Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Baldziq, ja mogę odpowiedzieć tylko na pytanie zawarte w PS.

Oczywiście, że jest możliwe korzystanie na jednej antenie z NC+ oraz CP. Pytanie jest tylko jedno - z jakiego konwertera korzystacie. Zapewne, Twój sąsiad korzysta z  dekodera NC+ z możliwością nagrywania, więc wykorzystuje 2 wyjścia od konwertera, więc dobrze by było, żeby był to konwerter typu QUATRO z 4 wyjściami. Jeżeli ma tylko jedno wyjście, warto porozmawiać z sąsiadem i zastanowić się nad wymianą konwertera np. na konwerter UNICABLE + 2 wyjścia legacy. Wtedy np mógłbyś wziąć sobie z CP dekoder EVOBOX PVR i cieszyć się mnogością dodatkowych funkcji w tym oglądaniem 1 kanału i nagrywaniem w tym samym czasie 3 innych. wtedy Ty wykorzystujesz wyjście Unicable z konwertera a twój sąsiad 2 wyjścia legacy, podłączając o ile ma tuner 2 głowicowy z NC+.

Pozdrawiam Jakub z Bielska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest jedna z moich największych obaw, czy to zadziała. Mi zależy na dekoderze Evobox, a jeśli rzeczywiście sąsiad będzie mógł skorzystać z pozostałych dwóch wyjść to chyba mamy problem rozwiązany (obecnie sąsiad ma zamontowany konwerter blue line twin JTU11).

 

Proszę o poprawienie mnie, jeśli coś źle doczytałem, ale rozumiem, że gdybym w przyszłości chciał uruchomić usługę Multiroom to tylko instaluję spliter na swoim kablu z konwertera?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie montujesz splitera, to tak nie zadziała. Do każdego dekodera oddzielne wyjście w konwerterze. Pomijam fakt, że Twój problem wielokrotnie był już opisywany w tematach o odbiornikach CP. I proponuje tam toczyć dyskusję o sprzęcie, bo będę zmuszony przenosić dalszy ciąg tej dyskusji do kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety na 3 osobnych umowach, wiec jesli dobrze rozumiem, czeka mnie podniesienie jednego abonamentu.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli posiadasz abonamemt dluzej niz 60dni to wedlug regulaminu musialbys podniesc wysokosc abonamentu do 49,90, ale wedlug p §1 podpunkt 8 regulaminu, jesli posiadasz usluge z nizszym abonamemtem niz 49,90 mozesz uzyskac rabat w wysokosci 20zl. Oczywiscie przy zakupie uslugi za abonamentem za min 59,90. Sam policz co Ci sie bardziej oplaca, czy podniesc abo do 49,90, czy znizka w wysokosci 20zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marmac1989

Korzystam ze pierwszej edycji SmartDom. Niedawno przedłużałem umowę na drugą (TV) i trzecią usługę (internet) w Cyfrowym Polsacie. Napisałem wypowiedzenie na telefon w Plusie, czyli usługę podstawową (żeby dostać lepszą ofertę, chcę przedłużyć) i czekam na propozycje z infolinii. Do tego czasu płaciłem 69 zł z (z telefonem), przy podpisaniu nowej umowy nie chcę brać smartfona i podpisywać świstka na 24 miesiące. W związku z tym mam pytanie: czy nie utracę rabatów jeżeli przedłużę umowę na kwotę 49 zł miesięcznie (tylko SIM)? Teoretycznie wszystko powinno pasować (jest ponad 49 zł, miałem dotychczas ofertę, która była odpowiednikiem 49 zł + telefon), ale wolę nie obudzić się z ręką w nocniku, ponieważ jakiś konsultant wprowadzi mnie w błąd. Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 reklamacjach i 2 źle wystawionych fakturach na 2 i 3 usługę (brak rabatów) wreszcie otrzymałem komplet faktur korygujacych i sms-a z informacją że rabat ze smartdom został aktywowany (Bałagan niemiłosierny). W międzyczasie jeden z konsultantów zamiast poinformować mnie o tym na jakim etapie jest reklamacja dzwoni i pyta w czym moze pomóc gdyż otrzymał odemnie dyspozycję kontaktu telefonicznego - no jaja jakieś. W czasie tej rozmowy dowiedziałem sie na szczęście po ponownym wyjasnieniu kwestii że wszystko jest ok i nieomieszkałem zapytac o mozliwość wypowiedzenia bezkarnego na skutek utraty kanały FightBox HD na usłudze telewizyjnej. Odp konsultanta: kanał został wyłaczony bez winy CP i zgodnie z umową abonencjką CP zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w  ofercie przez co o wypowiedzeniu bezkarnym mowy być nie może. No to klaruje konsultantowi dalej: ze to CP zaprzestał emosji kanału i FightBox dalej "świeci" w ofercie konkurencji".Odp. konsultanta: jeśli czuje się Pan pokrzywdzony to wypowiedzenie można złozyć ale prawdopodobnie wiązać się to bedzie z koniecznością naliczenia kary umownej. Jakość infolinii nigdy nie była imponujaca ale w ostatnim czasie trudno o kogoś kto choć trochę orientuje się w temacie :(

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to z mojej wypowiedzi wynikało by że należy wierzyć słowom niekompetentnego konsultanta, który mówiąc językiem dyplomacji  mija się z prawdą? (wiem że to nie ten wątek ale skala błędnych informacji na partyline CP jest przerażająca - takie wtrącenie przy okazji sagi z rabatem w programie smartdom z poprzedniej strony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart Dom piękna sprawa, tylko ten system CP robi sobie co chce. Mam internet w SM jako trzecią usluge. Ogólnie jestem zadowolony, jest tylko jedno ale: kończy się szósty okres rozliczeniowy i już widzę że będę musiał skladac szósta reklamacje ( składałem ja w każdym okresie). Gdyby nie fakt że każda została uznana zgodnie z moim oczekiwaniem, już dawno wypowiedziałbym umowe o internet. Chyba teraz muszę zarządac jakies zadośćuczynienie za doznane krzywdy i stratę czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart Dom piękna sprawa, tylko ten system CP robi sobie co chce. Mam internet w SM jako trzecią usluge. Ogólnie jestem zadowolony, jest tylko jedno ale: kończy się szósty okres rozliczeniowy i już widzę że będę musiał skladac szósta reklamacje ( składałem ja w każdym okresie).

Przepraszam, ale musiałem. Pobijesz mnie, bo u mnie skończyło się na 5 reklamacjach. Tylko ja reklamowałem neta (2 umowa) i telefon (3). Jako zadośćuczynienie zażyczyłem sobie darmowej zmiany numeru na inny (normalnie coś koło 50 zeta) i dostałem, to com chciał. Odpukać, po dość ostrek ostatniej reklamacji wszystko w porządku, już prawie 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak tak źle to działa, to nie rozumiem czemu jeszcze nie wypowiedziałeś umowy. Ja bym poszedł tam gdzie lepiej i taniej, a nie męczyłbym się jak masochista. Nie ogarniam tego.

Pokaż mi kolego gdzie w moim tekście napisałem, że jest tak źle. Przepraszam, ale trzeba czytać ze zrozumieniem. Miałem na myśli jedynie panujący bałagan. Edytowane przez dartman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś o zadośćuczynieniu za doznane krzywdy i stratę czasu. Jak dla mnie, ociera się to niemalże o jakąś traumę. A tu wychodzi, że zwyczajnie operator zaserwował Ci jakoś(ć) obsługi adekwatną do pieniędzy które mu płacisz ;) Więcej luzu, mniej spiny. Pozdrawiam piątkowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zadane pytanie w ICOK odnośnie utrzymania rabatu SD na usługę TV (3 usługa z rabatem 48,90 zł) po aneksowaniu umowy na okres 15/5 otrzymałem odpowiedź"

 

"W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie uprzejmie informujemy, że wyłącznie przedłużenie Umowy Abonenckiej na Okres Podstawowy 24 miesięcy gwarantuje utrzymanie rabatu w ramach programu Smart Dom". 

 

Myślę, że ktoś się pomylił udzielając odpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również niedawno zadałem takie samo pytanie i otrzymałem taką samą odpowiedź, po czym przytoczyłem Pani odpowiedni punkt regulaminu Smartdom 1 i zapytałem, jak jej odpowiedź ma się do tego. Dostałem przeprosiny za pomyłkę i zapewnienie, że nie ma minimalnego okresu, na który trzeba przedłużyć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie dotyczą zasady z dnia podpisania umowy - wówczas zaakceptowałeś przepisy smartdom i nie zaproponowali aneksu. Sam okres trwania promocji - to czas w którym  zawrzeć można nowy kontrakt  na warunkach z bonifikatą. W chwili przedłużenia umowy abonenckiej tak Ciebie jak i nowych abonentów CP obowiązywać będą nowe (obecne) zasady przedzielania rabatu. Zasady zaakceptowane trwają przez cały okres trwania umowy. 

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...