Riddick1500 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Co do wymiany na inny to się zgodzę ale z sensu posta kolegi @sanfran raczej to nie wynika - napisał że mu padł i chciał wymienić, więc opłat nie powinno być.Co do darmowej wymiany na Wifiboxa, też tak miałem. Jakieś 1,5 roku temu - wymieniłem starego (z cyfry jeszcze) sagema, którego miałem do multiroomu na ów dekoder (oczywiście za darmo). Ale z tego co się dowiedziałem to była taka akcja bo cyfrowe sagemy po aktualizacji zaczęły się totalnie pierniczyć - działały jak chciały i z racji tego można było wymienić za free na Wifiboxa, któremu w sumie też sporo brakuje do poprawnego działania a już na pewno do Turboboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ale ja wymieniłem na Wifi Premiumboxa, a nie Wifiboxa. Aż nie chce mi się wierzyć, że zażądali ponownych opłat przy wymianie uszkodzonego sprzętu na ten sam model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Jak to w końcu jest z tą zawartością poszczególnych pakietów? Czy to co jest podawane na stronie nc+ jest wiarygodne czy też nie? Przedłużyłem w sierpniu tego roku umowę na pakiet Vip Max+ i okazuje się, że nie mam w tym pakiecie kanału Filmbox Arthouse. Mogę go mieć za dodatkowe 2 zł. Oczywiście nie chodzi mi o ten kanał, chodzi mi o zasady. Na stronie nc+ widnieje informacja, że kanał ten wchodzi w skład pakietu Vip+ bez dodatkowych opłat. Składałem reklamację, ale została ona rozpoznana odmownie. Nie rozumiem jednak, czy zawartość kanałowa poszczególnych pakietów jest stała, czy też zależna od widzimisię konsultantów? Edytowane 15 Listopada 2016 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanfran Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Wiem, że to trochę bez sensu, ale skasowano mnie 200 zyla (bez jednego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) A jaki dekoder obecnie po tej wymianie masz? Edytowane 15 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Ale ja wymieniłem na Wifi Premiumboxa, a nie Wifiboxa. Aż nie chce mi się wierzyć, że zażądali ponownych opłat przy wymianie uszkodzonego sprzętu na ten sam model. Na pewno nie ma czegos takiego jak platna wymiana na ten sam model w takim cenniku. To co pisal, @sanfran to upgrade na inny model. Nbox - białe 5800 wymiania się albo na 2851, albo sagemy 83 + karta cameleon. Jak to w końcu jest z tą zawartością poszczególnych pakietów? Czy to co jest podawane na stronie nc+ jest wiarygodne czy też nie? Przedłużyłem w sierpniu tego roku umowę na pakiet Vip Max+ i okazuje się, że nie mam w tym pakiecie kanału Filmbox Arthouse. Mogę go mieć za dodatkowe 2 zł. Oczywiście nie chodzi mi o ten kanał, chodzi mi o zasady. Na stronie nc+ widnieje informacja, że kanał ten wchodzi w skład pakietu Vip+ bez dodatkowych opłat. Składałem reklamację, ale została ona rozpoznana odmownie. Nie rozumiem jednak, czy zawartość kanałowa poszczególnych pakietów jest stała, czy też zależna od widzimisię konsultantów? W zależności jakiej promocji brałeś pakiet. Kod promocji zmienia się za każdym razem gdy jest zmiana pakietówki i np przedlużając umowę dziś mozesz miec kanal w pakiecie, a za tydzien jak bd inny kod promocji, kanału nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Czyli że za podmianę na 2851 czy sagem83 zażądali 200zł aktywacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 @Mikizncplus ty sobie chyba jaja robisz z tym upgradem, przecież sagem 83 to raczej downgrade i to spory. Po zatym to jest kolejne gdybanie - niech sam zainteresowany się określi. Bo z jego postu wynika jasno - padł mi dekoder, chce go wymienić na nowy a nc+ woła od niego kolejny raz opłaty za to samo - czyli niezbyt udany żart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanfran Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Ten dostałem. http://ncplus.pl/Oferta/Dekodery/mediaBOX-hd-PVR-500-GB Robi mniej więcej to samo co turbodekoder, z dodatków to ma tryb 1080p i 1.5x Generalnie d..y nie urywa. Jak myślicie, warto sie zwrócić do BOK ze starego klienta robią w wała? Poprzedni dekoder trzymałem prawie 6 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Dostałeś standardową ofertę jak na ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vitaminum C Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Przeciez mogles zażądać takiego samego bez dopłat, zgodziłeś sie na dobrowolną wymiane na wyższy model, podpisałeś dokumenty, że wyrażasz zgodę na zamianę typu i uiściłeś opłatę aktywacyjną.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) @Mikizncplus ty sobie chyba jaja robisz z tym upgradem, przecież sagem 83 to raczej downgrade i to spory. Po zatym to jest kolejne gdybanie - niech sam zainteresowany się określi. Bo z jego postu wynika jasno - padł mi dekoder, chce go wymienić na nowy a nc+ woła od niego kolejny raz opłaty za to samo - czyli niezbyt udany żart Zle sie wyrazilem. Biale Nbox 5800 bez kosztowo wymienia się na 2851 adb lub sagemy 83/87 + karta cameleon. Wszelki upgrady - turbo, wifibox, wifi premium, mediabox to już płatne upgrady i cennik jest rozny, np kwota 199zł. Sam zainteresowany po prostu padł ofiarą wciśnięcia mu nowego dekoderu, mediaboxa, gdzie uiscil oplate, a pewnie w punkcie powiedzieli mu ze nie ma innej opcji Edytowane 16 Listopada 2016 przez Mikizncplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) @Sanfran a co Ci powiedzieli w punkcie. Sprawa jest dość prosta. Miałeś turbo i powinni Ci wymienić na turbo o ile są jeszcze dostępne (a wierzę że tak ). Jeśli jednak nie milei to powinni sprowadzić informując cię o tym. W przeciwnym razie obowiązkiem jest wymiana na model podobny lecz nie o gorszych parametrach czyli na mediabox. Ale tak jak pisze wymiana gratisowa na media jest tylko wtedy gdyby nie było w ogóle titbo a to raczej mało prawdopodobne. @Mikizncplus a to w takim bądź razie zgadzam się w stu procentach , przyczym kolega miał turbo z tego co pisze Edytowane 17 Listopada 2016 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt@s Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Jak to jest z opcja dodatkowa multiroom tzn. czy w ramach trwajacej umowy jest mozliwosc rezygnacji z tej uslugi ? Dziala mi na nerwy Sagem ktory dostalem w ramach swiadczenia multiroom i szukam drogi do pozbycia sie tego dziadostwa . Edytowane 28 Listopada 2016 przez woyt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Nie ma możliwości z rezygnacji z usługi na którą podpisałeś cyrograf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Dzisiaj wujek przyniósł mi swoją umowę, bo stwierdził że ja mam w domu więcej kanałów, a płacę sporo mniej, a że umowa mu się kończy to żebym mu pomógł.Utworzyłem mu konto w ICA i okazuje się, że umowę ma jednak do końca lutego 2018, a jako że płaci ponad 100 zł, to trochę mi go szkoda, bo ewidentnie ktoś mu nagadał i wcisnął pakiet Superpremium. Zdaję sobie sprawę, że pewnie będzie to musiał jeszcze ponad rok płacić, aż im ucieknie, ale zastanawia mnie kilka rzeczy.Wujek nie ma internetu (swoją drogą podwójnego konwertera też nie ma, więc nie korzysta ani z nagrywania, ani z NC+ GO), a umowy nie dostał pisemnie tylko do wglądu na koncie w ICA. Nie wiem jak wyglądała rozmowa z konsultantem, ale czy jeśli ten powiedział że dokumenty prześle internetowo, a wujek powiedział, że nie ma internetu, to byłaby to podstawa do jakieś reklamacji? Również wszystkie zgody na komunikację elektroniczną itp. ma odznaczone w ICA, więc chyba powinien dostać te dokumenty pisemnie, no ale może ja źle rozumiem i na siłę szukam ucieczki z tej patowej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Wujek zatwierdził pewnie wszystko przez rozmowę tel. Internet nie jest potrzebny. To, że masz więcej kanałów i placisz mniej to potrwa do czasu końca Twojej umowy. Jeśli bedziesz aneksował, to wyrównasz do poziomu wujka .. o ile jesteś w nc. Edytowane 30 Listopada 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Nie no, ja umowę niedawno przedłużałem i spokojnie nie dam sobie wcisnąć pakietu za 100 zł. Mam to co chce za tyle ile mi pasuje (czyli pakiet Extra + 2 dodatkowe dekodery w multiroom za 79,90). Tylko szkoda mi wujka bo się dał naciągnąć na coś co mu w ogóle nie jest potrzebne i nie korzysta/nie ogląda, więc szukam jakieś opcji, żeby mu pomóc, ale wątpię że uda się coś wymyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek12390 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam, przedłużyłem tydzień temu umowę i mam pytanie odnośnie zgód marketingowych. Na co się godzę? Nieświadomie zatwierdzając to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vitaminum C Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Na przetwarzanie swojego adresu, e-mail, nr telefonu (smsy i oferty glosowe) w celu proponowania ofert, peomocji itd. A najwazniejsze ze wyraziles zgode na przesylanie przez dekoder na serwery nc+ informacji o Twojej aktywnosci tzn. ze dekoder w trybie ciaglym zbiera informacje kiedy i jakie kanaly ogladasz, gdzie wchodzisz w nenu itd czyli cala Twoja aktywnosc zwiazana z oferta. W przypadku gdy dekoder nie jest podlaczony do internetu, dane te sa zapisywane w pamieci wewnetrznej i przesylane przy nsjblizszym podlaczeniu dekodera do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Umowa do końca Kwietnia 2017r. kiedy mogę już wysłać wypowiedzenie bo chce mieć okres do negocjacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Kiedy masz na to ochotę byłe by wypowiedzenie było u operatora minimum 30 dni przed zakończeniem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Wyśle w Lutym to będzie trzy miesiące do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek12390 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Na przetwarzanie swojego adresu, e-mail, nr telefonu (smsy i oferty glosowe) w celu proponowania ofert, peomocji itd. A najwazniejsze ze wyraziles zgode na przesylanie przez dekoder na serwery nc+ informacji o Twojej aktywnosci tzn. ze dekoder w trybie ciaglym zbiera informacje kiedy i jakie kanaly ogladasz, gdzie wchodzisz w nenu itd czyli cala Twoja aktywnosc zwiazana z oferta. W przypadku gdy dekoder nie jest podlaczony do internetu, dane te sa zapisywane w pamieci wewnetrznej i przesylane przy nsjblizszym podlaczeniu dekodera do internetu. Dekodera nie mam od nc+. Umowę mam na kartę cameleon, zastanawia mnie fakt zę pakiet Comfort 6 C+ i Eleven Sports na umowie jest za 71.89 zł i jestem ciekaw czy to już jest po odliczeniu rabatu za zgody marketingowe( na umowie nic o tym nie ma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vitaminum C Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 To wszystko pozostale z wyjatkiem przesylania informacji na serwery przez dekoder. Nikt Ci nie odpowie na pytanie bez wgladu w umowe czy to cena z rabatami marketingowymi czy bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.