Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cena MR raczej nie gra roli :) Wszystkie mecze Mistrzostw Europy 2016 bez dodatkowych opłat, nc+ udostępni tym abonentom, którzy wykupią usługę Multiroom oraz przedłużą swoją aktualną umowę o 24 miesiące - taki był warunek i go spełniałem co potwierdziła z 3razy konsultantka przy podpisywaniu nowej umowy :)

Warunki były na forum pisane wiele razy jednym z nich przy niższych pakietach to MR za 10 zł.Lub droższe pakiety Superpremium za minimum 129.90zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wpisują podobno tą ofertę wszystkim z tego co słyszałem.Nawet tym co mają płatna.Jeżeli ustalenia były że dostaniesz za free to reklamuj.Co nie zmienia faktu że gdy nie płacisz za MR minimum 10 zł to Euro za free się nie należało. 

 

Nie było z tym MR min10zł dla nowych abonentów tylko? Ja Jestem u nich z 5lat około i brałem next umowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było...

 

8. Warunki skorzystania z Promocji: Warunkiem skorzystania z niniejszej Promocji jest zamówienie/Aktywacja Opcji dodatkowej „Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Francja 2016” oraz
spełnienie przez Klienta/Abonenta w Okresie obowiązywania Promocji przynajmniej jednego z poniższych warunków:
1) Zawarcie Umowy na Okres oznaczony 24 miesięcy wraz z Aktywacją Opcji dodatkowej Multiroom Standard, w ofercie, w której Opłata miesięczna za pierwszy Sprzęt uzupełniający
wynosi co najmniej 10 zł oraz odebranie Sprzętu od Dostawcy usług:
a) nie później niż 30 czerwca 2016 r., w przypadku skorzystania z Promocji od 20 maja 2016 r. do 30 czerwca 2016 r.,
B) nie później niż 31 lipca 2016 r., w przypadku skorzystania z Promocji od 1 lipca 2016 r. do 10 lipca 2016 r.
2) Przedłużenie Umowy o Okres oznaczony 24 miesięcy (24 miesiące po upływie dotychczasowego Okresu oznaczonego) wraz z Aktywacją Opcji dodatkowej Multiroom Standard,
w ofercie, w której Opłata miesięczna za pierwszy Sprzęt uzupełniający wynosi co najmniej 10 zł oraz odebranie Sprzętu od Dostawcy usług:
c) nie później niż 30 czerwca 2016 r., w przypadku skorzystania z Promocji od 20 maja 2016 r. do 30 czerwca 2016 r.,
d) nie później niż 31 lipca 2016 r., w przypadku skorzystania z Promocji od 1 lipca 2016 r. do 10 lipca 2016 r.
3) Przedłużenie Umowy o Okres oznaczony 24 miesięcy (24 miesiące po upływie dotychczasowego Okresu oznaczonego) wraz z przedłużeniem korzystania z Opcji dodatkowej Multiroom
Premium/Multiroom Standard, w ofercie, w której Opłata miesięczna za Sprzęt uzupełniający wynosi co najmniej 10 zł.
4) Zawarcie nowej Umowy na okres oznaczony 24 miesięcy, w ramach ofert z Pakietem Superpremium+ lub Pakietem VIP+ Max, dostępnych w Okresie obowiązywania Promocji,
5) Przedłużenie Umowy o Okres oznaczony 24 miesięcy (24 miesiące po upływie dotychczasowego Okresu oznaczonego), w ramach ofert z Pakietem Superpremium+, Pakietem VIP+ lub
Pakietem VIP+ Max, w których Opłata miesięczna za Pakiet w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania wynosi: przynajmniej 129,90 zł miesięcznie dla Pakietu
Superpremium+/przynajmniej 199,90 zł miesięcznie dla Pakietu VIP+ Max/149,90 zł, 149,99 zł lub 169,99 zł miesięcznie dla Pakietu VIP+.
6) Posiadanie statusu Abonenta i korzystanie w ramach Umowy z oferty z Pakietem VIP+ Max, w której Opłata miesięczna za Pakiet w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania wynosi
przynajmniej 199,00 zł.
Zamówienie Opcji dodatkowej „Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Francja 2016” bez jednoczesnego spełnienia co najmniej jednego z warunków opisanych w pkt. 1-6 powyżej, spowoduje
naliczenie Opłaty za Opcję dodatkową „Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Francja 2016”, wskazanej w Szczegółowych Warunkach świadczenia Opcji dodatkowej „Mistrzostwa Europy
w piłce nożnej Francja 2016”.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zgłoszenie z ICA jednak doszło, dziś pojawiło się w spisie wiadomości, no i odpowiedź - rachunek za lipiec został naliczony zgodnie z nową umową, prawda tylko, że kobieta nie zobaczyła że dowalili opłatę za Euro i za lipiec mam o 99zł więcej do zapłaty :) idiotyczne jest to że nie ma opcji -odpowiedz, na to co mi napisała, pozostaje czekać na odpowiedź do reklamacji zgłaszanej konsultantowi.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Próbuję się dodzwonic na infolinie,ale ciężko więc zapytam Was.

 

Myslicie,że jest taka opcja w przypadku powiedzmy podpisania umowy na Start+ żeby umowa obowiazywala od powiedzmy pazdziernika dopiero,natomiast żeby dekoder zostal mi dostarczony już teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to technicznie nie możliwe - oczekująca do wejścia w życie oferta blokuje system uniemożliwiając wymianę sprzętu nowa oferta musi być aktywna (to są naczynia połączone, to właśnie w tej ofercie nowej ofercie wynegocjujesz nowy dekoder, więc bez wejścia nowych warunków nie wejdzie też wymiana).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modele dekoderów box+ (ADB 5800S, ADB2849, ADB2850, ADB2851, DSI83, DSI87) w systemie  są tożsame - nie ma możliwości wymiany pomiędzy dekoderami w ramach tego samego typu (box+) jeśli posiadasz jeden w w/w dekoderów możliwa będzie wymiana jedynie na wifibox+ lub dekoder z nagrywaniem lub utrzymanie zniżki na obecny dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dzisiaj mam w ICA, że reklamacja zamknięta i udzielono odpowiedzi. Napisałem na e-obsługę i odpowiedz wysłali listem podobno, ale jak podałem maila dostałem tez PDF. Reklamacja uwzględniona, saldo ma być pomniejszone o niesłusznie naliczone 99zł.

 

edit. Korekta już widoczna w ICA.

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super. U mnie na razie cisza z reklamacji telefonicznej, odpowiedź na tą z ICA była o d...e potłuc :) Zapłaciłem dzis rachunek ale mniej o 99zł, licze że zrobią korektę.

Orientuje sie ktoś którego dnia miesiąca jest dostępny podgląd do rachunku cyfrowego? (Chcę looknąć ile w nowej umowie za MR płacę).

Pytanie nieaktualne, już mam podgląd i płacę 20zł za MR Premium i brałem umowę na 2lata więc z tym Euro mogą mnie cmoknąć :)

Edytowane przez Elvis799
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja telefonicznie zgłaszałem w niedzielę, do dziś zero odpowiedzi, jak w poniedziałek dalej będzie cisza to wtorek atakuje przez ICA, jak przez ICA coś pisałem to next dzień odpowiedź była,

99zl im nie zapłacę, termin do 18go i nie chcę znając ich "politykę" być w sytuacji, że opłate za euro anulują, ale będe musiał się bujać z anulowaniem odsetek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...