Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie o SmartDOM.

 

Mam obecnie telefon w innej sieci. Dla przykładu co zrobić by mieć najtaniej Premium MAX za 49,90?

 

1. Idę 16.11 do Plusa, przenoszę numer (sama karta sim) za 49,90 zł

2. Idę 17.11 do CP i podpisuje umowe na pamiet PREMIUM MAX za 49,90 zł

 

W tym samym dniu nie da rady tego zrobić, bo wtedy smartDOM wyliczy mi usługe jako pierwszą TV a drugą 50% telefon? Musze dzień odczekać, dobrze rozumiem?

 

PS. Czy w opcji smartDOM jest opcja same karty sim (opcja duet), by 2 karty sim były w plusie i mógłbym liczyć na smartDOM 50% na TV? I jak tak to ile to kosztuje? Na stronie plusa nie ma opcji, że oferta duet czy rodzinna ma smartDOM

Edytowane przez anja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za szybką odpowiedź :)

Jedna kwestia jest już załatwiona. Dzień później załatwiamy druga usługę.

 

Ale nadal na stronie plus.pl nie ma regulaminu, ani ikonki, że przy DUET tylko sim jest smartDOM. Jak to jest z tym?

 

Ogólnie jak jest z tym DUET sim w plusie? Jeden telefon mam na abonament w innej sieci. Drugi telefon jest na kartę w plusie. Jak to zrobić by było najlepiej? Przenoszę kartę z innej sieci do plusa na duet i w tym samym czasie podaje kartę, która jest aktualnie w plusie na kartę i mam za 59,90 zł nielimitowane rozmowy, sms, pakiet danych 10GB na 2 karty SIM oraz mogę skorzystać ze smartDOM 50% na TV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to czy Plus Duet może być umową uprawniającą w SmartDom sam pytałem ostatnio na forum Plusa: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=16460&p=228194&hilit=Duet#p228194

 

Jeśli chodzi o Plus Duet to polecam Ci założenie konta na forum do którego link podałem wyżej, na wszystkie twoje pytania odpowie pracownik operatora.

Niestety moja wiedza jeśli chodzi o Plus Duet jest ograniczona a nie chcę Cię wprowadzić w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w punkcie powiedziano mi, że chcąc skorzystać ze SmartFirmy muszę poczekać aż obecna umowa dojdzie do końca tj. marzec. Czyli mając w plusie umowę uprawniającą do skorzystania ze SmartFirmy muszę czekać do marca aż wygaśnie obecna umowa z CP i wtedy będę mógł przedłużyć już z rabatem 50%. Czy rzeczywiście tak jest lub tylko w punktach tak mają, a z dukiem mógłbym podpisać od razu nowa umowę? Wypowiedzenie wysłałem już w tamtym miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry mam pytanie co zrobić aby zachować SD obecnie mam abo w plus 59.99 umowa do 11.06.2018 która uprawnia mnie do zniżki na tv, telewizje mam najwyższy plan po zniszczy 50% płace 54,99 jednak umowa na tv wygasa 11.01.2018 jak to ugrać by dalej mnie zniżkę na tv do końca następnego związania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ursus.

Na razie zostaw wszystko tak jak jest.

W styczniu na 6 miesięcy do końca umowy będziesz mógł za pomocą DUK obniżyć abonament w Plusie bez utraty zniżek SmartDom do ceny 49,99zł a w tym Pełny No Limit + 14 lub 19,6 GB danych.

 

Gdy już umowa w Plusie wejdzie w życie będziesz mógł ogarnąć umowę na TV CP na której masz rabat 50%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku przestrodze

Po rozwiązaniu umowy w Plus-ie i przepisaniu umowy TV na drugi nr w Plus-ie nie dostałem rabatu smartDOM na TV, po ponad 2 miesiącach walki właśnie wczoraj dostałem ostateczną decyzję w mojej sprawie........Pana reklamację uznajemy za zasadną.......nadpłata będzie rozliczona w kolejnych miesiącach....konkluzja.....gdybym nie zapisywał sobie dat i godzin rozmów z konsulami to bym był 1798 zł w plecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie przepisanie numeru nie uprawnia do SmartDom.

Dział reklamacji poszedł Ci na rękę.

Widać ktoś w końcu bierze odpowiedzialność za to co wygadują sprzedawcy na infolinii.

Znam przykład SmartDom gdzie umowa na TV CP uczestniczy w dwóch SmartDomach, na jednym jest rabatowana a na drugim jako umowa uprawniająca. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie przepisanie numeru nie uprawnia do SmartDom.

Dział reklamacji poszedł Ci na rękę.

Widać ktoś w końcu bierze odpowiedzialność za to co wygadują sprzedawcy na infolinii.

Znam przykład SmartDom gdzie umowa na TV CP uczestniczy w dwóch SmartDomach, na jednym jest rabatowana a na drugim jako umowa uprawniająca. :wink:

Zanim podjąłem decyzję o nie przedłużaniu umowy uprawniającej kilka krotnie pytałem się w różnych APS-ach i na infolinii i każdy z pracowników potwierdził że taka możliwość istnieje.

Więc jakie było moje zdziwienie kiedy mi nie przyznali rabatu smartDOM.......w dwóch pismach odmowa.....w trzecim reklamacja zasadna....... :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam przykład SmartDom gdzie umowa na TV CP uczestniczy w dwóch SmartDomach, na jednym jest rabatowana a na drugim jako umowa uprawniająca. :wink:

 

Ten smartdomowy bałagan jest cudny :) Ja regularnie w jednym miesiącu nie dostaję rabatu wcale, a w kolejnych dwóch - podwójny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...