Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Decyzja dot.pozwolenia na budowę jest z 13.03.2013 r.

Urzędniczka powoływała się na zapis umowy odbioru mieszkania i faktycznie wymienieni są inni operatorzy.Szkoda tylko że przedsawiciel spółdzielni wprowadził mnie w błąd gdy zapytałem czy mogę odbierać telewizję drogą satelitarną.Dziwne gniazdko z wejściem sat a tu tylko naziemna...Kable są co najmniej 3 a instalator stwierdził brak sygnału.Talerz przymocowany jest do masztu antenowego.

Zostaje tylko już albo zprezentować Rodzicom telewizję albo cesja.Kurcze a umowa na niezłych warunkach do marca 2018.UPC czy Orange światłowód trzeba będzie coś wybrać jednak to już nie to samo...od nowa jako klient z ulicy.

A sąsiedzi mają dostęp do sat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

Ogólnie są 3 gniazdka.W każdym po 1 kablu.W tym sat. jest tylko naziemna.Zapewne 2 pozostałe to kablówka i Orange.Na razie mam napisać pismo do zarządu że brak tel. satelitarnej co uniemożliwia mi korzystaniez umowy z nc+

Szkoda nerwów,zamiast "normalnej" dyskusji za pytanie że sygnał satelitarny nie jest przewidziany pani kazała nam przeczytać umowę..odnośnie co nam wolno a co nie

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Allonso

Maja obowiazek udostepnienia Ci sygnalu SAT bo pozwolenie na budowe otrzymali juz po wejsciu w zycie ustawy. Tu nie mo co negocjowac tylko wymagac :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, a w przypadku problemów zgłoszenia do UOKiK i UKE.

Korespondencje do Wspólnoty czy Administracji budynku należy kierować na piśmie, listem poleconym ZPO.

W przypadku odmowy, pismo do UKE o braku dostępu do sygnału satelitarnego i do UOKiK o przypadku wymuszania przez zarządce nieruchomości korzystania z usług Orange i UPC.

Była już taka spółdzielnia w Poznaniu i skończyła swoje działania na wyroku sądu z sowitą karą.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

Koniec po 4 latach przygody z nc+,wcześniej n.Odsyłanie mnie od administracji budynku przez kierownika budowy do elektryka bo powinien być sygnał./nie ma a dlaczego??/ do tej pory 0 reakcji co w tym temacie dalej zniechęciło mnie.Rodzice będą zatem kontynuować umowę.

Decyzja zapadła na światłowód Orange(pakiet bogaty,8 c+,HBO,kanały polsatu plus internet i abonament tel.)Całość za około 190 zł,dekoder 4k.Jeden rachunek-kilka usług.W sumie nie jest źle a warunki pogodowe jak to miało miejsce wcześniej nie będą sprawiały psikusów.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmieszą mnie takie stwierdzenia, że można wypowiadać umowę bo prawo się zmieniło ;-D trzeba wiedzieć do kogo kierować pretensje.

 

Jak np. VAT zmieniali z 22 na 23 % to też były pretensje w sklepach, że więcej zapłacicie?

 

Co do samej ustawy miałem nadzieję, że jednak odrobinę zmądrzeją  i jej nie wprowadzą ale chyba się myliłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Allonso

Podpisales i zgodziles sie w nc+ patrz regulamin rozdzial XXII "Dane osobowe Klientow/Abonentow moga byc przekazywane uprawnionym organom"

 

Np dane klientow moze otrzymac US podczas kontroli spółki (juz to sie dzieje na podstawie Jednolitego Pliku Kontrolnego) i nikt sie nie musi pytac nikogo o zgode, jesli wejdzie ta ustawa to uprawnionym organem moze byc KRRiTV albo wlasnie US.

 

Jeszcze jedno, w przypadku zmiany regulaminu z powodu zmiany przepisow ogolnych klient nie ma prawa do rozwiazania bez kary umownej.

Edytowane przez Allonso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana prawa, nie daje możliwości rozwiązania umowy bez konsekwencji.

 

 

A czy np. gdyby ustawowo określili ceny minimalne albo minimalną długość umów to też nie można by było rozwiązać bez konsekwencji? Zmiana jest z punktu widzenia Klientów niekorzystna w przeciwieństwie do innych wprowadzonych do tej pory zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

Mam pytanie: czy jak kanał zmienia nazwę z Muzo TV na Polsat Music Disco HD to mogę zerwać umowę bez kary? Kanał gwarantowany.

Rzecznik praw konsumenta twierdzi, że można, bo to jest inny produkt, niż w umowie.

 

Czekam na jakąś informację.

 

Pozdrawiam ksiaze351

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

Mam pytanie: czy jak kanał zmienia nazwę z Muzo TV na Polsat Music Disco HD to mogę zerwać umowę bez kary? Kanał gwarantowany.

Rzecznik praw konsumenta twierdzi, że można, bo to jest inny produkt, niż w umowie.

 

Czekam na jakąś informację.

 

Pozdrawiam ksiaze351

To rebranding. Muzo.tv zmienia się w Polsat Music. Nadal będzie to stacja muzyczna, tylko grająca radiowy pop-dance i nadal będzie to stacja należąca do tego samego nadawcy, czyli Telewizji Polsat. Jednym słowem brak jest podstaw do bezkarnego rozwiązania umowy u każdego operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...