Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To że 4 miesiące przed końcem umowy, to ja to wiem. Chodzi mi o to czy nie stracę rabatów na pozostałe usługi. Bo jeśli by się okazało że po zmniejszeniu ceny za tv pozostałe produkty zwiększają cenę, to od razu lecą z mojej strony wypowiedzenia umowy w trybie 30 dniowym za 2 i 3 usługę do Plusa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...

Witam,

posiadam abonament telefoniczny w plusie plus 45 z efakturą i raty za telefon 70 zł. Do tej pory dzięki temu miałem rabat na telewizje 10 zł. Wczoraj przedłużałem umowę na telewizję, dostałem 50zł przez 12 miesięcy i 100 zł przez kolejne 12 miesięcy, ale już bez rabatu 10 zł ( podobno przy łamańcach on już nie obowiązuje). Czy w takim razie mogę telewizją zrabatować rachunek za telefon dzięki smartdom? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem smart dom telewizję satelitarną i internet rabat miałem 25 zł . Teraz niedawno przedłużałem umowę na tv i patrzę w icok rabat znikł napisałem do specjalisty na icoku i on że  ten rabat znikł mi na miesiąc i od następnego już będzie czy jest wszystko ok wg mnie to dziwne ten znikający rabat na miesiąc przy przedłużeniu umowy . Czy ma tu znaczenie że zmniejszyłem sobie płatność o 10 zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym się spytać mam druga umowę na telewizję która kończy się grudniu, czy można bez problemu wypowiadać wypowiedzenie jeśli mając usługi np abonament w Plusie, przy usługę Smartdom pisać takie same wypowiedzenie gdzie np nie mając takich usług ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.10.2021 o 12:09, andrzej75 napisał:

Dlatego mnie to zdziwiło ten znikający rabat pan w punkcie napisał mi zgłoszenie o przywrócenie rabatu i radził nie płacić teraz pełnej sumy za to w icok ten czat co tam jest sprawdzali i napisali mi że od następnego miesiąca płacę z rabatem a ten rachunek bez rabatu 

 

Przy zawieraniu umowy, jak i przedłużaniu jej, rabat smartDOM naliczany jest od drugiego okresu rozliczeniowego.

W dniu 27.10.2021 o 13:22, Jakub471 napisał:

Witam chciałbym się spytać mam druga umowę na telewizję która kończy się grudniu, czy można bez problemu wypowiadać wypowiedzenie jeśli mając usługi np abonament w Plusie, przy usługę Smartdom pisać takie same wypowiedzenie gdzie np nie mając takich usług ?

Wypowiedzenie można wysłać poprzez zakładkę Kontakt z Polsat Box -> Napisz do nas w iPolat Box.

Ewentualnie proszę je złożyć w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży bądź przesłać listem poleconym na adres:
Polsat Box  
ul. Łubinowa 4A      
03-878 Warszawa
z dopiskiem Rezygnacja z usług.
 Ważne jest, aby zawierało:
- imię i nazwisko,
- PESEL,
- numer karty/MSISDN, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.

Okres wypowiedzenia to 30 dni, liczone od najbliższego cyklu, a dla umów na czas nieokreślony - od daty złożenia wniosku.

Jeżeli sprzęt jest udostępniony, to należy go zwrócić w ciągu 30 dni od daty rozwiązania.

Dlaczego chcewa podjąć taką decyzję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...