Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie jak tak liczę to abonament rabatuje się na tyle, że wychodzi bardzo podobnie jak oferta na kartę w Plusie, z tym że zawsze jest ryzyko, że w przeciągu tych 2 lat wejdzie na rynek nowa oferta (tak jak np. teraz w Lajt Mobile jest abonament za 10zł - wszystko nielimitowane, 10GB internetu - umowa na rok) a ty będziesz musiał jeszcze czekać z abonamentem w kwocie 50zł (nieadekwatna cena do jakości).

 

Tylko mówię -  jedyna rzecz, to pamiętaj, że jak internet chcesz wziąć kilka miesięcy po telewizji to musisz się liczyć z tym, że w pewnym momencie mogą zlikwidować ten program smartDOM (przedłużają cyklicznie co 3/4 tygodnie i narazie nic na to nie wskazuje) no i że jak skończy ci się okres umowy uprawniającej to aby nie stracić zniżek na pozostałe produkty musisz przedłużyć ją na takiej samej kwocie, czyli 49,99 bądź wyższej.

 

No i to chyba wszystko :)

Edytowane przez fizyk123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umów nie trzeba przedłużać po ich zakończeniu, mogą sobie być jako bezterminowe, byle by wysokość abonamentu była zachowana.

 

Jeśli umowa uprawniającą jest niższa niż wymaga regulamin, zamiast 50% na drugi i 18,90 zł na trzeci produkt są rabaty 20 zł + 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jak tak liczę to abonament rabatuje się na tyle, że wychodzi bardzo podobnie jak oferta na kartę w Plusie, z tym że zawsze jest ryzyko, że w przeciągu tych 2 lat wejdzie na rynek nowa oferta (tak jak np. teraz w Lajt Mobile jest abonament za 10zł - wszystko nielimitowane, 10GB internetu - umowa na rok) a ty będziesz musiał jeszcze czekać z abonamentem w kwocie 50zł (nieadekwatna cena do jakości).

 

Tylko mówię -  jedyna rzecz, to pamiętaj, że jak internet chcesz wziąć kilka miesięcy po telewizji to musisz się liczyć z tym, że w pewnym momencie mogą zlikwidować ten program smartDOM (przedłużają cyklicznie co 3/4 tygodnie i narazie nic na to nie wskazuje) no i że jak skończy ci się okres umowy uprawniającej to aby nie stracić zniżek na pozostałe produkty musisz przedłużyć ją na takiej samej kwocie, czyli 49,99 bądź wyższej.

 

No i to chyba wszystko :)

No nie takie wszystko darmowe, bo np. rozmowy na stacjonarne są płatne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@swojadroga,

Mam obecnie numer x jako produkt pierwszy, telewizję jako produkt drugi w programie SmartDom 3. Niedawno aneksowałem numer z i czy powinienem otrzymać rabat 10 zł z tytułu SmartDom 3 na ten numer, czy taki rabat jest przyznawany dopiero, jeśli Abonent posiada 3 różne usługi w SmartDom, a każda kolejna jest przedłużana jako 4,5,6 itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje informacji odnośnie dokupienia oferty Telewizji w CP. Posiadam internet LTE za 50 zł w CP i TV w nc+ (kończy mi się umowa). Za ile mogę wyrwać TV z Polsatu w Smartdom, pakiet Premium Max z multiroom? Oferta ze strony CP to 55 zł. Czy można to wziąć jeszcze taniej? 

Edytowane przez Barti
Poprawiono dość niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@mpepe- na początek mozesz wyrwać umowę 24/6 i przy okazaniu rachunku od konkurencji 2 i 3 dekoder MR za 0 zł msc.

 

@mpal- 39.99 tylko SIM(-10 zl efaktura, czyli 29.99).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw. Multioferty, to stare umowy TV z kartą SIM telefonii Cyfrowego Polsatu i/lub internetem Cyfrowego Polsatu. W ramach jednej umowy były dwie lub trzy usługi od Cyfrowego Polsatu. W tych ofertach nie było możliwości na przykład przedłużenia umowy z dobraniem Evobox'a, aby go dostać trzeba dokonać tzw. demultizacji, czyli rozwiązać umowę Multioferty za porozumieniem stron z jednoczesnym zawarciem nowych umów na usługi objęte Multiofertą. W wyniku tej operacji osoby mające Multiofertę włączoną w smartDOM traciły rabaty. Od 16 stycznia 2017r. ta operacja nie będzie wiązała się utratą rabatów.

@swojadroga jeżeli mam Multiofertę ( telewizja i internet) i chcąc z tego zrezygnować, a więc wypowiedzieć umowę na 5 miesięcy przed końcem okresu podstawowego, w celu rozbicia na 2 usługi pod smartdom 1 usułga TV, 2 usługa internet( 50% rabat), muszę zaczynać jako nowy klient?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ubiegłym roku do czerwca posiadałem 2 dekodery na siebie ze zobowiązaniem ponad 50pln co zgodnie z programem smartdom z 2013r. upoważniało mnie do 10 pln rabatu na "drugim kontrakcie. W czerwcu zrezygnowałem z jednego z kontraktów (pierwszego) - wczoraj wchodzę na ICOK a tu się okazuje że pomimo faktu że mam tylko jeden dekoder na siebie obecnie to mam w dalszym ciągu rabat 10pln przyznany ze smartdomu - widać taki bonus wynikający z błędu systemu CP. Pytanie siedzieć cicho i cieszyć się bonusem czy może zgłosić bo jak "system się zorientuje" to wstecz przyjdzie zapłacić większy rachunek? Dodać trzeba że w chwili obecnej ten "drugi" kontrakt z programu smart z 2013r. jest zarazem pierwszym uprawniającym do promocji na telefon w plusie zgodnie ze smartdomem z 2014 :P Wychodzi to dopiero teraz bo od VI 2016 do II 2017 nie musiałem uiszczać żadnej płatności wobec CP na skutek przedłużenia umowy.

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walentynkowy SmartDom.

 


 

Tylko do 14 Lutego trwa specjalna edycja programu SmartDom w której można dostać dwa produkty rabatowane o 50% oraz jeden rabatowany kwotą 18,99zł.

 

Edycja skierowana jest dla nowych abonentów/przenoszących numer/przedłużających umowę.

 

Podczas podpisania/przeniesienia/przedłużenia pierwszej umowy na abonament głosowy (P1) zwany umową uprawniającą za którą płacimy 100% kwoty podpisujemy drugą umowę na abonament głosowy na który dostajemy 50% rabatu, umowa ta staje się umową (P4). Umowy te muszą zostać podpisane jednocześnie, w tym samym czasie.

Następnie zgodnie z wcześniejszym działaniem SmartDom możemy dobrać drugi produkt (P2) na który dostaniemy 50% rabatu oraz trzeci produkt (P3) na który dostaniemy 18,99zł rabatu.

 

Przykładowy układ Walentynkowego SmartDom:

P1: Umowa uprawniająca, ale tylko nowa umowa, przeniesienie lub przedłużenie.

P2: Rabat 50% (Np. TV CP)

P3: Rabat 18,90zł (Np. Internet)

P4: Rabat 50% na abonament głosowy zawarty jednocześnie z umową P1.
Edytowane przez swojadroga
W razie pytań. Udzielaj odpowiedzi tutaj, skoro już zacząłeś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam taką sytuację.Posiadam pakiet familijny max hd+film Hd+Sport HD+Cinemax jako główną usługę i internet w Plusie jako produkt  za który płacę 50% ceny.W styczniu wypowiedziałem umowę z powodu wyłączenia kanału CBS Drama.Jestem jednak w kropce.Chciałbym dobrać multiroom ale nie ma dobrej oferty.Czy jeśli wezmę nową ofertę Cyfrowego Polsatu  jako drugą ofertę,, do internetu z Plusa,który stanie się pierwszą ofertą,otrzymam 50 % ceny.Proszę o odpowiedż,bo nie wiem co zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę na abonament tel za 49 We wrześniu 2014 dołączyłem do programu Smart Dom, dokupiłem internet w Plusie za 69, na którą otrzymałem rabat 50% a potem jeszcze TV od Cyfrowego Polsatu za 49 z rabatem 48 zł. 
Obecnie zatem płacę 49+35+1zł.Umowa na internet przeszła na czas nieokreślony we wrześniu 2016 Umowa na CP kończy sie za chwilę chcę teraz przedłużyć obie umowy . DUK Plusa zaproponował mi obniżenie ceny za internet do 50(25 po rabacie) i tu moje wątpliwości i pytanie czy nie utracę wtedy rabatu na umowie
Czytałem coś że przy zmianie oferty na niższą tak się dzieje. Konsultant DUK twierdził że mogę obniżyć  i nie utracę rabatów.

Zadałem pytanie na oficjalnym forum Plusa i tam pracownik Plusa napisał 

"jakakolwiek zmiana abonamentu na niższy powoduje utratę możliwości korzystania z rabatu na umowie, której ta zmiana dotyczy."

a po moich  dociekaniach jeszcze

"obniżenie abonamentu na Umowie uprawniającej, Nowej Umowie I, Nowej Umowie II powoduje utratę możliwości korzystania z rabatu."

I komu wierzyć? Czyżby konsultant z DUK umyślnie lub nie wprowadził mnie w błąd. Czy może jednak DUK ma taką możliwość obniżyć abonament na drugi produkt  i pozostawić klientowi rabaty?. Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją  że ktoś obniżył abonament przy przedłużaniu i zachował rabaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...