1fiesta Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Czerstwy , a jest tam na tej kopercie pieczęć Poczty Polskiej ? bo oni wysyłają przez Komorniki. I nie widzę tu żadnej pieczątki Poczty Polskiej. Do mnie szły te" Dwie Umowy" równo 8 dni. Szybciej by było oczywiście przez Berdyczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Nie ma pieczęci Poczty Polskiej.Poleciało pismo do Rzecznika Praw Obywatelskich żeby mi wyjaśnił jak to powinno wyglądać.Tak jak twierdzą konsule czy tak jak ja przypuszczałem że powinno wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arzak Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Dwie sprawy: 1. Termin rozpatrzenia reklamacji. Jeśli mają potwierdzenie nadania (nie musi to być pieczęć poczty) odpowiedzi na reklamację w termin nieprzekraczającym 30 dni, to nie uda się powołać na przepis, dzięki któremu reklamację nierozpatrzoną w terminie uznaje się za uznaną. 2. Zakres umowy. Podstawą umowy jest zapis rozmowy telefonicznej. Jeśli podczas rozmowy padło stwierdzenie, że szczegółowy zakres zostanie dostarczony poczta elektroniczną, wówczas sprawa może być niejednoznaczna. W moim przekonaniu jednak podstawą przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości są tylko i wyłącznie ustalenia poczynione podczas rozmowy. Żaden email ani pisemna forma umowy przesłana do abonenta nie może być podstawą do podważania reklamacji z tej prostej przyczyny, że nie ma na nich zgody/potwierdzenia obydwu stron umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider75 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Witam, a co w przypadku, kiedy złożyłem reklamację droga telefoniczną i wyraźnie zaznaczyłem, że proszę o odpowiedź drogą mailową ? Oczywiście nie otrzymałem. 4 dni po upływie terminu zadzwoniłem do nich, a tam pan odczytał mi odpowiedź, która niby została wysłana na dzień przed upływem terminu, ale nie umie powiedzieć jaką drogą to zostało wysłane. Reklamacja oczywiście nie uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Jak reklamacja nie uznana to powinno być listem poleconym wysłanym w terminie 30 dni od złożenia reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Decyzja UOKIK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015 dotyczy wszystkich obecnych i byłych abonentów, którzy w 2012 roku byli związani umowami z nc+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 W 2012 nie było nc+ . To dotyczy abonentów Cyfry, ale czy byłych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Korzystajcie z tego Drodzy Moi! Panowie ja już skorzystałem z tej bonifikaty dostałem za free 5 filmów z VOD ( jakie tylko chce), Czas by to wykorzystać mam do 30 czerwca. Na email przyjdzie w ciągu 48 godzin potwierdzenie. Dzwonić na numer który tym się zajmuje: 22-310-45-69. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tyle, że ja nie pamiętam podwyżki. .. Więc co tu gadać jak się nie wie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Iricios - Ja się powoływałem na ten temat z tą przymusową migracją, że dostałem pismo, że jak do "x" się nie zdecyduje na przejście do NC+ i skorzystanie z tej promocji będę płacił 79,90zł za Canal+ Silver - wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dla abonentów Cyfry nie było przymusowej migracji. ITI tylko swoje owieczki chciało w balona zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 To na jakiej postawie, ja skorzystałem z promocji? Propozycja jest skierowana do Abonentów nc+, którzy 1 marca 2012 r. zostali objęci podwyżką cen usług świadczonych przez CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.(dziś ITI Neovision S.A.), ówczesnego operatora platformy Cyfra+. Jeżeli spełniają Państwo powyższy warunek a obecnie nadal są Państwo Abonentami nc+, w zależności od posiadanego sprzętu i oferty, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z: • odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo • odbioru kuponu na pięć filmów z kolekcji VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem, albo • dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji. Jeżeli obecnie nie są Państwo Abonentami nc+ możemy Państwu zaoferować: • korzystne warunki na zawarcie nowej umowy z nc+ lub • jednorazowy zwrot kwoty 43,16 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jak mnie wkurza to, że to UOKiK decyduje za mnie jaką rekompensatę chcę. A dokładnie to UOKiK klepnął, co mu ITI podrzuciła (pismo z 12 stycznia 2015r.). A może mnie nie interesują vouchery, Adventure HD nie wspominając o zamianie z SD na HD, którą to prowadzą od dawna i teraz łaskawie podciągnęli tą wymianę pod rekompensatę (co jest absurdem i bezczelnością, którą UOKiK klepnął !!). Takie decyzje UOKiK doprowadzą do tego, że firmom opłacać się będzie robić wał, bo później sami zaproponują jakieś usługi (mi np. nie odpowiadające), które nic ich nie kosztują. A z pseudo naprawienia szkody się wywiązują. Oczywiście. Przy akompaniamencie UOKiK. Co za kraj. Dla przypomnienia, sprawa dotyczyła: "Wysokość podwyżki cen w zależności od posiadanego pakietu lub zestawu promocyjnego, nie uwzględniając rabatów wynikających z akcji promocyjnych, wahała się od 5 zł (wzrost o 24% w stosunku do pierwotnej ceny) do 9 zł (wzrost o ok. 7%). Cena opcji dodatkowej CYFRA+ Multiroom wzrosła o 5 zł (25 %). Dla przykładu zobrazowania powyższego - abonenci posiadający pakiet Start (najtańszy pakiet) zamiast 21 zł po podwyżce mieliby płacić 26 zł miesięcznie, natomiast abonenci posiadający pakiet Prestiż HD+ (najdroższy pakiet) zamiast 179 zł płaciliby 186 zł miesięcznie (pismo Spółki z dnia 29 marca 2012 r.)." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszglog Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A ja bym poprosił o zwrot kosztów. Nie interesuja mnie durne filmy i dodatkowe kanały. Dekoder już też mam wymieniony. Czy w umowie byl jakiś zapis że w razie podwyżki otrzymam gratisy? Skoro podwyżka była niezgodna z umową to żądam respektowania starej umowy i wyrównanie nadpłaty !!! Dlaczego tylko byli klienci mogą otrzymać zwrot kosztów? Kpina !!!! To co zrobił UOKIK to żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Czytaliście jakie wymogi Urząd Ochrony Korporacji nie Konsumentów nałożył na nc+ by jego decyzja została wykonana? Wystarczy że 10 abonentów wypełni formularz, 5 exabonentom zostanie zwrócona kasa i już. Już po sprawie, decyzja wykonana. Wystarczy 15 ludzi by załatwić sprawę kary dla kilkumilionowej platformy satelitarnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A ilu osób dotyczyła ta podwyżka? Mnie w 2012 roku nic się nie zmieniło, choć jakoś wtedy i tak mi się kończyła umowa, więc mogłem przeoczyć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Avatar tak samo jak ja ale na wszelki wypadek wypełniłem i wysłałem formularz...po prostu nie pamiętam i tyle.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qler85 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 W grudniu 2011 zawarlem umowe na KOMPAKT HD z MR na kamelonach za 67zl na bodajze 19 miesiecy. Od marca 2012 podwyzka do 78zl. Jasne, mialem prawo do rozwiazania umowy, ale nie po to ja zawieralem raptem 2 miesiace temu, zeby rezygnowac. Jako ze nadal korzystam z wlasnego sprzetu, rozumiem, ze jedyna opcja odszkodowawcza dla mnie jest jakis zdymany kanal Adventure, ktory kompletnie mnie nie interesuje? Tymczasem powinno mi sie nalezec jakies 176zl, liczac 16 miesiecy umowy x 11zl zwyzki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astalavista Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wypełniłem wniosek na koncie abonenta (też nawet nie wiedziałem czy mi się coś należy)....końcowy etap to tylko wybór Adventure HD w gratisie ..... niby włączy się do 48godz. ... a niech będzie EDT: Adventure HD już działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ja dostałem 5 filmów Vod czas na wykorzystanie do końca Czerwca br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Ja tak samo. Filmy należy normalnie zamówić z biblioteki vod a opłata za nie nie zostanie doliczona do rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Właśnie rozmawiałem z konsultantką i potwierdziłem że wybieram voucher na 5 filmów i mam dostać potwierdzenie mailowe. Rozumiem, że po takim potwierdzeniu normalnie mogę z poziomu deka wybrać 5 filmów za free i one ściągną się na dysk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ty je masz już na dysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udało sie komuś wynegocjować zwrot pieniędzy niż vod czy darmowy kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11574 http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=16342 Zwrot w gotówce w wyskości 43,16 gr dla tych co nie są już abonentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.