Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fax jest używany, miałem kiedyś drobne spóźnienie z platnoscia za abon. ale rachunek był opłacony, sms,em informowali mnie ze nie ma zaksięgowanej wplaty, i odetna sygnal, wiec zadzwoniłem ze uregulowane. Potrzebowali potwierdzenia wplaty, wlasnie Fax'em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzenie wpłaty można też wysłać mailem, robiłem tak. A w ogóle to w innych firmach w takiej sytuacji nie bawią się w potwierdzenia tylko włączają na słowo, jak mimo słowa kasa nie wpłynie to następnym razem włączają dopiero jak kasa się pojawi na koncie.

I tak powinno być zawsze, klientowi należy ufać, bo mają z tego kasę.

A ile by przez to kłamstwo nawet w trzy dni stracili ? .... no ile ? pare złoty.

I tak by sobie to odbili.

Zresztą po co sobie robić z "gęby trampek" ? :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mechanizm znany z Orange z Internetem stacjonarnym jest dobry. Od momentu gdy powiesz "zapłaciłem" czekają bodajże 3 dni na kasę. Jak zapłacisz dzień później jest ryzyko, że kasa nie dojdzie. Jak raz kasa nie doszła to później już Ci nie wierzą i czekają na przelew. Tzn. tak mówią, nie próbowałem nigdy, możliwe, że i tak później włączają :) Jak jeszcze była Cyfra+ to w momencie odłączenia sygnału dzwonili i pytali kiedy się zapłaci, wtedy włączali ponownie sygnał do dnia, w którym klient oświadczył, że zapłaci. Nie wiem jak to jest w nc+, bo takiej sytuacji nie miałem, ale pamiętam, że dowód wpłaty trzeba było przesłać mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty mieszkasz w Polsce czy w jakimś innym kraju? To, że człowiek powiedział, że zapłacił moze oznaczać, że zapłacić faktycznie, że zrobi to w ciagu dnia, albo w ciągu kilku dni licząc, że nikt się nie zorientuje.

Ja sobie z gęby trampka nie robię, nie wiem jak inni, każdy mówi za siebie.

Lepiej jest to oczywiście mieć na piśmie, albo na koncie.

Ja się nie już zmienię i tego też wymagam od innych.

Raz się zawiedziesz ... to z tą osobą ... uważać trzeba na wszystko.

szacun i dzięki B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę o pomoc w problemach jakie mnie dosięgły z nc+ a mianowicie :

Posiadałem umowę z nc do 31.10.2014r w miesiącu wrześniu 2014r dzwoniłem kilkakrotnie na infolinie nc+ w celu uzyskania informacji o możliwości wypowiedzenia umowy i w trakcie rozmowy z konsultantem zostałem poinformowany że wystarczy złożyć wypowiedzenie pismem odręcznym z podpisem i wysłanie go faksem ! w rozmowie kilka razy zapytałem czy rozmowa się nagrywa i czy aby na pewno wystarczy wysłać tylko faksem i tak kilkakrotnie w kilku rozmowach zostałem poinformowany że TAK tylko faks wystarczy. Tak też uczyniłem i dnia 30.09.2014r takie pismo faksem wysłałem. Następnie w ciągu 14 dni od zakończenia umowy udałem się oddać sprzęt i to odpowiedź nie przyjmiemy sprzętu bo umowa trwa ! Natychmiast ponownie wypowiedziałem umowę już w punkcie i zażądałem pisma potwierdzającego że nie przyjmą mi sprzętu pomimo iż go przyniosłem w trakcie 14dni od zakończenia umowy (moim zdaniem). Tak minął listopad na przepychankach telefonicznych aż zaczęli mnie straszyć windykacją, w związku z powyższym 4 grudnia 2014r złożyłem reklamację telefonicznie opisując daty godziny rozmów telefonicznych kiedy to przez ich pracowników byłem zapewniany o tym że wystarczy złożyć wypowiedzenie faksem. W rozmowie tej zostałem pouczony że windykacja zostaje wstrzymana do chwili rozpatrzenia reklamacji i zostanie udzielona odpowiedź w ciągu 30 dni o decyzji na adres email i telefon podany w treści reklamacji.

Szczerze powiem nie bałem się bo pamiętam jak rozmawiałem z konsultantami i oni pod pytaniem czy się nagrywa zapewniali że można faksem !

Do dnia dzisiejszego nie doczekałem się żadnej odpowiedzi ! Nie wiem czy 30 dni kalendarzowe czy robocze ale te i te minęły, więc dzwonie i otrzymuję odpowiedź :

tak widzę pana reklamację ale nie widzę na niej żadnej odpowiedzi , proszę czekać zaraz się zorientuje.......... pana reklamacja nie została potwierdzona gdyż nie widzimy pisma faksem u nas a odpowiedź pan otrzyma nie w terminie ustawowym 30 dni za co przepraszam, ale proszę uzbroić się w cierpliwość i czekać na odpowiedź więc pytam jak brzmi odpowiedź na reklamację a pani nie mamy jeszcze jej ale z tego co wiem to nie została rozpatrzona pozytywnie i termin wypowiedzenia kończy się po trzech miesiącach od dnia kiedy wypowiedział pan umowę w punkcie i wtaki to sposób na dzień dzisiejszy jestem winien im 427zł a umowa jest do końca lutego i opłata za abonament 150zł , dodam iż dekodery od dnia 31.10.2014r nie zostały ani razu podłączone do prądu i nie włączony żaden kanał do dnia dzisiejszego. Pytanie czy mogę jeszcze coś wywalczyć w tej sprawie ? czy nie dotrzymanie terminu odpowiedzi na reklamację coś mi pomoże ?

 

Hej witam ponownie.

A jednak się udało wczoraj zadzwoniła Pani z nc+ i bardzo przepraszała że straszyli mnie komornikiem, że natarczywie dzwonili do mnie żebym zapłacił zaległości itp... tutaj podaje odpowiedź z nc+ jak obiecałem http://scr.hu/4jr/ime6y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie pierwsza reklamacja w mojej karierze z nc+ i wcześniej z cyfrą. Otóż w mailu oraz w regulaminie świadczenia usług była informacja, że byłem zwolniony z opłaty za wynajem sprzętu ponieważ od początku nie płaciłem za niego. Przeglądając rachunek naliczyli mi opłatę 20 zł mimo, że posiadam Ultrabox+ oraz Wi-Fi box+. Pora na batalię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ich system tak sam z siebie nalicza te dodatkowe 20 zł za wynajem? Miałem podobną sytuację, trzeba było pisać reklamację i czekać 30 dni. Na forum nc+ też jest kilka takich przypadków. Co to za system co tak sam włącza te 20 zł? Bardzo na rękę nc+ jest taki system. Niech połowa z tych przypadków nie złoży reklamacji tylko płaci więcej i w następnym rozliczeniu kwartalnym ARPU znowu wzrośnie o kilka %. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie spalonego mostu i w następstwie czego wystąpił brak kanałów:

 

Szanowny Panie,

 

informuję, że Pana wniosek został zarejestrowany jako reklamacja. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie do 30 dni od jej wpływu. Bardzo proszę o cierpliwość.

 

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy proszę nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę zgłoszenia.

 

Z wyrazami szacunku,

 

(-)

Tutaj znajduje się (znajdowało się) drewno. Most ma już swoje lata i jego konstrukcja lekko mówiąc nie jest nowoczesna.

 

comment_iAQjztZvxHM7N6pGgLmwiVC1hcsiWprF,w400.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zostałem oszukany przez konsultantkę kilka miesięcy wcześniej.

Trudno, teraz będę płacił jak za zboże za nc+, ale nigdy więcej przenigdy nie będę przedłużał umowy telefonicznie. Tylko APS z drukiem co, ile i w jaki sposób albo papa.

 

Takich rzeczy w C+ nie było. Ci konsultanci są z byłej Nki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem odpowiedź listownie na reklamacje do reklamacji?

"Informuję że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie." - no i pierwsze zdanie ładnie, czytamy dalej.... na warunkach promocji Multiroom Premium 0zł 12m 20zł 12m, tylko podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem uzgodniono 0za12m i 10złza12m, i to reklamowałem. Czy oni nie czytają tego co człowiek do nich pisze.

W pierwszej odpowiedzi nawet się nie pofatygowali zmienić zwrotów grzecznościowych Pani na Pan masakra.

To jak to teraz jest pozytywnie po mojemu czy dalej tak jak utrzymuje nc+.

Jeszcze jedno przyjęcie drugiego zgłoszenia potwierdzone listownie że przyjęto 17/01/2015 odpowiedź Kraków 17.02.2015 jakby nie patrzeć to jest 31 od daty przyjęcia.

A w liście potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia piszą że rozpatrzą w ciągu 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.

I co teraz.

Dzwoniłem na infolinie i poprosiłem o kontakt telefoniczny Panią która podpisała odpowiedź do mnie, bo oczywiście przez telefon to tylko mogą przeczytać to co mam już przy sobie, a decyzji i tak nie mogą zmienić.

Sprawa trwa od końca października 2014 ha ha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

przepraszam, ale musze się pochwalić.

Spóźnili się z rozpatrzeniem reklamacji i chyba spodziewali się, że będę odstępował,

bo bez targów pani zgodziła się na 15 m-cy pakiet filmbox i 9 m-cy noc.

No mile zaskoczenie.

 

Artur

 

 

Cześć, zapytam z głupia frant:

czy wyłączenie części kanałów znajdujących się w umowie może być podstawą do jej rozwiązania?

 

Od 1 stycznia przez pomyłkę wyłączono mi 3xHBO.

Zadzwoniłem do nich 5 stycznia i potwierdzili, że przez pomyłkę zostały wyłączone

informując przy tym, że zostały włączone w ramach promocji na cały okres 24m-ce za 0zł.

Zaraz po rozmowie przywrócili.

Powiedziałem pani konsultant, że niestety nie dotrzymali warunków umowy i pozbawili mnie części kanałów

będących elementem umowy, co otwiera mi drogę do możliwości odstąpienia od umowy.

No i pani przyjęła reklamację, 30 dni na odpowiedź.

Są jakieś szanse? jeśli nie odstąpić to uzyskać coś w rodzaju rekompensaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po złożeniu mojej reklamacji minęło 30 dni.Dziś piszę na E-obsługę i dostałem odpowiedż że została odrzucona.Ponieważ w rozmowie telefonicznej nie było mowy o C+Vod a dostałem tylko w meilu.W rozmowie tej pytałem wyrażnie co jest bardziej zobowiązujące rozmowa czy oferta na meila. Usłyszałem że to drugie w którym mam C+Vod a nie mam technicznych możliwości by z tego skorzystać.Ale mniejsza z tym termin odpowiedzi na moja reklamacje minął co powinno skutkować uwzględnieniem reklamacji.Natomiast konsultant twierdzi że oni rozpatrzyli reklamację w terminie i nie jest ich winą list nie dotarł. Odpowiedż wysłana podobno 6 marca do dnia dzisiejszego nie doszła 140 km z Warszawy.Mimo że wcześniej dostałem list że reklamację rozpatrzą jak najszybciej,maksymalnie do 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.Ja mu cytuje punkty regulaminu a on swoja interpretację tych punktów że są ok.bo rozpatrzyli reklamację ale nie poinformowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś już z samego rana telefon z działu reklamacji.Już dziś kolejny raz odsłuchał rozmowę reklamacja bez zasadna bo podobno w meilu jest wzmianka o tym że C+Vod jest świadczone na specjalnych warunkach.Nie sprawdzałem ale przyjąłem do wiadomości.Co do tego że nie dostałem odpowiedzi w ciągu 30 dni konsultant stwierdził że nie muszą.Wystarczy że rozpatrzą w tym terminie reklamację i udziela odpowiedzi.A to kiedy dotrze do abonenta ich teoretycznie nie interesuje bo nie są odpowiedzialni za działanie poczty.Faktycznie nie ma w regulaminie wzmianki o tym że abonent ma w tym terminie dostać odpowiedż.Przerabiał ktoś ten temat i wie jak to według prawa powinno wyglądać?Nie twierdzę że konsultant nie ma racji ale mam już od jakiegoś czasu do nich ograniczone zaufanie.Wczoraj konsultant twierdził że wysłali pismo 6 marca dziś że 9 fakt faktem dziś dostałem poleconym odpowiedż.Niby z 9 marca dziś 16 polecony 140 kilometrów szedł tydzień czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już serdecznie dosyć, umowę przedłużyłem we wrześniu a już 5 reklamacja, tym razem naliczone 20 zł za MR Standard ( dostałem go za 10 zł jako zadość uczynienie po 1 uznanej reklamacji :read: ) Wk :censored: a mnie to coraz bardziej, cały czas trzeba udowadniać ,że nie jest się koniem. Wypowiedzenie wysłane i nie dam się omamić promocjami...postanowione......nc+ żegnam. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...