Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś dzwonili ponownie.Jak zwykle przepraszanie itp jakie ma pan oczekiwania wobec nas.A ja że chcę rozwiązania z Waszej winy.Gościa zamurowało powiedział że nie da się ale musza to rozpatrzyć i jutro zadzwoni.Chciał mnie zbyć HBO do końca lipca. :lol2: Rzecznik Praw Konsumenta pewnie będzie miał to w nosie więc szkoda nawet pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po przejściach z Fox - Animal Planet - BBC w tamtym roku pozbyłem się NC+ = nigdy więcej abonamentu.

Śpię spokojnie - tylko prepaid. Sport można pooglądać gdzie indziej. Tym bardziej tak ważne wydarzenia jak MŚ czy ME są dostępne gdzie indziej za free.

I mam więcej czasu dla siebie i rodziny i pieniądze można przeznaczyć na ciekawsze przyjemności niż siedzenie przed tv :)

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A oto jaką odpowiedź dostałem na reklamację. Moja reklamacja dotyczyła tego, że NC+ nigdzie nie informuje o tym, że usługa Euro2016 jest świadczona tylko na dekoderze głównym i dwóch dodatkowych. Kupując ją przeczytałem wszystkie regulaminy jej dotyczące, niestety ani jednej wzmianki, więc złożyłem reklamcje. Dziś dostałem odpowiedź, od której oczywiście sie odwołałem:

 

Wczoraj dzownił do mnie dział reklamacji, że nie zostałem poinformowany o ograniczeniach i mam włączone od 11.06 wszystkie dekodery :). .... Czyli kurde trzeba sie upominać o wszystko ... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dziś rozmowa w sprawie dwóch reklamacji. Konsultant słabo przygotowany, dawał mi do zrozumienia, że coś zaproponuje w zamian, byleby zakończyć sprawę. Powiedziałem, że ma wyjaśnić sprawę i jego plan legł w gruzach. Pewnie znowu mnie chciał zbyć opcją lub miesiącem abonamentu za free.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Po każdym znaku przystankowym i interpunkcyjnym dajemy jeden odstęp (spację). Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie to

Extra+ z CANAL+ 64,90 zł 12 m dla Abonentów, Eleven Sports 0 zł 12 m dla Abonentów, HBO 0 zł zł 12 m dla Abonentów, Man Pack 5 zł dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów

Przed reklamacją miałem HBO bezpłatnie na 6 miesięcy 6C+ nie miałem eleven i wychodziło za to średnio ok82 zł i skróciłem umowę z 24 na 12 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale propozycja z działu reklamacji była zapewne tylko na 12 miesięcy a nie na 24.@Majzel a czy w tej ofercie jest 6C+ czy 8C? jutro rozmawiam z działem reklamacji jak nie zapomnę to spytam czy istnieje taka oferta u nich dziale.Ciekawe czy potwierdzą czy zaprzeczą.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

Miałem wczoraj przedziwną sytuację - była 18:53 zadzwoniła do mnie konsultantka z NC+ z DUK'u (nr. Kraków). Na wstępie naszej rozmowy poinformowała mnie o tym, że rozmowa jest rejestrowana i tak dalej... i pewnym momencie poprosiła, abym podał numer abonenta, adres zamieszkania, telefon i... PESEL!

 

Czy konsultanci z NC+ mogą tego żądać, równocześnie, kiedy podaje się nr abonenta, adres - przecież to jest podstawą do identyfikacji - prawda? Jak się podaje nr. abonenta, to czemu mam jeszcze swój pesel dawać?

 

Złożyłem reklamacje z w/w powodu - mam podstawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo . Witam wszystkich serdecznie. Piszę ku przestrodze dla użytkowników platformy NC+ , jestem użytkownikiem ładnych parę lat , jeszcze za czasów platformy N.

Za każdym razem , kiedy przychodzi okres zakończenia umowy , wynikała jakaś heca. I tak umowa kończyła mi się z dniem 31.10.2016 , więc drogą telefoniczną

przystąpiłem do jej przedłużenia i z dniem 01.11.2016 po konsultacji z operatorem weszła automatycznie w życie . Niby nic a jednak . Będę płacił o 9 gr. więcej

, dotychczas 79.90 , śmiech pomyślałem , gdyby nie fakt że wyłączono mi cztery kanały z dotychczasowego pakietu . Dlatego w nc+ drożej znaczy mniej .

Po konsultacjach telefonicznych otrzymałem odpowiedz że w tej cenie dla mnie jest taki a nie inny zestaw kanałów i jak mam ochotę przywrócić odjęte to będzie mnie

to kosztować o parę złotych więcej . Pogodziwszy się z zaistniałą sytuacją , przeszedłem do życia codziennego i tu znów niespodzianka od platformy NC+ , a mianowicie

w dn.09.11.2016 otrzymałem fakturę za świadczenie usług za okres 11.2016 w wysokości 163.00 zł.  Za co ? Dzwonię więc i pytam . Odpowiedz prosta jak drut :

Bo nie poinformowałem ich o tym że rozwiązuję umowę przed czasem jej zakończenia, więc zgodnie z ich przepisami weszła w życie tzw.umowa na czas nieokreślony a jedyne co ją określa to cena ,nie obejmująca żadnych promocji .I tu banał , bo po pierwsze nie miałem zamiaru jej rozwiązywać , po drugie , jeżeli przedłużono ze mną istniejącą umowę o kolejne 24 miesiące to w moim mniemaniu , przedłużeniu czegoś stanowi jego nierozerwalną całość , więc nie ma mowy o jakiś przerwach zważywszy na datę końca jednej tj.31.10 a datę rozpoczęcia kolejnego okresu tj.01.11 br.roku .Wystosowałem więc reklamację do Nc+ i z niecierpliwością czekam na odpowiedz oraz na kolejną pewnie fakturę w grudniu jak by nie patrzeć wg nowej umowy 79.90 za okres 11.2016 SMIECH . Pozdrawiam serdecznie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 trzeba było przeczytać regulamin.

Po 2 negocjowałeś po okresie terminowym umowy więc twoja umowa przeszła na czas bezterminowy. Więc naliczyli ci taką fakturę, trzeba było robić to wcześniej.

Po 3 skoro negocjujesz coś to przeczytaj co, na maila wysyłają ofertę do akceptacji, zarówno tam jak w Ica znajdziesz wykaz kanałów, regulamin, regulamin promocji. 

Po 4 nowy cennik zawsze wchodzi od kolejnego okresu rozliczeniowego a skoro zacząłeś ten listopadowy, to u ciebie wejdzie w grudniu.

 

Więc przed czym chcesz ostrzegać ? Przed swoją głupotą ? Pamiętaj za głupotę się płaci a czytanie i myślenie wcale nie boli.

Więc twoją reklamacje czeka kosz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, nikt reklamacji Ci nie uzna, ponieważ konsutant nie wprowadził Cię w błąd, mogła się zdarzyć jeszcze taka sytuacja, że wybrałeś opcję z możliwościa odstąpienia i nowa umowa obowiązuje od 1.12 i za listopad masz cene standardową.
Po 2, nikt Ci kanałów nie zabrał, ponieważ podpisując umowę podpisałeś ją zapewne na 6 canal +, a 11 maja tamtego roku odblokowano Ci kolejne 2 tzn. canal+seriale i discovery ( w ramach otwartego okna), więc te kanały Ci włączyli sami z siebie, a jeżeli chodzi o Sportklub i Zest Tv to zostały wycofae, ale czy nie zauwazyłeś ze za te kanały w lipcu odblokowano Ci nowe,? np. Polsat visat history nature i explore? jak również fightklub? 
Najlepiej ponarzekać, i mówić, że ktoś komuś coś zabrał?? 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...