Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję @PawelTSW oraz @ircios za pomoc. No niestety przespałem ze złożeniem wypowiedzenia. 

Obecnie dostępny jest Optimum za 34,99 oraz Extra+ za 44,99 + dekoder z dyskiem 6zł. 

 

Zachowanie obecnego pakietu z dopełnieniem do Extra wydaje się być ok rozwiązaniem w takim razie o ile nie będzie się to wiązało z nieplanowanym wzrostem cen. Nie planuję także uruchamiać dodatkowych opcji poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2023 o 17:10, ircios napisał(a):

Można to zrobić na odległość. Do salonu idzie tylko ten co przejmuje. 

 

Dziękuję za info, w moim przypadku to byłby ratunek bo ciężko byłoby mi obecnie wyciągnąć ojca aby pojechał specjalnie do salonu zrobić cesję na mamę.

 

Natomiast jest jeszcze jedna możliwość, mianowicie ja posiadam pisemne upoważnienie do jego konta w C+ złożone dawno temu w salonie. Może ja mógłbym za niego podpisać/dokonać cesji?

 

W dniu 3.06.2023 o 16:39, ronnie84 napisał(a):

Gdzie w strefie abonamenta mogę złożyć wypowiedzenie umowy?

 

Logujesz się, klikasz na ikonkę z kopertą, Zgłoszenia, Napisz do nas...

 

Najlepiej załączyć tam skan/zdjęcie wydrukowanego i podpisanego ręcznie wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest normalne, że przy odnowieniu umowy na 2 lata system traci info o wcześniejszej autoryzacji na dostęp do C+ Online za granicą?

 

Rozmawiałem dzisiaj z konsultantem, zgodziłem się na przedłużenie umowy... ale akurat jestem poza krajem i żonk. C+ Online przestał mi działać... 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dokumencie przesłanym od nich na maila właśnie widzę, że (pewnie niechcąco) wywalili mi dostęp do C+ za granicą.

 

No i teraz mam ból głowy z przywróceniem tego. Problem leży w tym, że z tych rachunków (gaz, prąd, tel) które akceptują, żaden nie jest na mnie (wszystkie są na żonę). Wcześniej przesłałem im inny rachunek to odrzucili. Teraz przesłałem im rachunek za tel, ale na żonę. Nie wiem jak to pójdzie...

 

Jeśli to nie przejdzie to chciałbym zrezygnować z przedłużenia umowy o 2 lata, które dokonałem wczoraj telefonicznie. Czy będą z tym jakieś problemy, czy robię to jako wypowiedzenie czy w jakiś inny sposób opisuję rezygnację z przedłużenia, które wcześniej uzgodniłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolo musiał coś namieszać bo przestał mi działać dostęp za granicą i teraz chcą ponownej weryfikacji.

 

Do tego przed chwilą odpisali, że faktura na żonę (te samo nazwisko + adres) też im nie pasuje. A ja akurat jestem do lipca poza krajem...

 

Tak więc w tym momencie chciałbym zakończyć z nimi współpracę i wziąć dekoder od Polsatu na 2 kolejne lata. Czyli teraz piszę list z tytułem "Odstąpienie od umowy" zamiast "Wypowiedzenie"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aster Po każdym przedłużeniu umowy jest zazwyczaj ponowna weryfikacja dostępu do usług online. Próbowałeś rozmawiać z konsultantem infolinii lub w Strefie CANAL+ na czacie, co masz zrobić aby przejść pozytywną weryfikację, jeśli tylko telewizja jest na Ciebie, a inne umowy na innego członka rodziny? Może jest jednak jakieś rozwiązanie inne do pozytywnej weryfikacji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aster wszystko na żonkę, to zrób cesje na żonkę. A Polsatu ty nie weźmiesz, tylko żonka. Polsat taki ok.? To ok. Ale najpierw poczytaj 😄

Zanim twoja umowa w C+ się zakończy, to będziesz w lipcu w PL. Wypowiedzenie jest miesieczne. 

Czyli teraz rezygnujesz z przedłużonej oferty i musisz jeszcze raz wysłać wypowiedzenie. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żona może jeszcze przed weekendem załatwić Polsat a mi zaczną chodzić kanały na GO. :) Ogólnie wolałbym pozostać przy C+, ale trzeba będzie sobie na 2 lata przetestować konkurencję (którą dobrze znam bo kiedyś były w domu przez wiele lat oba dekodery).

 

Pierwotną umowę miałem do końca czerwca a wczoraj przedłużyłem by nowa weszła w życie od 1 lipca. Jeśli teraz wyślę "Odstąpienie od umowy/zamówienia" to muszę ponownie wysłać także wypowiedzenie gdyż stare zostało anulowane?

 

Te nowe wypowiedzenie oznacza, że nadal mogę zakończyć z nimi współpracę na koniec tego miesiąca czy wczorajsze przedłużenie oznacza iż nowe wypowiedzenie wydłuży mi współpracę aż do końca lipca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, aster napisał(a):

Jeśli teraz wyślę "Odstąpienie od umowy/zamówienia" to muszę ponownie wysłać także wypowiedzenie gdyż stare zostało anulowane?

Dokładnie tak. Koniec ukowy z C+ 31.07.23.

Niech żona weźmie Ci wyśle papier do Cesji. Wypełnij,  odeślij jej i niech idzie z tym do salonu..Oczywisciebonabtez musi wypełnić. 

 

PS Formukarz cesji możesz pobrać w SC+. Będzie szybciej 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, aster napisał(a):

Żona może jeszcze przed weekendem załatwić Polsat a mi zaczną chodzić kanały na GO. :) Ogólnie wolałbym pozostać przy C+, ale trzeba będzie sobie na 2 lata przetestować konkurencję (którą dobrze znam bo kiedyś były w domu przez wiele lat oba dekodery).

 

Pierwotną umowę miałem do końca czerwca a wczoraj przedłużyłem by nowa weszła w życie od 1 lipca. Jeśli teraz wyślę "Odstąpienie od umowy/zamówienia" to muszę ponownie wysłać także wypowiedzenie gdyż stare zostało anulowane?

 

Te nowe wypowiedzenie oznacza, że nadal mogę zakończyć z nimi współpracę na koniec tego miesiąca czy wczorajsze przedłużenie oznacza iż nowe wypowiedzenie wydłuży mi współpracę aż do końca lipca?

@aster Nie masz żadnej możliwości, aby przejść proces weryfikacji do dostępu usług online? Nie masz żadnych w domu rachunków od innych dostawców z ostatnich 3 miesięcy na te same dane co umowa z CANAL+?

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, ircios napisał(a):

Niech żona weźmie Ci wyśle papier do Cesji. Wypełnij,  odeślij jej i niech idzie z tym do salonu.

 

Na 100% osoba cedująca nie musi się pojawiać w salonie C+?

 

Tak z ciekawości jak jest z osobą, która jest upoważniona do konta w C+ (oficjalnie, poprzez dokument wcześniej podpisany w salonie), czy ona także może zrobić cesję w imieniu abonenta?

 

21 minut temu, lukx95 napisał(a):

@aster Nie masz żadnej możliwości, aby przejść proces weryfikacji do dostępu usług online? Nie masz żadnych w domu rachunków od innych dostawców z ostatnich 3 miesięcy na te same dane co umowa z CANAL+?

 

Autentycznie nie dało się to zrobić. Przesłałem rachunek z Solid Security za ochronę domu... nie pasuje. Przesłałem rachunek żony za telefon stacjonarny, te samo nazwisko i adres.... też im nie pasuje. Niby z jakąś kartą debetową można się osobiście stawić, ale w tej chwili to odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, aster napisał(a):

Tak z ciekawości jak jest z osobą, która jest upoważniona do konta w C+ (oficjalnie, poprzez dokument wcześniej podpisany w salonie), czy ona także może zrobić cesję w imieniu abonenta?

Zadzwoń do salonu,  albo niech @Krzysiek11:) się wypowie w tej kwestii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...