Skocz do zawartości

nc+ telewizja na kartę


Rekomendowane odpowiedzi

Od siebie napiszę, że wcale nie tak łatwo przejść na własnym dekoderze z prepaid na umowę. Robiłem w tym miesiącu ze 3 podejścia na infolinii i za każdym razem odmowa. Bo "stara karta" - rozumiem, że to w związku z wycofaniem Conaxa w połowie 2020 roku. Być może trafiałem na niekumatych konsultantów, chociaż podczas jednej z rozmów konsultantka rozmawiała z przełożonym. W końcu dałem sobie spokój i wziąłem dekoder 4K za 0 zł z promocji Credit Agricole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE PRAWDA! Nadal bez problemów można zmigrowac zestaw własnościowy z TNK. Przed chwilą poraz trzeci próbowałem migrować z TNK mój zestaw TNK Mix z kartą Conax i od razu konsule proponują migrację na abonament. Nie ma z tym problemów. Zapytałem czy są jakieś obstrzeżenia w tym temacie u nich z góry to odp. że nie tylko warunek żeby był zestaw parowany dekoder z kartą Conax. Smart HD+ nie ma możliwości po staremu żeby migrować bo karta nieparowana. Tak więc nie wiem skąd te wieści. Wymiany kart Conax nie planują tylko Cameleony bo sę nieparowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mieliście problem z aktywowaniem zestawu prepaid (akurat 2850st, ale chodzi ogólnie) w nc+? Bo 1h temu wysłałem SMS na 725727272 z numerem karty i nie dostałem żadnej odpowiedzi, już nie mówiąc o uprawnieniach. Zawsze trwało to  max 1 min i był SMS że karta zostanie aktywowana. Czy w NC+ mają jakiś problem, czy ostatnio były jakieś zmiany czy to jakiś bubel mi się trafił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po nieudanej aktywacji otrzymałem SMS w poniedzialek "Nieprawidłowe dane. Spróbuj ponownie lub kontakt z BOK...". W BOK twierdzą, że w systemie karta nie jest sparowana z tunerem (co mnie to obchodzi co mają w systemie?) i nie mogą aktywować i każą zwrócić do sklepu RTV. W sklepie RTV nie chcą przyjąć, bo nie mam paragonu. Zostałem z bezużytecznym złomem, co radzicie? Urząd ochrony konsumentów czy dalej dzwonić do BOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby można było coś doradzić napisz coś więcej o nabytym zestawie (kiedy, gdzie zakupileś itp.). Brak dowodu zakupu (paragonu) co do zasady nie jest przeszkodą w dochodzeniu roszczeń, ale wszystko zależy od pewnych okoliczności. Jeśli nie chce Ci się opisywać na forum szczegółowo tego przypadku, udaj się po poradę do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Tam powinieneś uzyskać pomoc. Z drugiej strony trochę dziwne że operator umywa ręce, gdy zgłaszasz taki problem, chyba że nie o wszystkim napisałeś... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w setup i doładowania jak tam nie będzie takiej ikony to w app. jak znajdziesz to wciśnij ok na pilocie. Potem pojawią się informacje i data wygaśnięcia pakietu.

2 minuty temu, siebek napisał:

czy przedłuży mi automatycznie pakiet Komfort+ czy nie.

Nie. Musisz doładować na dzień przed wygaśnięciem, aby pakiet nie wygasnął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...