Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki dylemat. Wczoraj złożyłem zamówienie w sklepie internetowym Plusa na abonament telefoniczny - tylko sim, numer ten sam ponieważ przenoszę z innej sieci (T-mobile), drugi produkt - telewizję (pakiet Premium Max) chciałbym mieć za 50%. Wypowiedzenie z sieci z której przenoszę abonament z tego co słyszałem trwa 30 dni i teraz mam pytanie, kiedy mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym na telewizję? Od razu jak tylko przyjedzie kurier i podpiszę umowę, czy muszę czekać aż fizycznie nr tel zostanie przeniesiony do plusa, czy może jeszcze przed przyjazdem kuriera mógłbym to zrobić?

Edytowane przez mariusz2486
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marmac1989

Witam! Ostatnio przedłużałem na 15 miesięcy umowę na telewizję i internet na 12 miesięcy (telewizja to druga usługa, internet trzecia). Pierwszą usługą jest telefon w Plusie gdzie ostatnio płaciłem 69 zł miesięcznie (24 miesiące, 0 darmowych, z telefonem). Mam 6 miesięcy do zakończenia umowy i wysyłam wypowiedzenie. Korzystam z promocji SmartDom1. Jaką ofertę mogę wynegocjować (tylko sim)? Czy można otrzymać darmowe miesiące na pierwszą usługę? Rozumiem, że minimalne zobowiązanie bez telefonu musi wynosić 49,99 zł?

Edytowane przez marmac1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwóch miesiącach od podpisania umowy na telefon.

Przecież umowę można podpisać od razu, a nie po dwóch miesiącach. Czyta ktoś w ogóle regulaminy??! Dla nowych klientów minimalna cena miesięcznego abonamentu to 39,90 ale bez sprzętu. Ja podpisałem abonament na 49,90 bez telefonu, tylko karta sim, więc nie muszę czekać 60 dni. Chodziło mi raczej o to, od kiedy uważa się, że umowa została podpisana. Czy jak przyjedzie kurier i złoży się podpis wraz z aktualną datą, czy jak dopiero kurier przekaże wszystkie dokumenty do Plusa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ostatnio przedłużałem na 15 miesięcy umowę na telewizję i internet na 12 miesięcy (telewizja to druga usługa, internet trzecia). Pierwszą usługą jest telefon w Plusie gdzie ostatnio płaciłem 69 zł miesięcznie (24 miesiące, 0 darmowych, z telefonem). Mam 6 miesięcy do zakończenia umowy i wysyłam wypowiedzenie. Korzystam z promocji SmartDom1. Jaką ofertę mogę wynegocjować (tylko sim)? Czy można otrzymać darmowe miesiące na pierwszą usługę? Rozumiem, że minimalne zobowiązanie bez telefonu musi wynosić 49,99 zł?

Jeśli chcesz zachować smartdom1 z jego warunkami (brak wyłączenia niektórych umów/promocji z programu, rabat kwotowy 48 złotych), to ZTCW, musisz przedłużyć umowę nie obniżając kwoty abonamentu umowy uprawniającej (zapis w regulaminie), czyli telefon musisz przedłużyć za 69.

Jeśli chodzi o darmowe miesiące, nie wiem, czy przy telefonie w plusie jest to możliwe, ale po wypowiedzeniu jeszcze niedawno (luty) oferowali no limit (komórkowe, stacjonarne, SMS), 8 czy 8,4 GB transferu, LTE no limit, jakieś środki do wykorzystania w UE, to wszystko za 49,99. Jeśli chcesz ofertę z telefonem - niestety, za telefony liczą sobie raty, bez rewelacji to wychodzi, chyba, że zakupisz przez sklep plusa (ja tak przedłużyłem umowę w SD1 - 3 umowa). Umowa, inaczej, niż w CP na TV czy internet się nie skraca, ale doliczają miesiące do obecnego zobowiązania (czyli jak przedłużysz na 12 miesięcy, to będziesz miał obecnie 12+6 = 18 miesięcy). Inni operatorzy (przynajmniej PLAY) też tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Polsatowski bałagan. :( 3 tygodnie temu przedłużona umowa z CP na taką samą kwotę zobowiązania, jak miało to miejsce wcześniej (wraz z podmianą dekodera) na usługę TV (pierwsza w programie). Efekt: utrata rabatu w programie Smart Dom na internet (3 usługa) - taką piękną fakturkę otrzymałem. Dziś reklamacja napisana.

Za chwilę okazać się może, że bez rabatu przyjdzie faktura na 2 usługę - telefon. A co ma klient zrobić? Nom, oczywiście czekać na rozpatrzenie reklamacji 30 dni i w międzyczasie zapłacić źle naliczoną fakturę, bo inaczej alerty żyć nie dają. :(

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bałagan to nic :( Ich oferta stała się dość nieczytelna (w chwili jej przedłużenia) a konsultanci wprowadzają klienta w błąd. W połowie maja umowa na TV przedłużona, w czasie rozmowy telefonicznej konsultant poinformował, że rezygnacja z multiroom nie wpisuje się w definicję zmniejszenia zobowiązania (bo w jego skład wchodzi tylko kwota podstawowa kontraktu), ale w istocie było inaczej. Reklamacja napisana - rozparzona negatywnie. Więc klient znać musi lepiej ofertę CP, niż osoby go sprzedające, bo efektem podpisanej nowej umowy jest 6 miesięcy TV za free, ale za telefon i internet płacić trzeba bez rabatu. Dobrze, że umowa na 2 i 3 usługę wygasa we wrześniu, ale za niewiedzę i błędy osób zatrudnionych w CP (w sumie 280 PLN) zapłacić trzeba. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,u mnie podobna sytuacja. Zrezygnowałem z umowy na internet 3 usługa,wyłączyli mi smart dom i naliczyli za tv 100%. Umowa uprawniająca to tel w plusie w mixie za 60zl. Niestety przyszło mi zapłacić 9 miesięcy do końca umowy po 99zl za premium.Jednym słowem paranoja aby rezygnacja z 3 umowy pozbawiała rabatu na 2 usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja druga reklamacja z prośbą u odsłuchanie rozmowy sprzedażowej rozpatrzona pozytywnie :D Tak więc warto walczyć o swoje :D Mają wystawić korektę do faktur za poprzedni okres rozliczeniowy za telefon i interent. Teraz będzie 58zł nadpłaty za Internet za który płacę 1zł - do końca umowy 3 miesiące więc będzie trzeba wysyłać wniosek o oddanie pieniędzy lub przeksięgowanie ich na konto z usługi TV. Bo źle naliczone faktury zostały już zapłacone - inaczej BIK mógłby w przyszłości w życiu namieszać. Jednym słowem mają BAŁAGAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od pięciu miesięcy składam reklamacje na wysokość opłat za internet 110 Gb, dotychczas trzy rozpatrzono pozytywnie. W oparciu o pierwsze trzy ( rozpatrzone pozytywnie) zresztą zgodnie z zapisami umowy i regulaminu smart dom pierwszej edycji. Zaznaczyłem im w kolejnej reklamacji, że nie mam zamiaru płacić według ich cookresowych błędnych wyliczen, tylko zgodnie z umową i regulaminami promocji z których korzystam.oplaty o których mówie dotyczą internetu jako trzeciej usługi w pierwszej edycji smary dom. Ich system z uporem maniaka pomija fakt że korzystam też z 20 % procentowego upustu dla abonentów przedłużających umowę. Różnica wynosi niby niewiele bo 5 zł, ale jak zasady to zasady.

Edytowane przez dartman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj, bo w 1 wersji SD można zrezygnować zarówno z 2 jak i 3 usługi, zachowując smartdom.

Dzisiaj czytałem regulamin raz jeszcze i chyba nie jest tak różowo. Rezygnując z dowolnej umowy tracimy smartdom. Jedynie w przypadku odstąpienia od umowy, smartdom był zachowany a ewentualna 3 umowa mogła przejść w drugą, gdy odstąpienie było od drugiej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na infolinii mowili, że rezygnując (nie przedluzajac) np. z 2 umowy to 3 wskakuje na 2 i SD dalej jest. W moim przypadku jest to 2 edycja. Pytanie tylko na ile kompetentna była osoba z którą rozmawiałem. Miałem już przeboje ze SD na infolinii z reklamacjami i wiem, ze potrafia sobie zaprzeczac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, im więcej czytam o ofercie smartDOM tym więcej mam niejasności. Obecnie posiadam umowę w Plusie na Internet za 49,90 do października 2017. Czy do tego można dobrać Pakiet Rodzinny HD lub Familijny Max HD za pół ceny? Gdzie korzystniej podpisać umowę i co z abonamentem na TV, gdy skończy się umowa w Plusie?

Edytowane przez NTC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pierwszy smart dom, czy orientujecie się jak wygląda kwestia w przypadku obniżenia abonamentu na drugą usługę rabatowaną 50%? smart dom ulega rozwiązaniu czy też zasadnicza jest zawsze tylko usługa pierwsza w kwestii nadawania rabatów? 

Edytowane przez stonka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, to jeszcze ja się dołożę z pytaniem, bo widzę że SD to zawiłość ładna :(

Otóż w tej chwili posiadam pakiet telewizji, zrabatowany 'smartdomem 3' z 59,99 na 30,00 zł z racji umowy abonamentowej na telefon w plusie na kwotę 79,99 zł. W grudniu umowa na telefon, po zakończeniu okresu minimalnego, zostanie wypowiedziana i rozumiem, że od stycznia cena TV wróci do standardowego 59,99 zł ? To jest jasne, ale jest drugie dno - co jeśli po rozwiązaniu umowy na telefon, skorzystam (np. dzień później /a może lepiej dzień przed rozwiązaniem tel?/) z internetu LTE w Plusie (pakiet 50GB za 59,99) - czy zostanie wtedy zrabatowany 50% jako tańszy produkt do wartości 30 zł w ramach smartdomu czy obie usługi będą mnie kosztować po 59,99 zł ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@kyczniker - To jak to jest? Można w Smart Dom edycja 1 przedłużyć umowę na TV (3 umowa) na 15 m-cy nie tracąc rabatów?

 

Edytowane przez 1pietrek1
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z racji tego że chyba nie chce być dłużej klientem Mulitmedia Polska bo płace a prawie nic w zamian nie oglądam; więc mam dosyć banalne pytanie czy łapie się na rabat smart dom.

- Mam od maja abonament bez sprzętu w plusie 3 x SIM za kwotę 29 PLN każdy

- na stronie CP jest napisane że muszę mieć dowolną usługę za min 49,9 PLN (czy jest jakikolwiek sposób aby załapać się na tą niższą kwotę 39,9 jeśli mam umowę dłuższą niż 60 dni); rozumiem że tu czeka mnie podniesienie abonamentu

- czy są jeszcze jakieś inne smaczki których nie doczytałem w regulaminie ?

 

Ps. czy możliwe jest na jednej antenie korzystanie z CP i nc+ ? Sasiad ma na moim balkonie antene z podłączonym nc+ i chciałbym z niej skorzystać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...