markar Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Czy może ktoś podać adres email do pani Olgi Zomer ? Od kwietnia nie mogą zarejestrować mojej umowy i co miesiąc tracę uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Proszę: http://media.cyfrowypolsat.pl/pl/contacts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Wczoraj pisałem i takie coś dostałem: Twoja wiadomość nie dotarła do niektórych lub do wszystkich adresatów. Temat: RE: Inne|Brak uprawnień Wysłano: 2013-09-10 23:17 Następujący adresaci nie są osiągalni: 'ozomer@cyfrowypolsat.pl.' w dniu 2013-09-10 23:17 Błąd serwera: 'Nieprawidłowy adresat'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam. Mam jedną kartą z MiniHD. Chciałbym dokupić drugi abonament MiniHD przez internet. Sprzęt przywiezie kurier wraz z umową do podpisania? Czy muszę mieć np. ksero dowodu osobistego czy tylko muszę mu okazać dokument i podpisać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Potrzebne są dwa dokumenty ,dowód + np. prawo jazdy i dwa skserowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 OK. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Do umowy wystarczy ksero dowodu osobistego a zamawiałem przez internet pod koniec sierpnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Jak ja zamawiałem przez internet to żądali 2 dokumenty skserowane i tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ja przy podpisywaniu umowy w APS-ie Cyfrowego Polsatu podałem jego pracownikowi mój dowód osobisty i prawo jazdy, a pracownik sam sobie to na miejscu skserował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Witam!Podpisywałem miesiąc temu umowę 15msc(3msc 0zł)PAKIET FAMILIJNY hd.Opłata minimalna 44,90,opłata maksymalna 54,90.I w związku z tym mam pytanie:czy mam możźliwość dokupienia opcji FILM HD lub HBO w trakcie trwania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 również dołączam się do pytania czy można dokupić pakiet HBO w trakcie trwania umowy i jaki jest koszt miesięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 To się wiąże ze zmianą umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 a można zmieniać warunki w trakcie trwania umowy? mam CP od 3 miesięcy Familijny Max HD+Sport HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Trzeba znienić umowę. Inaczej się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Witam. Mam na 6 miesięcy gratisowy pakiet Film HD. Umowę podpisywałem 12 kwietnia. Do kiedy będę musiał wyłączyć ten Film? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Na początek chcę się przywitać bo piszę tu pierwszy raz, a sprawę mam taką; w sobotę podpisałem umowę na internet na dwa lata z modemem, który podpinam do rutera. Pracownik udostępnił mi ZTE do testowania dzień wcześniej. Modem współpracuje z moim modemem. Przy podpisywaniu umowy coś mnie skusiło by wziąć modem Huawei, pracownik CP mówił, że też będzie działać. W domu okazuje się, że nie współpracuje. I tu moje pytanie czy jest taka możliwość wymiany tego Huaweia na ZTE, czy będą problemy, czy jest jakaś możliwość szybkiego odstąpienia od umowy? Ja chcę tylko wymienić sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekw91 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Witajcie, Mam pytanie odnośnie kanału Zone Romantica, który to z początkiem września zniknął na dobre z CP. Czy wyłączenie tego kanału jest podstawą do zerwania z nimi umowy? Dodam, że umowę mam od lipca tego roku, niestety nie zachowałem tej ulotki reklamowej z czasu zawierania umowy z listą wszystkich kanałów w poszczególnych pakietach wraz z oznaczeniem kanałów gwarantowanych. Posiada ktoś może taką ulotkę z przełomu czerwca/lipca i podzieliłby się nią (np. skanując)? No chyba, że jest inna możliwość sprawdzenia kanałów gwarantowanych na konkretną datę? Pozdrawiam Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Zone Romantica nie jest gwarantowany od 27 grudnia 2012 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Czołem Zniknęło mi wczoraj kilka kanałów (m.in. 13Ulica, TVP Sport, Orange Sport i podejrzewam że kilka jeszcze). Komunikat "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie". Wszystko opłacone. Umowa trwa. Wystarczy wznowić uprawnienia karty czy problem może leżeć gdzie indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Pierw spróbuj ponowić uprawnienia jak nie pomoże to telefon na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Ok, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 A może najpierw wyciągnij wtyczkę z gniazdka, zobacz czy są te kanały, które mają byc, a jak po wyciągnięciu wtyczki nadal nie ma, to wtedy dzwoń do Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Witam, posiadam pakiet Familijny HD i HBO z Cinemax za 69 zł. Umowę podpisałem grubo rok czasu temu na 29 miesięcy, kilka miesięcy płaciłem połowę, teraz pozostało mi do końca umowy rok czasu. Nie mam większości kanałów, HBO w ogóle mnie już nie interesuje. Pytanie brzmi: jest możliwość zmiany umowy? Tzn, anulowanie tej mojej dotychczasowej i podpisanie nowej np, na Familijny Max HD np, na 12 lub 15 miesięcy, bez dodatkowych miesięcy z tej mojej obecnej umowy, tzn bez 15 miesięcy (nowa umowa) i pozostałe rok czasu (moja stara umowa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Nie bedzie możliwości możliwości teraz podpisać umowy na fmax. Jeżeli będą dostępne promocje to na Fmax+2 pakiety dodatkowe (tez opłata 69,90). Umowy są na 29 i 15 mc. Na 12 mc napewno nie będzie nic przygotowane gdyż takie umowy nie występują w czasie trwania aktualnego zoobowiązania. Najlepiej zgłoś się do APS-u bądź na infolinie tam będziesz mógł spisać aneks do umowy wtedy stara umowa jest anulowana a nowa wchodzi od najbliższego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Od dnia wczorajszego jestem "szczęśliwym" ponownie posiadaczem Cyfrowego Polsatu. Umowę podpisałem na 15 miesięcy w punkcie na Familijny Max HD + Ekstra HD + Sport HD za 69,90zł. Dekoder HD5000 + 3 miesiące gratis, w związku z tym mam kilka pytań: 1. Mam telefon w plusie, ale z niego nie korzystam. Wziąłem bratu na MixPlusa kończy doładowywania i chce ten numer porzucić, więc czy bon na filmy będzie mi przyznany? Podałem go na umowie, ale czy będzie uznany? 2. W salonie mi powiedziano, że otrzymuje 30zł na filmy z przedziału 50-65, a na infolinii mowa jest o 40zł i bon jest na wszystkie dostępne pozycje, kto ma racje? 3. Czy muszę czekać na jakąś aktywacje, czy potwierdzający sms, że usługa jest dla mnie gotowa? 4. Czy mogę używać innego telefonu (numeru) do kontaktu, niż ten z plusa? 5. Dlaczego mam dostępne kanały HBO i Cinemax, skoro ich nie zamawiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.