DamPrz Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 No rzeczywiście udało się Kobieta mówi że włączą kanały z powrotem W piątek zadzwoni i telefonicznie będą dogrywane formalności Dzięki za numer To jakaś infolinia dla specjalnych przypadków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Witam, Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila - Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. Cytat Dziękujemy za przesłaną wiadomość.Uprzejmie informujemy, że umowa zostanie rozwiązana 09 marca 2020 r. ... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści: Cytat Cyfrowy Polsat: nie odnotowaliśmy wpłaty za abonament. Wzywamy do uregulowania należności w kwocie (...) Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 @cosmonet potwierdzenie przyjęcia listu od CP masz już w domu ? Zadzwoń na infolinię, podaj datę dostarczenia listu i zapytaj gdzie oddać sprzęt i czy masz jakieś zaległości wobec CP. Dla pewności zapisuj sobie dokładną datę rozmowy z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 18 godzin temu, cosmonet napisał: Witam, Ja mam taki "problem" - może nie problem, ale chcę już definitywnie zakończyć naszą współpracę. Umowę miałem na 24 miesiące do 9 lutego. Wypowiedzenie wysłane listem poleconym (9 stycznia). Dostarczone, gdyż otrzymałem odpowiedz od Pana Kamila - Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email. ... ale nadal mam dostęp do usługi TV + naliczona kwota za abo za miesiąc marzec 2020, czyli w icok widnieje jako zaległość naliczona po zakończeniu świadczenia usług. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się od 9 dnia każdego miesiąca. Dzisiaj dostałem sms o treści: Jakieś sugestie? Chcą naciągnąć na kasę, nie rozumiem tego? Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i podaj tam numer karty z dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 (edytowane) Do Specjalista CP. Sport w dobie koronawirusa leci na łeb na szyję. Odwoływane są wszelakie imprezy jakie są. Pytanko takie. Co kanały Premium i dodatkowo płatne będą wtedy pokazywać jak nie będzie nic LIVE? Planujecie jakieś zniżki, rabaty na kanały sportowe? Ewentualnie zniżka w abonamencie? Edytowane 12 Marca 2020 przez marcin81 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 (edytowane) @marcin81Jajcarz z ciebie płacisz za kanały a nie ich treści Edytowane 12 Marca 2020 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1985 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Witam czym się różni familijny max hd a familijny hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 [mention=5948]marcin81[/mention]Jajcarz z ciebie:mrgreen: płacisz za kanały a nie ich treściAkurat w przypadku tych kanałów to pytanie nie jest bezzasadne. Od początku reklamuje się je jako jedyne, które mają LM i LE (i w zasadzie tylko to), a ludzie płacą aby puchary oglądać i ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 @torre24Tak by było gdyby CP z własnego widzimisie przestał transmitować normalnie rozgrywane spotkania, ale te już się odbywać póki co nie będą a to wprowadziła federacja piłkarska, która jest wyżej od nadawcy, tak obrazowo, ale zupełnie z innej beczki- jak w regulaminie usług zachodzi zmiana z powodów ustawowych to my też nie mamy nic do pogadania bo działa tu prawo wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Oczywiście, możesz to zrobić poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 (edytowane) 6 minut temu, wally79 napisał: Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii A co ma do tego pandemia koronowirusa? Taka możliwość istnieje od dawna. A co ma zwierać? To chyba oczywiste to co do tej pory zawierało. Edytowane 23 Marca 2020 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Skąd moje wcześniejsze pytanie? Bo do tej pory wypowiedzenie umowy zawsze załatwiałem w APS Cyfrowego Polsatu ewentualnie wysyłając je za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nigdy natomiast nie korzystałem z możliwości wypowiedzenia umowy pisząc maila. Powiedzcie mi czy pisząc takiego maila załączam do niego skan pisma z moim podpisem czy wystarczy zwyczajnie napisać maila bez takiego skanu pisma?Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Zwykła formułka z danymi na meila i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Dzięki@czerstwy za wyjaśnienie sprawy. Ostatnie pytanie: czy wysyłając maila dostanę z Cyfrowego Polsatu jakieś potwierdzenie że takową czynność wykonałem? W APSie dostawałem potwierdzenie, wysyłając wypowiedzenie pocztą miałem potwierdzenie w formie zwrotki. A jak jest w przypadku maila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Tak dostaniesz odpowiedż. Pisz na cyt kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Zawsze przedłużałem umowę na 15 miesięcy w tym trzy miesiące gratis, pakiety Familijny Max HD + Sport/Cinemax//Film + Multiroom. Wczoraj dzwoniłem do Polsatu i nie chcieli mi dać tych trzech gratisowych miesięcy, tylko jeden. Co można aktualnie "utargować" przedłużając umowę dla stałych/starych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są. Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mchammer Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Witam, Kończy mi się umowa na familijny HD + Cinema za 40 zł. Do tego moduł CI+. Czy mogę w ramach przedłużenia umowy dobrać dekoder a oddać moduł.? Konsultant chce mi dać nową a tę mam wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Nowy sprzęt- nowa umowa, inaczej nie pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Dziś telefon do DUK celem przedłużenia umowy i odpowiedź że aktualnie przedłużenie tylko w salonach. Umowa bez wypowiedzenia czy to ma znaczenie ? Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Nie prawda ! Dziś 1 kwiecień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Zgadza kolejny telefon i inny konsultant przedłużył umowę. Nie było problemu, widocznie tamtemu nie chciało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigawolf Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Witam. Mam oto taki problem z Cyfrowym Polsatem- może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć co robić dalej:) 28 marca 2020 zamówiłem film VOD "Sala samobójców- hejter" poprzez ICOK. Są dwie możliwości opłaty za film przez sms oraz przez BlueMedia bezpośrednio ze strony ICOK. Wniosłem opłatę, bluemedia kwotę przelało polsatowi cyfrowemu i... to by było na tyle... Napisałem reklamację przez ICOK tego samego dnia, że nie mam dostępu do opłaconego filmu. Odpowiedziano mi 30 marca, że nie mają takiego zlecenia. Wysłałem im potwierdzenia z bluemedia, że pieniądze poszły i do nich doszły. Co więcej kontaktowałem się z Bluemedia i sprawdzili oraz potwierdzili, iż przelali te pieniądze polsatowi cyfrowemu. Kiedy to napisałem i pokazałem screeny potwierdzeń kontakt w ICOK się urwał. Napisałem nową reklamację i również nikt nie odpisał. Jutro (czyli 3 kwietnia) kończy się wyświetlanie tego filmu w VOD i go zdejmują z ramówki. Z powodu braku kontaktu napisałem na facebooku na ich stronce i też mnie zbyli, że mam czekać na odpowiedź ICOK... Nie mam ani dostępu do filmu, ani zwrotu pieniędzy... do tego polsat cyfrowy zlewa mnie totalnie nie odpisując (to nawet pośrednik Bluemedia bez problemu kontaktuje się wyjaśnia, wystawia jeszcze raz potwierdzenie polsatowi cyfrowemu, że wykonali mój przelew). Co robić? Ma ktoś jakieś pomysły jak chociaż odzyskać te zawrotne 25 zł już nawet bez tej prowizji pobranej przez bluemedia (0,75gr)? Wiem, że to nie są duże pieniądze, ale boli mnie to, że jak się coś zamawia- jakąś usługę to powinno się ją dostać, a nie zbywać klienta i olać go totalnie nawet nie odpisując już w panelu reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Mają 30dni na odpowiedź. Ale nie spodziewaj się cudów. Zapewne otrzymasz standardową kopiujwklejke: 'system potwierdził, wysłał uprawnienia, nie zdążyłeś, spadaj na drzewo' BTW. Kupując VOD przerzucają koszt prowizji operatora przetwarzającego płatnośc na klienta? No mistrzowska zagrywka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.