gonzales Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Jako usługa główna telefon za 50 zeta (świeżo po aneksowaniu umowy), drugi internet plusa 50% zniżki ale będę z niego rezygnować, trzeci CP z rabatem kwotowym 48.90 - po rezygnacji usługa trzecia staje się drugą - pierwsza edycja smartdomu. Koniec umowy na CP w listopadzie ale na infolinii pani powiedziała (jak pytałem o evoboxa), że mogę już podpisać nową (6 miesięcy gratis - umowa klasyka na 29 miesięcy). Pytanie mam takie: czy jak poczekam do końca umowy to przedłużając umowę mogę liczyć na jakąś zniżkę za abonament czy nie ma sensu czekać i skrócić obecną umowę i wziąć nową bo i tak jako, że opłata za tv jest rabatowana w ramach smartdom to nic więcej nie ugram? Myślałem o pakiecie premium. Obecnie mam moduł i albo bym dobrał multiroom lub zamienił moduł na evoboxa i MR. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez gonzales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Jak z tv poczekasz do maja czerwca to możesz wywalczyć wariant 12/5 lub 24/8 bez wymiany deka. Z wymianą na evoboxa opcja 15/3 lub 24/6. Fakt, że jest to oferta SmartDom nie powinien być problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertx Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Powiedzcie mi jak jest z rabatem przyznawanym przez PLUS Bank ? Mam telefon w plusie (49,90 abo), teraz kupię polsat cyfrowy w HH (smart dom) i założę konto w plus banku. Rabat z plus banku wrzucać na telefon nie ma sensu bo telefon mam już od grudnia, więc wezmę rabat na CP. I pytanie, skoro pierwsze pół roku jest gratis w CP to czy będzie naliczany rabat z plus banku w tym okresie i odkładany na później ? Konsultanci plus banku odsyłają do CP a Ci z powrotem do banku, i tak w kółko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawrob11 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 witam, brał ktoś CP w ofercie smartfirma ? pozdrawiam Też jestem zainteresowany tą opcją-konsultant powiedział że tylko 2 miesiące gratis jest i nie ma możliwości zawarcia umowy z happy hours....kiszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Jeżeli zamawiasz ofertę za pomocą strony internetowej to ilość darmowych miesięcy to 6, nawet w ofercie SmartDom. W APS ofertę z 6 miesięcznym okresem bez opłat można uzyskać po ukazaniu dwóch rachunków od konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawrob11 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Jeżeli zamawiasz ofertę za pomocą strony internetowej to ilość darmowych miesięcy to 6, nawet w ofercie SmartDom. W APS ofertę z 6 miesięcznym okresem bez opłat można uzyskać po ukazaniu dwóch rachunków od konkurencji. to w smartdom a w smartfirma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 W smartFIRMA jest tak jak opisałeś, czyli 2 darmowe miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek166 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witam. Mam telewizje w cyfrowym polsacie. Teraz zamierzam dobrać telefon aby mieć 50% zniżki. Moje pytanie jest następujące: Czy jeżeli dobiorę telefon na 24 miesiące a telewizja kończy mi się za 9 miesięcy i będę chciał zrezygnować z telewizji po tych 9 miesiącach to co z telefonem (na niego jeszcze będzie 15 miesięcy umowa obowiązywała). Czy stracę po prostu 50% zniżki?? Pytam dlatego gdyż zawsze przed koncem umowy na telewizje wysyłałem pismo o rezygnacje i udawalo mi sie wynegocjowac przedluzenie umowy na tylko 12 lub 15 miesiecy i 5 miesiecy gratis. Czy w takim przypadku jak napisze wypowiedzenie oni mogą nie proponowac mi przedluzenia gdyz wiedzą że bede musiał za to zaplacić 2 razy wiecej za telefon przez cale 15 miesiecy ( bo tyle pozostało do konca umowy) czy jednak da sie jeszcze jakis rabat wynegocjowac mimo polaczeniu dwóch usług. Ostatnie pytanie: czy ja po prostu bede miał abonament z plusa tylko załatwiany jakby przez cyfrowy polsat bo nie słyszałem o sieci komórkowej- cyfrowy polsat??? Z góry dziex za pomoc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jeżeli zrezygnujesz z TV, automatycznie utracisz zniżkę na telefon. Abonament telefoniczny oczywiście w sieci Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Jeśli zrezygnujesz stracisz rabat samo wypowiedzenie pomoże negocjować jeśli chcesz przedłużyć a z automatu rabatu ci nie skasuje chyba ze jw nie przedłużysz. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja miałbym takie pytanie, czy jeśli teraz jestem posiadaczem rabatów smartdom z pierwszej edycji do września. Czy przedłużając umowy rabatowane lub z nich rezygnując we wrześniu będę mógł w październiku ponownie skorzystać z nowej oferty smartdom posiadając oczywiście umowę uprawniającą z odpowiednią wyskością abo?? Obecne oferty przedłużeniowe dla posiadaczy smartdom są bardzo niekorzystne, więc chyba lepiej sie opłaca zrezygnować z obecnie posiadanych rabatów i wziąć po prostu nowe umowy. Czy jest taka możliwość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Przecież jeśli chodzi o CP, to propozycje przedłużenia są takie same w SmartDom, jak poza SmartDom. A pierwsza edycja jest bardzo dobra, bo rabat kwotowy jest w wysokości 48 złotych i z tego, co rozumiem nie ma obwarowań, co do promocji, w której przedłużasz umowę (brak takiego zapisu w regulaminie SmartDom). Nowe edycje SD już mają wykluczenia niektórych umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zgadza sie z rabatu na produkt trzeci jestem jak najbardziej zadowolony i chcialbym go utrzymac, jednak produkt uprawniajacy - telefon i produkt z rabatem 50% - internet mam w plusie. Oferty przedluzeniowe na te umowy w plusie sa kompletnie nieoplacalne. Lepiej juz wziasc smartdom dla nowego klienta nawet kosztem rabatu 48,99 na trzecim produkcie. Byc moze do wrzesnia ich polityka sie zmieni, ale jesli nie to stad moje pytanie, czy rezygnujac z rabatow smartdom mozna go wziasc ponownie na ten sam pesel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Nie powinno być problemów z ponownym wzięciem smartdom, jeśli spełnisz warunki. Nie widziałem nigdzie takiego zastrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Zgadza sie z rabatu na produkt trzeci jestem jak najbardziej zadowolony i chcialbym go utrzymac, jednak produkt uprawniajacy - telefon i produkt z rabatem 50% - internet mam w plusie. Oferty przedluzeniowe na te umowy w plusie sa kompletnie nieoplacalne. Lepiej juz wziasc smartdom dla nowego klienta nawet kosztem rabatu 48,99 na trzecim produkcie. Byc moze do wrzesnia ich polityka sie zmieni, ale jesli nie to stad moje pytanie, czy rezygnujac z rabatow smartdom mozna go wziasc ponownie na ten sam pesel?A sprawdzałeś przez stronę? Nie wiem co Cię interesuje. .. Dla zainteresowanych dostałem już nową fakturę i mam dalej rabat 48.99 za telefon po przedłużeniu przez internet ( telefon jako 3 produkt w sd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Sprawdzalem przez strone i przez konsulatanta z DUK oferty na internet, na ktory mam rabat 50%. Abonament musialbym wziasc o 10zl wyzszy i sprzet tylko na raty, podczas gdy na stronie plusa dla nowych klientow chcacych wziasc oferte smartdom 50% cene jest taka jaka mam teraz i sprzet z jednorazowa oplata. No nic trzeba bedzie poczekac do wrzesnia i miec nadzieje, ze zmienia sie oferty, a jak nie to policzyc ktora opcja (nowy - stary smartdom) sie bardziej oplaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DECHA Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Szanowni, poratujcie, bo już kompletnie się pogubiłem.Czytam forum, regulaminy, ale chyba jestem na to za cienki. Sprawa jest taka - będę kupował 2 abonamenty CP (zakładam Pakiet Rodzinny, gdyż wystarczy mi to na działkę, ale potrzebuję 2 sztuk) i jednocześnie chcę przenieść numer do Plusa (abonament rodzinny za 99 zł, bez telefonu). Czy to się da ogarnąć w ramach Smart Domu i jak to zrobić? Wiem, że jest ograniczenie że muszę mieć np. ten numer w Plusie powyżej 60 dni, ale też gdzieś widzę, że z taką kwotą może to być krótszy okres. Będę wdzięczny za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 chcę przenieść numer do Plusa (abonament rodzinny za 99 zł, bez telefonu). Czy to się da ogarnąć w ramach Smart Domu i jak to zrobić? Kupujesz Rodzinny (jest nie do zrabatowania) i od razu możesz zamówić pakiet TV w Smartdom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DECHA Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Kupujesz Rodzinny (jest nie do zrabatowania) i od razu możesz zamówić pakiet TV w Smartdom A czy mogę kupić 2x pakiet TV z rabatem czy rabat będzie tylko na 1 usługę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) A czy mogę kupić 2x pakiet TV z rabatem czy rabat będzie tylko na 1 usługę? Tylko jedna usługa TV z rabatem Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez 6868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DECHA Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Tylko jedna usługa TV z rabatem Ok, dzięki. Ale widzę, że mógłbym wziąć Familijny Max HD z filmem, sportem czy jakoś tak, plus multiroom za tą samą kwotę co 2x Rodzinny HD bez promocji. Może zatem warto zrobić tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 W czerwcu kończą mi się druga i trzecia umowa w ramach Smartdom sprzed dwóch lat, mam rabat na trzecią usługę 48,99. W salonie Plusa powiedziano mi, że jak chcę przedłużyć te umowy w ramach Smartdom, to już w ramach Smartdom obowiązującego obecnie, ale z tego, co tu czytam, to mogę na takich samych zasadach jak pierwotnie (czyli z utrzymaniem rabatu 48,99 na 3. usługę), tak? Bo generalnie słyszałem już wiele wersji i sam nie wiem, co myśleć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Bez problemu z dniem 1 lutego porzedluzylem umowę z zachowaniem rabatu na trzecią usługę 48,90. I na warunkach regulaminu Smart Dom pierwszej edycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Jak wygląda sytuacja w przypadku rezygnacji z drugiej usługi i jednoczesnym przedłużaniu umowy na trzecia? Na trzecia traci się rabat, czy staje się z automatu druga? Dodam tylko, że umowa w ramach Smart dom II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek166 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam. Jakieś 7-8 miesięcy temu dzwonili do mnie z cyfrowego polsatu i proponowali mi przeniesienie numeru komórkowego do nich w bardzo atrakcyjnej ofercie ( już dokładnie nie pamietam ale do wszystkich sieci bez limitu rozmowy i sms, na stacjonarne też, internet z 5 albo 7 GB i 6 miesięcy bez opłat a potem chyba 25 zł ). Dzisiaj jak juz mi sie skonczyła umowa z PLAY postanowiłem skontaktowac sie z nimi i okazało sie, że nie ma takiej opcji gdyż mam pakiet telewizji za 39,90 a nie za 49,90 mimo, że płace 49,90 gdyż mam multirum. Czy oferta smart domu w ostatnim czasie uległa zmianie tzn. zwiększyła sie minimalna kowota posiadanego pakietu czy tamtem gość co mi proponował wtedy mógł przygotować specjalnie dla mnie jakąś specjalną ofertę, a może chciał mnie oszukac lub sam sie pogubił. Czy jest jakis sposób żebym mógł wynegocjować przeniesienie do nich telefonu w ramach smart domu z moim aktualnym pakietem- familijny HD. Z góry dzieki za rozjasnienie mi wszystkiego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.