Gość kingofsouth Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @czarek007, teraz jak złożyłeś reklamację zapewne ci go włączą na takich warunkach, jakie miałeś do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) No, ale nie mogę oglądać moich ulubionych programów. Mogliby się wysilić. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie świeci ci już Multi?To że ci go wyłączyli , nie oznacza że kanały przestają być aktywne. Sprawdzałeś? Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) @kingofsouth,a jak mam to sprawdzić,włączam np.na h2 albo na hustlera a tam "brak uprawnień do odbioru tego kanału"".W ICA też nie mam man packa. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez czarek007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Z tego co napisałeś to już nowe uprawnienia masz na swoim koncie. Czasem kanał potrafi świecić kilka dni. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Tak,uprawnienia mam już nowe,multi man packa już nie mam i man packa też nie mam.Czekam na odpowiedź od NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Po swoich przejściach proponuję Ci olać kontakt przez ICA, tylko od razu wysłać klika "ciepłych" słów na reklamacje@info1.ncplus.com.pl Jakby Ci robili problemy i twierdzili, że się nie da wrócić do Man Packa, to w regulaminie +miesiąca czerwca nic takiego nie było, więc nie ma podstaw do takiego twierdzenia. U mnie pomogło. Regulamin zarchiwizowałem, więc mogę udostępnić w razie potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Skandal w przypadku rozpatrywania mojej reklamacji. Wyłączyli mi hbo miesiąc przed końcem promocji i nie poinformowali że z powrotem włączają.Ruszam po opcję hbo za 0 zł do końca umowy nie ma bata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Czy jest jakiś bezpośredni telefon do działu reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Wczoraj przedłużona umowa. Było extra z 8C+, ma byc od 1 lutego comfort z Hbo i hbo go. Musiałem złożyć reklamację. 3 razy upewniałem się w rozmowie z konsultantem, czy umowa będzie obowiązywać od 1 lutego i 3 razy byłem o tym zapewniany. Miałem zapłacony abonament za styczeń i chciałem mieć wykorzystany pakiet C+.W chwili aktywowania linku zostałem pozbawiony paczki C+, a włączono mi opcje HBO z HBO Go. Mam w ICA też aktywną już opcję Comfort+. Padły też kanały z pakietu extra. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź. Ciekawe po jakim czasie rozpatrzą i co można zyskać. Edytowane 5 Stycznia 2018 przez wojmir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Do 30 dni mają czas na odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Tak właśnie mnie poinfirmiwano z zastrzeżeniem, że zwykle jest to załatwiane szybciej. Czy oprócz przywrócenia mi paczki extra i paczki 8C+ można liczyć na jakieś extra dodatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Oczywiście że masz sznsę coś ugrać.To że informują to jedna sprawa a co robią inna.Miałem takie reklamacje że odpowiedż w 28-9 dzień odwołanie i to samo a odpowiedz taka sama jak podczas pierwszej.Zwykła złośliwość ale w Twoim przypadku pewnie to szybko ogarną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Pytanie czy nie powiedziałeś magicznego "TAK" na pytanie czy chcesz aby oferta została włączona z momentem akceptacji. Wtedy reklamacja będzie rozpatrzona negatywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Odsłuchalem sobie swoje 2 rozmowy i w obu jest przez konsultanta powiedziane i potwierdzone moje pytanie, że pakiet włączy 1 lutego mimo wcisnieca akceptacji. Sam konsultant mówił, że szkoda tracić w styczniu to co już opłacone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Reklamacja uwzględniona. W ramach rekompensaty o 1,5 miesiaca wydłużone bezpłatnie opcje dodatkowe. Czas rozpatrywania reklamacji 11 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekjw2523 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Eh co odnowienie umowy to reklamacja. Tym razem idzie o multiroom, konsultant poinformował mnie o opłacie 10 zł miesięcznie za multiroom i bym odebrał dekoder do końca stycznia cena za wszystko była podana. Tym czasem moja wizyta w punkcie zakończyła się tym że Pani poinformowała mnie że nie widzi tej opcji w systemie i jeśli chce multi to obowiązkowa wymiana dekodera głównego która wiąże się z zapłatą aktywacji i miesięczną opłatą 5 zł, do tego opłata jednorazowa za drugi dekoder. Żadna z tych rzeczy nie padła w rozmowie z konsultantem i była mowa tylko o tych 10 zł do abonamentu, pytałem czy mogę wymienić dekoder ale konsultant chciał jednorazowej opłaty 199 zł więc zrezygnowałem. Miał ktoś podobną sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Jaki masz teraz dekoder? Opłata za aktywację dekodera do MR zawsze jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekjw2523 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 5720sx, pytanie czy powinna ta informacja paść w rozmowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 (edytowane) MR chyba nie jest czescia umowy, wiec czy padla, czy nie, nie ma znaczenia. W punkcie odbierasz dekoder i wtedy podpisujesz i aktywujesz MR.Przy Turbo nie ma przymusu wymiany dekodera (chyba, ze cos sie na dniach zmienilo). Osobiscie bym jednak wymienil na Media za 2zl/mies. i dopiero dobral MR z mydelniczka. Edytowane 29 Stycznia 2018 przez Barti Poprawiono liczne literówki i interpunkcję w poście. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekjw2523 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 A za drugi dekoder też dzierżawę mam płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Nie, aktywację i opłatę 10zł/mies. za MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekjw2523 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 (edytowane) Wielkie dzięki za informację. Jeszcze raz spojrzałem na warunki nowej umowy i tam widnieje multiroom. Ale może rzeczywiście jest tak jak mówisz, podejdę do innego APS i popytam jeszcze Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi 56,89 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies. Wybrane usługi Pakiet Extra+, HBO, CANAL+ (2) LIVE, Eleven Sports Wybrane promocje Extra+ 44,99 zł24 m, a po tym okresie 48,99 zł/m dla Abonentów, CANAL+ (2) LIVE 0 zł/m dla Abonentów, Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), HBO 0 zł 6m dla Abonentów, Multiroom Standard 0/49/99zł i 10 zł/m dla Abonentów Edytowane 29 Stycznia 2018 przez marekjw2523 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Turbo będzie działał z MR, ale jak wybierzesz MR to potem nie będzie możliwości wymiany na media/wifipremium. Mimo braku przypisania promocji przez infolinię można w każdym momencie przypisać 10 zł/mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.