Ozzy666 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Dziś otrzymałem odpowiedź z NC+ że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i w przeciągu kilku dni ma się odezwać do mnie ktoś z sekcji ofert reklamacyjnych z jakąś ofertą dla mnie w ramach rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anak Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Ja ostatnio składałem reklamację elektronicznie, w związku z zawyżeniem rachunku. Reklamacja została uznana, korekta ponoć dokonana. Czy w związku z tym jest jakaś szansa na "negocjacje" jakiegoś gratisu? W odpowiedzi reklamacyjnej nic nie wspominali o chęci zadośćuczynienia... Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Zawsze możesz sie upomnieć o coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Tak można ale składając reklamację automatycznie powinno się pisać ze oczekuje się zadośćuczynienia ,napisać ogólnie albo wskazać konkretniej co chciałoby się otrzymać,Zreszta nieraz składałem telefonicznie to konsultant jak nie podałem sam mówi i pyta o jakie zgłaszam zadośćuczynienieZgłaszanie telefoniczne tez się może opłacić bo raz czy dwa nie wprowadził go w system a wtedy dwie reklamacje w jednej , jako ze w NC+ naprawdę nagrywają rozmowy z jakiegoś okresu /pomimo ze automatyczna seksretarka mówi standardowe : ,, rozmowa MOŻE BYĆ nagrywana" Edytowane 10 Lutego 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Ja ciągle czekam na odzew ze strony NC+. Reklamacja niby została uznana, ale stan rachunku się nie zmienił, bo miał odezwać się konsultant od ofert reklamacyjnych, ale póki co, nikt nie dzwonił. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Trochę dziwne, że ta osoba, która odpowiadała, nie zrobiła już korekty, chyba ze to szeregowy konsultant bez uprawnień.Zastanów się nad zadośćuczynieniem, czy chcesz kanały, które ci brakują, czy skoro "zrobili cię na kasie" to wolisz rabat na rachunku, oczywiście większy niż 10 zł.Zacznij z większego pułapu i może cały miesiąc za darmo. Najwyżej spotkacie się gdzieś po środku. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Barti Post napisany mało czytelnie. Wyjątkowo poprawiono treść postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Już widzę jak dostaniesz super wypaśne rabaty za to że jednokrotnie rachunek o 10zł Ci wzrósł. Zrobię korektę i tyle, a Wy tu już kombinujecie jak dostać miesiąc gratisu lub obniżyć rachunek na całą umowę Osoby które rozpatrzają reklamację nie mają możliwości wprowadzaniu rabatów pieniężnych na kontraktach, tylko i wyłącznie rabatów usługowych - np dodawanie kuponów. Korekty finansowe są zlecane do taurusa. Edytowane 11 Lutego 2017 przez Mikizncplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Tak może być.Też miałem kiedyś rachunek zawyżony o 20 zł oczywiście złożyłem reklamację bo to był chyba jak dobrze pamiętam pierwszy miesiąc nowej umowy.Myślałem że coś kombinują skończyło się na zrabatowaniu tych 20 zł i słowie przepraszam.Ale ja nie żądałem rekompensaty i nawet w rozmowie o tym nie wspominałem.Z tego co widzę to sami zaraz coś oferują jak jest większy błąd z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Ja o rekompensatę nie prosiłem, bo nie wiedziałem, że tak można. Sami w mailu z odpowiedzią na reklamacje napisali, że ktoś z sekcji ofert reklamacyjnych się do mnie odezwie z nową ofertą i że jak się na nią nie zgodzę to wszystkie te pakiety dodatkowe, które włączyłem sobie, cofną. Tyle wiem, a co będzie dalej, zobaczymy. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Już widzę jak dostaniesz super wypaśne rabaty za to że jednokrotnie rachunek o 10zł Ci wzrósł. Zrobię korektę i tyle, a Wy tu już kombinujecie jak dostać miesiąc gratisu lub obniżyć rachunek na całą umowę Osoby które rozpatrzają reklamację nie mają możliwości wprowadzaniu rabatów pieniężnych na kontraktach, tylko i wyłącznie rabatów usługowych - np dodawanie kuponów. Korekty finansowe są zlecane do taurusa. Masz pewnie rację ,ale kiedyś dawniej dawali rabaty calomiesieczne nawet miałem 2 miesiące z rzędu z 2 osobnych reklamacji.W przypadku osoby z ,,full pakietem,, mogą się schować z zadośćuczynieniem w postaci włączenia jakichś kanałów i dlaczego nie wnioskować o rabat? Ja o rekompensatę nie prosiłem, bo nie wiedziałem, że tak można. Sami w mailu z odpowiedzią na reklamacje napisali, że ktoś z sekcji ofert reklamacyjnych się do mnie odezwie z nową ofertą i że jak się na nią nie zgodzę to wszystkie te pakiety dodatkowe, które włączyłem sobie, cofną. Tyle wiem, a co będzie dalej, zobaczymy. Ci do opcji to trzeba śmiało pytać jaki ma się wybór a nie brać na silę jakiś Filmbox na miesiąc ...chyba ze chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Na Filmbox to się nie zgodzę. Miałem ten pakiet w CP przez 2 lata i nie wiem, czy jeden film tam obejrzałem przez całą umowę. Interesowałaby mnie paczka Canal+, ale jak wiadomo trochę kosztuje, a pewno nie da rady jej ugrać taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jestem po rozmowie z konsultantem. Wynegocjowałem pakiet Superpremium + do tego pakiet filmbox i cinemax i zamiast hustlera to man pack za 5 zł. To wszystko za 110 zł. Myślę że dobra oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Cinemax masz w Superpremium...więc jak do tego Cinemax.? Edytowane 14 Lutego 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) No to pomyłka. Konsultant szybko mówił i nie wyłapałem co w pakiecie a co dodatkowo. Edytowane 14 Lutego 2017 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Klepnąłem wczoraj w końcu swoją umowę ostatecznie i przez dział reklamacji Finalnie mam Extra + 8C+ za 59.90 ,za free na 6 m HBO z HBOgo ,6 m Cinemax ,6m Filmbox ,a w gratisie także Man Pack na całą umowę i Eleven na rok za 7,95 Mogłem wziąć Superpremium za 79,90 i coś by jeszcze dorzucili gratis ,ale nie chciałem ,bo wolę Netflix . Długość do wyboru 12,15,24,30 miesięcy a wziąłem na 24. Moja umowa była w ciagu ostatnich 6 tygodni dwa razy przedłużona i dwa razy anulowana : ) ,przez co miałem wszystko co możliwe powłączane i za co nie zapłacę Edytowane 1 Marca 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ten superpremium za 79 to oby na pewno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 A dlaczego niby nie jak ja dostałem Extra+8C za 55 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ten superpremium za 79 to oby na pewno ?Oczywiście choć była propozycja za 84,99ale do tego i tak filmbox i coś jeszcze za darmo A dlaczego niby nie jak ja dostałem Extra+8C za 55 zł.Tak próbowałem Twoją kwotę ale już się nie dało ,truł mi ze dokładają do takich umów reklamacyjnych Gość dzwonił 3 razy do mnie na zagraniczny numer a ostatni raz godzinę gadaliśmy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Było brać 59.99 zł a nie 59.90 zł.Bo przy tej pierwszej jest zniżka za zgody marketingowe i wychodzi 5 zeta taniej.Też miałem mieć za 59.99 zł ale że miałem zakaz na marketing sam konsultant rzucił propozycję.Edit.I tu podstawą jest Comfort reszta wszystko co mam w pakiecie to opcje. Edytowane 1 Marca 2017 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 No rozumiem widzisz ,ale nie było opcji ,proponował wcześniej tez i 64,90 ,twierdził ze zależy jaka reklamacja ,no i w domysle tez pewnie patrzył na to co miałem wcześniej i jakie arpu nie próbowałem wszystkiego rozgrywać jakbym żebrał ze chcę za darmo Ty z jakiego startowałeś zobowiązania ?chociaż nie powinno to mieć znaczenia w dziale reklamacji .... Konsul sam zachęcał do przemyślenia i dzwonił zawsze punktualnie i zachęcał do włączania opcji tak żeby się zapoznać z ofertą i pokorzystac zanim wybiorę ofertę od niego Wpisał tez od razu precyzyjnie wszystkie wyłączenia za 6 miesięcy i potwierdził mejlem ( a nie tak jak zwykli konsultanci mówią ze mogą to zrobić dopiero w kolejnym kontakcie) Zostawił mi tez ,,furtkę ,, w systemie na HBO i HBOgo za 20 zł od września Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Umowę podpisałem w sierpniu 2016 roku i ramach umowy mam wpisaną opcję HBO na 12 miesięcy ( 6m - 0 zł , 6m- 25 zł). HBO wyłączyli mi ostatniego dnia lipca. Poszła reklamacja bo powinienem mieć sierpień jeszcze. Ciekawe co odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Ja miałem w swoim pakiecie ''man packa'' i też z końcem lipca mi to wyłączyli. Zaczekam jeszcze ze dwa dni i też złożę reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Nie musisz czekać, bez reklamacji się nie obędzie jeśli nadal chcesz "Man Pack". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Podłączyli mi z powrotem HBO, jest już też widoczne w ICA. Ale nie powiadomili o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 A ja ''man packa'' dalej nie mam. Wczoraj złożyłem reklamację z nadzieją na jakąś rekompensatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.