowania a powinien być numer y, który na polecenie konsultanta musiałem podnieść o 20 zł więcej, który rzekomo został wskazany w czasie podpisywania umowy na TV przez pracownika APS jako produkt pierwszy, kończy się za rok. Co w takiej sytuacji? Telewizję mam do sierpnia, a błędny produkt pierwszy gdzieś do kwietnia. Nie chce płacić za TV Abonamentu bez rabatu. Proszę o poradę. Edytowane 14 Stycznia 2017 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Umowę zawierałeś zdalnie, czy w punkcie? Pytam o możliwość udowodnienia takich ustaleń, bo regulaminowo jesteś na straconej pozycji - regulamin SmartDomu precyzuje, która umowa staje się Umową Uprawniającą, i w twojej sytuacji prawidłowo UU stała się umowa o najwyższym zobowiązaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ale został wprowadzony w błąd i niepotrzebnie podnosił abonament. Opisz problem tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=16460&start=1350 I czekaj do poniedziałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Może został, może nie został - teraz trzeba udowodnić wydarzenie sprzed niemal roku. Moderacja toleruje twoje odsyłanie pytających na inne forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 @mpal- Aneks w Plusie telefonicznie i tam Pan poinformował, że muszę dla tego nr podnieść Abonament, aby dobrać tv jako produkt drugi, a telewizję dobrałem w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo1925 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Witam. Mam umowe jako pierwsza Tv Premium max za 99 zl, umowa 12/5 do wrzesnia 2017. Drugi produkt telefon 50% za 50 zl umowa na 24/3. Czy moge wyslac wypowiedzenie na tv? Chce przedluzyc umowe 15/3 z wymiana dekodera (Premium Max zostaje). Da rade tak zrobic zeby nie stracic rabatu na drugi produkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Jeśli nie obniżysz umowy na TV, czyli w dalszym ciągu będzie to 99zł, rabat SmartDom zostanie utrzymany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) @patryk7588- nawiązując do Twojego postu o opisaniu problemu na forum Plusa,problem rozwiązany drogą reklamacji. Wszystko już tak, jak powinno być. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Chciałbym przenieść numer do plusa i podpisać umowę za 49,99 zl bez telefonu dodatkowo za kilka miesięcy przeniosę internet za 49,99 zł (czyli 25zł dzięki rabatowi) i jeszcze wziąć telewizję jako trzeci produkt za kwote 89,99 zł (pakiet premium). Przy takiej konfiguracji będę miał telewizję za 1zł? Czy jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Wg mojej wiedzy: 49,99 - owszem, przysługują ci rabaty internet - 50% taniej 3 produkt - to rabat w wysokości 18,99. Czyli pakiet premium będziesz miał za + - 70zł. Ta telewizja za 1zł to chwyt marketingowy i dotyczy tylko pakietu rodzinnego, który kosztuje 20zł. Tylko teraz dwie sprawy - pierwsza to niech lepiej osoba kompetentna się wypowie czy nie za duży zastój kilkumiesięczny między zawarciem drugiej umowy aby został przyznany rabat smartDOM. Druga to musisz pamiętać, że jak nie przedłużysz umowy na telefon to tracisz rabaty i przez kilka miesięcy będziesz płacił standardową cenę internetu oraz TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Czyli lepiej było by pierw podpisać umowe na telefon za 49,99 zł do tego pakiet premium za 44,99 zł po odliczeniu rabatu i internet za 49,99 zł - 18,99 zł = 31 zł. A to musi być zachowany jakiś okres podpisywania umów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Wydaje mi się, że dotyczy to tylko jak masz umowę za 39,99 to masz na to 2 czy 3 miesiące bo ten próg jest dla nowych klientów więc przy 49,99 (chyba!) nie robi to różnicy. Czyli możesz zawrzeć kiedy chcesz, ryzyko jest takie, że ten program może być zakończony w każdej chwili i wtedy już nie będziesz mógł skorzystać z promocji. Swoją drogą opłaca ci się brać abonament za 50zł jeśli nie bierzesz telefonu? Za 30zł też w plusie czy tam plushu masz lepszą ofertę na kartę i nie jesteś zobowiązany żadnymi umowami. Przy tych cenach abonamentu to chyba jedynie telefon na raty czy tam tańszy telefon potrafi to rekompensować. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez fizyk123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 W/g mnie nie ma żadnych terminów.Przenosiłem numer do Plusa w X.2015r a umowę z Polsatem podpisałem w XII 2016r. w ramach Smartdom i zniżkę na usługę tv dostałem(50%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Teraz właśnie doczytałem, że nie ma żadnych terminów ("ważne żeby dokupić usługi w czasie obowiązywania promocji"). Chyba, że właśnie tak jak mówię wchodzimy z abonamentem 39,90 to wtedy mamy na to dwa czy trzy miesiące bo wtedy już stajemy się "obecnymi klientami" i wymagany próg dla obecnego klienta aby skorzystać ze smartDOM to 49,90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.