Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dwie sprawy:

 

1. Termin rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli mają potwierdzenie nadania (nie musi to być pieczęć poczty) odpowiedzi na reklamację w termin nieprzekraczającym 30 dni, to nie uda się powołać

na przepis, dzięki któremu reklamację nierozpatrzoną w terminie uznaje się za uznaną.

 

2. Zakres umowy.

Podstawą umowy jest zapis rozmowy telefonicznej.

Jeśli podczas rozmowy padło stwierdzenie, że szczegółowy zakres

zostanie dostarczony poczta elektroniczną, wówczas sprawa może być niejednoznaczna.

W moim przekonaniu jednak podstawą przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości są

tylko i wyłącznie ustalenia poczynione podczas rozmowy.

Żaden email ani pisemna forma umowy przesłana do abonenta nie może

być podstawą do podważania reklamacji z tej prostej przyczyny, że nie ma na nich

zgody/potwierdzenia obydwu stron umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

a co w przypadku, kiedy złożyłem reklamację droga telefoniczną i wyraźnie zaznaczyłem, że proszę o odpowiedź drogą mailową ? Oczywiście nie otrzymałem. 4 dni po upływie terminu zadzwoniłem do nich, a tam pan odczytał mi odpowiedź, która niby została wysłana na dzień przed upływem terminu, ale nie umie powiedzieć jaką drogą to zostało wysłane. Reklamacja oczywiście nie uznana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To na jakiej postawie, ja skorzystałem z promocji?

 

Propozycja jest skierowana do Abonentów nc+, którzy 1 marca 2012 r. zostali objęci podwyżką cen usług świadczonych przez CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.(dziś ITI Neovision S.A.), ówczesnego operatora platformy Cyfra+. Jeżeli spełniają Państwo powyższy warunek a obecnie nadal są Państwo Abonentami nc+, w zależności od posiadanego sprzętu i oferty, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z:

 

• odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo

 

• odbioru kuponu na pięć filmów z kolekcji VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem, albo

 

• dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji.

 

Jeżeli obecnie nie są Państwo Abonentami nc+ możemy Państwu zaoferować:

• korzystne warunki na zawarcie nowej umowy z nc+ lub

• jednorazowy zwrot kwoty 43,16 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie wkurza to, że to UOKiK decyduje za mnie jaką rekompensatę chcę. A dokładnie to UOKiK klepnął, co mu ITI podrzuciła (pismo z 12 stycznia 2015r.). A może mnie nie interesują vouchery, Adventure HD nie wspominając o zamianie z SD na HD, którą to prowadzą od dawna i teraz łaskawie podciągnęli tą wymianę pod rekompensatę (co jest absurdem i bezczelnością, którą UOKiK klepnął !!). Takie decyzje UOKiK doprowadzą do tego, że firmom opłacać się będzie robić wał, bo później sami zaproponują jakieś usługi (mi np. nie odpowiadające), które nic ich nie kosztują. A z pseudo naprawienia szkody się wywiązują. Oczywiście. Przy akompaniamencie UOKiK. Co za kraj.

 

Dla przypomnienia, sprawa dotyczyła:

"Wysokość podwyżki cen w zależności od posiadanego pakietu lub zestawu promocyjnego, nie uwzględniając rabatów wynikających z akcji promocyjnych, wahała się od 5 zł (wzrost o 24% w stosunku do pierwotnej ceny) do 9 zł (wzrost o ok. 7%). Cena opcji dodatkowej CYFRA+ Multiroom wzrosła o 5 zł (25 %). Dla przykładu zobrazowania powyższego - abonenci posiadający pakiet Start (najtańszy pakiet) zamiast 21 zł po podwyżce mieliby płacić 26 zł miesięcznie, natomiast abonenci posiadający pakiet Prestiż HD+ (najdroższy pakiet) zamiast 179 zł płaciliby 186 zł miesięcznie (pismo Spółki z dnia 29 marca 2012 r.)."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym poprosił o zwrot kosztów. Nie interesuja mnie durne filmy i dodatkowe kanały. Dekoder już też mam wymieniony. Czy w umowie byl jakiś zapis że w razie podwyżki otrzymam gratisy? Skoro podwyżka była niezgodna z umową to żądam respektowania starej umowy i wyrównanie nadpłaty !!! Dlaczego tylko byli klienci mogą otrzymać zwrot kosztów? Kpina !!!! To co zrobił UOKIK to żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaliście jakie wymogi Urząd Ochrony Korporacji nie Konsumentów nałożył na nc+ by jego decyzja została wykonana? Wystarczy że 10 abonentów wypełni formularz, 5 exabonentom zostanie zwrócona kasa i już. Już po sprawie, decyzja wykonana. Wystarczy 15 ludzi by załatwić sprawę kary dla kilkumilionowej platformy satelitarnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniu 2011 zawarlem umowe na KOMPAKT HD z MR na kamelonach za 67zl na bodajze 19 miesiecy. Od marca 2012 podwyzka do 78zl. Jasne, mialem prawo do rozwiazania umowy, ale nie po to ja zawieralem raptem 2 miesiace temu, zeby rezygnowac.

 

Jako ze nadal korzystam z wlasnego sprzetu, rozumiem, ze jedyna opcja odszkodowawcza dla mnie jest jakis zdymany kanal Adventure, ktory kompletnie mnie nie interesuje?

Tymczasem powinno mi sie nalezec jakies 176zl, liczac 16 miesiecy umowy x 11zl zwyzki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozmawiałem z konsultantką i potwierdziłem że wybieram voucher na 5 filmów i mam dostać potwierdzenie mailowe.

Rozumiem, że po takim potwierdzeniu normalnie mogę z poziomu deka wybrać 5 filmów za free i one ściągną się na dysk ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...