james28 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 @Baldziq, ja mogę odpowiedzieć tylko na pytanie zawarte w PS. Oczywiście, że jest możliwe korzystanie na jednej antenie z NC+ oraz CP. Pytanie jest tylko jedno - z jakiego konwertera korzystacie. Zapewne, Twój sąsiad korzysta z dekodera NC+ z możliwością nagrywania, więc wykorzystuje 2 wyjścia od konwertera, więc dobrze by było, żeby był to konwerter typu QUATRO z 4 wyjściami. Jeżeli ma tylko jedno wyjście, warto porozmawiać z sąsiadem i zastanowić się nad wymianą konwertera np. na konwerter UNICABLE + 2 wyjścia legacy. Wtedy np mógłbyś wziąć sobie z CP dekoder EVOBOX PVR i cieszyć się mnogością dodatkowych funkcji w tym oglądaniem 1 kanału i nagrywaniem w tym samym czasie 3 innych. wtedy Ty wykorzystujesz wyjście Unicable z konwertera a twój sąsiad 2 wyjścia legacy, podłączając o ile ma tuner 2 głowicowy z NC+. Pozdrawiam Jakub z Bielska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baldziq Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) No to jest jedna z moich największych obaw, czy to zadziała. Mi zależy na dekoderze Evobox, a jeśli rzeczywiście sąsiad będzie mógł skorzystać z pozostałych dwóch wyjść to chyba mamy problem rozwiązany (obecnie sąsiad ma zamontowany konwerter blue line twin JTU11). Proszę o poprawienie mnie, jeśli coś źle doczytałem, ale rozumiem, że gdybym w przyszłości chciał uruchomić usługę Multiroom to tylko instaluję spliter na swoim kablu z konwertera? Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Nie, nie montujesz splitera, to tak nie zadziała. Do każdego dekodera oddzielne wyjście w konwerterze. Pomijam fakt, że Twój problem wielokrotnie był już opisywany w tematach o odbiornikach CP. I proponuje tam toczyć dyskusję o sprzęcie, bo będę zmuszony przenosić dalszy ciąg tej dyskusji do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baldziq Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 OK, osobny temat założę w poprawnym dziale, ale mimo wszystko nikt nie odpowiedział na kluczowe pytanie, które zadałem i tyczyło się usługi Smart Dom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Te 3 SIM w plusie masz na jednej umowie, czy na osobnych? Chcesz wziąć do tego net i TV, czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baldziq Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 (edytowane) Niestety na 3 osobnych umowach, wiec jesli dobrze rozumiem, czeka mnie podniesienie jednego abonamentu. Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Nie musisz podnosić. Możesz wziąć do tego net ze zniżką 20 zł i TV z taką samą zniżką 20 zł. Możesz też połączyć te 3 numery w taryfę rodziną, będziesz miał lepsze warunki, w sumie 20 GB neta na tych kartach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Jesli posiadasz abonamemt dluzej niz 60dni to wedlug regulaminu musialbys podniesc wysokosc abonamentu do 49,90, ale wedlug p §1 podpunkt 8 regulaminu, jesli posiadasz usluge z nizszym abonamemtem niz 49,90 mozesz uzyskac rabat w wysokosci 20zl. Oczywiscie przy zakupie uslugi za abonamentem za min 59,90. Sam policz co Ci sie bardziej oplaca, czy podniesc abo do 49,90, czy znizka w wysokosci 20zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmac1989 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Korzystam ze pierwszej edycji SmartDom. Niedawno przedłużałem umowę na drugą (TV) i trzecią usługę (internet) w Cyfrowym Polsacie. Napisałem wypowiedzenie na telefon w Plusie, czyli usługę podstawową (żeby dostać lepszą ofertę, chcę przedłużyć) i czekam na propozycje z infolinii. Do tego czasu płaciłem 69 zł z (z telefonem), przy podpisaniu nowej umowy nie chcę brać smartfona i podpisywać świstka na 24 miesiące. W związku z tym mam pytanie: czy nie utracę rabatów jeżeli przedłużę umowę na kwotę 49 zł miesięcznie (tylko SIM)? Teoretycznie wszystko powinno pasować (jest ponad 49 zł, miałem dotychczas ofertę, która była odpowiednikiem 49 zł + telefon), ale wolę nie obudzić się z ręką w nocniku, ponieważ jakiś konsultant wprowadzi mnie w błąd. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Utracisz. Jak masz 69 teraz, to musisz mieć dalej taką kwotę albo wyższą. Bo jeśli ją obniżysz to stracisz rabaty na pozostałe usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asael66 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Ja mam tylko SIM za 49,90 zł i mam rabat -50% na TV w Smart Dom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Po 3 reklamacjach i 2 źle wystawionych fakturach na 2 i 3 usługę (brak rabatów) wreszcie otrzymałem komplet faktur korygujacych i sms-a z informacją że rabat ze smartdom został aktywowany (Bałagan niemiłosierny). W międzyczasie jeden z konsultantów zamiast poinformować mnie o tym na jakim etapie jest reklamacja dzwoni i pyta w czym moze pomóc gdyż otrzymał odemnie dyspozycję kontaktu telefonicznego - no jaja jakieś. W czasie tej rozmowy dowiedziałem sie na szczęście po ponownym wyjasnieniu kwestii że wszystko jest ok i nieomieszkałem zapytac o mozliwość wypowiedzenia bezkarnego na skutek utraty kanały FightBox HD na usłudze telewizyjnej. Odp konsultanta: kanał został wyłaczony bez winy CP i zgodnie z umową abonencjką CP zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w ofercie przez co o wypowiedzeniu bezkarnym mowy być nie może. No to klaruje konsultantowi dalej: ze to CP zaprzestał emosji kanału i FightBox dalej "świeci" w ofercie konkurencji".Odp. konsultanta: jeśli czuje się Pan pokrzywdzony to wypowiedzenie można złozyć ale prawdopodobnie wiązać się to bedzie z koniecznością naliczenia kary umownej. Jakość infolinii nigdy nie była imponujaca ale w ostatnim czasie trudno o kogoś kto choć trochę orientuje się w temacie Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Żadnej kary nie będzie, na stronie CP cały czas wisi komunikat, w którym mowa o wypowiedzeniu umowy bez ponoszenia KARY UMOWNEJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 a to z mojej wypowiedzi wynikało by że należy wierzyć słowom niekompetentnego konsultanta, który mówiąc językiem dyplomacji mija się z prawdą? (wiem że to nie ten wątek ale skala błędnych informacji na partyline CP jest przerażająca - takie wtrącenie przy okazji sagi z rabatem w programie smartdom z poprzedniej strony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Smart Dom piękna sprawa, tylko ten system CP robi sobie co chce. Mam internet w SM jako trzecią usluge. Ogólnie jestem zadowolony, jest tylko jedno ale: kończy się szósty okres rozliczeniowy i już widzę że będę musiał skladac szósta reklamacje ( składałem ja w każdym okresie). Gdyby nie fakt że każda została uznana zgodnie z moim oczekiwaniem, już dawno wypowiedziałbym umowe o internet. Chyba teraz muszę zarządac jakies zadośćuczynienie za doznane krzywdy i stratę czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Jak tak źle to działa, to nie rozumiem czemu jeszcze nie wypowiedziałeś umowy. Ja bym poszedł tam gdzie lepiej i taniej, a nie męczyłbym się jak masochista. Nie ogarniam tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 taniej a no Smart Dom to oferta dość atrakcyjna cenowo (jeśli oczywiście komuś parametry internetu oraz zasięg plusa wystarcza) a system tragedia - bo to właściwie boot a nie człowiek za tym rabatem jest:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Smart Dom piękna sprawa, tylko ten system CP robi sobie co chce. Mam internet w SM jako trzecią usluge. Ogólnie jestem zadowolony, jest tylko jedno ale: kończy się szósty okres rozliczeniowy i już widzę że będę musiał skladac szósta reklamacje ( składałem ja w każdym okresie). Przepraszam, ale musiałem. Pobijesz mnie, bo u mnie skończyło się na 5 reklamacjach. Tylko ja reklamowałem neta (2 umowa) i telefon (3). Jako zadośćuczynienie zażyczyłem sobie darmowej zmiany numeru na inny (normalnie coś koło 50 zeta) i dostałem, to com chciał. Odpukać, po dość ostrek ostatniej reklamacji wszystko w porządku, już prawie 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak tak źle to działa, to nie rozumiem czemu jeszcze nie wypowiedziałeś umowy. Ja bym poszedł tam gdzie lepiej i taniej, a nie męczyłbym się jak masochista. Nie ogarniam tego.Pokaż mi kolego gdzie w moim tekście napisałem, że jest tak źle. Przepraszam, ale trzeba czytać ze zrozumieniem. Miałem na myśli jedynie panujący bałagan. Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Napisałeś o zadośćuczynieniu za doznane krzywdy i stratę czasu. Jak dla mnie, ociera się to niemalże o jakąś traumę. A tu wychodzi, że zwyczajnie operator zaserwował Ci jakoś(ć) obsługi adekwatną do pieniędzy które mu płacisz Więcej luzu, mniej spiny. Pozdrawiam piątkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Jeszcze jest coś takiego jak ironia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Na zadane pytanie w ICOK odnośnie utrzymania rabatu SD na usługę TV (3 usługa z rabatem 48,90 zł) po aneksowaniu umowy na okres 15/5 otrzymałem odpowiedź" "W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie uprzejmie informujemy, że wyłącznie przedłużenie Umowy Abonenckiej na Okres Podstawowy 24 miesięcy gwarantuje utrzymanie rabatu w ramach programu Smart Dom". Myślę, że ktoś się pomylił udzielając odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Ja również niedawno zadałem takie samo pytanie i otrzymałem taką samą odpowiedź, po czym przytoczyłem Pani odpowiedni punkt regulaminu Smartdom 1 i zapytałem, jak jej odpowiedź ma się do tego. Dostałem przeprosiny za pomyłkę i zapewnienie, że nie ma minimalnego okresu, na który trzeba przedłużyć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Mam pytanko. Jeśli w regulaminie jest podany okres trwania promocji i w razie gdyby tej promocji nie przedłużali to promocja kończy się dla wszystkich czy to dotyczy tylko nowych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Ciebie dotyczą zasady z dnia podpisania umowy - wówczas zaakceptowałeś przepisy smartdom i nie zaproponowali aneksu. Sam okres trwania promocji - to czas w którym zawrzeć można nowy kontrakt na warunkach z bonifikatą. W chwili przedłużenia umowy abonenckiej tak Ciebie jak i nowych abonentów CP obowiązywać będą nowe (obecne) zasady przedzielania rabatu. Zasady zaakceptowane trwają przez cały okres trwania umowy. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.