Gebius Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 mgdgdr Mi powiedzieli na plus.pl mogę obniżyć do 39.99 jako pierwszy produkt i a rabaty zostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Mam SD I - szej edycji. Umowa uprawniającą jest telefon w plusie z abonamentem 89,90 druga umowa na tv. Zbliża mi się okres do przedłużenia umowy. I tu pytanie abonament uprawniający 89,90 nie zawierał raty za telefon, przynajmniej nie było takiego wyodrębnienia. Czy dzisiaj jak przedłużę umowa w abonamencie 49.99i 50 zł rata za sprzęt zachowam uprawnienia na drugą i trzecią usługę ( w moim przypadku druga usługa rabat 50%,trzecią 49,90 zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Nie wydaje mi się. Raty nie były brane pod uwagę przy określaniu abonamentu uprawniającego do zniżki na drugą umowę, więc ciężko, aby nagle zostały tam wliczane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Może masz racje. Odpowiednikiem mojego abonamentu ( co do jego zawartości,) jest abonament w cenie 69,90. Uwzględniając ten fakt sadze, że chyba będę mógł obniżyć zobowiązanie do tej ceny. Biorąc pod uwagę fakt, że przedstawiciel firmy nie udzielił mi odpowiedzi to chyba sami nie wiedzą jak to ma wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nynek11 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Witam posiadam SD pierwsza edycja. W listopadzie kończy się umowa na tel. w kwocie 69.99 pierwsza usługa. Mogę obniżyć abonament na 49.99 nie tracąc zniżek na drugą usługę telewizję i trzecią internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Mam pytanie. Posiadam CP z pakietem 69.99. Zamówiłem przez internet umowę na telefon z rabatem 50% w Smart Dom. Dziś był kurier, wszystkie ceny w umowie są bez rabatów, nie ma żadnej umowy na Smart Dom. Jeśli ktoś się orientuje dlaczego tak jest, proszę o info, jak powinna przebiegać cała procedura Smart Domu telewizja + telefon. Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaj.p Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Czy jeżeli korzystam ze Smart Domu to numer kontaktowy musi być ten z Plusa, który jest "podstawą" Smart Domu? Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Nie musi. Ja mam inny nr kontaktowy i nie ma najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 A powiedzcie mi jak to jest z tym 3 rzeczą w SD a mianowicie mam Telewizję (1) - Internet (połowa) i np chciałbym dwa telefony to jak to jest jak się ma wszystko? Na stronie można tylko dać rabat ze smartdom i obniża abo o 50% a reklamują co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Słabo Ci poszło poruszanie się po stronie www CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/smartdom/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Witam. Mam pytanie. Posiadam CP z pakietem 69.99. Zamówiłem przez internet umowę na telefon z rabatem 50% w Smart Dom. Dziś był kurier, wszystkie ceny w umowie są bez rabatów, nie ma żadnej umowy na Smart Dom. Jeśli ktoś się orientuje dlaczego tak jest, proszę o info, jak powinna przebiegać cała procedura Smart Domu telewizja + telefon. Witaj zibi! Sytuacja przedstawiona przez Ciebie jest jak najbardziej prawidłowa. Na umowie nie ma informacji na temat smartDomu. Po weryfikacji spełnienia warunków, rabat zostanie naliczony najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego i będzie widoczny na fakturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Witam, czy to prawda że ze "Smart domu" można skorzystać tylko raz w życiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Nie, ale już raz na całe życie tak. Przynajmniej teoretycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) Czy jeżeli przejdę na czas nieokreślony to zostanie mi zniżka w SmartDom, czy muszę koniecznie przedłużyć? Edytowane 3 Września 2017 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Czy mogę skorzystać ze Smart Dom mając pakiet Rodzinny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Promocja dostępna dla Abonentów posiadających usługę Plusa lub Cyfrowego Polsatu za min. 49,90 zł przez okres min. 60 dni lub Abonentów posiadających krócej niż 60 dni za min. 59,90 zł/mies. usługę telewizji lub Internetu/telefonu w ofercie ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat) albo za min. 39,90 zł/mies. w ofercie bez sprzętu, ze sprzętem tylko na raty lub udostępnienie. Opłata nie obejmuje rat oraz opłat za udostępnienie sprzętu. Przy zakupie kolejnej usługi – innej niż posiadane (tj. telewizji, Internetu LTE lub Plus Abonamentu), z opłatą wg zasad określonych wyżej na okres min. 24 miesięcy, Abonenci otrzymają rabat 50% na abonament za tę usługę. Abonent może zakupić trzecią usługę (inną niż już posiadane) na okres min. 24 miesięcy, na którą otrzyma rabat obniżający miesięczny abonament maksymalnie do 1 zł, ale nie więcej niż o 18,99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Czy jeżeli przejdę na czas nieokreślony to zostanie mi zniżka w SmartDom, czy muszę koniecznie przedłużyć? Zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekwojtek121212 Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, jestem tu nowy. Z góry przepraszam. Mam taki problem i proszę wszystkich obeznanych w temacie o pomoc. Chodzi o ofertę Smart Dom. Posiadam Cyfrowy Polsat od 10 lat bodajże, pakiet za 90 zł około. Miałem do niego w ofercie Smart Dom telefon -50 % w mixie. Doładowania w mixie mi się skończyły około 3 miesiące temu, przeszedłem na kartę... I teraz moje pytanie: Czy mogę znowu skorzystać z oferty Smart Dom na telefon (abonament tym razem), jako że moją podstawą jest Cyfrowy Polsat? Czy skoro już wcześniej miałem zniżkę na telefon to czy mogę jeszcze raz ją mieć? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich. Edytowane 9 Września 2017 przez Barti Przeniesiono wątek do właściwego działu forum i połączono z istniejącym już podobnym wątkiem. Proszę zapoznać się ze strukturą forum, korzystać również z wyszukiwarki na forum, a nie od razu zakładać nowy wątek i to jeszcze tam, gdzie popadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foflins Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Posiadam obecnie w ramach SmartDOM-u telewizję do 24.10 jako główny oraz telefon do 6.12 jako drugi pakiet (abonament telefonu 70 zł, płacę 50% czyli 35,00 zł). Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie? Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie ( pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)? Tak. Umowę w Plusie możesz przedłużyć już teraz, np. poprzez kontakt z DUK, wystarczy że poprosisz o kontakt z DUK tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=6901&start=6870#p224971 Gdy umowa wejdzie w życie, z abonamentem za 50zł twój obecny SmartDom się rozpadnie. Wówczas będziesz mógł aktualną TV CP przedłużyć w ramach nowego SmartDom lub obecną umowę zakończyć i po jej zakończeniu dobrać nową umowę na TV w CP. Witam, Jestem w takim samym położeniu i skontaktowałem przez podany tu link z DUK. Dowiedziałem się (ku przestrodze innych) od ich wielce wzburzonej konsultantki, że to jest matactwo. Zawieszając głos, dała mi do zrozumienia, że to karalne. Teraz obawiam się konsekwencji, bo wszystko nagrane. Opisałem to jako tedd55 na tamtejszym forum. http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=15664&start=555 Edytowane 14 Września 2017 przez foflins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Nie będzie żadnych konsekwencji. Trafiłeś na jakąś nawiedzoną konsultantkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) Czy też ktoś miał problemy z SD po przedłużeniu umowy uprawniającej w Plusie? Teraz po przedłużeniu umowy za Polsat Cyfrowy mam płacić pełny abonament (89.99), dotychczas 44,99. Abonament w Plusie zmieniłem z 69,99 na 59,90 bez sprzętu na 24 m-ce. Konsultantkę, z którą rozmawiałem w czasie przedłużania umowy, dopytywałem się właśnie o taki abonament, przy którym nie utracę SD to najniższy, jaki wymieniła to 39,90 bez sprzętu. Zresztą to samo wyczytałem w Regulaminie Smart Dom 3. Napisałem przez ICOK zapytanie, dlaczego zostałem pozbawiony rabatu 50% i czekam na odpowiedź, ale już przysłali mi SMS z wezwaniem do uregulowania zaległej części abonamentu. Edytowane 17 Września 2017 przez Barti Po każdym znaku interpunkcyjnym, przestankowym itp. wstawiamy jeden odstęp (spację). Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Bo jest to najniższy abonament jeżeli przystępujesz do Smart Dom. Natomiast jeżeli już raz wziąłeś abonament za 69,99 zł to już nie możesz go zmniejszyć - owszem czasami są jakieś dodatkowe rabaty umożliwiające obniżkę, ale to specjalne oferty. Zadziałał w Twoim przypadku poniższy zapis regulaminu SD: Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Nowej Umowy I/Nowej Umowy II w promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z Rabatu/Upustu promocyjnego w programie smartDOM powoduje utratę możliwości korzystania z Rabatu/Upustu promocyjnego na Umowie, której dotyczy ta zmiana, niezależnie od tego czy Rabat/Upust promocyjny jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II o ile Rabat/Upust promocyjny jest na nią przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Czyli zostaje mi złożenie reklamacji za wprowadzenie mnie w błąd przez konsultantkę, która mówiła co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Możesz próbować, ale w Plusie ciężko będzie. Z resztą, konsultanci mówią wszystko, byleby klient przedłużył umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.