Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak mam Smart Dom i CP, a np. w CP usuną jakiś kanał to mogę złożyć wypowiedzenie i czekać na propozycje od CP z nowa ofertą i z darmowymi miesiącami? I będę dalej miał CP 50% tańszy i do tego kolejne darmowe miesiące?

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cabott, skoro post o internecie został skasowany, to podzielę go na dwa posty i jeden dam tu o SmartDomie:

 

Napisano 20 listopad 2016 - 21:04

 

"Myślę, że najlepiej dopytać się na infolinii, a jeszcze lepiej poprzez ICOK, poprosić ich o wysłanie obowiązującego Ciebie regulaminu smartdom. Problem jest taki, że te regulaminy potrafiły być wydawane co kilka tygodni, ale chyba ich treść była taka sama per daną odsłonę. Ja niestety, nie znam kolejnych dat SD, może @swojadroga tutaj pomoże. A temu, co jest w ICOK napisane, można wierzyć, ale czy tak do końca ufać? Ja np. mam napisane przy abonamencie za 4,90, że jest to umowa uprawniająca w smartdom  ;)"

 

 

Odnośnie Twojej wypowiedzi, wczoraj byłam w APSie, gdzie pan poinformował mnie, iż mam drugą edycję SmartDomu. Dziś dostałam odpowiedź z ICOK, że obowiązuje mnie regulamin SmartDom 1... Wtf? Wklejam poniżej odpowiedź z ICOK:

 

"Szanowny Panie 

Uprzejmie informujemy, że obowiązuje Pana Regulamin programu SmartDom 1 dostępny pod adresem: 

http://www.cyfrowypo...u-smartdom.pdf 

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. 

Z poważaniem, 

______________________________________ 

Magda

 

 

Widzę, że jest problem z linkiem, ten sam link bezpośrednio z wiadomości mi działa, jednak z posta na forum nie. Może więc wkleję tak, bez początku www i ze spacjami po "pl" i "repo"

cyfrowypolsat.pl/ uploaded-files/reg-repo/ archiwum_2014-11-14_regulamin-programu-smartdom.pdf

 

 

Punkt 1 § 2 SUPEROFERTA II W PROGRAMIE SMARTDOM POSTANOWIENIA OGÓLNE, coś tam piszą o czasie 24 miesięcy. Przyznam jednak, że dla mnie mało to czytelne. Wiem tylko, że już dwie konsultantki z infolinii i sprzedawca stacjonarny wspomnieli, że nie mogę mieć umowy krótszej niż 24m dla produktu rabatowanego w ramach SmartDom, gdyż stracę zniżki. Co prawda panie konsultantki stwierdziły, że w ogóle umowa w ramach SmartDom nie może być krótsza, a przecież produkt uprawniający jest jakby nie patrzeć trochę w ramach SmartDomu też, a ludzie zawierają krótkie umowy z darmowymi miesiącami.

Potwierdzi ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Posiadam obecnie:

 

Tel. abonament + CP + LTE

 

Chciałbym zrezygnować z umowy II LTE, czy rabat 50% smartdom zostanie na CP czy utracę wszystkie rabaty.

Umowy podpisywałem w 2014 więc już dawno się skończyły okresy obowiązkowe i po przedłużały się  na czas nieokreślony. Musze po prostu zrezygnować z LTE bo już w obecnym miejscu zamieszkania nie potrzebuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stracisz wszystkie rabaty.

 

@yokoono, odpisałem pod skasowanym postem (obecnie cała nasza konwersacja jest koszu - cóż, nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu), że ja posiadając SD1 przedłużyłem umowę na czas nieoznaczony. Są inne przypadki opisane w tym wątku, gdzie rabatowane umowy były przedłużanie na 12 miesięcy.

Edytowane przez cabott
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cabott dzięki za odpowiedź, też tak wywnioskowałem z regulaminu, ale chciałem się jeszcze upewnić.

 

Z drugiej strony, czy nie lepiej po prostu zrezygnować z obu usług TV CP i LTE.

A dzień po wygaśnięciu umów podpisać nową na TV CP, tym bardziej, że lepsze są promocje dla nowej umowy niż dla przedłużanej.

 

Wówczas rabat 50% będzie przysługiwał.

 

Czy może się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również niedawno zadałem takie samo pytanie i otrzymałem taką samą odpowiedź, po czym przytoczyłem Pani odpowiedni punkt regulaminu Smartdom 1 i zapytałem, jak jej odpowiedź ma się do tego. Dostałem przeprosiny za pomyłkę i zapewnienie, że nie ma minimalnego okresu, na który trzeba przedłużyć umowę.

 

 

który to regulamin będzie i punkt? @lukas876? Odnośnie wypowiedzi @1pietrek1.

Ja mam aktualnie podobny problem, ale zostałam odesłana do tego regulaminu: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/archiwum_2014-11-14_regulamin-programu-smartdom.pdf

 

W APSie mi pan powiedział, że mam 2gą edycję, w ICOK pani napisała, że 1szą. 

Na zadane pytanie w ICOK odnośnie utrzymania rabatu SD na usługę TV (3 usługa z rabatem 48,90 zł) po aneksowaniu umowy na okres 15/5 otrzymałem odpowiedź"

 

"W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie uprzejmie informujemy, że wyłącznie przedłużenie Umowy Abonenckiej na Okres Podstawowy 24 miesięcy gwarantuje utrzymanie rabatu w ramach programu Smart Dom". 

 

Myślę, że ktoś się pomylił udzielając odpowiedzi?

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj mylisz się. Oferty dla obecnych są o wiele atrakcyjniejsze. Poczytaj sobie odpowiedni temat. I nie zawsze trzeba/należy się upierać przy smartDOM.

 

Chyba jednak nie.

 

Dzisiaj rozmawiałem z ICOK i na nowej umowie pakiet premium jest 6 mieś TV gratis + polsat go w cenie przez całą umowę i hbo go w cenie do tego VOD na 6 mieś

natomiast przedłużając nie mam 6 mieś gratis, jest polsat go na 6 mieś. Więc nie sądzę, że jest tu lepiej. A rezygnując ze smartdom 50% nie wiem skąd wytrzaśniesz taki pakiet za 50zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zanim zrobisz błąd, poczytaj temat o ofertach dla obecnych abonentów. Weź kalkulator i policz. Wszystko tam znajdziesz, a ICOK Ci tego nie powie.

sorki ale choć bym się rozdwoił to nie byłem w stanie w Twojej rozpisce znaleźć oferty na premium  w lepszej cenie niż 44,99 smart dom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@yokoono, poproś o umowę krótszą, niż 24 miesiące w ramach smartdom. Jeśli powiedzą Ci, że się nie da, poproś o konkretny paragraf/punkt obowiązującego Cię regulaminu, który nie pozwala na to. Jeśli dalej będą się upierać (jednocześnie bez podania konkretnych zapisów), pisz oficjalne pismo do CP z taką samą prośbą.

Ja na Twoim miejscu pewnie wykłócałbym się i przedłużył umowę na okres krótszy, ale ja lubię czasami iść pod włos i mogę sobie zaryzykować płącenie pełnego abo przez okres umowy, jeśli coś poszło by nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłam, konsultantki konsekwentnie odmawiają, a rozmawiałam już z trzema. Napisałam właśnie do ICOK, zobaczymy co pani Pająk odpisze.

Fajnie, jakby się okazało, że lukas876 miał dokładnie ten sam regulamin i podał, którym zapisem zgasił panią :D

Z jednej strony lubię pokazać ludziom, że wiem, że robią mnie w jajo, a z drugiej, dostałam ofertę, która jest w sumie identyczna jak ta, która byłaby w ramach Smart Domu właśnie, bo na internet na czas nieoznaczony z rabatem -50%, brzmi aż za fajnie i doszukuję się haczyków, o czym wspomniałam w dziale internetu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was. Zarejestrowałam się, żeby zadać pytanie, może ktoś będzie umiał mi odpowiedzieć. Przy podpisywaniu umowy z ofertą SmartDOM (ponad 2 lata temu) miałam dwie umowy w Plus Mix (zobowiązania 50zł i 60zł). Do dzisiaj miałam pewność, że podstawą jest telefon z zasilaniami 50zł, a tu okazuje się, że to ten drugi numer. I tu pojawia się problem - nie mogę tej umowy przedłużyć, bo (dawno, dawno temu) to był telefon wzięty dla kolegi. Jaka jest szansa, że zachowam rabaty jak przedłużę umowę w mix'ie na ten numer z zasileniami 50zł (mogę nawet zwiększyć do 60zł...), ale nie przedłużę numeru, który jest obecną "podstawą"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was. Zarejestrowałam się, żeby zadać pytanie, może ktoś będzie umiał mi odpowiedzieć. Przy podpisywaniu umowy z ofertą SmartDOM (ponad 2 lata temu) miałam dwie umowy w Plus Mix (zobowiązania 50zł i 60zł). Do dzisiaj miałam pewność, że podstawą jest telefon z zasilaniami 50zł, a tu okazuje się, że to ten drugi numer. I tu pojawia się problem - nie mogę tej umowy przedłużyć, bo (dawno, dawno temu) to był telefon wzięty dla kolegi. Jaka jest szansa, że zachowam rabaty jak przedłużę umowę w mix'ie na ten numer z zasileniami 50zł (mogę nawet zwiększyć do 60zł...), ale nie przedłużę numeru, który jest obecną "podstawą"?

Nie, ale będziesz mogła skompletować SmartDom od początku.

Jeszcze jedno pytanie. Rabat w CP w SmartDom należy się, jak jestem w Plusie co najmniej 60 dni. Czy to znaczy że muszę podpisać umowę w Plusie za 49 zł, a potem dopiero po tych 60 dniach podpisać umowę w CP, żeby mieć ten rabat? 

Nie musisz czekać 60 dni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to? To kiedy będzie obowiązywał? Dopiero po tych 60 dniach? Pierwsze 6 miesięcy CP i tak jest za darmo zamawiając przez internet. 

Czyli rozumiem to tak: podpisuje umowę z Plusem, potem idę do CP i mówię, że mam abonament w Plusie i podpisuję umowę i że chcę rabat  w SmartDom na telewizję i wtedy będzie obowiązywał po tych 60 dniach?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...