Skocz do zawartości

Chwalimy platformę CANAL+ "pozytywne informacje"


effe11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedluzylem wlasnie umowe na bardzo dogodnych warunkach. Pozostali abonenci, ktorzy zdecydowali sie wyslac wypowiedzenie rowniez otrzymali podobne oferty. Nie jest to moze szczegolnie zaskakujace, ale taka walka o klienta wzbudza pozytywne odczucia. Konsultant ok, wszystko sprawnie zalatwione. Comfort+Extra oraz pakiet 6 kanalow premium Canal+ przez caly okres trwania umowy(15m-cy). Srednia cena abonamentu to 53,26 zl(0 zl 5 m-cy i 79,90 10 m-cy). Uwazam, ze to swietne warunki. Plus dla nc ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A ja mogę pochwalić nc+ za to, że dała mi za darmoszkę HBO i Canal+ wszystkie za 49.90 zł :)

 

Miałem Nkę, gdzie miałem zdecydowanie mniej kanałów, nie miałem filmów, nie miałem sportu i płaciłem 54 zł, później 49 zł. Dla mnie nPremium i nFilmy były nieosiągalne za ta cenę, a o HBO mogłem pomarzyć.

Tak nastała nc+ i za 49 zł mam wszystkie programy, które miałem na starej N, w dodatko doszło mi masa innych kanałów, Planete, Minimini, Ale Kino i jeszcze 6 Canal+ i HBO :)

 

Tak ludzie, wszystko za 49.90 zł :) Dlatego chwalę nc+ za rozdawnictwo za friko :) gdy miałem Nke myślałem, będzie fuzja super, będę oglądał sport, myślałem, że będę płacił 79 zł z samymi Canal+, a ja płacę 49 zł z 6xCanal+ i HBO :)

 

Jestem pozytywny z nc+ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W koncu pochwala, nie wiem czy to przeciw dzialanie, aby nie bylo odplywu abonentow, czy co, ze takie niespodzianki robia, ale mozna uzyskac z z infolini nc+, promocyjne kupony na wybrane pakiety do konca trwania umowy. Tak to mozna byc ich abonentem, a nie tylko skubanie i zabieranie kanalow/tresci.

Wiecej napisalem w tym watku. viewtopic.php?p=1100689#p1100689

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

To ja też pochwalę nc+ , wreszcie wyłączyli mi HBO po 9,5 m-cach darmowej promocji.

(dodatkowe 4,5 m-ca z okazji jubileuszu). I wystarczy. Nie ma co oglądać ani na HBO, ani na nc+ film.

Sport ... pozostanie angielska i hiszpańska, bo polskiej nie oglądam. Oj niedobrze, niedobrze.

Już widzę co trzeba będzie wyciąć z oferty, jaką mi dadzą w listopadzie.

I właśnie za to lubię nc+ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Ja też nie mam na co narzekać ....

Mam tyle tego że sam nie wiem co by dobrać jak będę przedłużał umowę :jupi:8)

ps.Brakuję mi tylko pełnej wersji "Filmbox Live" bo to co mamy jest okrojone.... no i mogliby odblokować możliwość oglądania kanałów "nc+" na ps3 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość kingofsouth

Może i masz rację jednak na PS3 działało,filmik zrobiony przeze mnie .... pamiętam ile było niedowiarków na oficjalnym forum wtedy to była jeszcze N(ka) 8)

 

 

Co nie można powiedzieć o PS4 bo jeszcze go nie było :lol2: Raczej się też tego nie dowiemy czy i ta nowsza konsola by dała radę :wink:

Przez pewien czas miałem darmowy "MR" bez zbędnych dekoderów i opłat :jupi: No ale przyszło "nowe" i się skończyło :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość kingofsouth

W tym roku mogę pochwalić NC+ za jakość 4K.

Mecze Premier League, Ekstraklasy, La liga, Bundesliga oraz w przyszłości filmy z wytwórni 20th Century Fox i NBCUniversal  to coś o czym konkurencja może sobie pomarzyć.  :brawo:

Dziękuje NC+ za rok 2018 i czekam z niecierpliwością na 2019.  8)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje się pod tym co napisał wyżej @kingofsouth. Zaczęło się wszystko od kanału Canal+ Now 4K, który był przełączamy do Ultra wysokiej rozdzielczości na przemian z rozdzielczością HD przy wybranych transmisjach sportowych. Gdyby nie ten kanał, sądzę, że nie zapoczątkowano by w Polsce tak szybko przejścia na tak Ultra wysoką jakość. Konkurencja CP wyszła z Super HD, fajny obraz, ale jednak to nie to samo co 4K (oddaje mniej szczegółów). Kanał ten (Canal+ 4K Ultra HD) nadal przez cały czas się rozwija, osobiście będę chciał go zatrzymać w swojej ofercie i będę się bacznie przyglądał dalszemu jego rozwojowi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W dniu 24.12.2018 o 22:09, Gość kingofsouth napisał:

W tym roku mogę pochwalić NC+ za jakość 4K.

Mecze Premier League, Ekstraklasy, La liga, Bundesliga oraz w przyszłości filmy z wytwórni 20th Century Fox i NBCUniversal  to coś o czym konkurencja może sobie pomarzyć.  :brawo:

Dziękuje NC+ za rok 2018 i czekam z niecierpliwością na 2019.  8)

Ile było od tamtego czasu hitów filmowych z wspomnianych wytwórni?

Obecnie dodawane są do oferty programowej m.in. są stare francuskie komedie,  , Bundesligii nie było w 4K.

Można pochwalić za dostęp w ramach PC + w wysokiej jakości  do Premiere League, Ekstraklasy i La Liga, i wdrożenie usługi C+ przez internet dla abonentów. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platforma CANAL+ to najlepsza telewizja satelitarna w Polsce. Lubię ją przede wszystkim za różnorodność promocji, ofert, za CANAL+ którego nie ma w Cyfrowym Polsacie. Za nowoczesny sprzęt, za 4K, różnorodność kolekcji bibliotek na życzenie za darmo i za niskie ceny. Kupując pakiet HBO w Platformie CANAL+ mogę mieć już za 25 zł w najniższym pakiecie Natomiast w Cyfrowym Polsacie drożej to wyjdzie. Ogólnie Platforma CANAL+ jest super ma wiele do zaoferowania, każdy znajdzie coś dla siebie. Ja jestem z Platformą CANAL+ dlatego, że jest jakby lewicowa oraz, że ma CANAL+ czego w Cyfrowym Polsacie nie znajdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo i nazwa tematu mocno tendencyjna - chwalimy...?

To może tak - chwaliłbym Platformę Canal+ gdyby:

- zasady dostępu do oferty były jasne i równe dla wszystkich abonentów

   obecnie jeden dostaje rabaty drugi nie, jeden ma multiroom za 0,- zł drugi nie, jeden ma możliwości dostępu do oferty przez CAM drugi nie... itd. itd.

- kontaktując się z infolinią rozmawiało się z kompetentnym konsultantem, który najpierw wysłucha, później zrozumie (ten etap jest notorycznie pomijany) i rzeczowo odpowie lub pomoże w rozwiązaniu problemu

   obecnie kontakt z infolinią czy to telefoniczny czy drogą e-mailową to istna próba cierpliwości - niekompetencja i ignorancja przeraża i poraża.

 

Co do oferty programowej to tutaj każdy ma jakieś swoje oczekiwania i trudno o obiektywną ocenę. Sugerowałbym decydentom podzielenie oferty na filmową i sportową, a w ofercie filmowej uporządkowanie kanałów. Canal+ z godzinnym przesunięciem to, w czasach wszechobecnych dekoderów i telewizorów z funkcją PVR, zwykłe marnowanie miejsca na satelicie i zaśmiecanie oferty. W mojej ocenie atrakcyjna oferta Canal+ wyglądałaby następująco:

- Canal+ Premium 4K  - filmy w jakości 4K

- Canal+ Premium1 HD  - filmy/seriale nie starsze niż 5 lat

- Canal+ Premium2 HD -  filmy/seriale nie starsze niż 5 lat

- Canal+ Film  HD  - filmy nakręcone po 2000 r.

- Canal+ Retro HD  - filmy nakręcone przed 2000 r.

- Canal+ Seriale HD   - seriale

- Canal+ Dokument HD   - filmy dokumentalne

Edytowane przez meckbar
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie konsultanci są na prowizjach, ile dorobią do podstawy zależy co wcisną  klientowi. Gdyby zarabiali po równo,nie byłoby problemu ,że jeden klient dostał to a drugi tamto. W każdej firmie są mniej lub bardziej kompetentni sprzedawcy.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale organizacja pracy firmy zupełnie nie interesuje klienta. Klienta interesuje usługa lub towar sprzedawany przez firmę.

Jeżeli słyszę od konsultanta/konsultantki "ja tu tylko pracuję" to osoba taka powinna z tej pracy wylecieć za samo nastawienie do niej. Ale to już dyskusja o mentalności...

 

Edytowane przez meckbar
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, SZNYCEL napisał:

Kupując pakiet HBO w Platformie CANAL+ mogę mieć już za 25 zł w najniższym pakiecie Natomiast w Cyfrowym Polsacie drożej to wyjdzie.

 

 

No to mówię sprawdzam.

               Platforma Canal+           Cyfrowy Polsat
------------------------------------------------------------------
Pakiet         Start+ 19,99 zł/mies.      Pakiet S 20,00 zł/mies.
HBO                   25,00 zł/mies.               20,00 zł/mies.
HBO Go                10,00 zł/mies.               w cenie
==================================================================
RAZEM                 54,99 zł/mies.               40,00 zł/mies. 

 

Poświęciłem trochę czasu i zestawiłem oferty 3 pakietów konkurujących platform.

95ae2ab2265ac.png

 

Cyfrowy Polsat przynajmniej uczciwie podaje liczbę kanałów kodowanych w pakiecie, do odbioru których konieczna jest karta.

Tzw. "platforma premium" uwzględnia w ofercie te niekodowane przez co sztucznie zawyża liczbę kanałów pakiecie. Jak na kogoś próbującego uchodzić za coś lepszego... słabe to jest.

Edytowane przez meckbar
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SZNYCEL @meckbar W ofercie telewizji satelitarnej CANAL+ można mieć na nową umowę pakiet Nowy Start+ za 19,99 zł/m i kanały HBO z HBO GO za 20 zł/m, czyli daje to kwotę abonamentu 39,99 zł/m. Tylko nie da się tego od razu przy podpisaniu umowy zrobić, tylko najpierw trzeba umowę podpisać na pakiet Nowy Start+ za 19,99 zł/m. Dopiero po podpisaniu umowy można włączyć na infolinii lub w Strefie CANAL+ opcję dodatkową HBO z HBO GO za 20 zł/m ze zobowiązaniem do końca okresu oznaczonego umowy.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ofercie telewizji satelitarnej CANAL+ można mieć tak wiele opcji, że zwykły "ludź" tego nie ogarnie. Ja porównałem czyste oferty dla nowego klienta, które są teraz dostępne na stronach platform. Pominąłem celowo promocje kanałów za 0,- zł, które są dostępne u obu operatorów, czy to na kilka miesięcy czy też na cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dodać,  że po 13 miesiącach użytkowania dekoder działa bezawaryjnie .

Porównuje do dekodera z UPC- Horizon, który wymagał od czasu do czasu resetu i lubił się zawiesić.

Ultrabox zdecydowanie wyprzedza go technicznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...