Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ostatnio składałem reklamację elektronicznie, w związku z zawyżeniem rachunku. Reklamacja została uznana, korekta ponoć dokonana. Czy w związku z tym jest jakaś szansa na "negocjacje" jakiegoś gratisu? W odpowiedzi reklamacyjnej nic nie wspominali o chęci zadośćuczynienia...

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można ale składając reklamację automatycznie powinno się pisać ze oczekuje się zadośćuczynienia ,napisać ogólnie albo wskazać konkretniej co chciałoby się otrzymać,
Zreszta nieraz składałem telefonicznie to konsultant jak nie podałem sam mówi i pyta o jakie zgłaszam zadośćuczynienie
Zgłaszanie telefoniczne tez się może opłacić bo raz czy dwa nie wprowadził go w system a wtedy dwie reklamacje w jednej , jako ze w NC+ naprawdę nagrywają rozmowy z jakiegoś okresu /pomimo ze automatyczna seksretarka mówi standardowe : ,, rozmowa MOŻE BYĆ nagrywana"

Edytowane przez tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ciągle czekam na odzew ze strony NC+. Reklamacja niby została uznana, ale stan rachunku się nie zmienił, bo miał odezwać się konsultant od ofert reklamacyjnych, ale póki co, nikt nie dzwonił. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne, że ta osoba, która odpowiadała, nie zrobiła już korekty, chyba ze to szeregowy konsultant bez uprawnień.
Zastanów się nad zadośćuczynieniem, czy chcesz kanały, które ci brakują, czy skoro "zrobili cię na kasie" to wolisz rabat na rachunku, oczywiście większy niż 10 zł.
Zacznij z większego pułapu i może cały miesiąc za darmo. Najwyżej spotkacie się gdzieś po środku.

Edytowane przez Barti
Post napisany mało czytelnie. Wyjątkowo poprawiono treść postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak dostaniesz super wypaśne rabaty za to że jednokrotnie rachunek o 10zł Ci wzrósł. Zrobię korektę i tyle, a Wy tu już kombinujecie jak dostać miesiąc gratisu lub obniżyć rachunek na całą umowę   :mrgreen:

 

Osoby które rozpatrzają reklamację nie mają możliwości wprowadzaniu rabatów pieniężnych na kontraktach, tylko i wyłącznie rabatów usługowych - np dodawanie kuponów. Korekty finansowe są zlecane do taurusa. 

Edytowane przez Mikizncplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak może być.Też miałem kiedyś rachunek zawyżony o 20 zł oczywiście złożyłem reklamację bo to był chyba jak dobrze pamiętam pierwszy miesiąc nowej umowy.Myślałem że coś kombinują skończyło się na zrabatowaniu tych 20 zł i słowie przepraszam.Ale ja nie żądałem rekompensaty i nawet w rozmowie o tym nie wspominałem.Z tego co widzę to sami zaraz coś oferują jak jest większy błąd z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o rekompensatę nie prosiłem, bo nie wiedziałem, że tak można. Sami w mailu z odpowiedzią na reklamacje napisali, że ktoś z sekcji ofert reklamacyjnych się do mnie odezwie z nową ofertą i że jak się na nią nie zgodzę to wszystkie te pakiety dodatkowe, które włączyłem sobie, cofną. Tyle wiem, a co będzie dalej, zobaczymy.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak dostaniesz super wypaśne rabaty za to że jednokrotnie rachunek o 10zł Ci wzrósł. Zrobię korektę i tyle, a Wy tu już kombinujecie jak dostać miesiąc gratisu lub obniżyć rachunek na całą umowę :mrgreen:

 

Osoby które rozpatrzają reklamację nie mają możliwości wprowadzaniu rabatów pieniężnych na kontraktach, tylko i wyłącznie rabatów usługowych - np dodawanie kuponów. Korekty finansowe są zlecane do taurusa.

Masz pewnie rację ,ale kiedyś dawniej dawali rabaty calomiesieczne nawet miałem 2 miesiące z rzędu z 2 osobnych reklamacji.W przypadku osoby z ,,full pakietem,, mogą się schować z zadośćuczynieniem w postaci włączenia jakichś kanałów i dlaczego nie wnioskować o rabat?

 

Ja o rekompensatę nie prosiłem, bo nie wiedziałem, że tak można. Sami w mailu z odpowiedzią na reklamacje napisali, że ktoś z sekcji ofert reklamacyjnych się do mnie odezwie z nową ofertą i że jak się na nią nie zgodzę to wszystkie te pakiety dodatkowe, które włączyłem sobie, cofną. Tyle wiem, a co będzie dalej, zobaczymy.

 

Ci do opcji to trzeba śmiało pytać jaki ma się wybór a nie brać na silę jakiś Filmbox na miesiąc ...chyba ze chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klepnąłem wczoraj w końcu swoją umowę ostatecznie i przez dział reklamacji

Finalnie mam Extra + 8C+ za 59.90 ,za free na 6 m HBO z HBOgo ,6 m Cinemax ,6m Filmbox ,a w gratisie także Man Pack na całą umowę i Eleven na rok za 7,95

Mogłem wziąć Superpremium za 79,90 i coś by jeszcze dorzucili gratis ,ale nie chciałem ,bo wolę Netflix .

Długość do wyboru 12,15,24,30 miesięcy a wziąłem na 24.

Moja umowa była w ciagu ostatnich 6 tygodni dwa razy przedłużona i dwa razy anulowana : ) ,przez co miałem wszystko co możliwe powłączane i za co nie zapłacę

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten superpremium za 79 to oby na pewno ?

Oczywiście choć była propozycja za 84,99

ale do tego i tak filmbox i coś jeszcze za darmo

A dlaczego niby nie jak ja dostałem Extra+8C za 55 zł.

Tak próbowałem Twoją kwotę ale już się nie dało ,truł mi ze dokładają do takich umów reklamacyjnych

Gość dzwonił 3 razy do mnie na zagraniczny numer a ostatni raz godzinę gadaliśmy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było brać 59.99 zł a nie 59.90 zł.Bo przy tej pierwszej jest zniżka za zgody marketingowe i wychodzi 5 zeta taniej.Też miałem mieć za 59.99 zł ale że miałem zakaz na marketing sam konsultant  rzucił propozycję.Edit.I tu podstawą jest Comfort reszta wszystko co mam w pakiecie to opcje.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No rozumiem widzisz ,ale nie było opcji ,proponował wcześniej tez i 64,90 ,twierdził ze zależy jaka reklamacja ,no i w domysle tez pewnie patrzył na to co miałem wcześniej i jakie arpu

nie próbowałem wszystkiego rozgrywać jakbym żebrał ze chcę za darmo

Ty z jakiego startowałeś zobowiązania ?chociaż nie powinno to mieć znaczenia w dziale reklamacji ....

Konsul sam zachęcał do przemyślenia i dzwonił zawsze punktualnie i zachęcał do włączania opcji tak żeby się zapoznać z ofertą i pokorzystac zanim wybiorę ofertę od niego

Wpisał tez od razu precyzyjnie wszystkie wyłączenia za 6 miesięcy i potwierdził mejlem ( a nie tak jak zwykli konsultanci mówią ze mogą to zrobić dopiero w kolejnym kontakcie)

Zostawił mi tez ,,furtkę ,, w systemie na HBO i HBOgo za 20 zł od września

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...