patryk7588 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Nie bardzo rozumiem.Masz internet w Plusie i do tego dokupiłeś TV CP w ramach SmartDom z rabatem 50%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo70 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Dokładnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Rabat 50% jest przyznawany od drugiej faktury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Świąteczny katalog SmartDom: http://www.grupapolsat.pl/sites/default/files/katalog_smartdom_2017.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Czy do TV rabatowanej w Smartdom też można mieć 8 mies. gratis? Umowa na 24 mies.? Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Przecież wyżej pisano, że umowy z ośmioma miesiącami gratisowymi są też dla przedłużających umowę. Konsultant jak to konsultant próbuję coś ugrać dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Dartman, chodzi o umowę rabatowaną w Smartdom. Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greeg Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Rabatowana umowa w Smart dom też powinna być 24/8. Jeśli konsultant mówi coś innego to zadzwoń jeszcze raz lub poczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Po przeczytaniu warunkow wszystkich ofert już nie jestem taki pewny, czy można uzyskać przy przedłużeniu umowy w programie SD 8 miesięcy gratisowych, chyba jednak tylko dwa miesiące. Jeżeli te zapisy dobrze interpretuję to może to być początek końca SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Zapis o 2 miesiącach tyczy się nowych klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Czy podpisując umowę na TV w punkcie mogę w tym samym momencie założyć konto Plus Banku by wziąć udział w promocji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Tak, w APS-ach też można założyć konto w Plus Banku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anja Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Pytanie o SmartDOM. Mam obecnie telefon w innej sieci. Dla przykładu co zrobić by mieć najtaniej Premium MAX za 49,90? 1. Idę 16.11 do Plusa, przenoszę numer (sama karta sim) za 49,90 zł 2. Idę 17.11 do CP i podpisuje umowe na pamiet PREMIUM MAX za 49,90 zł W tym samym dniu nie da rady tego zrobić, bo wtedy smartDOM wyliczy mi usługe jako pierwszą TV a drugą 50% telefon? Musze dzień odczekać, dobrze rozumiem? PS. Czy w opcji smartDOM jest opcja same karty sim (opcja duet), by 2 karty sim były w plusie i mógłbym liczyć na smartDOM 50% na TV? I jak tak to ile to kosztuje? Na stronie plusa nie ma opcji, że oferta duet czy rodzinna ma smartDOM Edytowane 15 Listopada 2017 przez anja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Oferta Plus Duet w wersji za 59,90zł może być umową uprawniającą w SmartDom. Reszta tak jak piszesz, najpierw załatwiasz Plusa a dzień później CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anja Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Dziękuje za szybką odpowiedź Jedna kwestia jest już załatwiona. Dzień później załatwiamy druga usługę. Ale nadal na stronie plus.pl nie ma regulaminu, ani ikonki, że przy DUET tylko sim jest smartDOM. Jak to jest z tym? Ogólnie jak jest z tym DUET sim w plusie? Jeden telefon mam na abonament w innej sieci. Drugi telefon jest na kartę w plusie. Jak to zrobić by było najlepiej? Przenoszę kartę z innej sieci do plusa na duet i w tym samym czasie podaje kartę, która jest aktualnie w plusie na kartę i mam za 59,90 zł nielimitowane rozmowy, sms, pakiet danych 10GB na 2 karty SIM oraz mogę skorzystać ze smartDOM 50% na TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 O to czy Plus Duet może być umową uprawniającą w SmartDom sam pytałem ostatnio na forum Plusa: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=16460&p=228194&hilit=Duet#p228194 Jeśli chodzi o Plus Duet to polecam Ci założenie konta na forum do którego link podałem wyżej, na wszystkie twoje pytania odpowie pracownik operatora. Niestety moja wiedza jeśli chodzi o Plus Duet jest ograniczona a nie chcę Cię wprowadzić w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dewu Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Witam, w punkcie powiedziano mi, że chcąc skorzystać ze SmartFirmy muszę poczekać aż obecna umowa dojdzie do końca tj. marzec. Czyli mając w plusie umowę uprawniającą do skorzystania ze SmartFirmy muszę czekać do marca aż wygaśnie obecna umowa z CP i wtedy będę mógł przedłużyć już z rabatem 50%. Czy rzeczywiście tak jest lub tylko w punktach tak mają, a z dukiem mógłbym podpisać od razu nowa umowę? Wypowiedzenie wysłałem już w tamtym miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursus Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Dzień dobry mam pytanie co zrobić aby zachować SD obecnie mam abo w plus 59.99 umowa do 11.06.2018 która uprawnia mnie do zniżki na tv, telewizje mam najwyższy plan po zniszczy 50% płace 54,99 jednak umowa na tv wygasa 11.01.2018 jak to ugrać by dalej mnie zniżkę na tv do końca następnego związania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Nie obniżać abonamentu na telefonie i CP, rabat będzie ciągle naliczany. A jak chcesz jeszcze zaoszczędzić to wypowiedź w APS umowę na telewizję, zadzwoń za godzinę do DUK i bez problemu dostaniesz umowę 15/3 lub 24/8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 @Ursus. Na razie zostaw wszystko tak jak jest. W styczniu na 6 miesięcy do końca umowy będziesz mógł za pomocą DUK obniżyć abonament w Plusie bez utraty zniżek SmartDom do ceny 49,99zł a w tym Pełny No Limit + 14 lub 19,6 GB danych. Gdy już umowa w Plusie wejdzie w życie będziesz mógł ogarnąć umowę na TV CP na której masz rabat 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Ku przestrodze Po rozwiązaniu umowy w Plus-ie i przepisaniu umowy TV na drugi nr w Plus-ie nie dostałem rabatu smartDOM na TV, po ponad 2 miesiącach walki właśnie wczoraj dostałem ostateczną decyzję w mojej sprawie........Pana reklamację uznajemy za zasadną.......nadpłata będzie rozliczona w kolejnych miesiącach....konkluzja.....gdybym nie zapisywał sobie dat i godzin rozmów z konsulami to bym był 1798 zł w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Takie przepisanie numeru nie uprawnia do SmartDom. Dział reklamacji poszedł Ci na rękę. Widać ktoś w końcu bierze odpowiedzialność za to co wygadują sprzedawcy na infolinii. Znam przykład SmartDom gdzie umowa na TV CP uczestniczy w dwóch SmartDomach, na jednym jest rabatowana a na drugim jako umowa uprawniająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Takie przepisanie numeru nie uprawnia do SmartDom. Dział reklamacji poszedł Ci na rękę. Widać ktoś w końcu bierze odpowiedzialność za to co wygadują sprzedawcy na infolinii. Znam przykład SmartDom gdzie umowa na TV CP uczestniczy w dwóch SmartDomach, na jednym jest rabatowana a na drugim jako umowa uprawniająca. Zanim podjąłem decyzję o nie przedłużaniu umowy uprawniającej kilka krotnie pytałem się w różnych APS-ach i na infolinii i każdy z pracowników potwierdził że taka możliwość istnieje. Więc jakie było moje zdziwienie kiedy mi nie przyznali rabatu smartDOM.......w dwóch pismach odmowa.....w trzecim reklamacja zasadna....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Znam przykład SmartDom gdzie umowa na TV CP uczestniczy w dwóch SmartDomach, na jednym jest rabatowana a na drugim jako umowa uprawniająca. Ten smartdomowy bałagan jest cudny Ja regularnie w jednym miesiącu nie dostaję rabatu wcale, a w kolejnych dwóch - podwójny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Ale to nie jest bałagan, tak obiecał konsultant. Oczywiście rabat z wiadomych przyczyn przyznany nie został, ale wystarczyła 1 reklamacja z pełną dokumentacją obietnic i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.