czerstwy Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Dziś dzwonili ponownie.Jak zwykle przepraszanie itp jakie ma pan oczekiwania wobec nas.A ja że chcę rozwiązania z Waszej winy.Gościa zamurowało powiedział że nie da się ale musza to rozpatrzyć i jutro zadzwoni.Chciał mnie zbyć HBO do końca lipca. Rzecznik Praw Konsumenta pewnie będzie miał to w nosie więc szkoda nawet pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Ja po przejściach z Fox - Animal Planet - BBC w tamtym roku pozbyłem się NC+ = nigdy więcej abonamentu. Śpię spokojnie - tylko prepaid. Sport można pooglądać gdzie indziej. Tym bardziej tak ważne wydarzenia jak MŚ czy ME są dostępne gdzie indziej za free. I mam więcej czasu dla siebie i rodziny i pieniądze można przeznaczyć na ciekawsze przyjemności niż siedzenie przed tv Edytowane 13 Czerwca 2016 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Rozwiązałeś umowę po tych śmiesznych zamianach nazw kanałów?A co to za oglądanie gdzie indziej już Euro na ARD i ZDF to męczarnie z takim językiem. Edytowane 13 Czerwca 2016 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Mi tam niemiecki nie przeszkadza - mam też dostęp do czeskiego CT Sport i francuskiego TF1 HD i M6 HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jak było ustalone konsultant NC+zadzwonił i przychylił się do zakończenia umowy z końcem czerwca.Miał oczywiście i inna propozycje lipiec za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Komentarz akurat jest najmniej istotny, gdy można ME zobaczyć za free i nie nabijać kieszonki prezesa oraz innych w CP, czy tam komu innemu. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 A oto jaką odpowiedź dostałem na reklamację. Moja reklamacja dotyczyła tego, że NC+ nigdzie nie informuje o tym, że usługa Euro2016 jest świadczona tylko na dekoderze głównym i dwóch dodatkowych. Kupując ją przeczytałem wszystkie regulaminy jej dotyczące, niestety ani jednej wzmianki, więc złożyłem reklamcje. Dziś dostałem odpowiedź, od której oczywiście sie odwołałem: Wczoraj dzownił do mnie dział reklamacji, że nie zostałem poinformowany o ograniczeniach i mam włączone od 11.06 wszystkie dekodery . .... Czyli kurde trzeba sie upominać o wszystko ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Dziś rozmowa w sprawie dwóch reklamacji. Konsultant słabo przygotowany, dawał mi do zrozumienia, że coś zaproponuje w zamian, byleby zakończyć sprawę. Powiedziałem, że ma wyjaśnić sprawę i jego plan legł w gruzach. Pewnie znowu mnie chciał zbyć opcją lub miesiącem abonamentu za free. Edytowane 16 Września 2016 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Po każdym znaku przystankowym i interpunkcyjnym dajemy jeden odstęp (spację). Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Jeśli macie warunki niezgodne z ustaleniami przy przedłużaniu umowy to warto pisać reklamację. Ja na takiej reklamacji sporo ugrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Sporo? A co mianowicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Mianowicie to Extra+ z CANAL+ 64,90 zł 12 m dla Abonentów, Eleven Sports 0 zł 12 m dla Abonentów, HBO 0 zł zł 12 m dla Abonentów, Man Pack 5 zł dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów Przed reklamacją miałem HBO bezpłatnie na 6 miesięcy 6C+ nie miałem eleven i wychodziło za to średnio ok82 zł i skróciłem umowę z 24 na 12 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 To faktycznie ugrałeś sporo chyba najlepsza oferta na forum od bardzo dawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Z taką ceną spokojnie można było wziąć na 24 m-ce. Po roku raczej nie utrzymasz tej ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Ale propozycja z działu reklamacji była zapewne tylko na 12 miesięcy a nie na 24.@Majzel a czy w tej ofercie jest 6C+ czy 8C? jutro rozmawiam z działem reklamacji jak nie zapomnę to spytam czy istnieje taka oferta u nich dziale.Ciekawe czy potwierdzą czy zaprzeczą. Edytowane 18 Września 2016 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Teraz mam 8 C+ ja najpierw napisałem czego oczekuje w meilu i później dzwonili do mnie. Z tą umową to później też pomyślałem że mogłem wsiąść na 24 ale mam na 12 i jestem zadowolony z tego co udało się ugrać a za rok się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Czyli jutro spytam o taką ofertę z 8C+ ciekawe jak się odniosą do niej. Bo mam w dalszym ciągu 2 nierozpatrzone reklamacje. Jedna z nich to punkt 2 razy odmówił wprowadzenia do systemu wypowiedzenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) I jaka odpowiedz na reklamację ugrałeś to co chciałeś Edytowane 21 Września 2016 przez Majzel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Proponowali miesiąc za free póżniej 2 ale nie zgodziłem się na to.Chciałem ofertę na przedłużenie umowy ale nikt się we wtorek i środę nie kontaktował.Cierpliwie czekam jeszcze. Choć upierał się że oferty nie przedstawią bo umowa do końca lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Witam, Miałem wczoraj przedziwną sytuację - była 18:53 zadzwoniła do mnie konsultantka z NC+ z DUK'u (nr. Kraków). Na wstępie naszej rozmowy poinformowała mnie o tym, że rozmowa jest rejestrowana i tak dalej... i pewnym momencie poprosiła, abym podał numer abonenta, adres zamieszkania, telefon i... PESEL! Czy konsultanci z NC+ mogą tego żądać, równocześnie, kiedy podaje się nr abonenta, adres - przecież to jest podstawą do identyfikacji - prawda? Jak się podaje nr. abonenta, to czemu mam jeszcze swój pesel dawać? Złożyłem reklamacje z w/w powodu - mam podstawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Reklamacje na co? Na to, że ktoś Cię zapytał o Pesel? Może lepiej skargę skoro masz podstawy sądzić, że konsultant nie mógł od Ciebie tego żądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Chyba jednak uznali to za reklamację, bo; Witam,informuję, że zgłoszenie zostało zarejestrowane jako reklamacja. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie 30 dni. Edytowane 10 Listopada 2016 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Bo nie mają innej możliwość. Daj proszę znać jak to się zakończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Email Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Elo . Witam wszystkich serdecznie. Piszę ku przestrodze dla użytkowników platformy NC+ , jestem użytkownikiem ładnych parę lat , jeszcze za czasów platformy N. Za każdym razem , kiedy przychodzi okres zakończenia umowy , wynikała jakaś heca. I tak umowa kończyła mi się z dniem 31.10.2016 , więc drogą telefoniczną przystąpiłem do jej przedłużenia i z dniem 01.11.2016 po konsultacji z operatorem weszła automatycznie w życie . Niby nic a jednak . Będę płacił o 9 gr. więcej , dotychczas 79.90 , śmiech pomyślałem , gdyby nie fakt że wyłączono mi cztery kanały z dotychczasowego pakietu . Dlatego w nc+ drożej znaczy mniej . Po konsultacjach telefonicznych otrzymałem odpowiedz że w tej cenie dla mnie jest taki a nie inny zestaw kanałów i jak mam ochotę przywrócić odjęte to będzie mnie to kosztować o parę złotych więcej . Pogodziwszy się z zaistniałą sytuacją , przeszedłem do życia codziennego i tu znów niespodzianka od platformy NC+ , a mianowicie w dn.09.11.2016 otrzymałem fakturę za świadczenie usług za okres 11.2016 w wysokości 163.00 zł. Za co ? Dzwonię więc i pytam . Odpowiedz prosta jak drut : Bo nie poinformowałem ich o tym że rozwiązuję umowę przed czasem jej zakończenia, więc zgodnie z ich przepisami weszła w życie tzw.umowa na czas nieokreślony a jedyne co ją określa to cena ,nie obejmująca żadnych promocji .I tu banał , bo po pierwsze nie miałem zamiaru jej rozwiązywać , po drugie , jeżeli przedłużono ze mną istniejącą umowę o kolejne 24 miesiące to w moim mniemaniu , przedłużeniu czegoś stanowi jego nierozerwalną całość , więc nie ma mowy o jakiś przerwach zważywszy na datę końca jednej tj.31.10 a datę rozpoczęcia kolejnego okresu tj.01.11 br.roku .Wystosowałem więc reklamację do Nc+ i z niecierpliwością czekam na odpowiedz oraz na kolejną pewnie fakturę w grudniu jak by nie patrzeć wg nowej umowy 79.90 za okres 11.2016 SMIECH . Pozdrawiam serdecznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Po 1 trzeba było przeczytać regulamin. Po 2 negocjowałeś po okresie terminowym umowy więc twoja umowa przeszła na czas bezterminowy. Więc naliczyli ci taką fakturę, trzeba było robić to wcześniej. Po 3 skoro negocjujesz coś to przeczytaj co, na maila wysyłają ofertę do akceptacji, zarówno tam jak w Ica znajdziesz wykaz kanałów, regulamin, regulamin promocji. Po 4 nowy cennik zawsze wchodzi od kolejnego okresu rozliczeniowego a skoro zacząłeś ten listopadowy, to u ciebie wejdzie w grudniu. Więc przed czym chcesz ostrzegać ? Przed swoją głupotą ? Pamiętaj za głupotę się płaci a czytanie i myślenie wcale nie boli. Więc twoją reklamacje czeka kosz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1234 Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgadza się, nikt reklamacji Ci nie uzna, ponieważ konsutant nie wprowadził Cię w błąd, mogła się zdarzyć jeszcze taka sytuacja, że wybrałeś opcję z możliwościa odstąpienia i nowa umowa obowiązuje od 1.12 i za listopad masz cene standardową.Po 2, nikt Ci kanałów nie zabrał, ponieważ podpisując umowę podpisałeś ją zapewne na 6 canal +, a 11 maja tamtego roku odblokowano Ci kolejne 2 tzn. canal+seriale i discovery ( w ramach otwartego okna), więc te kanały Ci włączyli sami z siebie, a jeżeli chodzi o Sportklub i Zest Tv to zostały wycofae, ale czy nie zauwazyłeś ze za te kanały w lipcu odblokowano Ci nowe,? np. Polsat visat history nature i explore? jak również fightklub? Najlepiej ponarzekać, i mówić, że ktoś komuś coś zabrał?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.