Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam SD I - szej edycji. Umowa uprawniającą jest telefon w plusie z abonamentem 89,90 druga umowa na tv. Zbliża mi się okres do przedłużenia umowy. I tu pytanie abonament uprawniający 89,90 nie zawierał raty za telefon, przynajmniej nie było takiego wyodrębnienia. Czy dzisiaj jak przedłużę umowa w abonamencie 49.99i 50 zł rata za sprzęt zachowam uprawnienia na drugą i trzecią usługę ( w moim przypadku druga usługa rabat 50%,trzecią 49,90 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz racje. Odpowiednikiem mojego abonamentu ( co do jego zawartości,) jest abonament w cenie 69,90. Uwzględniając ten fakt sadze, że chyba będę mógł obniżyć zobowiązanie do tej ceny. Biorąc pod uwagę fakt, że przedstawiciel firmy nie udzielił mi odpowiedzi to chyba sami nie wiedzą jak to ma wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Posiadam CP z pakietem 69.99. Zamówiłem przez internet umowę na telefon z rabatem 50% w Smart Dom. Dziś był kurier, wszystkie ceny w umowie są bez rabatów, nie ma żadnej umowy na Smart Dom. Jeśli ktoś się orientuje dlaczego tak jest, proszę o info, jak powinna przebiegać cała procedura Smart Domu telewizja + telefon.

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli korzystam ze Smart Domu to numer kontaktowy musi być ten z Plusa, który jest "podstawą" Smart Domu?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Posiadam CP z pakietem 69.99. Zamówiłem przez internet umowę na telefon z rabatem 50% w Smart Dom. Dziś był kurier, wszystkie ceny w umowie są bez rabatów, nie ma żadnej umowy na Smart Dom. Jeśli ktoś się orientuje dlaczego tak jest, proszę o info, jak powinna przebiegać cała procedura Smart Domu telewizja + telefon.

 

Witaj zibi! Sytuacja przedstawiona przez Ciebie jest jak najbardziej prawidłowa. Na umowie nie ma informacji na temat smartDomu. Po weryfikacji spełnienia warunków, rabat zostanie naliczony najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego i będzie widoczny na fakturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja dostępna dla Abonentów posiadających usługę Plusa lub Cyfrowego Polsatu za min. 49,90 zł przez okres min. 60 dni lub Abonentów posiadających krócej niż 60 dni za min. 59,90 zł/mies. usługę telewizji lub Internetu/telefonu w ofercie ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat) albo za min. 39,90 zł/mies. w ofercie bez sprzętu, ze sprzętem tylko na raty lub udostępnienie. Opłata nie obejmuje rat oraz opłat za udostępnienie sprzętu. Przy zakupie kolejnej usługi – innej niż posiadane (tj. telewizji, Internetu LTE lub Plus Abonamentu), z opłatą wg zasad określonych wyżej na okres min. 24 miesięcy, Abonenci otrzymają rabat 50% na abonament za tę usługę. Abonent może zakupić trzecią usługę (inną niż już posiadane) na okres min. 24 miesięcy, na którą otrzyma rabat obniżający miesięczny abonament maksymalnie do 1 zł, ale nie więcej niż o 18,99 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, jestem tu nowy. Z góry przepraszam. Mam taki problem i proszę wszystkich obeznanych w temacie o pomoc. Chodzi o ofertę Smart Dom.  Posiadam Cyfrowy Polsat od 10 lat bodajże, pakiet za 90 zł około. Miałem do niego w ofercie Smart Dom telefon -50 % w mixie. Doładowania w mixie mi się skończyły około 3 miesiące temu, przeszedłem na kartę...

I teraz moje pytanie: Czy mogę znowu skorzystać z oferty Smart Dom na telefon (abonament tym razem), jako że moją podstawą jest Cyfrowy Polsat? Czy skoro już wcześniej miałem zniżkę na telefon to czy mogę jeszcze raz ją mieć? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich. 

Edytowane przez Barti
Przeniesiono wątek do właściwego działu forum i połączono z istniejącym już podobnym wątkiem. Proszę zapoznać się ze strukturą forum, korzystać również z wyszukiwarki na forum, a nie od razu zakładać nowy wątek i to jeszcze tam, gdzie popadnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Posiadam obecnie w ramach SmartDOM-u telewizję do 24.10  jako główny oraz telefon do 6.12  jako drugi pakiet (abonament telefonu 70 zł, płacę 50% czyli 35,00 zł).

 

Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie?

Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie (  pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)?

 

 

Tak.

 

Umowę w Plusie możesz przedłużyć już teraz, np. poprzez kontakt z DUK, wystarczy że poprosisz o kontakt z DUK tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=6901&start=6870#p224971

Gdy umowa wejdzie w życie, z abonamentem za 50zł twój obecny SmartDom się rozpadnie.

Wówczas będziesz mógł aktualną TV CP przedłużyć w ramach nowego SmartDom lub obecną umowę zakończyć i po jej zakończeniu dobrać nową umowę na TV w CP.

 

Witam, Jestem w takim samym położeniu i skontaktowałem przez podany tu link z DUK. Dowiedziałem się (ku przestrodze innych) od ich wielce wzburzonej konsultantki, że to jest matactwo. Zawieszając głos, dała mi do zrozumienia, że to karalne. Teraz obawiam się  konsekwencji, bo wszystko nagrane. Opisałem to jako tedd55 na tamtejszym forum. http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=15664&start=555

Edytowane przez foflins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy też ktoś miał problemy z SD po przedłużeniu umowy uprawniającej w Plusie? Teraz po przedłużeniu umowy za Polsat Cyfrowy mam płacić pełny abonament (89.99), dotychczas 44,99. Abonament w Plusie zmieniłem z 69,99 na 59,90 bez sprzętu na 24 m-ce. Konsultantkę, z którą rozmawiałem w czasie przedłużania umowy, dopytywałem się właśnie o taki abonament, przy którym nie utracę SD to najniższy, jaki wymieniła to 39,90 bez sprzętu. Zresztą to samo wyczytałem w Regulaminie Smart Dom 3. Napisałem przez ICOK zapytanie, dlaczego zostałem pozbawiony rabatu 50% i czekam na odpowiedź, ale już przysłali mi SMS z wezwaniem do uregulowania zaległej części abonamentu.

Edytowane przez Barti
Po każdym znaku interpunkcyjnym, przestankowym itp. wstawiamy jeden odstęp (spację). Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jest to najniższy abonament jeżeli przystępujesz do Smart Dom. Natomiast jeżeli już raz wziąłeś abonament za 69,99 zł to już nie możesz go zmniejszyć - owszem czasami są jakieś dodatkowe rabaty umożliwiające obniżkę, ale to specjalne oferty. Zadziałał w Twoim przypadku poniższy zapis regulaminu SD:

 

Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Nowej Umowy I/Nowej Umowy II w promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z Rabatu/Upustu promocyjnego w programie smartDOM powoduje utratę możliwości korzystania z Rabatu/Upustu promocyjnego na Umowie, której dotyczy ta zmiana, niezależnie od tego czy Rabat/Upust promocyjny jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II o ile Rabat/Upust promocyjny jest na nią przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...