n3sc19 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam, czy ktoś mógłby mi podać wzór podania o wypowiedzenie umowy z powodu usunięcia kanału ESPN, dzisiaj przez infolinie poinformowano że mogę rozwiązać umowę z tego powodu bez ponoszenia strat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Szukaj tu- viewtopic.php?f=7&t=238 jest tu tego sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Czy mam jeszcze szanse na wypowiedzenie umowy związku z wycofaniem z Cyfrowego Polsatu programu ESPN Classic. Dziś mamy 20.08.2013, a program wycofali 31.07.2013 Nie pamiętam ile dni jest na wypowiedzenie od wyłączenia tego programu z oferty gwarantowanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dzięki za odpowiedź. Mi kończy się umowa w listopadzie tego roku, ale nie mam potrzeby czekać Już wypowiedzenie napisane. Jutru pójdzie pocztą. i jeszcze info dla innych zainteresowanych Telewizja Cyfrowy Polsat z dniem 31.07.2013 wycofuje ze swojej oferty kanałowej program ESPN CLASSIC. Klienci ,którzy podpisali umowy przed 23.05.2013r. i posiadają w swojej ofercie pakiet Sport HD mają możliwość zerwania umowy bez zachowania 30 dniowego okresu wypowiedzenia i bez ponoszenia kar umownych zgodnie z regulaminem świadczenia usług rodział 5,punkt 5 Dla umów zawartych od dnia 23 maja 2013 r. ESPN CLASSIC jest kanałem niegwarantowanym i tego dnia wycofanie powyżej wymienionego kanału nie jest podstawą do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Już załatwione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jestem z CP od niedawna, ale już nabrałem przekonania, że to niereformowalna spółka. W ciągu trzech miesięcy, wygenerowałem z mojego punktu widzenia, przynajmniej 4 zasadne reklamacje, z czego w miarę polubownie załatwiono tylko jedną i to nie tak, jak się spodziewałem. Europejskie wzorce są zupełnie obce pracownikom tego podmiotu, albo narzuca się w nim takie przaśne standardy, od których normalnym ludziom psuja się nie tylko humory, ale i zaczynają być prawdziwymi poszukiwaczami powodów do skutecznego zerwania umowy. @Grabar próbuj, bo trzy dni, to trzy dni i nie mają prawa odmówić Ci regulaminowego wypowiedzenia, a każda taka przepychanka, to jak wiadomo jakaś korzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Na szczęście udało się wyjaśnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skeleton Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Mam pytanko, może głupie, ale chciałbym wiedzieć bo to bardzo przydatne na dzisiejsze mecze LM. Czy można jakoś w CP zrobić żeby na jednym ekranie oglądać dwie stacje telewizyjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Nie da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Nie. Jak masz 2 dekodery to możesz, jeśli masz 2 złącza HDMI, 2 euro złącza lub jedno HDMI i Eurozłącze w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skeleton Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ok, wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3sc19 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Wczoraj z rana wysłałem wypowiedzenie umowy, dziś powinni już je otrzymać. Czy cp poinformuje mnie o swojej decyzji o tym że otrzymali pismo czy poprostu sami nagle wyłączą kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Sami cię nie poinformują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Jedynie zadzwonią z nową ofertą dla Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3sc19 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Czyli sam musze tam zadzwonic i dowiedziec co i jak. Czy jutro juz moge tam dzwonic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Jedynie zadzwonią z nową ofertą dla Ciebie Czy to tak ciężko zrozumieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3sc19 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nie nie jest cięzko, chodzi o to że na dniach kończy mi się okres rozliczeniowy i gdy wyłączą mi kanały nie chce pozostać 3 dni bez tv. A zarazem nie chce brać drugiej ofety gdy tu nie znam decyzji Już nieaktualne dziś dostałem telefon informujący mnie o rozwiązaniu umowy oraz z nowymi ofertami które nie różnią się od ogólnie dostępnych no może trochę cały pakiet za 89zl w tym 5 miesiecy gratis na 18 miesięcy ale bez wymiany starych dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FanSki Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam Jest gdzieś w internecie wzór pisma do rozwiązania umowy w związku z usunięciem kanału gwarantowanego w Cyfrowym Polsacie? Jeśli tak to proszę o link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Przeszukanie forum bardzo by ci w tym pomogło. Ale skoro ci się nie chce to zrobię wyjątek bo mam dziś bardzo dobry nastrój. Zerknij tu: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=238&start=2955 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skeleton Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jestem nowy w CP i mam pytanie. Odblokowane mam filmy na VOD, do kiedy będę miał tą promocje. Pani w APS nie poinformowała mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Prawdopodobnie 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 21.08 wysłane wypowiedzenie umowy, a już dziś CP dzwoni. Nie mieli zastrzeżeń prawnych do wypowiedzenia, bo jest ono zgodnie z regulaminem, ale chciano mnie przekonać do pozostania. Jednak moja decyzja jest nieodwolalna i poprosiłem, żeby więcej w tej sprawie nie dzwonili i zakończenie umowy wysłali mi pisemnie do domu.Potwierdzili, że tak zrobią! Dekoder oddam w miejscu zamieszkania, bo od kilku dni jest taka możliwość. Oczywiście możliwość wypowiedzenia pokazała się, kiedy wycofano z oferty program ESPN CLASSIC. Obecnie mam już dostęp do innej platformy. Mam mniej programów, ale nie mam tych niekończących reklam, których w programach polsatowskich nie brakuje. Dobijała mnie też słaba jakość programów. Postawiłem wyłącznie na kanały HD! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 @seleton vod nie jest wlaczana promocyjnie a raczej duza ilosc kanalow jest wlaczana przy aktywacni dekodera z czasem sa wylaczana. czasami takie uruchomienie moze trwac miesiac a czasami tydzien dlatego Pani w Aps nie potrafila odpowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Ja, zaraz po aktywacji karty w moim module CAM CI+, a także w dekoderze HD3000 do Multiroom'u, na obu tych urządzeniach przez równy miesiąc miałem dostępną paczkę HBO i Cinemax (również w wersji HD) oraz większość kanałów VOD. Równo po miesiącu wygasły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.