DanielK Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) Tak, N Na Kartę - Pakiet Extra HD. Edytowane 23 Października 2019 przez DanielK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) W NC+ na kartę nie ma. Ale jeśli jeszcze gdzieś znajdziesz N na kartę lub Telewizję na kartę HD z platformy N, to tam są oba w pakiecie Ekstra HD Edytowane 23 Października 2019 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alludwic Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Jest to Nc+ na kartę. Czy istnieje szansa żeby dokupić te dwa kanał do pakietu Komfort + ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Tylko przejście na abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 18 godzin temu, alludwic napisał: Jest to Nc+ na kartę. Czy istnieje szansa żeby dokupić te dwa kanał do pakietu Komfort + ? Umowa na extra 49,99 24 miesiące lub 54,99 na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Od siebie napiszę, że wcale nie tak łatwo przejść na własnym dekoderze z prepaid na umowę. Robiłem w tym miesiącu ze 3 podejścia na infolinii i za każdym razem odmowa. Bo "stara karta" - rozumiem, że to w związku z wycofaniem Conaxa w połowie 2020 roku. Być może trafiałem na niekumatych konsultantów, chociaż podczas jednej z rozmów konsultantka rozmawiała z przełożonym. W końcu dałem sobie spokój i wziąłem dekoder 4K za 0 zł z promocji Credit Agricole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Rozumiem że w połowie 2020 roku będzie wtedy wymiana dekoderów które mają system Conax? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 A kto Ci człowieku wymieni dekoder, jeśli ten który będziesz chciał wymienić, stanowi Twoją własność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 NIE PRAWDA! Nadal bez problemów można zmigrowac zestaw własnościowy z TNK. Przed chwilą poraz trzeci próbowałem migrować z TNK mój zestaw TNK Mix z kartą Conax i od razu konsule proponują migrację na abonament. Nie ma z tym problemów. Zapytałem czy są jakieś obstrzeżenia w tym temacie u nich z góry to odp. że nie tylko warunek żeby był zestaw parowany dekoder z kartą Conax. Smart HD+ nie ma możliwości po staremu żeby migrować bo karta nieparowana. Tak więc nie wiem skąd te wieści. Wymiany kart Conax nie planują tylko Cameleony bo sę nieparowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 WItam i proszę o pomoc.Bo namieszane,a ostatnio 2 lata temu doładowywane było.Start+ mogę normalnie na 2 lata doładować czy nie? Dekoder 2850.Wybaczcie,ale laik jestem totalny w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 nc+ telewizje na kartę możesz normalnie doładować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekmalina30 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Mieliście problem z aktywowaniem zestawu prepaid (akurat 2850st, ale chodzi ogólnie) w nc+? Bo 1h temu wysłałem SMS na 725727272 z numerem karty i nie dostałem żadnej odpowiedzi, już nie mówiąc o uprawnieniach. Zawsze trwało to max 1 min i był SMS że karta zostanie aktywowana. Czy w NC+ mają jakiś problem, czy ostatnio były jakieś zmiany czy to jakiś bubel mi się trafił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Może jakąś weekendową konserwację systemu mają. Pamiętam, że bywały już takie sytuacje w przeszłości. Pozostaje czekać, ewentualnie ponawiać sms co jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekmalina30 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Coś czuję że mają bałagan i tego zestawu nie mają w systemie. Jutro będę dzwonił, macie jakieś rady, aby ich dobrze zaatakować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 15 godzin temu, maniek357 napisał: Może jakąś weekendową konserwację systemu mają. Pozostaje czekać, ewentualnie ponawiać sms co jakiś czas. System aktywacji kart i sprawdzania statusu ponownie działa. Przysłał także zaległe SMSy z wczoraj. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekmalina30 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Po nieudanej aktywacji otrzymałem SMS w poniedzialek "Nieprawidłowe dane. Spróbuj ponownie lub kontakt z BOK...". W BOK twierdzą, że w systemie karta nie jest sparowana z tunerem (co mnie to obchodzi co mają w systemie?) i nie mogą aktywować i każą zwrócić do sklepu RTV. W sklepie RTV nie chcą przyjąć, bo nie mam paragonu. Zostałem z bezużytecznym złomem, co radzicie? Urząd ochrony konsumentów czy dalej dzwonić do BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Żeby można było coś doradzić napisz coś więcej o nabytym zestawie (kiedy, gdzie zakupileś itp.). Brak dowodu zakupu (paragonu) co do zasady nie jest przeszkodą w dochodzeniu roszczeń, ale wszystko zależy od pewnych okoliczności. Jeśli nie chce Ci się opisywać na forum szczegółowo tego przypadku, udaj się po poradę do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Tam powinieneś uzyskać pomoc. Z drugiej strony trochę dziwne że operator umywa ręce, gdy zgłaszasz taki problem, chyba że nie o wszystkim napisałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 @jacekmalina30 jeżeli płaciłeś kartą, to wydrukuj im potwierdzenie zapłaty z banku, to również jest dowód zakupu. Poza tym wygląda na to, że gdzieś mają bałagan i ktoś podmienił kartę na inną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 pakiet START - czy w tym pakiecie jest odkodowana TV Republika oraz TVP HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Republika jest w Start, TVP HD jest w pakiecie Komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siebek Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Ktoś wie czy da się sprawdzić stan konta pre-paid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 (edytowane) Tak, trzeba wysłać SMS z numerem karty na (+48)725727272. Lub na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie. Edytowane 13 Listopada 2019 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siebek Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 No właśnie, tą metodę znam. Chodziło mi o sprawdzenie jaką kwotę mam obecnie na koncie - czy przedłuży mi automatycznie pakiet Komfort+ czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TNE Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Wejdź w setup i doładowania jak tam nie będzie takiej ikony to w app. jak znajdziesz to wciśnij ok na pilocie. Potem pojawią się informacje i data wygaśnięcia pakietu. 2 minuty temu, siebek napisał: czy przedłuży mi automatycznie pakiet Komfort+ czy nie. Nie. Musisz doładować na dzień przed wygaśnięciem, aby pakiet nie wygasnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siebek Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.