Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tłumaczy to faktu, że jednego dnia dostałem dwie umowy z tą samą datą 15 września i szły obie równo i dotarły 24 września.

Czyli dwóch konsultantów ? A w Komornikach też nikt nie zauważył ? Ja zadowolony że nie zauważył.

Jednej dojnej krowy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób składać reklamację? Pisemnie czy e-mailem? Chodzi mi o skutecznośc i autentyczność dla potencjalnego rozstrzygnięcia w sądzie? JEżeli ktoś ma sprawdzone informacje to prosiłbym o radę. Sprawa dotyczy przedłużenia umowy przez tel i zatwierdzenia innych warunków niż ustalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

do kwietnia 2014 roku miałem umowę z nc+ na pakiet Silver+hbo+ canal plus za 69 zl/ miesięcznie. Po przedłużeniu umowy dobralem mediabox za 10 zl/ miesięcznie. Niestety po raz kolejny musiałem złożyć reklamacje bo nie działały mi kanały HBO tak więc po 2 tygodniach rozpatrywania reklamacji dostałem jakaś tam promocje ze płaciłem w maju 9.90 lipcu 20 zł i podczas rozmowy z konsultantem dobralem cinemax i redlight. A wiec pakiet silver+hbo+canal plus+ mmb+ + cinemax+redlight =99 zł. Po okresie promocyjnym czyli po lipcu konsultant powiedział mi ze nam placic średnia i wyliczył mi 97 zł z groszami (nie wiem jak mu to wyszło) i ze fv bedzie przychodziła na 124.90. Niestety od kwietnia do sierpnia nie zapamiętałem dokladnej kwoty jaka mi wyliczył tak więc płaciłem od sierpnia kwotę z faktury. W środę zadzwoniłem do konsultanta aby wypytac ile mam nadpłaty, on nie był w stanie mi pomóc i polecił napisać wniosek przez formularz. Tak też zrobiłem, odpowiedź dostałem po 2 godzinach. Ze wszystko jest uregulowane i proszą abym zapłacił 124 zł!

Wydaje mi sie ze oni w ogóle tej umowy nie odsłuchania, opłaca się z nimi dalej walczyć, czy odpuścić i płacić do końca umowy (kwiecień 2015) 125 zł. Dodam jeszcze ze cały czas posiadam cinemax i redlight w promocyjnych cenach po 9.90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonent ma prawo zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, telefonicznie, w formie elektronicznej lub

ustnie do protokołu, podczas wizyty u Autoryzowanego Przedstawiciela, dotyczącej niewykonania lub

nienależytego wykonania przez Dostawcę usług usługi objętej Umową lub nieprawidłowego obliczenia

Opłat z tytułu świadczenia usługi objętej Umową.

 

Rozdział XI. Postępowanie reklamacyjne http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... 2_2014.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zadzwoniłem do nc+ ,że czas na moją reklamacje minął 24.12 :read: i proszę o połączenie z działem reklamacyjnym.,Po przełączeniu :brawo: ( czyli można połączyć się z tym działem ) i stwierdzeniu konsultantki , że rozmowa moja z konsultantem nie została jeszcze przesłuchana :sciana: ale przyznaniu mi racji że nie dotrzymali terminu 30 dni i według przepisów reklamacja jest rozpatrzona na moja korzyść rozmowa została zakończona. Dzisiaj rano tel :brawo: .że rozmowę przesłuchali ( dziwne że przez 30 dni nie mieli czasu przesłuchać rozmowy,a po tel.do nich raptem czas się znalazł ) :oops: i że zadzwoni do mnie konsultant z ofertą i jeżeli jej nie zaakceptuje moja umowa zostanie rozwiązana z dniem 1 stycznia z winy nc+ :locked: .Więc czekam na tę ofertę. :popcorn:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zapytam z głupia frant:

czy wyłączenie części kanałów znajdujących się w umowie może być podstawą do jej rozwiązania?

 

Od 1 stycznia przez pomyłkę wyłączono mi 3xHBO.

Zadzwoniłem do nich 5 stycznia i potwierdzili, że przez pomyłkę zostały wyłączone

informując przy tym, że zostały włączone w ramach promocji na cały okres 24m-ce za 0zł.

Zaraz po rozmowie przywrócili.

Powiedziałem pani konsultant, że niestety nie dotrzymali warunków umowy i pozbawili mnie części kanałów

będących elementem umowy, co otwiera mi drogę do możliwości odstąpienia od umowy.

No i pani przyjęła reklamację, 30 dni na odpowiedź.

Są jakieś szanse? jeśli nie odstąpić to uzyskać coś w rodzaju rekompensaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką akcję z NC+ że naliczyli mi 10 zł za pakiet Extra który miałem mieć za free

Pałowałem się znimi prawie 4 miesiące

Reklamacja na reklamację ..

Udało mi się uzyskać rekompensatę 1 miesiąca że mam za free

Ale mam pytanie

Bo to dostałem za to że była pomyłka z winy NC+

Ale na odpowiedź musiałem czekać przeszło dwa miesiące

Czy można coś jeszcze ugrać na tym że nie zmieścili się w 30 dniach ?

Czy bez szans ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...