Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie z innej beczki. 7 lipca złożyłem zamówienie w sklepie internetowym ncplus. Po paru minutach dostałem na maila "potwierdzenie przyjęcia zamówienia" i informacje że w następnej wiadomości dostanę projekt umowy. Mamy 9 a drugiego maila nie ma.

 

Moje pytanie do tych co już zamawiali telewizję - ten email przychodzi zwykle tego samego dnia, dopiero po kilku czy po podpisaniu umowy u kuriera? Bo nie wiem czy nc+ znowu nie odwala jakiejś maniany. (kiedyś składałem u konsultanta zamówienie tylko po to by po paru dniach czekania i zwodzenia za nos dowiedzieć się że żadnego zamówienia nie bylo - dałem sobie z nimi spokój)

Edytowane przez ytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi umowami przez internet to są w ogóle cyrki. :) Może jestem nieobiektywny jako dystrybutor, ale nie raz i nie dwa [...] ludzie przychodzili rozwiązywać to w ciągu 14 dni, zwracać sprzęt i brali w punkcie, bo sprzęt dostał,i a tydzień czekali na aktywację, a tu LM akurat była. :D Musisz uzbroić się w cierpliwość, potem z uruchomieniem tego, bo czasem trochę to trwa, :) a e-mail sprawdź w spamie, jak jeszcze nie sprawdzałeś. Jak nie ma - dzwonić, albo czekać. 

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poza tym, nie przeklinamy na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziś minął kolejny dzień i nic, na infolinii gadanie że muszę czekać/przesyłka w drodze/nic nie wiedzą uzależnione od tego kto odbierze telefon... Miałem dosyć ich podchodów wiec po prostu poszedłem do APSu CP i wziąłem umowę.

Edytowane przez ytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale takie prztyczki to możesz sobie szanowny kolego darować - byłem wystarczająco cierpliwy na przestrzeni ostatnich miesięcy. Niestety byłem sumiennie zlewany na wszystkich frontach - raz zamówienie było już u kuriera, innym razem nie wyszło z magazynu a jeszcze kiedy indziej go nie było, spominałem że to nie pierwsze zamówienie. Skoro po raz piąty  nikt nie był w stanie zrealizować mojego zamówienia ani nawet napisać co jest grane to ich problem.  I zanim ktoś mnie posądzi o reklamę (chociaż szczerze mówiąc nie ma czego reklamować bo solorzowi nigdy nie warto ufać, ale mówi się trudno) Napisałem tylko że sprawę w ten czy inny sposób rozwiązałem. Kropka. 

Edytowane przez ytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to akurat bardzo proste,  zamówienie telefoniczne również zawiodło a najbliższy punkt nc+ jest w innym mieście. Konkurencje również zamawiałem przez internet i po prostu z APSu zadzwonili żebym przyszedł po sprzęt - podejrzewam że w NC+ byłoby tak samo. Gdyby przetworzyli zamówienie.

Mam wrażenie że NC+ mnie po prostu z jakiegoś powodu nie lubi. Czuje się zawiedziony takim postępowaniem ale trudno.

Edytowane przez ytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że macie szybko decyzję, napisałem niedawno przez ICA co z moim zgłoszeniem telefonicznym z niedzieli, koleś odpisał, że jest zarejestrowane wtedy kiedy dzwoniłem i żeby cierpliwie oczekiwać bo mają 30dni na odpowiedź :)

 

No właśnie, tylko co robić przy zbliżającym się terminie płatności ? Nie płacić ? Zapłacić całość ? Zapłacić pomniejszoną kwotę o euro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was miał taki problem jak poniżej ?

 

Zapłaciłem rachunek za maj w czerwcu, a nc+ przysyła mi pismo o wyłączeniu sygnału jak nie ureguluję. Dzwoniłem to powiedzieli mi, że system aktualizuje się co płatność, dlatego niby widzę w ICA, że mam zaległość itd. Podobno temat się wyprostuje jak wpadnie im zapłacony rachunek za poprzedni miesiąc. Ktoś miał taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnał jest odłączany 1 dnia miesiąca, jeśli brakuje 2 poprzednich miesięcy. Jak pieniądze zostaną zaksięgowane to nie wyłączą, chyba że przedstawisz dowód wpłaty. Zerknij, kiedy list był nadawany, bo bardzo często pieniądze wpływają na konto, a listy i tak są wysyłane.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kilka dni temu byłem pytać się w punkcie o przedłużenie umowy, gdzie była dostępna oferta Extra+, 6Canal+ i wymiana obecnego dekodera na wifipremiumboxa za 0zł, więc dziś poszedłem ze starym dekoderem, aby przedłużyć umowę, natomiast podczas podpisywania umowy wyszło, że tej oferty już dla mnie nie ma, a umowa została podpisana, jedynie mogę mieć dekoder za 5 zł miesiącznice, bądź jednorazowo ok.200 zł, jednak zachętą abym dalej został z nc+  był ten darmowy dekoder... złożyłem reklamacje, ale nie widzę rozwiązania w kolorowych barwach, co byście poradzili ? czy mogę taką umowę rozwiązać i w jakim terminie? co to da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie można było odstąpić od umów podpisanych w punktach sprzedaży  - zapis o prawie do odstąpienia w ciągu 14 dnia dotyczy wyłącznie umów zawieranych na odległość (infolinia, internet) i poza lokalem przedsiębiorstwa (w domu u klienta) - tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie rozpoczęło się jeszcze świadczenie usług objętych umową (np. dlatego nie można odstąpić od aneksów, których zmiany wchodzą w momencie akceptacji nawet wówczas, gdy umowa zawierana jest na odległość). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...