Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pani z info powiedziała,że jeżeli nie wybierzesz e-faktury to dodatkowo doliczą te 10 zł. do abonamentu czyli odwrotnie niż piszesz. W tym przypadku będzie 59,99. Z tego wynika, że abonament 49,99 uwzględnia już e-fakturę. Zresztą abonament niższy niż 49,99 nie pozwala na 50 % zniżkę na TV, a więc nie może być tak, jak piszesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak się od jakiegoś czasu zastanawiam nad smart Domem, i nie wiem czy ten interes mi się opłaca.

Mam ponad 10 lat telefon na abonament w Plusie, zawsze powyżej 50 zł miesięcznie. Mam telewizję CP abonament Premium od 6 lat. Internet mam od innego dostawcy i mi śmiga dobrze (na kablu, światłowody, płacę 49 zł, 20 mb/s, bez limitu).

Plus i CP (to teraz to samo) bombarduje mnie ofertami na Internet, a ja nie jestem przekonana do ich netu.

Do końca stycznia muszę podjąć decyzję czy zostaję z Internetem u obecnego dostawcy czy biorę z CP/Plusa.

Z telefonem nigdy nie miałam korzystnych umów, a starych klientów Plus zawsze traktował i traktuje gorzej niż nowych.

Natomiast z CP dzięki temu forum mam fajne umowy, 12/5 i 15/5 i tak na przemian.

Można mieć smartdom na dwie usługi tel i tv, czy trzeba mieć trzy?

Opłaca się mieć smartdom na pierwszą usługę tel za 49.99 zł i tv Premium za połowę ceny, czy lepiej mieć wszystko osobno?, a trzecia net za ile i jaki transfer, limity?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw. Multioferty, to stare umowy TV z kartą SIM telefonii Cyfrowego Polsatu i/lub internetem Cyfrowego Polsatu. W ramach jednej umowy były dwie lub trzy usługi od Cyfrowego Polsatu. W tych ofertach nie było możliwości na przykład przedłużenia umowy z dobraniem Evobox'a, aby go dostać trzeba dokonać tzw. demultizacji, czyli rozwiązać umowę Multioferty za porozumieniem stron z jednoczesnym zawarciem nowych umów na usługi objęte Multiofertą. W wyniku tej operacji osoby mające Multiofertę włączoną w smartDOM traciły rabaty. Od 16 stycznia 2017r. ta operacja nie będzie wiązała się utratą rabatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@swojadroga,

Mam problem z programem SmartDom 3.

Mam w Plusie aktualnie 3 umowy: MIX50(numer x), Abonament 49.90(numer y) i Abonament 29.90.

 

W lutym 2016 w czasie przedłużania umowy poinformowałem, że jestem zainteresowany przystąpieniem do SmartDom i usługą telewizji jako produkt drugi. Pan posprawdzał w systemie i stwierdził, że muszę podnieść Abonament nr y z kwoty 29.90 na 49.90 na co przystałem. W tym miesiącu podpisałem też umowę na telewizję i Pan powiedzial, że w systemie wskazuje numer y jako produkt pierwszy.

 

Po kilku miesiącach okazuje się, że numer x jest produktem pierwszym i kończy mi się już za 4 doładowania a powinien być numer y, który na polecenie konsultanta musiałem podnieść o 20 zł więcej, który rzekomo został wskazany w czasie podpisywania umowy na TV przez pracownika APS jako produkt pierwszy, kończy się za rok.

 

Co w takiej sytuacji? Telewizję mam do sierpnia, a błędny produkt pierwszy gdzieś do kwietnia. Nie chce płacić za TV Abonamentu bez rabatu. Proszę o poradę.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę zawierałeś zdalnie, czy w punkcie? Pytam o możliwość udowodnienia takich ustaleń, bo regulaminowo jesteś na straconej pozycji - regulamin SmartDomu precyzuje, która umowa staje się Umową Uprawniającą, i w twojej sytuacji prawidłowo UU stała się umowa o najwyższym zobowiązaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam umowe jako pierwsza Tv Premium max za 99 zl, umowa 12/5 do wrzesnia 2017. Drugi produkt telefon 50% za 50 zl umowa na 24/3. Czy moge wyslac wypowiedzenie na tv? Chce przedluzyc umowe 15/3 z wymiana dekodera (Premium Max zostaje). Da rade tak zrobic zeby nie stracic rabatu na drugi produkt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@patryk7588-

nawiązując do Twojego postu o opisaniu problemu na forum Plusa,problem rozwiązany drogą reklamacji. Wszystko już tak, jak powinno być.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przenieść numer do plusa i podpisać umowę za 49,99 zl bez telefonu dodatkowo za kilka miesięcy przeniosę internet za 49,99 zł (czyli 25zł dzięki rabatowi) i jeszcze wziąć telewizję jako trzeci produkt za kwote 89,99 zł (pakiet premium). Przy takiej konfiguracji będę miał telewizję za 1zł? Czy jak to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mojej wiedzy:

49,99 - owszem, przysługują ci rabaty

internet - 50% taniej

3 produkt - to rabat w wysokości 18,99. Czyli pakiet premium będziesz miał za + - 70zł. Ta telewizja za 1zł to chwyt marketingowy i dotyczy tylko pakietu rodzinnego, który kosztuje 20zł.

 

Tylko teraz dwie sprawy - pierwsza to niech lepiej osoba kompetentna się wypowie czy nie za duży zastój kilkumiesięczny między zawarciem drugiej umowy aby został przyznany rabat smartDOM.

Druga to musisz pamiętać, że jak nie przedłużysz umowy na telefon to tracisz rabaty i przez kilka miesięcy będziesz płacił standardową cenę internetu oraz TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że dotyczy to tylko jak masz umowę za 39,99 to masz na to 2 czy 3 miesiące bo ten próg jest dla nowych klientów więc przy 49,99 (chyba!) nie robi to różnicy. Czyli możesz zawrzeć kiedy chcesz, ryzyko jest takie, że ten program może być zakończony w każdej chwili i wtedy już nie będziesz mógł skorzystać z promocji.

 

Swoją drogą opłaca ci się brać abonament za 50zł jeśli nie bierzesz telefonu? Za 30zł też w plusie czy tam plushu masz lepszą ofertę na kartę i nie jesteś zobowiązany żadnymi umowami.

Przy tych cenach abonamentu to chyba jedynie telefon na raty czy tam tańszy telefon potrafi to rekompensować.

Edytowane przez fizyk123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz właśnie doczytałem, że nie ma żadnych terminów ("ważne żeby dokupić usługi w czasie obowiązywania promocji"). Chyba, że właśnie tak jak mówię wchodzimy z abonamentem 39,90 to wtedy mamy na to dwa czy trzy miesiące bo wtedy już stajemy się "obecnymi klientami" i wymagany próg dla obecnego klienta aby skorzystać ze smartDOM to 49,90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...