Pawel Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Próbowałeś podpinać dekoder do innego gniazda w TV, czy użyć innego kabla HDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Tak. Tak. Głos idzie dobrze tylko wtedy, kiedy po przełączeniu na inne wejście HDMI włączę telewizor i pojawi się na początku kanał C+ 4K (bo był ostatnio używany). Gdy przełączę na inny kanał i z powrotem wrócę na C+ 4K, jest znów tak samo. Bardzo proszę o pomoc. Edytowane 7 Listopada 2018 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Jaki to jest model telewizora? Można zmieniać w nim w Menu jakieś ustawienia odnośnie sygnałów w gniazdach HDMI typu ARC czy HDMI-CEC? Może coś się gryzie. Aktualizowałeś soft w telewizorze? Edytowane 7 Listopada 2018 przez Barti Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 TCL U55X9006. Co do dźwięku, po sprawdzeniu ustawień, nic takiego nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Z tego co znalazłem w sieci telewizor ma opcje obsługi dźwięku DTS.Może tutaj tkwi problem? Są jakieś ustawienia w tej opcji? Edytowane 7 Listopada 2018 przez Barti Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 W ustawieniach dźwięku nic takiego nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) W dekoderze w opcjach dźwięku Dolby Digital masz na TAK, czy na NIE? Na C+ 4K zmieniałeś fonię w opcjach? Nie wiem, czy jest jedna ścieżka czy więcej. Jeśli jest więcej to na wszystkich jest źle? Sprawdzałeś, czy jest nowszy soft do telewizora? Edytowane 7 Listopada 2018 przez Barti Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) W opcjach DD jest tak. Wszystkie fonie sprawdziłem i na wszystkich jest źle. A telewizor jest nowy i aktualizacje były sprawdzane przy konfiguracji. Edit: W DD dałem nie, i jest ok. Taka [beep]oła, a tak ważna. Paweł, dzięki za pomoc i zainteresowanie się moim problemem. Pozdrawiam. Edytowane 7 Listopada 2018 przez domino236 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Fajnie, że udało się rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon111 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Witam, Zakupiłem telewizję z nc+ wraz z dekoderem Ultrabox. Kupiłem także konwerter Unicable 2, który ma obsługiwać do 32 odbiorników. Konwerter został zaprogramowany na nc+ i z tym wiąże się moje pytanie. Sąsiad ma telewizję z Orange, dekoder WHD80 i chciałbym się dowiedzieć, czy jeśli mój konwerter jest zaprogramowany na nc+ to czy jest opcja abyśmy mogli korzystać z jednej anteny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Masz Unicable II z tego co pamiętam WHD80 nie obsługuje Unicable. i Unicable II. Edytowane 1 Grudnia 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon111 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 No właśnie nie mogę znaleźć informacji na ten temat, ani nie ma nic na stronie orange ani w instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Są konwentery Unicable II z wyjściem dodatkowym legacy - czyli zwykłym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon111 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Tylko zakupów dokonałem tydzień temu a dopiero dzisiaj to wyszło że byłaby taka opcja. Wiec rozumiem że jedyna i najproszta opcja to zmiana konwentera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Jak masz możliwość zwrotu - wymiany to to zrób bo to najprostsza opcja. Chyba że sąsiad zmieni platformę sat i dekoder obsługujący Unicable II. Najlepiej na dekoder z linux - E2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon111 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 No to mam już kolejne pytanie. Ile trwa inicjacja nc+ go TV? Bo kilka razy już ją uruchamiałem i mieli bez końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Nawet i 10 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon111 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 No to co stanowi problem? Telewizja działa OK, Wi-Fi podłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Zamulona jakość sprzętu od nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajes Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Dlatego sprzęt NC+ i ich polityka to idiotyzm - dają główne boxy obsługujące Wi-FI i Unicable i dekodery multiroom, które technologii jednokablowej nie obsługują. A jak już obsługują to nie mają Wi-Fi. Dzięki takiej polityce instalacja, aby w pełni wykorzystać możliwości boxów musi być mieszana i droższa (dCSS + legacy). Ktoś powinien pójść po rozum do głowy - w CP można podłączyć wszystkie boxy w technologii jednokablowej, jednym kablem od anteny z opcją nagrywania, multiroomów i innych bajerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 W dniu 4.12.2018 o 23:01, szymon111 napisał: No to mam już kolejne pytanie. Ile trwa inicjacja nc+ go TV? Bo kilka razy już ją uruchamiałem i mieli bez końca. Jeśli próbowałeś uruchomić nc+ GO w tym samym dniu zakupu to nie będzie działać. Ładowanie zaczyna się o godz. 0:01, tak jak ja zauważyłem. Czyli w dniu następnym powinno być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Skąd nc+ bierze numery telefonów klientów nierejestrowanych przecież klientów oferty Pre-Paid? Zbiera je, jak ktoś za pomocą SMS-a aktywuje kartę lub sprawdzi okres ważności pakietu? Jeśli tak, to jakim prawem używają tychże numerów w celach marketingowych? Nękają mnie telefonami i molestują żeby przejść na abonament. Wczoraj zadzwonili o 20:57! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martusia83 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Witam, Dzisiaj telefonicznie zamówiłam nc+ (powrót po 2 latach przerwy) Wybrałam pakiet Extra+ z eleven, oraz multiroom. Dekodery to główny ultrabox a drugi w multiroom to WifiBox+ Do tego antena z konwenterem twin. Mam dwa pytania. - Czy ten wifibox, który będzie u dziecka w pokoju będę musiała podłączyć również do anteny? (jak wygląda ogólna instalacja? ) - Czy chcąc nagrywać wszystkie programy np 3 na raz potrzebuję innego konwentera? Pozdrawiam Marta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 -Tak -Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martusia83 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 OK dziękuję za szybką odpowiedź. Jeszcze pytanie, czy oprócz tego podłączenia dekodera MR do anteny muszę również podłączyć go do głównego dekodera kablem ethernet jak to miało miejsce kilka lat temu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.