Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Posiadam SmartDom, Druga usługa 50%, trzecia usługa 1 zł, a za pierwszą mam rabat -10 zł

Familijny max HD 49,99 zł
Multiroom 1 -10 zł
Multiroom 2 - 5 zł
HBO HD, HBO GO 20 zł
Razem 84,99 zł - 10 zł zniżki za smartdom 
Czyli za Pakiet TV płacę 74,99 zł

 

Za internet Power LTE 2.0 60GB Nowe Power LTE bez limitu 30 zł

 

Za telefon 1 zł
SMS, Połączenia krajowe za darmo
Limit Roamingowy 8,5 GB
Pakiet UE 120 Minut
Pakiet podstawowy 5,5 GB
Pakiet Ipla bez limitu
Pakiet Nocny 100 GB

Razem płacę 106 zł trzy pakiety

Czy będzie coś lepszego i tańszego od obecnych pakietów ?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@lowermann

Oczywiście że może być taniej. Mój kolega posiada prawie wszystkie kanały i 1 multiroom i płaci 100 zł. Dokładnie to ma Pakiet Familijny Max, HBO, Cinemax, FilmBox. Według mnie to jest bardzo dobra oferta. Twoja jest też dobra ale zawsze warto wypowiedzieć umowę i po paru dniach zadzwoni do ciebie konsultant z DUK i zaproponuje dosyc dobre oferty. Możesz np wynegocjować multiroom za dwa 0 zł albo za jeden 5 zł a za drugi 0

 

 

Obecnie ma też Internet LTE 90 GB za 30 zl

Edytowane przez Kamel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, stan69 napisał:

Usługa główna nie jest rabatowana.

 

Nie chodzi mi o rabatowanie usługi głównej. To raczej oczywiste. Tylko o sytuację, kiedy mam więcej niż jedną usługę tv. Czy ta druga skorzysta z jakichś zniżek w Smartdom?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Obecnie w ramach starej pakietyzacji -Rodzinny HD posiadam zniżkę SmartDom (produktem uprawniającym jest umowa na telefon w PLUS). Noszę się z zamiarem przedłużenia umowy już według nowej pakietyzacji. Zadałem pytanie przez ICOK czy po przejściu na pakiet S czy M rabat nadal będzie obowiązywać ale nabrali wody w usta. Pewnie sami nie wiedzą jak to dokładnie działa. A co dopiero abonent.. Czy u kogoś zadziałał taki scenariusz, że posiadał pakiet wg starej pakietyzacji wraz ze zniżką SmartDom i po przejściu na nową pakietyzację ów rabat pozostał?

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja mam pytanie odnośnie ewentualnej zmiany pakietu z obecnego "M" na pakiet "L". 

No więc ktoś z rodziny jest abonentem CP od 2-3 lat i ta osoba właśnie jakieś 6 miesięcy temu podpisała dla mnie dodatkowa umowę na wspomniany pakiet M korzystając z opcji Smart Dom dzięki czemu płacę 30zł/mc zamiast normalnych 40zł. 

I teraz główne pytanie. Zależy mi na niektórych kanałach których nie ma w moim pakiecie. Otóż zależy mi najbardziej (GŁÓWNIE) na serialach a więc kanałach jak AXN(wszystkie), FOX, 13 Ulica, Warner. Trochę mniej na National Geographic zwykłym może People bardziej na kanałach History 1 i 2. Najmniej na muzycznym Kino Polska Muzyka czy MTV 90s.

 

1. Czy przechodząc obecnie z pakietu M do L naliczyli by te 10zl zniżki tzn płaciłbym nie 70 a 60zł/mc ?

 

2. Czy istnieje jakaś możliwość by dołączyć do obecnego pakietu M choćby te wymienione kanały z serialami oprócz podwyższenia pakietu na L ?

Pytam ponieważ wychodzi na to że chcąc oglądać te 6 kanałów czyli AXN'y + FOX + 13 ULICA (już pomijając Warner TV) musiałbym płacić miesięcznie 30 lub 40zł więcej... To dosyć wygórowana cena.

 

3. Używam dekodera HD 5500s. Nie zależy mi na lepszej jakości niż standardowe HD gdyż i tak ogranicza mnie mój TV. 

Czy inne modele dekoderów również tak relatywnie często zawieszają się ? Jak jest u Was ? Najczęstszy schemat wygląda tak że po nocy lub popołudniu po powrocie z pracy włączam go normalnie i oglądam jednak w pewnym momencie przy przełączaniu na inny kanał zawiesza się i jedyne co można wtedy zrobić to odłączenie zasilacza czy to z gniazdka czy z tyłu dekodera na dosłownie sekundę a później czekanie ok 2 minut aż będzie się dało ponownie uruchomić dekoder. Wtedy w 99% zaczyna się aktualizacja programu (okienko z prośbą o chwilę cierpliwości). Gdyby ta aktualizacja za każdym razem uruchamiała się sama tuż po włączeniu albo dało się ją ręcznie włączyć z poziomu menu to nie dochodziło by do tych zawieszeń. 

 

Czy warto i czy można starać się od CP o udostępnienie innego dekodera za 1zł? 

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć inną usługę w PB (tel. w plusie lub internet) na siebie, która by uprawniała do rabatu na telewizję w  kwocie 10-ciu zł.

Chcąc mieć te kanały które wymieniłeś musisz brać L, nie ma dobierania pojedynczych kanałów. W sprawie dekodera to zapytaj w punkcie, może mają na wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dobry wieczór wszystkim,

poradźcie coś proszę  w kwestii smartDom,  który obecnie przedstawia się następujący sposób. 

Tv sat umowa na czas nieokreślony. Pakiet familijny max HD 50 zł + 1 multiroom 10 zł  (w cenie cinemax i treści online)

Abonament telefoniczny 25 zł umowa do kwietnia. Łącznie do zapłaty 85 zł. 

Co można uzyskać przy zachowaniu obecnej łącznej kwoty? Ewentualnie podobne pakiety i mniejsze opłaty. 

Kolejne pytanie, jak wygląda kontakt z duk w opcji ze smartdom aby nie stracić zniżki na abo tel? Należy wypowiedzieć tylko tv sat czy obie usługi żeby podpisać coś korzystnego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 29.10.2019 o 17:21, Specjalista Polsat Box napisał(a):

@pawelessss Jeśli Twoja umowa telewizyjna pozostanie bez zmian, to rabat również będzie taki sam. Może się on zmienić na kontrakcie, który jest przedłużany.

 

Witam. Czy coś się zmieniło w tej kwestii? Nie ruszałem umowy na którą miałem rabat 50% i w zeszłym tygodniu zostałem pozbawiony rabatu. Czy to jest OK? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Od ładnych kilku lat mam na czas nieokreślony jako drugą usługę w ramach SMART DOM telewizję:

Familijny Max HD, HBO HD, Film HD, Cinemax, Sport HD, Eleven Sport HD

Evobox + 3x Multiroom HD5500S

Po rabacie 50% za całość płacę 50zł

Usługą uprawniającą jest tzw Internet LTE bez limitu 40GB za 35zł (umowa również na czas nieokreślony)

Czy jest możliwość zmiany usługi uprawniającej na internet światłowodowy, tak aby nie stracić rabatu na TV? Bo w tej chwili utrzymuję ten internet LTE jedynie po to aby nie stracić rabatu 50%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...