ircios Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 ...... a jeżeli chodzi o Sportklub i Zest Tv to zostały wycofae.................. Niby gdzie wycofane? Bo u mnie świecą do dzisiaj . Zostały przeniesione do dziwnego tworu tkz pakietu ManPack, i jeśli miał te kanały w umowie powinny mu pozostać do następnego aneksowania, czyli do końca listopada. Jedyne co nie zostało dopilnowane to to, aby umowa weszła w życie z dnirm 1.11.2016. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 ... /Piszę ku przestrodze dla użytkowników platformy NC+ , jestem użytkownikiem ładnych parę lat , jeszcze za czasów platformy N. Za każdym razem , kiedy przychodzi okres zakończenia umowy , wynikała jakaś heca.././ Za każdym razem, ale pomimo tego trwasz przy nich wiernie?! Sorry, ale tego nie można nazwać inaczej jak szczyt ... (wiesz czego) Ktoś tu napisał: ...trzeba było przeczytać regulamin przeczytać go raz, potem jeszcze raz i jeszcze raz i........ przeczytać nawet to, co nie jest napisane Każde niedomówienie/niezrozumienie działa na Twoją niekorzyść ale to powinieneś już wiedzieć, skoro TYLE lat z nimi jesteś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Email Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Za każdym razem, ale pomimo tego trwasz przy nich wiernie?! Sorry, ale tego nie można nazwać inaczej jak szczyt ... (wiesz czego) Ktoś tu napisał: przeczytać go raz, potem jeszcze raz i jeszcze raz i........ przeczytać nawet to, co nie jest napisane Każde niedomówienie/niezrozumienie działa na Twoją niekorzyść ale to powinieneś już wiedzieć, skoro TYLE lat z nimi jesteś. Witam serdecznie.Ze zbiegiem lat i na tłoku innych okoliczności człowiek staje się co raz bardziej naiwny a to na pewno błąd , błąd za ,który trzeba czasami płacić,i tu się z wami zgodzę .Co do umowy poinformowano mnie w dniu 1.11 że wchodzi ona automatycznie w życie i że tracę przy tym prawo do odstąpienia od niej. Co do zabrania kanałów to rację przyznał mi już operator przy rozmowie telefonicznej więc myślę że powrócą one lub otrzymam inne w formie rekompensaty gdyż stanowczo zaznaczałem w rozmowie kiedy podpisywano umowę że chciałbym pozostać przy obecnym pakiecie kanałów.Dziwi mnie fakt jak można policzyć komuś za dany okres jakby nie patrząc w sposób inny a niżeli z godny z umową przecież od dnia 01.11 2016 obowiązuje mnie umowa na kwotę 79.99 więc skąd faktura na kwotę 163 zł za ten sam okres. Edytowane 12 Listopada 2016 przez Email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Stąd iż umowę jak mniemam przedłużyłeś 1.11 czyli spożniles się o 1 dzień. Umowe miales do 31-10, wiec to byl Twoj deadline aby przedluzyc umowe. Czyli o godzinie 0:01 1szego listopada byles juz na czasie nieoznaczonym, gdzie wchodzi cennik standardowy, czyli cena 163zl. Twoja nowa umowa wchodzi w zycie od razu, ale tak jak nowy klient, masz pro rate, czyli miesiac nie wliczony, a okres oznaczony rozpoczyna się od 1.12 i będzie trwac przez pelne 24 miesiace, czy na ile tam przedluzyles. Edytowane 12 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1234 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Niby gdzie wycofane? Bo u mnie świecą do dzisiaj . Zostały przeniesione do dziwnego tworu tkz pakietu ManPack, i jeśli miał te kanały w umowie powinny mu pozostać do następnego aneksowania, czyli do końca listopada. Jedyne co nie zostało dopilnowane to to, aby umowa weszła w życie z dnirm 1.11.2016. Wycofane z pakietu extra do pakietu VIP, ewentualnie można je dokupić za 1.99 za każdy, bądź wziąć paczkę MAN PACK za 5-10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Chyba mie łapiesz co pisałem, więc nie powinieneś udzielać odpowiedzi :> . ( Dokładnie wiem gdzie te kanały są teraz) Edytowane 13 Listopada 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Ja dziś zadzwoniłem w sprawie Multi Man Pack.Pani powiedziała,że może mi go dać za 15 zł.Kazałem jej wymienić kanały,które wchodzą w Multi Man Pack bo myślałem,że ona myli z Man Pack.Wymienila i pasowało.Kazałem jeszcze raz powtórzyć cenę i znowu usłyszałem 15 zł.Kiedy poprosiłem o włączenie opcji zaczęła czytać formułkę,którą zaakceptowałem.Kanały miały świecić w ciągu godz.Minęły 4 godziny,a tu ciemność.W Moje nc+ również brak tego pakietu.Zadzwoniłem ponownie i inna Pani po rozmowie z przełożonym powiedziała,że ja nie mogę tego pakietu otrzymać bo on jest tylko dla nowych Nawet nie chciała przyjąć reklamacji.Dopiero parę słów na k i ch zmusiło ją do przyjęcia reklamacji. Edytowane 14 Listopada 2016 przez leonk1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Odpowiedź reklamacyjna z 9-11-2016: PESEL Szanowny Panie,dziękuję za zgłoszenie z 9 listopada 2016 roku.Uprzejmie informuję, iż odsłuchałam rozmowę z 9 listopada 2016 roku.Zapewniam, iż platforma nc+ czyni nieustanne starania, aby zapewnić Państwu jak najwyższy poziom świadczonych usług.Informuję, że wszelkie wnioski i spostrzeżenia są dla nas bardzo ważne i przyczyniają się do podniesienia poziomu świadczonych usług. Zwrócimy szczególną uwagę na pracę wymienionego konsultanta, jak również innych pracujących w Telefonicznym Centrum Abonentów.Dodam, iż zgodnie z obowiązującymi standardami, weryfikacja osoby dzwoniącej może nastąpić poprzez podanie numeru Pesel, numeru Abonenta, numeru telefonu, bądź adresu zameldowania lub korespondencyjnego, jak również przez podanie numeru dowodu osobistego lub innego dokumentu, na który stworzona została umowa. Jednakże w opisanej przez Pana sytuacji nie było konieczności potwierdzania kolejnych danych. Dlatego też przepraszam za zaistniały incydent.W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.Z poważaniem,Renata.....Specjalista ds. Reklamacjiplatforma nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Dzisiaj dzwoniła pani z Działu Reklamacji i po odsłuchania rozmowy przeprosiła mnie i włączyła pakiet Multi Man Pack do końca umowy tj. 30-09-2018 za 15 zł. Kanały już świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Gratuluję . Taka cena powinna być dla stałych abo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) @up To tylko dzięki pomyłce konsultantki Oli Edytowane 20 Listopada 2016 przez leonk1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alesso Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Błędy przeważnie wynikają z braku wiedzy, a nie z celowego działania. Duża rotacja i szkolenia przeprowadzane na szybko to zmora w call center wielu firm. Prawdopodobnie stąd się pojawił problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiton0589 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Witam. Czy miał ktoś taką sytuację, że napisał reklamację i w tej reklamacji żądał rekompensaty, a nc+ rozpatrzyło pozytywnie reklamację, a nie odniosło się do rekompensaty? Bo ja tak miałem i zgłosiłem telefonicznie odwołanie od reklamacji ze względu na brak odniesienia do moich żądań mimo, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Proszę o Wasze doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alesso Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Powinni się odnieść do wniesionej rekompensaty. Jeżeli np. składałeś reklamację na błędną kwotę rachunku i z tego tytułu wnosiłeś o odszkodowanie, to w przypadku uznania reklamacji i naprawienia błędu nie muszą przyznawać rekompensaty, jeżeli nieprawidłowość nie spowodowała Tobie dodatkowego kosztu. Jeżeli powstała dodatkowa szkoda majątkowa, zalecane byłoby potwierdzić ją jakimś dokumentem. Edytowane 2 Lutego 2017 przez Alesso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 A długo trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji? Wczoraj telefonicznie składałem reklamację z powodu naliczenia mi większego rachunku o 10 zł. W styczniu skorzystałem z promocji i powinienem płacić od lutego 99,98 zł a naliczyli mi cenę jaką płaciłem do tej pory 109,98 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Odpowiedzi na reklamacje spodzewaj się dokładnie po 30 dniach.Wcześniej dostaniesz potwierdzenie przyjęcia ale odpowiedź po miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Czyli ten większy rachunek będę musiał zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Odpowiedzi na reklamacje spodzewaj się dokładnie po 30 dniach.Wcześniej dostaniesz potwierdzenie przyjęcia ale odpowiedź po miesiącu. Po czym wnosisz, jeżeli już to do 30 dni. Ja otrzymałem odpowiedź mailowo po 10 dniach... Czyli ten większy rachunek będę musiał zapłacić. Niekoniecznie, możesz zapłać i po uznanej reklamacji skorygują Ci saldo - będziesz miął nadpłatę. Możesz też zapłać normalnie, z powodu niedopłaty nie odłączą ci sygnału. Musiałbyś mieć dwa zaległe rachunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Odpowiedzi na reklamacje spodzewaj się dokładnie po 30 dniach.Wcześniej dostaniesz potwierdzenie przyjęcia ale odpowiedź po miesiącu.Jesteś w błędzie ,składałeś już reklamacje kiedyś?Ja składałem około 20 tu i nigdy nie czekałem nawet 2 tygodni Nawet jak wiązały się z odsłuchaniem długiego nagrania Średnio jest to tydzień roboczy a oczywiście w regulaminie 30 dni Najprościej ,, złapać ich" tzn skutecznie reklamować ,na najprostszych rzeczach np zlecenie usług włącz wyłącz ,prośby o kontakt ,brak adnotacji w systemie. Radzę Wam jako doświadczony reklamujący ,sam mam tylko jedną umowę ,kiedyś miałem dwie ,rodzice mają dwie i wiem ze popełniają błędy za błędem. Dziecinnie proste błędy i prosta droga do wygranej reklamacji i zyskania rabatów. Edytowane 6 Lutego 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 A odpowiedź od NC+ na reklamację jest w formie pisemnej czy telefonicznie będą dzwonić? Pytam bo to moja pierwsza reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1234 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Na @ również mogą Ci odpowiedzieć, jeżeli mają w systemie i jeżeli wyraziłeś zgodę "na otrzymywanie potwierdzeń złożenia oraz odpowiedzi na reklamacje w formie elektronicznej" przy podpisaniu umowy. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Na reklamacje odpowiadają bardzo różnie czasem to zależy czego dotyczy problem.Czasami kilka dni a czasami kilka tygodni.Ja mam teraz złożoną 13 stycznia i jeszcze nie rozpatrzona.Miałem reklamacje rozpatrywane nawet w ostatnich dniach terminu a miałem i w następny dzień.Odpowiedż to zależy od ustaleń jak i regulaminów. Reklamacja np w formie elektronicznej to i odpowiedż powinna być w formie elektronicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Domyślnie odpowiedź na reklamację jest wysyłana listem zwykłym, ale gdy przy składaniu wyraźnie zaznaczysz, że chcesz odpowiedź na maila i potwierdzisz maila to tak będzie wysłana. Odpowiedź na odwołanie od reklamacji jest zawsze listem poleconym i jak poprosisz o maila to też mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Jak składał w formie elektronicznej to w takiej formie maja obowiązek odpowiedzieć bo tak mówi regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Czyli pozostaje uzbroić się w cierpliwość. Dzięki za wyjaśnienie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.