Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Weryfikacja i przyznanie rabatów następuje zawsze z cyklem rozliczeniowym. Nie zmieniałeś niczego w umowie z telefonem w Plusie? Nie pominąłeś jakieś płatności w przeszłości za TV? Jeśli nie, to może to być jakiś chochlik. Ja bym nie płacił, jeśli nic nie zmieniałeś w umowie uprawniającej i nie masz faktycznie zaległości płatniczych. Reklamacja powinna wstrzymać proces windykacyjny.

Witam

nie mam i nie miałem żadnych zaległości, raczej mam nadpłaty, w umowie z Plusem nic nie zmieniałem ale wypowiedziałem umowę na tv z powodu wyłączenia kanału Fightklub po zaprezentowaniu nowej oferty ( 10.08.2016) podpisałem aneks do umowy ( 19.08.2016) i wyraźnie konsul mówiła że jak się podpisuje aneks to rabat Smartdom przechodzi dalej. Sam jej dwa razy ( dla bezpieczeństwa) mówiłem, że jak nie będzie rabatu za Smartdom to nie przyjmuję oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym musi być. U mnie po złożeniu wypowiedzenia umowy i podpisaniu aneksu w ICOK poznikały informację, że kontrakty uczestniczą w promocji SmartDOM. Oczywiście zgodnie z regulaminem rabaty muszą zostać - co potwierdził mi konsul.

Przy okazji za automatu Polsat przeniósł mi BonusPlus z TV na internet, a to jest sprzeczne z regulaminem promocji.

Teraz czekam na faktury i zapewne też będę się bujał z reklamacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro od 15, to do 14. ;)

Prawie na pewno to jest powód pojawienia się "zaległości". Zmiana warunków umowy uprawnionej, której nowe warunki płatnicze dopiero wejdą z cyklem rozliczeniowym 15 września. I dopiero właśnie w nocy z 14 na 15 września system zweryfikuje Twoje prawo do rabatu. Tak to przynajmniej ma wyglądać w teorii. W praktyce może też skończyć się reklamacją i ręcznym naliczaniem rabatu przez CP. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno przedłużyłem umowę na 15 m-cy i kusi mnie przystąpienie do Smart Dom dobierając usługę telefoniczną i mam pytanka. Mam okres rozliczeniowy na Telewizję 04 każdego miesiąca i przy dobraniu gsm chciałbym ; wstrzelić; się w ten sam czas opłat za usługi  . Ile trwa procedura przez neta , czy w APS też można zawrzeć taką umowę? jest jakis dobry moment na taką operację. Rozumiem że płacąc za TV 69.99 zł. dostanę 50% rabatu na dobraną usługi gsm  tak długo jak będę opłacał umowę TV. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam problem z rabatem z tytułu udziału w programie SmartDOM (pierwsza edycja).
Jako umowa uprawniająca widnieje Telewizja w Polsacie, jako rabatowana 50% jest umowa na internet w Polsacie, a jako rabatowana 48,99 zł jest telefon w Plusie. Dzisiaj otrzymałem fakturę z Plusa na której rabat nie został uwzględniony. Na infolinii Plusa otrzymałem informację, że podczas aneksowania w sierpniu umowy na TV konsultant Polsatu nie odczytał mi jakiejś zgody na udział SmartDOM i ta zgoda została automatycznie anulowana.
Podczas rozmowy telefonicznej przy aneksowaniu umowy TV pracownik DUK Polsatu zapewniał mnie, że wszystkie rabaty SmartDOM będę miał zachowane - rozmowa była zapewne nagrywana.
Dzisiaj dzwoniłem na Infolinię Polsatu i otrzymałem informację, że takie zgody bierze się tylko przy podpisywaniu nowych umów, a nie aneksów i rabat powinien być naliczony bo nie wypowiedziałem żadnej umowy, nie obniżyłem abonamentu w żadnej umowie oraz nie złożyłem dyspozycji odnośnie wycofania zgody na udział w programie SmartDOM.  

Ponadto w ICOK poznikały mi wszystkie informacje odnośnie SmartDOM tj. przy umowie TV, że jest to umowa uprawniająca, a przy Internecie, że jest rabatowana jako pierwsza.

 

Plus i Polsat umywają ręce zwalając winę na drugą stronę. Złożyłem w obu firmach reklamację, ale muszę czekać do 30 dni, a zaraz będę miał wystawioną kolejną fakturę (na Internet) i zapewne też bez rabatu.

 

Da się to jakoś przyspieszyć? Znacie jakieś "magiczne" numery telefonów w Polsacie lub Plusie gdzie mogą szybko pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przyspieszysz tego.

Konsultant w Polsacie dobrze Ci powiedział, nie potrzebujesz żadnej formułki o smartDom przy przedłużaniu, nie wymaga tego regulamin promocji.

Domagaj się zapisu regulaminu, na podstawie którego anulowali Ci rabaty, żądaj zadośćuczynienia (w Plusie bardziej skorzy są do takowego, niż w CP).

W ICOK jest jakaś ściema - ja mam jako umowę uprawniającą - MINI HD z abonamentem 4,90, od czasu, gdy skorzystałem z promocji Plusbanku (6*50+18*20PLN + 5PLN extra miesięcznie za wynagrodzenie) przy przedłużaniu umowy uprawniającej (a może sam fakt wypowiedzenia i przedłużenia tejże umowy namieszał im w systemie?).

Najważniejsze, że rabaty na wszystkich umowach mam nadal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Mam internet w Plusie od 12 miesięcy i chcę kupić tv w CP - Pakiet Premium MAX. Pytanie czy jak podpiszę umowę na ten pakiet to będę płacił 49,99 zł przez cały okres umowy przy czym za 12 miesięcy chciałbym przedłużyć umowę w Plusie na internet w kwocie 59,99 zł 70 GB. Czy wtedy rabat na TV mi nie zniknie? Wiem że to dziwne pytanie ale jak czytam posty niektórych abonentów to widzę że różne problemy się zdarzają dlatego prosiłbym o odpowiedź :)

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Obecny stan posiadania:
1. Usługa uprawniająca - CP pakiet Familijny MaxHD 49,99 zł + wykupione pakiety dodatkowe sport HD i film HD = razem płacę 69,90 zł
2. Umowa 1 - internet plus -  Inter POWER LTE 25GB z e-fakt = po rabacie 50% płacę 34,94
3. Umowa 2 - abonament telefoniczny - LTE 49,99 z rab. za E-fakt.= po rabacie płacę 11 zł

 

Wszystkie umowy zawarte w podobnym okresie, obowiązuje mnie regulamin SD z 18.11.2014 r.
Ponieważ stwierdziłem, że nie jest mi potrzebny aż taki wysoki abo w CP, a jego obniżenie łączy się z utratą rabatu na pozostałe usługi byłem już zdecydowany na zupełnie innej opcję dlatego wypowiedziałem wszystkie umowy.

Jednak dzisiaj dostałem bardzo korzystną propozycję od plusa na opcje 2 i 3, ale oczywiście warunkiem ich uzyskania jest pozostawienie abo w CP na poziomie 49,99 (Familiny MaxHD).

 

To, że CP nie muszę przedłużać na 24 miesiące wiem, tylko się zastanawiam czy oprócz ewentualnych darmowych miesięcy mogę coś jeszcze wynegocjować by zminimalizować koszt w CP? Czy jest możliwość, by wziąć np Familjny HD + sport HD i film HD albo rodzinny + Sport HD FilmHD + Eleven?

Edytowane przez mariusz5891
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy umowie 12/5 i abonamencie 69,9 zł średnia przez 7 miesięcy wyjdzie Ci 19,97 zł/m-c, tj. 5 miesięcy bezpłatnych, dwa płatne i skrócenie umowy o kolejne 5 miesięcy. Taniej wyjdzie jak masz konto w Plusbanku i masz aktywny "BonusPlus" (czy jakoś tak.) - wtedy TV wychodzi gratis.

Edytowane przez kpw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SmartDom dla osób których podstawowa umowa nie spełnia kryteriów umowy uprawniającej.

Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie Uprawniającej jest niższa niż 50zł, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego (drugi produkt -50%, trzeci -18,99zł), na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł.

Szczegóły w regulaminie: [§ 1, punkt 8] http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f0-3412-414d-8179-8ef19f1c5625?title=Regulamin_ProgramuSmartDOM3.pdf 

Edytowane przez patryk7588
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym się dowiedzieć odnośnie wypowiedzenia jednej z umowy SmartDom.

Mianowicie posiadam TV (jeszcze 19mc) + 50% Internet Mobilny (7mc) + 1zł Telefon (7mc)

 

Chciałbym za 7mc zrezygnować z internetu mobilnego. Rozumiem, że w takim przypadku Telefon wskoczy na abonament 50% czy jak to wygląda w przypadku wypowiedzenia umowy z jednym z produktów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jeśli chciałbyś mimo wszystko zostawić sobie internet, możesz wziąć ofertę z DUK (zadzwonią do Ciebie) - 40GB + LTE bez limitu za niecałe 20zł (Tylko SIM).
Jeśli chodzi o abonament telefoniczny, wypowiadasz umowę z przeniesieniem numeru do prepaid, następnie wracasz do SmartDom z rabatem 50% i telefonem od złotówki.
Ewentualnie przechodzisz z karty do NJU z rachunkiem na jeden okres rozliczeniowy, a następnie wracasz do Plus abonament, wówczas zyskujesz dodatkowo darmowe miesiące. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jade na bezterminowej umowie Familijny HD + sport HD (byla umowa 15/5) za 59.99zl, do umowy podlaczylem telefon od Plusa (SmartDom, nie wiem ktora wersja) i wlasnie minelo 24 miesiace i tez jade na bezterminowej umowie (50 % rabatu czyli 24,99 zl).

 

Do tego chce dorzucic 3 usluge , internet.

Prosze powiedzcie mi jak mam skladac wypowiedzenia, zeby zalapac sie na SmartDom i jakie warunki mozna dostac.

Aktualnie jade na bezterminowej umowie Familijny HD + sport HD (byla umowa 15/5) za 59.99zl, do umowy podlaczylem telefon od Plusa (SmartDom, nie wiem ktora wersja) i wlasnie minelo 24 miesiace i tez jade na bezterminowej umowie (50 % rabatu czyli 24,99 zl).

 

Do tego chce dorzucic 3 usluge , internet.

Prosze powiedzcie mi jak mam skladac wypowiedzenia, zeby zalapac sie na SmartDom i jakie warunki mozna dostac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...