moqu'ai Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Fax jest używany, miałem kiedyś drobne spóźnienie z platnoscia za abon. ale rachunek był opłacony, sms,em informowali mnie ze nie ma zaksięgowanej wplaty, i odetna sygnal, wiec zadzwoniłem ze uregulowane. Potrzebowali potwierdzenia wplaty, wlasnie Fax'em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Potwierdzenie wpłaty można też wysłać mailem, robiłem tak. A w ogóle to w innych firmach w takiej sytuacji nie bawią się w potwierdzenia tylko włączają na słowo, jak mimo słowa kasa nie wpłynie to następnym razem włączają dopiero jak kasa się pojawi na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Tak skanem tez można, ale Fax tez jeszcze jest w uzyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Potwierdzenie wpłaty można też wysłać mailem, robiłem tak. A w ogóle to w innych firmach w takiej sytuacji nie bawią się w potwierdzenia tylko włączają na słowo, jak mimo słowa kasa nie wpłynie to następnym razem włączają dopiero jak kasa się pojawi na koncie. I tak powinno być zawsze, klientowi należy ufać, bo mają z tego kasę. A ile by przez to kłamstwo nawet w trzy dni stracili ? .... no ile ? pare złoty. I tak by sobie to odbili. Zresztą po co sobie robić z "gęby trampek" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 To Ty mieszkasz w Polsce czy w jakimś innym kraju? To, że człowiek powiedział, że zapłacił moze oznaczać, że zapłacić faktycznie, że zrobi to w ciagu dnia, albo w ciągu kilku dni licząc, że nikt się nie zorientuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dlatego mechanizm znany z Orange z Internetem stacjonarnym jest dobry. Od momentu gdy powiesz "zapłaciłem" czekają bodajże 3 dni na kasę. Jak zapłacisz dzień później jest ryzyko, że kasa nie dojdzie. Jak raz kasa nie doszła to później już Ci nie wierzą i czekają na przelew. Tzn. tak mówią, nie próbowałem nigdy, możliwe, że i tak później włączają Jak jeszcze była Cyfra+ to w momencie odłączenia sygnału dzwonili i pytali kiedy się zapłaci, wtedy włączali ponownie sygnał do dnia, w którym klient oświadczył, że zapłaci. Nie wiem jak to jest w nc+, bo takiej sytuacji nie miałem, ale pamiętam, że dowód wpłaty trzeba było przesłać mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 To Ty mieszkasz w Polsce czy w jakimś innym kraju? To, że człowiek powiedział, że zapłacił moze oznaczać, że zapłacić faktycznie, że zrobi to w ciagu dnia, albo w ciągu kilku dni licząc, że nikt się nie zorientuje. Ja sobie z gęby trampka nie robię, nie wiem jak inni, każdy mówi za siebie. Lepiej jest to oczywiście mieć na piśmie, albo na koncie. Ja się nie już zmienię i tego też wymagam od innych. Raz się zawiedziesz ... to z tą osobą ... uważać trzeba na wszystko. szacun i dzięki B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaGeBe Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Witam, proszę o pomoc w problemach jakie mnie dosięgły z nc+ a mianowicie :Posiadałem umowę z nc do 31.10.2014r w miesiącu wrześniu 2014r dzwoniłem kilkakrotnie na infolinie nc+ w celu uzyskania informacji o możliwości wypowiedzenia umowy i w trakcie rozmowy z konsultantem zostałem poinformowany że wystarczy złożyć wypowiedzenie pismem odręcznym z podpisem i wysłanie go faksem ! w rozmowie kilka razy zapytałem czy rozmowa się nagrywa i czy aby na pewno wystarczy wysłać tylko faksem i tak kilkakrotnie w kilku rozmowach zostałem poinformowany że TAK tylko faks wystarczy. Tak też uczyniłem i dnia 30.09.2014r takie pismo faksem wysłałem. Następnie w ciągu 14 dni od zakończenia umowy udałem się oddać sprzęt i to odpowiedź nie przyjmiemy sprzętu bo umowa trwa ! Natychmiast ponownie wypowiedziałem umowę już w punkcie i zażądałem pisma potwierdzającego że nie przyjmą mi sprzętu pomimo iż go przyniosłem w trakcie 14dni od zakończenia umowy (moim zdaniem). Tak minął listopad na przepychankach telefonicznych aż zaczęli mnie straszyć windykacją, w związku z powyższym 4 grudnia 2014r złożyłem reklamację telefonicznie opisując daty godziny rozmów telefonicznych kiedy to przez ich pracowników byłem zapewniany o tym że wystarczy złożyć wypowiedzenie faksem. W rozmowie tej zostałem pouczony że windykacja zostaje wstrzymana do chwili rozpatrzenia reklamacji i zostanie udzielona odpowiedź w ciągu 30 dni o decyzji na adres email i telefon podany w treści reklamacji. Szczerze powiem nie bałem się bo pamiętam jak rozmawiałem z konsultantami i oni pod pytaniem czy się nagrywa zapewniali że można faksem ! Do dnia dzisiejszego nie doczekałem się żadnej odpowiedzi ! Nie wiem czy 30 dni kalendarzowe czy robocze ale te i te minęły, więc dzwonie i otrzymuję odpowiedź : tak widzę pana reklamację ale nie widzę na niej żadnej odpowiedzi , proszę czekać zaraz się zorientuje.......... pana reklamacja nie została potwierdzona gdyż nie widzimy pisma faksem u nas a odpowiedź pan otrzyma nie w terminie ustawowym 30 dni za co przepraszam, ale proszę uzbroić się w cierpliwość i czekać na odpowiedź więc pytam jak brzmi odpowiedź na reklamację a pani nie mamy jeszcze jej ale z tego co wiem to nie została rozpatrzona pozytywnie i termin wypowiedzenia kończy się po trzech miesiącach od dnia kiedy wypowiedział pan umowę w punkcie i wtaki to sposób na dzień dzisiejszy jestem winien im 427zł a umowa jest do końca lutego i opłata za abonament 150zł , dodam iż dekodery od dnia 31.10.2014r nie zostały ani razu podłączone do prądu i nie włączony żaden kanał do dnia dzisiejszego. Pytanie czy mogę jeszcze coś wywalczyć w tej sprawie ? czy nie dotrzymanie terminu odpowiedzi na reklamację coś mi pomoże ? Hej witam ponownie. A jednak się udało wczoraj zadzwoniła Pani z nc+ i bardzo przepraszała że straszyli mnie komornikiem, że natarczywie dzwonili do mnie żebym zapłacił zaległości itp... tutaj podaje odpowiedź z nc+ jak obiecałem http://scr.hu/4jr/ime6y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 U mnie pierwsza reklamacja w mojej karierze z nc+ i wcześniej z cyfrą. Otóż w mailu oraz w regulaminie świadczenia usług była informacja, że byłem zwolniony z opłaty za wynajem sprzętu ponieważ od początku nie płaciłem za niego. Przeglądając rachunek naliczyli mi opłatę 20 zł mimo, że posiadam Ultrabox+ oraz Wi-Fi box+. Pora na batalię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Ultrabox+? Piszcie jaśniej,precyzyjnie...,bo pod tą dziwną nazwą kryje się kilka różnych dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Chodziło mi o Pace PVR HD oraz Wi-Fi box+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 No za Pejsa ostatnio chcą kasę. Ale jak konsul mówił, że za free, to reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Zadzwoniłem i miła konsultantka sprawdziła w systemie i stwierdziła, że błędnie system naliczył opłatę za wynajem. Oczywiście zrabatowane do 0. Opłata zostanie zaktualizowana w ciągu 7 dni i mam wpłacić kwotę o 20 zł mniejszą niż jest na fakturze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Ten ich system tak sam z siebie nalicza te dodatkowe 20 zł za wynajem? Miałem podobną sytuację, trzeba było pisać reklamację i czekać 30 dni. Na forum nc+ też jest kilka takich przypadków. Co to za system co tak sam włącza te 20 zł? Bardzo na rękę nc+ jest taki system. Niech połowa z tych przypadków nie złoży reklamacji tylko płaci więcej i w następnym rozliczeniu kwartalnym ARPU znowu wzrośnie o kilka %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 No i właśnie o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 W sprawie spalonego mostu i w następstwie czego wystąpił brak kanałów: Szanowny Panie, informuję, że Pana wniosek został zarejestrowany jako reklamacja. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie do 30 dni od jej wpływu. Bardzo proszę o cierpliwość. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy proszę nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę zgłoszenia. Z wyrazami szacunku, (-) Tutaj znajduje się (znajdowało się) drewno. Most ma już swoje lata i jego konstrukcja lekko mówiąc nie jest nowoczesna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jcs Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 A ja zostałem oszukany przez konsultantkę kilka miesięcy wcześniej. Trudno, teraz będę płacił jak za zboże za nc+, ale nigdy więcej przenigdy nie będę przedłużał umowy telefonicznie. Tylko APS z drukiem co, ile i w jaki sposób albo papa. Takich rzeczy w C+ nie było. Ci konsultanci są z byłej Nki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Było żądać warunki umowy na meila i było by wszytko czarno na białym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twism23 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Dziś dostałem odpowiedź listownie na reklamacje do reklamacji? "Informuję że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie." - no i pierwsze zdanie ładnie, czytamy dalej.... na warunkach promocji Multiroom Premium 0zł 12m 20zł 12m, tylko podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem uzgodniono 0za12m i 10złza12m, i to reklamowałem. Czy oni nie czytają tego co człowiek do nich pisze. W pierwszej odpowiedzi nawet się nie pofatygowali zmienić zwrotów grzecznościowych Pani na Pan masakra. To jak to teraz jest pozytywnie po mojemu czy dalej tak jak utrzymuje nc+. Jeszcze jedno przyjęcie drugiego zgłoszenia potwierdzone listownie że przyjęto 17/01/2015 odpowiedź Kraków 17.02.2015 jakby nie patrzeć to jest 31 od daty przyjęcia. A w liście potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia piszą że rozpatrzą w ciągu 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. I co teraz. Dzwoniłem na infolinie i poprosiłem o kontakt telefoniczny Panią która podpisała odpowiedź do mnie, bo oczywiście przez telefon to tylko mogą przeczytać to co mam już przy sobie, a decyzji i tak nie mogą zmienić. Sprawa trwa od końca października 2014 ha ha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Cześć, przepraszam, ale musze się pochwalić. Spóźnili się z rozpatrzeniem reklamacji i chyba spodziewali się, że będę odstępował, bo bez targów pani zgodziła się na 15 m-cy pakiet filmbox i 9 m-cy noc. No mile zaskoczenie. Artur Cześć, zapytam z głupia frant:czy wyłączenie części kanałów znajdujących się w umowie może być podstawą do jej rozwiązania? Od 1 stycznia przez pomyłkę wyłączono mi 3xHBO. Zadzwoniłem do nich 5 stycznia i potwierdzili, że przez pomyłkę zostały wyłączone informując przy tym, że zostały włączone w ramach promocji na cały okres 24m-ce za 0zł. Zaraz po rozmowie przywrócili. Powiedziałem pani konsultant, że niestety nie dotrzymali warunków umowy i pozbawili mnie części kanałów będących elementem umowy, co otwiera mi drogę do możliwości odstąpienia od umowy. No i pani przyjęła reklamację, 30 dni na odpowiedź. Są jakieś szanse? jeśli nie odstąpić to uzyskać coś w rodzaju rekompensaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Po złożeniu mojej reklamacji minęło 30 dni.Dziś piszę na E-obsługę i dostałem odpowiedż że została odrzucona.Ponieważ w rozmowie telefonicznej nie było mowy o C+Vod a dostałem tylko w meilu.W rozmowie tej pytałem wyrażnie co jest bardziej zobowiązujące rozmowa czy oferta na meila. Usłyszałem że to drugie w którym mam C+Vod a nie mam technicznych możliwości by z tego skorzystać.Ale mniejsza z tym termin odpowiedzi na moja reklamacje minął co powinno skutkować uwzględnieniem reklamacji.Natomiast konsultant twierdzi że oni rozpatrzyli reklamację w terminie i nie jest ich winą list nie dotarł. Odpowiedż wysłana podobno 6 marca do dnia dzisiejszego nie doszła 140 km z Warszawy.Mimo że wcześniej dostałem list że reklamację rozpatrzą jak najszybciej,maksymalnie do 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.Ja mu cytuje punkty regulaminu a on swoja interpretację tych punktów że są ok.bo rozpatrzyli reklamację ale nie poinformowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Czyli pozostało Ci złożyć reklamację od reklamacji. Musisz wszystko napisać to co tutaj. Punkty regulaminu itd.... I przy okazji przejść się do Rzecznika Praw Konsumenta też przydałoby się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Już poleciało.Jak nie przeproszą i nie przyznają sie do błędu to napiszę i gdzie indziej.Nie będę słuchał kolejny raz żałosnych i niedouczonych konsuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Dziś już z samego rana telefon z działu reklamacji.Już dziś kolejny raz odsłuchał rozmowę reklamacja bez zasadna bo podobno w meilu jest wzmianka o tym że C+Vod jest świadczone na specjalnych warunkach.Nie sprawdzałem ale przyjąłem do wiadomości.Co do tego że nie dostałem odpowiedzi w ciągu 30 dni konsultant stwierdził że nie muszą.Wystarczy że rozpatrzą w tym terminie reklamację i udziela odpowiedzi.A to kiedy dotrze do abonenta ich teoretycznie nie interesuje bo nie są odpowiedzialni za działanie poczty.Faktycznie nie ma w regulaminie wzmianki o tym że abonent ma w tym terminie dostać odpowiedż.Przerabiał ktoś ten temat i wie jak to według prawa powinno wyglądać?Nie twierdzę że konsultant nie ma racji ale mam już od jakiegoś czasu do nich ograniczone zaufanie.Wczoraj konsultant twierdził że wysłali pismo 6 marca dziś że 9 fakt faktem dziś dostałem poleconym odpowiedż.Niby z 9 marca dziś 16 polecony 140 kilometrów szedł tydzień czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Mam już serdecznie dosyć, umowę przedłużyłem we wrześniu a już 5 reklamacja, tym razem naliczone 20 zł za MR Standard ( dostałem go za 10 zł jako zadość uczynienie po 1 uznanej reklamacji ) Wk a mnie to coraz bardziej, cały czas trzeba udowadniać ,że nie jest się koniem. Wypowiedzenie wysłane i nie dam się omamić promocjami...postanowione......nc+ żegnam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.