lokietek Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Decyzja dot.pozwolenia na budowę jest z 13.03.2013 r. Urzędniczka powoływała się na zapis umowy odbioru mieszkania i faktycznie wymienieni są inni operatorzy.Szkoda tylko że przedsawiciel spółdzielni wprowadził mnie w błąd gdy zapytałem czy mogę odbierać telewizję drogą satelitarną.Dziwne gniazdko z wejściem sat a tu tylko naziemna...Kable są co najmniej 3 a instalator stwierdził brak sygnału.Talerz przymocowany jest do masztu antenowego. Zostaje tylko już albo zprezentować Rodzicom telewizję albo cesja.Kurcze a umowa na niezłych warunkach do marca 2018.UPC czy Orange światłowód trzeba będzie coś wybrać jednak to już nie to samo...od nowa jako klient z ulicy. A sąsiedzi mają dostęp do sat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Na razie większość się remontuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Skoro jest talerz na maszcie to może zadanie nie zostało jeszcze zakończone i synał sat niebawem się pojawi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Dokładnie, skoro jest antena na dachu, trzy kable w gniazdku (dwa zapewne sat, jeden do naziemnej) to pewnie instalacja nie jest jeszcze ukończona. Może warto najpierw popytać i porozmawiać z kim trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Ogólnie są 3 gniazdka.W każdym po 1 kablu.W tym sat. jest tylko naziemna.Zapewne 2 pozostałe to kablówka i Orange.Na razie mam napisać pismo do zarządu że brak tel. satelitarnej co uniemożliwia mi korzystaniez umowy z nc+ Szkoda nerwów,zamiast "normalnej" dyskusji za pytanie że sygnał satelitarny nie jest przewidziany pani kazała nam przeczytać umowę..odnośnie co nam wolno a co nie Edytowane 5 Maja 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Allonso Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Maja obowiazek udostepnienia Ci sygnalu SAT bo pozwolenie na budowe otrzymali juz po wejsciu w zycie ustawy. Tu nie mo co negocjowac tylko wymagac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Dokładnie, a w przypadku problemów zgłoszenia do UOKiK i UKE. Korespondencje do Wspólnoty czy Administracji budynku należy kierować na piśmie, listem poleconym ZPO. W przypadku odmowy, pismo do UKE o braku dostępu do sygnału satelitarnego i do UOKiK o przypadku wymuszania przez zarządce nieruchomości korzystania z usług Orange i UPC. Była już taka spółdzielnia w Poznaniu i skończyła swoje działania na wyroku sądu z sowitą karą. Edytowane 5 Maja 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Koniec po 4 latach przygody z nc+,wcześniej n.Odsyłanie mnie od administracji budynku przez kierownika budowy do elektryka bo powinien być sygnał./nie ma a dlaczego??/ do tej pory 0 reakcji co w tym temacie dalej zniechęciło mnie.Rodzice będą zatem kontynuować umowę. Decyzja zapadła na światłowód Orange(pakiet bogaty,8 c+,HBO,kanały polsatu plus internet i abonament tel.)Całość za około 190 zł,dekoder 4k.Jeden rachunek-kilka usług.W sumie nie jest źle a warunki pogodowe jak to miało miejsce wcześniej nie będą sprawiały psikusów. Edytowane 11 Maja 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Jak jest światłowód to nie ma nad czym się zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Orientuje się może ktoś czy w najbliższym czasie będzie możliwość rozwiązania umowy z winy operatora?Np.zmiana regulaminu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Może jak wejdzie ustawa o podaniu danych przez platformę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Pytałem się właśnie o to konsultanta,ale stwierdził że nawet jeśli wejdzie ta ustawa to i tak nie będzie można zrezygnować.Stwierdził nawet,że. jeśli abonent zabroni przekazania danych to i tak będą musieli to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 No, ale podpisywalem umowę z nc+, a nie z kimś innym. Więc to nie jest do końca tak moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Zmiana prawa, nie daje możliwości rozwiązania umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Śmieszą mnie takie stwierdzenia, że można wypowiadać umowę bo prawo się zmieniło ;-D trzeba wiedzieć do kogo kierować pretensje. Jak np. VAT zmieniali z 22 na 23 % to też były pretensje w sklepach, że więcej zapłacicie? Co do samej ustawy miałem nadzieję, że jednak odrobinę zmądrzeją i jej nie wprowadzą ale chyba się myliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Allonso Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Podpisales i zgodziles sie w nc+ patrz regulamin rozdzial XXII "Dane osobowe Klientow/Abonentow moga byc przekazywane uprawnionym organom" Np dane klientow moze otrzymac US podczas kontroli spółki (juz to sie dzieje na podstawie Jednolitego Pliku Kontrolnego) i nikt sie nie musi pytac nikogo o zgode, jesli wejdzie ta ustawa to uprawnionym organem moze byc KRRiTV albo wlasnie US. Jeszcze jedno, w przypadku zmiany regulaminu z powodu zmiany przepisow ogolnych klient nie ma prawa do rozwiazania bez kary umownej. Edytowane 13 Maja 2017 przez Allonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipek_12 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 witam umowa konczy mi sie 31.10 tego roku ,czyli rezygnacja z dniem 01.11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Rezygnacja musi dotrzeć do operatora na miesiąc przed końcem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Zmiana prawa, nie daje możliwości rozwiązania umowy bez konsekwencji. A czy np. gdyby ustawowo określili ceny minimalne albo minimalną długość umów to też nie można by było rozwiązać bez konsekwencji? Zmiana jest z punktu widzenia Klientów niekorzystna w przeciwieństwie do innych wprowadzonych do tej pory zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Nigdy ustawowo nie wprowadzą cen, to jest nierealne. Inne zmiany w prawie NIE DAJĄ możliwości rozwiązania umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Witajcie. Mam pytanie: czy jak kanał zmienia nazwę z Muzo TV na Polsat Music Disco HD to mogę zerwać umowę bez kary? Kanał gwarantowany. Rzecznik praw konsumenta twierdzi, że można, bo to jest inny produkt, niż w umowie. Czekam na jakąś informację. Pozdrawiam ksiaze351 Edytowane 26 Maja 2017 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Podpinam sie, nc+ przekazuje, ze jeszcze nie wiedza. Edytowane 26 Maja 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Mi wciskają, że nie można. Tak nc+ twierdzi. Edytowane 26 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Skoro nie można było zerwać umowy po wyłączeniu TVN Meteo i zastąpieniu HGTV to tym bardziej nie będzie można zerwać umowy w tym przypadku, gdzie kanał muzyczny pozostaje nadal kanałem muzycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Witajcie. Mam pytanie: czy jak kanał zmienia nazwę z Muzo TV na Polsat Music Disco HD to mogę zerwać umowę bez kary? Kanał gwarantowany. Rzecznik praw konsumenta twierdzi, że można, bo to jest inny produkt, niż w umowie. Czekam na jakąś informację. Pozdrawiam ksiaze351 To rebranding. Muzo.tv zmienia się w Polsat Music. Nadal będzie to stacja muzyczna, tylko grająca radiowy pop-dance i nadal będzie to stacja należąca do tego samego nadawcy, czyli Telewizji Polsat. Jednym słowem brak jest podstaw do bezkarnego rozwiązania umowy u każdego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.