Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Od siebie napiszę, że wcale nie tak łatwo przejść na własnym dekoderze z prepaid na umowę. Robiłem w tym miesiącu ze 3 podejścia na infolinii i za każdym razem odmowa. Bo "stara karta" - rozumiem, że to w związku z wycofaniem Conaxa w połowie 2020 roku. Być może trafiałem na niekumatych konsultantów, chociaż podczas jednej z rozmów konsultantka rozmawiała z przełożonym. W końcu dałem sobie spokój i wziąłem dekoder 4K za 0 zł z promocji Credit Agricole.

Link to post
Share on other sites

NIE PRAWDA! Nadal bez problemów można zmigrowac zestaw własnościowy z TNK. Przed chwilą poraz trzeci próbowałem migrować z TNK mój zestaw TNK Mix z kartą Conax i od razu konsule proponują migrację na abonament. Nie ma z tym problemów. Zapytałem czy są jakieś obstrzeżenia w tym temacie u nich z góry to odp. że nie tylko warunek żeby był zestaw parowany dekoder z kartą Conax. Smart HD+ nie ma możliwości po staremu żeby migrować bo karta nieparowana. Tak więc nie wiem skąd te wieści. Wymiany kart Conax nie planują tylko Cameleony bo sę nieparowane.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mieliście problem z aktywowaniem zestawu prepaid (akurat 2850st, ale chodzi ogólnie) w nc+? Bo 1h temu wysłałem SMS na 725727272 z numerem karty i nie dostałem żadnej odpowiedzi, już nie mówiąc o uprawnieniach. Zawsze trwało to  max 1 min i był SMS że karta zostanie aktywowana. Czy w NC+ mają jakiś problem, czy ostatnio były jakieś zmiany czy to jakiś bubel mi się trafił?

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, maniek357 napisał:

Może jakąś weekendową konserwację systemu mają. Pozostaje czekać, ewentualnie ponawiać sms co jakiś czas. 

System aktywacji kart i sprawdzania statusu ponownie działa.

Przysłał także zaległe SMSy z wczoraj.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Po nieudanej aktywacji otrzymałem SMS w poniedzialek "Nieprawidłowe dane. Spróbuj ponownie lub kontakt z BOK...". W BOK twierdzą, że w systemie karta nie jest sparowana z tunerem (co mnie to obchodzi co mają w systemie?) i nie mogą aktywować i każą zwrócić do sklepu RTV. W sklepie RTV nie chcą przyjąć, bo nie mam paragonu. Zostałem z bezużytecznym złomem, co radzicie? Urząd ochrony konsumentów czy dalej dzwonić do BOK?

Link to post
Share on other sites

Żeby można było coś doradzić napisz coś więcej o nabytym zestawie (kiedy, gdzie zakupileś itp.). Brak dowodu zakupu (paragonu) co do zasady nie jest przeszkodą w dochodzeniu roszczeń, ale wszystko zależy od pewnych okoliczności. Jeśli nie chce Ci się opisywać na forum szczegółowo tego przypadku, udaj się po poradę do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Tam powinieneś uzyskać pomoc. Z drugiej strony trochę dziwne że operator umywa ręce, gdy zgłaszasz taki problem, chyba że nie o wszystkim napisałeś... 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...