Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa zostala zawarta 11-03-2011 na 29miesiecy - pakiet familijny hd 39.90, tak jak pisalem nastepna platnosc 2013-08-11 - 49,90 zl, czyli podsumowujac napisac wypowiedzenie, oplacac jeszcze przez 3miesiace, po 3 miesiacach odniesc dekoder tak? Zastanawia mnie jeszcze skad ta roznica 10zl w platnosciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie te 10 zł więcej. Przecież umowa w CP, sama z siebie nigdy nie przechodzi na czas nieokreślony. Trzeba to przed końcem okresu zasadniczego lub dodatkowego wyraźnie w piśmie do CP zaznaczyć, że umowa ma przejść na czas nieokreślony. Jeżeli nie wysyłałeś żadnego wypowiedzenia, to nie mogły ci wzrosnąć opłaty. Poza tym, Familijny HD w umowie na czas nieokreślony kosztuje 44,90, a nie 49,90. Musisz to wyjaśnić na infolinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze wam kilka info na temat wypowiadania umowy w CP i przedłużeń:

 

Rozwiązanie:

 

1. Jeśli wysyłacie wypowiedzenie umowy w CP wcześniej jak 3 miesiące (5-6 okresów rozliczeniowych) to musicie dopisać magiczne zdanie " na koniec okresu podstawowego" inaczej rozwiązanie umowy wejdzie od najbliższego rozliczenia i naliczą wam kare za zerwanie umowy.

 

2. Jeśli wyślecie wypowiedzenie np 2 miesiące przed końcem okresu podstawowego to umowa zostanie rozwiązania po 3 okresach rozliczeniowych bez naliczania kar tylko przeciągnie się wam czas rozwiązania o ten 1 -2 miesiące.

 

3. Jeśli wam się zacznie okres dodatkowy 12 miesięcy można wypowiedzieć umowę i zostanie naliczona kara z tym, że bardzo mała (o jakiej się dowiedziałem od klientów to było maksimum 100zł) bo nie otrzymaliśmy promocji i nowego sprzętu.

 

Aneksy:

 

1. Przedłużenie umowy można dokonać wcześniej niż 3 miesiące wtedy umowa wchodzi od najbliższego rozliczenia i zostaje zastąpiona stara umowa (likwidujemy sobie stara umowę).

 

2. Lepsze promocję są dostępne własnie w tych 3 miesiącach przed końcem okresu podstawowego jak i w tych 12 miesiącach dodatkowych.

 

3. Propozycje są takie same w APS i jak na Infolinii. Żaden konsultant wam nie zaproponuje nic lepszego ani sprzedawca. Wypowiedzenie tez nic nie da. Jak ktoś jest wytrwały to jest magiczna oferta ale to trzeba długo negocjować pisemnie z CP.

 

4. Jak ktoś chce obniżyć abonament to od razu wysyłamy pismo z info, że chcemy przedłużyć umowę na konkretny pakiet i prosimy o przedstawienie propozycji. Zauważyłem, że Infolinia nie robi tego i klienci są zmuszeni rozwiązać umowę i zawrzeć ją od nowa na mniejszy pakiet, lecz można tego uniknąć wysyłając pismo, które dociera do innych ludzi niż tych z słuchawek i proponują oferty na mniejsze pakiety bez zbędnej zabawy z rozwiązaniem umowy i zawieraniem nowej.

 

Jak coś to pytać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz parę lat umowę i w miedzy czasie nie podpisywałeś żadnych aneksów w APS ani nie zgadzałeś się na nowe warunki umowy poprzez infolinie to umowę masz na czas nieokreślony więc żadnych kosztów rozwiązania umowy nie poniesiesz. Ale zadzwoń na infolinie i Ci podadzą na jakim okresie umowy jesteś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz parę lat umowę i w miedzy czasie nie podpisywałeś żadnych aneksów w APS ani nie zgadzałeś się na nowe warunki umowy poprzez infolinie to umowę masz na czas nieokreślony więc żadnych kosztów rozwiązania umowy nie poniesiesz.

Jeszcze jedna superteoria wyssana z palca. Żal cokolwiek sensownego tu pisać.

Opamiętajcie się fachowcy. Żadna umowa w CP nie przechodzi na czas nieokreślony, jeżeli w piśmie do CP sobie tego nie zażyczymy. Może tak jest w Cyfrze, ale nie w CP>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie podpisywałem a wypowiedzenie wysłałem w środe a umowe mam do 17 pazdziernika a nie wiesz kiedy bede miał odpowiedz czy przyjeli wypowiedzenie?

 

Tak 24h. Jeśli wysłałeś 17/07/2013 to start wypowiedzenia masz od 17 sierpnia czyli wyłączą Ci dekoder 17 listopada (liczy się wypowiedzenie od najbliższego okresu rozliczeniowego, który dopiero nastąpi - w twoim wypadku 17 sierpień to 1 wpłata, 17 wrzesień to 2 wpłata i 17 październik to 3 wpłata ostatnia). Chyba, że rozliczenie masz na inny dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie jest zapis, że po okresie podstawowym umowa przechodzi na okres 12 miesięcy dodatkowy obowiązkowy bez zmian warunków umowy ale po tym okresie przechodzi na czas nieokreślony. Możemy zmienić umowę na własne życzenie na czas nieokreślony po wysłaniu pisma na koniec okresu podstawowego, żeby nie wchodzić na czas 12 miesięczny dodatkowy - tego dotyczy tam zapis.

Nigdzie nie ma takiego zapisu. Natomiast jest zapis o kolejnym przechodzeniu umowy na okresy dodatkowe. Czyli umowa zawsze jest na czas nieokreślony. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w umowie to wyraźnie pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mentoris po pierwsze również mam zapis o okresie dodatkowym 12-sto miesięczym. po drugie teoria o przechodzeniu na czas nie określony nie jest wyssana z palca. Bynajmniej pamiętam że jeszcze w 2010 trafiałam na umowy starsze i one przechodziły na czas nieokreślony po zakończeniu okresu podstawowego. Po prostu płaciło się 2 zł za każdy pakiet więcej (np. familijny nie 37,90 tylko 39,90 a f+ relax mix nie 57,80 tylko 61,80 etc). Do teraz uchowały się nieliczne takie umowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze wam kilka info na temat wypowiadania umowy w CP i przedłużeń:

 

3. Propozycje są takie same w APS i jak na Infolinii. Żaden konsultant wam nie zaproponuje nic lepszego ani sprzedawca. Wypowiedzenie tez nic nie da. Jak ktoś jest wytrwały to jest magiczna oferta ale to trzeba długo negocjować pisemnie z CP.

 

4. Jak ktoś chce obniżyć abonament to od razu wysyłamy pismo z info, że chcemy przedłużyć umowę na konkretny pakiet i prosimy o przedstawienie propozycji. Zauważyłem, że Infolinia nie robi tego i klienci są zmuszeni rozwiązać umowę i zawrzeć ją od nowa na mniejszy pakiet, lecz można tego uniknąć wysyłając pismo, które dociera do innych ludzi niż tych z słuchawek i proponują oferty na mniejsze pakiety bez zbędnej zabawy z rozwiązaniem umowy i zawieraniem nowej.

 

Jak coś to pytać.

 

Pozdrawiam

 

Oferty na infolinii i w APS różnią się miedzy sobą, więc najlepiej zadzwonić i przejść się do punktu (najlepiej po uprzednim wysłaniu wypowiedzenia i zarejestrowaniu go w systemie CP). Reszta w dużej mierze się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsumujmy w koncu moje pytanie bo rozpisalo sie mnostwo ludzi :>

 

czy moge wyslac wypowiedzenie umowy np. jutro bez ponoszenia zadnych konsekwencji?

 

w zapisie umowy mam podstawowy okres 29mc, po tym czasie przechodzi na okres dodatkowy 12mc z miesiecznym okresem wypowiedzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja umowa kończy się 10. 08, więc żebyś nie wiem jak chciał to już, nie zdążysz wysłać żadnego wypowiedzenia. Możesz wysłać wypowiedzenie 3 miesięczne, ale musisz się liczyć z karą jaką ci naliczy CP. Ponieważ będziesz już w okresie dodatkowym umowy, to kara ta nie będzie zbyt wielka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie są naciągane. Wystarczy je czytać, ale jak takie problem jest z przeczytaniem kilku stron umowy, którą człowiek wiąże się często na ponad 2 lata to ja już otwieram biznes i zaczynam komponować umowy dla tych leniwych. Nic nie jest małym druczkiem tylko jak byk napisane, że umowa się przedłuża na okres dodatkowy, co niekiedy jest nawet korzystniejsze dla klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie znajomy podpisał umowę dzis na pakiet rodzinny za 14.9 na 15m i dekoder hd za 1zł

Po uruchomieniu działają mu praktycznie wszystkie kanały nawet polsat sport w hd i extra zakładam ze to tylko tymczasowo czy jakaś promocja ??

Zalezalo mu na polsacie sport i extra za 15zl to super opcja szkoda tylko ze na stale nie ma ich w hd jakos sd ich jest mierna.

Ja sam lece po taka umowe jutro jakos przebole tą jakosc sd na sportach chyba ze macie jakies inne rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam umowę podpisaną 27.04.2011 na okres 29 miesięcy. Czyli umowa kończy mi się 27 września tego roku. Mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia, czyli powinienem wysłać wypowiedzenie do końca czerwca o czym zapomniałem. Teraz mam pytanie czy mogę w tym momencie wysłać wypowiedzenie i zakończę współprace z Polsatem miesiąc później czyli w październiku czy przez to, że zapomniałem wysłać w terminie wypowiedzenia będę zmuszony z automatu przedłużyć umowę na kolejne 12 miesięcy? Proszę o pomoc w jaki sposób mogę wypowiedzieć umowy bez zobowiązywania się na kolejne miesiące?

Dziękuje z góry i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...