bogdan425 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Cieszę się razem z Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Chyba sami pewnie nie wiedzą : skąd dostałem tę umowę pisaną na firmowym papierze ?Błąd konsultanta wprowadzającego warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Nie tłumaczy to faktu, że jednego dnia dostałem dwie umowy z tą samą datą 15 września i szły obie równo i dotarły 24 września. Czyli dwóch konsultantów ? A w Komornikach też nikt nie zauważył ? Ja zadowolony że nie zauważył. Jednej dojnej krowy mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoLUB Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 W jaki sposób składać reklamację? Pisemnie czy e-mailem? Chodzi mi o skutecznośc i autentyczność dla potencjalnego rozstrzygnięcia w sądzie? JEżeli ktoś ma sprawdzone informacje to prosiłbym o radę. Sprawa dotyczy przedłużenia umowy przez tel i zatwierdzenia innych warunków niż ustalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wystarczy mailem. Zaraz otrzymasz mailowo potwierdzenie a po pewnym czasie również wersję papierową. Jest bezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Dużo łatwiej jest złożyć reklamacje telefonicznie i szybszy jest czas rozpatrzenia ...Ja miałem podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Nie ma znaczenia czy e-mail czy telefonicznie na czas jego rozpatrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peksu Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Witam, do kwietnia 2014 roku miałem umowę z nc+ na pakiet Silver+hbo+ canal plus za 69 zl/ miesięcznie. Po przedłużeniu umowy dobralem mediabox za 10 zl/ miesięcznie. Niestety po raz kolejny musiałem złożyć reklamacje bo nie działały mi kanały HBO tak więc po 2 tygodniach rozpatrywania reklamacji dostałem jakaś tam promocje ze płaciłem w maju 9.90 lipcu 20 zł i podczas rozmowy z konsultantem dobralem cinemax i redlight. A wiec pakiet silver+hbo+canal plus+ mmb+ + cinemax+redlight =99 zł. Po okresie promocyjnym czyli po lipcu konsultant powiedział mi ze nam placic średnia i wyliczył mi 97 zł z groszami (nie wiem jak mu to wyszło) i ze fv bedzie przychodziła na 124.90. Niestety od kwietnia do sierpnia nie zapamiętałem dokladnej kwoty jaka mi wyliczył tak więc płaciłem od sierpnia kwotę z faktury. W środę zadzwoniłem do konsultanta aby wypytac ile mam nadpłaty, on nie był w stanie mi pomóc i polecił napisać wniosek przez formularz. Tak też zrobiłem, odpowiedź dostałem po 2 godzinach. Ze wszystko jest uregulowane i proszą abym zapłacił 124 zł! Wydaje mi sie ze oni w ogóle tej umowy nie odsłuchania, opłaca się z nimi dalej walczyć, czy odpuścić i płacić do końca umowy (kwiecień 2015) 125 zł. Dodam jeszcze ze cały czas posiadam cinemax i redlight w promocyjnych cenach po 9.90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Składałem tel.reklamacje 24.11.14 w sprawie opłaty , dzisiaj mija 30 dzień i nic cisza , żadnych ruchów ze strony nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Nie ma chyba czegoś takiego jak telefoniczna reklamacja. Albo list albo formularz na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Abonent ma prawo zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, telefonicznie, w formie elektronicznej lub ustnie do protokołu, podczas wizyty u Autoryzowanego Przedstawiciela, dotyczącej niewykonania lub nienależytego wykonania przez Dostawcę usług usługi objętej Umową lub nieprawidłowego obliczenia Opłat z tytułu świadczenia usługi objętej Umową. Rozdział XI. Postępowanie reklamacyjne http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... 2_2014.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Cały Kibo . Ale najlepiej będzie chyba drogą mailową lub papierową i w APS. Rozmowa tel . zawsze może zniknąć z zapisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Rozmowa telefoniczna w nc+ nie "znika" i nie wyparowuje. Co najwyżej zostaje przekierowana do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dzwoniłem, w sumie nie ja, z reklamacją to usłyszałem że pani nic nie może zrobić i trzeba pisać. U niej wyświetla się wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Reklamacje złożyłem tel. i została przyjęta, po tygodniu dostałem potwierdzenie listowne od nc+,że mają 30 dni i tak dalej........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wczoraj zadzwoniłem do nc+ ,że czas na moją reklamacje minął 24.12 i proszę o połączenie z działem reklamacyjnym.,Po przełączeniu ( czyli można połączyć się z tym działem ) i stwierdzeniu konsultantki , że rozmowa moja z konsultantem nie została jeszcze przesłuchana ale przyznaniu mi racji że nie dotrzymali terminu 30 dni i według przepisów reklamacja jest rozpatrzona na moja korzyść rozmowa została zakończona. Dzisiaj rano tel .że rozmowę przesłuchali ( dziwne że przez 30 dni nie mieli czasu przesłuchać rozmowy,a po tel.do nich raptem czas się znalazł ) i że zadzwoni do mnie konsultant z ofertą i jeżeli jej nie zaakceptuje moja umowa zostanie rozwiązana z dniem 1 stycznia z winy nc+ .Więc czekam na tę ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwa Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Koledzy czy to jest dobry adres do wypowiedzenia umowy nc+ ITI Neovision S.A Al.Gen W Sikorskiego 9 02-758 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 To jest prawidłowy ITI Neovision S.A 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Nie musisz nawet pisać i wysyłać. Wystarczy iść do APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwa Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Cześć, zapytam z głupia frant: czy wyłączenie części kanałów znajdujących się w umowie może być podstawą do jej rozwiązania? Od 1 stycznia przez pomyłkę wyłączono mi 3xHBO. Zadzwoniłem do nich 5 stycznia i potwierdzili, że przez pomyłkę zostały wyłączone informując przy tym, że zostały włączone w ramach promocji na cały okres 24m-ce za 0zł. Zaraz po rozmowie przywrócili. Powiedziałem pani konsultant, że niestety nie dotrzymali warunków umowy i pozbawili mnie części kanałów będących elementem umowy, co otwiera mi drogę do możliwości odstąpienia od umowy. No i pani przyjęła reklamację, 30 dni na odpowiedź. Są jakieś szanse? jeśli nie odstąpić to uzyskać coś w rodzaju rekompensaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Na rozwiązanie umowy nie masz co liczyć,ale jakąś rękonpensatę możesz dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dzięki, zdaję się na Twoje doświadczenie forumowe. Poproszę o History HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 To nie z forum, to z życia. Miałem rok temu identyczną sytuację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ja mam taką akcję z NC+ że naliczyli mi 10 zł za pakiet Extra który miałem mieć za free Pałowałem się znimi prawie 4 miesiące Reklamacja na reklamację .. Udało mi się uzyskać rekompensatę 1 miesiąca że mam za free Ale mam pytanie Bo to dostałem za to że była pomyłka z winy NC+ Ale na odpowiedź musiałem czekać przeszło dwa miesiące Czy można coś jeszcze ugrać na tym że nie zmieścili się w 30 dniach ? Czy bez szans ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jeśli nie zmieścili się w 30 dniach to reklamacja staje się automatycznie uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.