swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Tutaj opisałem wszystkie przypadki możliwej wymiany uszkodzonego dekodera: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/page-14?do=findComment&comment=1055233 @TV I HD - tutaj małe sprostowanie mojej wcześniejszej odpowiedzi, bo zapomniałem o jednym przypadku, który akurat nie dotyczy Twojego przypadku jak mniemam - można wymienić dekoder FTA, pod warunkiem, że jest jeszcze na gwarancji (2 lata od daty zakupu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 WitajcieUmowa kończy mi się za 5 miesięcy (mam 29 mini hd), napisałem maila do CP z pytaniem - czy jest możliwość przejścia na darmowy hd i odpisali, że tak Zapomniałem już całą procedurę przejścia na ten pakiet. Czy dobrze rozumiem, że dalej obowiązuje kod DRH6 i kolejne pół roku pakietu mini hd?Jeśli tak, to jak się za to wziąć? Mam wysłać wypowiedzenie 3 miesiące przed końcem i potem polsat się ze mną będzie kontaktował, czy po prostu nic niewysyłać, zadzwonić tam i powiedzieć, że chcę darmowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Piszesz pismo, że po okresie podstawowym umowy prosisz o włączenie pakietu Darmowego HD i wysyłasz do CP, tak aby dotarło przynajmniej przed rozpoczęciem ostatniego cyklu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Od któregoś czerwca (nie wiem czy to nie od Euro) można znowu aktywować Darmowy HD na dekoderach własnościowych. Trafiłem z telefonem na infolinię kilka tygodni potem jak ta możliwość wróciła (w połowie lipca?). Uprawnienia zostały mi nadane, ale dopiero dziś podpiąłem dekoder do anteny, ponowiłem uprawnienia w ICOK i śmiga. Konsultantka potwierdziła konieczność reaktywacji co pół roku. Miałeś w umowie możliwość aktywowania Darmowego HD po zakończeniu umowy ? Dekoder HD czy SD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Nie wiem co miałem w umowie, bo dawno już jej nie mam fizycznie. W formie papierowej rok czy dwa, a formalnie w CP od jakichś trzech lat. Dekoder oczywiście Mini HD 2000. SD jeszcze jakkolwiek działają po przejściu CP na DVB-S2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 SD w ogóle nie działają teraz. Wszystkie tego typu dekodery, tunery przechodzą do historii, bo coraz więcej transponderów jest w DVB-S2 i jest na nich kompresja MPEG-4. @Rafnov a tobie kiedy się skończyła umowa z Polsatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłaszam tą sprawę do UOKiK po przesłaniu skanu z umowy w którym pisze że po okresie podstawowym można włączyć Darmowy HD dostałem odpowiedź że w ich systemie nie ma możliwości włączenia pakietu, w APS robią duże oczy na tą umowę, szukają 10 minut i nie znajdują Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) @amq0 rozumiem, że to była twoja reklamacja w tej sprawie? I otrzymałeś oficjalnego stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii włączenia pakietu Darmowy HD. Jak nie to napisz do Działu Reklamacji CP reklamację z żądaniem włączenia pakietu Darmowy HD zgodnie z warunkami umowy, które koniecznie załącz. Oczywiście nie zapomnij napisać, że Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy zawartej z Tobą i skierujesz sprawę do UOKiK-u. Jak będziesz miał na piśmie od Cyfrowego Polsatu, że odmawiają włączenia tego pakietu piszesz do UOKiK-u. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 I sprawdź, czy przypadkiem nie miałeś możliwości włączenia pakietu Darmowego HD tylko składając takie oświadczenie przed zakończeniem okresu podstawowego umowy z płatnym pakietem kanałów. Były też takie umowy. Po tym okresie, a szczególnie po wypowiedzeniu umowy na dekoderach ze statusem FTA, już nie ma możliwości włączenia pakietu Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Właśnie zgodnie z umową mam możliwość włączenia Darmowego HD na złożenie oświadczenia przed końcem okresu podstawowego, a ten okres kończy się 18 sierpnia @amq0 rozumiem, że to była twoja reklamacja w tej sprawie? I otrzymałeś oficjalnego stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii włączenia pakietu Darmowy HD. Jak nie to napisz do Działu Reklamacji CP reklamację z żądaniem włączenia pakietu Darmowy HD zgodnie z warunkami umowy, które koniecznie załącz. Oczywiście nie zapomnij napisać, że Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy zawartej z Tobą i skierujesz sprawę do UOKiK-u. Jak będziesz miał na piśmie od Cyfrowego Polsatu, że odmawiają włączenia tego pakietu piszesz do UOKiK-u. Pisałem reklamację do CP w tej sprawie i dostałem odpowiedź że zgodnie z warunkami umowy aktywacji można dokonać przez infolinię albo w APS, a ponieważ wcześniej przez infolinię mi odmówiono to poszedłem do APS, a tam pracownik przeczytał umowę i szukał w systemie Darmowego HD i nie znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ja też kiedyś po rozwiązaniu umowy chciałem przejść na pakiet Darmowy HD. Niezbyt miła pani "kręciła" na infolinii że taki pakiet nie istnieje. Wręcz się ze mną kłóciła. Dopiero gdy powiedziałem jej że słożę na nią i na CP doniesienie do UOKiK to raptem po kilku sekundach w systemie znalazła pakiet darmowy i moją umowę i włączyła ten pakiet informując że potrwa to do max 3 godzin. Miało to miejsce kiedyś po wyłączeniu kanału Love. Pakiet był to Mini HD z elastycznością do Rodzinnego HD. Zatem Drogi kolego amq0, jeśli dalej Ci nie będą chcieli włączyć Darmowego HD, to postrasz konsultanta lub konsultantkę UOKik. Jak to nie pomoże to pisz reklamację, w której także możesz użyć argumentu z UOKiK. Składając reklamację zarządaj odpowiedzi na piśmie wysłaną tradycyjną pocztą. Jeśli reklamacja nic nie da, to wyślij kopie reklamacji pocztą tradycyjną do UOKiK i złóż oficjalne zawiadomienie. PS. Od dwóch dni ponownie działają mi kanały TVP1 i 2, TVN, na kanałach powyżej 500. Widocznie tak jak ktoś napisał na forum, CP testował jaki procent abonentów ogląda jeszcze kanały w wersji SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Mówiłem już konsultantom o tym zapisie to mi wmawiają że obecna oferta nie umożliwia włączenia pakietu Darmowego HD po okresie podstawowym i nie ma ofert które umożliwiałyby mi to, dodał że kiedyś jedyną taką ofertą była DRH2, a potem DRH6, wtedy wysłałem na e-mail do CP prośbę o włączenie Darmowego HD po okresie podstawowym, zeskanowałem umowę i dołączyłem ten skan do wiadomości, po 2 dniach dostałem odpowiedź że zgodnie z zapisem aktywacji można dokonać na infolinii lub w punkcie sprzedaży, a ponieważ na infolinii mi odmówiono to poszedłem do punktu sprzedaży z umową i prosiłem o włączenie Darmowego HD, tam pracownik przeczytał umowę, zrobił duże oczy na ten zapis o możliwości włączenia Darmowego HD, potem szukał tego pakietu w systemie i nie znalazł, wydaje mi się że jedyną możliwością zgłoszenia do UOKiK będzie kolejna rozmowa z konsultantem którą nagram i wysłanie nagrania i kopii umowy do UOKiK. A odnośnie TVP1 i TVP2 to u mnie działają, ale tylko w Darmowym HD który mam z DRH6, w Rodzinnym HD, który mi się kończy 18 sierpnia i chcę zmienić na Darmowy HD nie działają żadne kanały SD, których odpowiedniki HD są w mojej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 U mnie udało się na kolejnym dekoderze. Konsultanci robią problemy. Raz trafiłem na panią z DUK, która stwierdziła, że nie ma w ogóle takich możliwości, ona się tym nie zajmuje, bo DUK nie zajmuje się dekoderami po wypowiedzeniu i pierwszy raz o czymś takim słyszy (nędzny pokaz braku kompetencji). Innym razem na infolinii głównej usłyszałem, że pierwotna umowa była zawarta przed 2008 r. więc nie ma już szans na DHD. Wysłałem jednak zgłoszenie przez ICOK, na drugi dzień zaddzwonił konsultant i po chwili rozmowy aktywował DHD. Da się? Da się! Tylko trzeba chcieć i nie stosować spychologii. I nie trzeba żadnego UOKiK angażować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Ja zgłaszałem przez ICOK i dostałem odpowiedź w tej sprawie prosimy skontaktować się z konsultantem przez infolinię lub udać się do punktu sprzedaży, na infolinii wmówiono mi że nie ma możliwości, a w punkcie sprzedaży pracownik szukał w systemie tego pakietu i nie znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 W Punkcie Sprzedaży tego nie znajdą na 99,99% I to ostatnie miejsce, do jakiego bym się udał. Proponuję jeszcze raz uderzyć do DUK i zgłosić sprawę przez ICOK, a podczas rozmowy z konsultantem poprosić, by zweryfikował sprawę u przełożonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Po kolejnej rozmowie przełożony znalazł ten pakiet i niby go włączył, ale działają tylko kodowane kanały radiowe i kanał Dla Abonentów, pozostałych nie ma w moim abonamencie, a według ICOK nie mam Darmowego HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Poczekaj na Polsat Food, do 3 godzin. Nie zaszkodzi fabryczne zrobić i/lub brutalnie z zasilania odłączyć. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Próbowałem i nic. A poza tym według ICOK nie mam aktywnego żadnego pakietu na tym CI+ po umowie Rodzinny HD/Familijny HD (typ umowy: brak, pakiet: brak pakietów telewizyjnych) a na stronie modyfikacji pojawia się wybór pakietów prepaid gdzie nie ma Darmowego HD Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 No to dzwoń i powołując się na wcześniejszą rozmowę domagaj się uruchomienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Zadzwoniłem i konsultant powiedział mi że mam aktywne kanały Darmowe na tym CI+, a jak powiedziałem że był uzgodniopny pakiet Darmowy HD to powiedział że pakiet Darmowy HD to są kanały darmowe, a jak wspomniałem o TVP1, TVP2 itp. to powiedział że te kanały są płatne na satelicie, a za darmo mogę je odbierać w ofercie DVB-T. Według mnie ten konsultant nie potrafi odróżnić pakietu Darmowego HD od kanałów FTA A potrzebuję drugiego Darmowego HD bo jestem poza zasięgiem DVB-T i chcę mieć te podstawowe kanały TV w przynajmniej 2 pokojach bez dodatkowych opłat oprócz obowiązkowego abonamentu za posiadanie telewizorów Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Od 29.08 w Cyfrowym Polsacie pojawi sie kanal TTV HD. Dostepny promocyjnie od pakietu Mini HD. Czyli najprawdopodobniej wylacza przekaz SD? Jako uzytkownicy pakietu Darmowy HD tracimy dostep do tego kanalu? Wydaje mi sie, ze nie byl on gwarantowany, lecz dostepny promocyjnie. Ktos cos wie? Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Nie było żadnego oficjalnego info ze strony CP na temat tego kanału więc wszelkie spekulacje to tylko domysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ale jakby wycofali wersję SD z oferty to wtedy ten kanał zniknie z pakietu Darmowego HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Być może zastąpią wersjami HD w końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 TTV HD działa u mnie w pakiecie Darmowym HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.