Jump to content
a14122011

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

Recommended Posts

Oczywiście, że można podpisać kolejną umowę na telewizję CP, ale wtedy miesięczny abonament w ramach smartDOM zostanie zmniejszony tylko o 10 zł.

Osobiście polecam jednak skorzystać z usługi Multiroom.

Załóżmy, że mam już abo premium max z trzema mr i zamierzam je zostawić w domu rodziców. Ja biorę sobie tylko kanały sportowe z najmniejszym pakietem bazowym, bo np. z takiego HBO (w ramach premium max gdzie dekoder jest u rodziców) mogę korzystać poprzez aplikację smart tv. Kanały sportowe zawsze lepiej oglądać w tv w full hd czy (w przyszłości) w ultra hd niż w hd (CP GO) licząc, że internet nie będzie przycinał.

 

Ile w takim wariancie bym zapłacił mniej niż w ofercie dla nowych? Pisałeś o 10 zł, dobrzez zrozumiałem? Bo nie chcę rozwalać mojego smartdomu, po prostu chce podpisać nową umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@swojadroga / @CyfrowyOnline:

czy rezygnacja z trzeciego produktu w SmartDom3 powoduje utratę zniżek na produkcie drugim? Jeżeli nie to na jaki punkt Regulaminu SmartDom się powołać, bo konsultant Plusa twierdzi, że tak właśnie jest.

Edited by Krzysiek11:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpowiedzieć o co chodzi. Przepraszam jeśli coś zdubluję. Naprawdę ciężko mi się połapać w tym smart dom w poszukiwaniu korzystnego rozwiązania.

1. Czy jeśli zakupiłem tydzień temu max pakiet za 99,99 w Polsacie jako pierwsza i jedyna moja umowę z CP/plus. Umowa 24/7 -czytałem w jakimś wątku że są wyłączone te umowy. Tak jest? Bo przy zakupie Polsatu oferowali smartdom ale nie byłem zainteresowany.

2. Co to za abonament we wskazanym wyżej katalogu smart dom za 1 zł z minutami w sieci Plus i 200 minut do innych ?

3. Czy minuty do sieci Plus to również do plush czyli należącego do operatora?

Dzięki

Edited by kojkojo78

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krzysiek11, oczywiście że powoduje utratę zniżek. Rozwiązanie jednej z nich lub zmiana jej warunków na takie z niższą opłatą powoduje utratę zniżek SmartDom na wszystkich produktach.

Wyjątkiem jest tylko Plus Abonament jako umowa uprawniająca gdzie wprowadzono możliwość obniżenia tego abonamentu za pomocą DUK do 39,99zł bez utraty zniżek SmartDom.

 

@kojkojo78, twój CP może być umową uprawniającą w SmartDom.

Minuty do Plusa to także minuty do Plusha.

Edited by patryk7588

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno pytanie, gdy mam ten Premium Max zrabatowany 50% na drugą usługę i 3x multiroom, to mogę zrezygnować z multiroomów (oddać dekodery) i utrzymać SmartDom? Gdzieś czytałem, że tak się da, ale wolę dopytać sie osób, które mają wiedzę na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie posiadam SM gdzie drugą usługą jest telewizja po rabacie 29.99. Do czego zmierzam. Do końca umowy pozostało 18 miesięcy ale chcę wziąć teraz pakiet max rabatowany 50% za 49.99. Jest możliwość podniesienia obecnie posiadanego

pakietu i przy okazji otrzymac jakieś gratisy , darmowe miesiące lub obniżenie abonamentu na jakiś czas.

Edited by nynek11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy dokupić TV by mieć SmartDom, abonament na telefon został wczoraj zakupiony  za 99zł Rodzinny przez www.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też podbijamy pytanie. Jak w SD3 zrezygnuje się z pakietu uprawniającego, np. CP to czy druga usługa może zastąpić pierwszą, a trzecia drugą, jeżeli bez rabatu łapię się na usługę uprawiającą, czyli w przypadku Plusa 49 zł? Czy trzeba wszystko na nowo tworzyć?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@patryk7588, dziwne. Konsultant powiedział, że w przypadku rezygnacji, owszem, zniżki się traci. Zaproponował obniżenie abonamentu na Internet z gwarancją utrzymania SmartDom3 na produkt trzeci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dział Utrzymania Kliena ma możliwość oferowania promocji które pozwalają na obniżenie abonamentu bez utraty zniżek, wcześniej dotyczyło to umowy uprawniającej, wygląda na to że rozszerzono to o wszystkie produkty, dzięki za info  ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, przedłużyłem umowę w Plusie i nie nalicza mi rabatu. Wcześniej przedłużałem umowę w CP, ale abonament jest wyższy niż wcześniej (3 miesiące za darmo). Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu, a już druga faktura przyszła bez rabatu. Miał ktoś podobny problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam SmartDom 3 (kolejno: telefon, telewizja, internet). Za abonament z telefonem w Plusie płacę 69,99 zł (Ja+79,99 do lipca 2018). Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł (po obniżce za fakturę) na 31 miesięcy w tym pierwsze 3 miesiące za 0 zł. Czy stracę zniżki na telewizję i internet w Smartdom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są dostępne jakieś promocyjne oferty na internet (3 usługa)? Bo na infolinii Pani informowała mnie o internecie za 11zł, ale na stronie nic takiego nie widzę.

Edited by rzeznik997

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na trzecią usługę masz rabat 18,99zł, więc oferta wygląda tak:
Internet 5GB - 1zł
Internet 30GB + LTE bez limitu z prędkością 5Mbps - 11zł
Internet 50GB + LTE bez limitu - 31zł
Wyższe opcje są dostępne, ale sensowne tylko pod warunkiem korzystania z sieci 3G a nie LTE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...