Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj opisałem wszystkie przypadki możliwej wymiany uszkodzonego dekodera: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/page-14?do=findComment&comment=1055233

 

@TV I HD - tutaj małe sprostowanie mojej wcześniejszej odpowiedzi, bo zapomniałem o jednym przypadku, który akurat nie dotyczy Twojego przypadku jak mniemam - można wymienić dekoder FTA, pod warunkiem, że jest jeszcze na gwarancji (2 lata od daty zakupu). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie
Umowa kończy mi się za 5 miesięcy (mam 29 mini hd), napisałem maila do CP z pytaniem -  czy jest możliwość przejścia na darmowy hd i odpisali, że tak :D
Zapomniałem już całą procedurę przejścia na ten pakiet. Czy dobrze rozumiem, że dalej obowiązuje kod DRH6 i kolejne pół roku pakietu mini hd?
Jeśli tak, to jak się za to wziąć? Mam wysłać wypowiedzenie 3 miesiące przed końcem i potem polsat się ze mną będzie kontaktował, czy po prostu nic nie
wysyłać, zadzwonić tam i powiedzieć, że chcę darmowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od któregoś czerwca (nie wiem czy to nie od Euro) można znowu aktywować Darmowy HD na dekoderach własnościowych. Trafiłem z telefonem na infolinię kilka tygodni potem jak ta możliwość wróciła (w połowie lipca?). Uprawnienia zostały mi nadane, ale dopiero dziś podpiąłem dekoder do anteny, ponowiłem uprawnienia w ICOK i śmiga. Konsultantka potwierdziła konieczność reaktywacji co pół roku.

 

Miałeś w umowie możliwość aktywowania Darmowego HD po zakończeniu umowy ? Dekoder HD czy SD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam tą sprawę do UOKiK po przesłaniu skanu z umowy w którym pisze że po okresie podstawowym można włączyć Darmowy HD dostałem odpowiedź że w ich systemie nie ma możliwości włączenia pakietu, w APS robią duże oczy na tą umowę, szukają 10 minut i nie znajdują Darmowego HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@amq0 rozumiem, że to była twoja reklamacja w tej sprawie? I otrzymałeś oficjalnego stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii włączenia pakietu Darmowy HD. Jak nie to napisz do Działu Reklamacji CP reklamację z żądaniem włączenia pakietu Darmowy HD zgodnie z warunkami umowy, które koniecznie załącz. Oczywiście nie zapomnij napisać, że Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy zawartej z Tobą i skierujesz sprawę do UOKiK-u. Jak będziesz miał na piśmie od Cyfrowego Polsatu, że odmawiają włączenia tego pakietu piszesz do UOKiK-u.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sprawdź, czy przypadkiem nie miałeś możliwości włączenia pakietu Darmowego HD tylko składając takie oświadczenie przed zakończeniem okresu podstawowego umowy z płatnym pakietem kanałów. Były też takie umowy. Po tym okresie, a szczególnie po wypowiedzeniu umowy na dekoderach ze statusem FTA, już nie ma możliwości włączenia pakietu Darmowego HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zgodnie z umową mam możliwość włączenia Darmowego HD na złożenie oświadczenia przed końcem okresu podstawowego, a ten okres kończy się 18 sierpnia


@amq0 rozumiem, że to była twoja reklamacja w tej sprawie? I otrzymałeś oficjalnego stanowisko Cyfrowego Polsatu w kwestii włączenia pakietu Darmowy HD. Jak nie to napisz do Działu Reklamacji CP reklamację z żądaniem włączenia pakietu Darmowy HD zgodnie z warunkami umowy, które koniecznie załącz. Oczywiście nie zapomnij napisać, że Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy zawartej z Tobą i skierujesz sprawę do UOKiK-u. Jak będziesz miał na piśmie od Cyfrowego Polsatu, że odmawiają włączenia tego pakietu piszesz do UOKiK-u.

Pisałem reklamację do CP w tej sprawie i dostałem odpowiedź że zgodnie z warunkami umowy aktywacji można dokonać przez infolinię albo w APS, a ponieważ wcześniej przez infolinię mi odmówiono to poszedłem do APS, a tam pracownik przeczytał umowę i szukał w systemie Darmowego HD i nie znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kiedyś po rozwiązaniu umowy chciałem przejść na pakiet Darmowy HD. Niezbyt miła pani "kręciła" na infolinii że taki pakiet nie istnieje. Wręcz się ze mną kłóciła. Dopiero gdy powiedziałem jej że słożę na nią i na CP doniesienie do UOKiK to raptem po kilku sekundach w systemie znalazła pakiet darmowy i moją umowę i włączyła ten pakiet informując że potrwa to do max 3 godzin. Miało to miejsce kiedyś po wyłączeniu kanału Love. Pakiet był to Mini HD z elastycznością do Rodzinnego HD.

Zatem Drogi kolego amq0, jeśli dalej Ci nie będą chcieli włączyć Darmowego HD, to postrasz konsultanta lub konsultantkę UOKik. Jak to nie pomoże to pisz reklamację, w której także możesz użyć argumentu z UOKiK. Składając reklamację zarządaj odpowiedzi na piśmie wysłaną tradycyjną pocztą. Jeśli reklamacja nic nie da, to wyślij kopie reklamacji pocztą tradycyjną do UOKiK i złóż oficjalne zawiadomienie.

 

 

PS. Od dwóch dni ponownie działają mi kanały TVP1 i 2, TVN, na kanałach powyżej 500. Widocznie tak jak ktoś napisał na forum, CP testował jaki procent abonentów ogląda jeszcze kanały w wersji SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem już konsultantom o tym zapisie to mi wmawiają że obecna oferta nie umożliwia włączenia pakietu Darmowego HD po okresie podstawowym i nie ma ofert które umożliwiałyby mi to, dodał że kiedyś jedyną taką ofertą była DRH2, a potem DRH6, wtedy wysłałem na e-mail do CP prośbę o włączenie Darmowego HD po okresie podstawowym, zeskanowałem umowę i dołączyłem ten skan do wiadomości, po 2 dniach dostałem odpowiedź że zgodnie z zapisem aktywacji można dokonać na infolinii lub w punkcie sprzedaży, a ponieważ na infolinii mi odmówiono to poszedłem do punktu sprzedaży z umową i prosiłem o włączenie Darmowego HD, tam pracownik przeczytał umowę, zrobił duże oczy na ten zapis o możliwości włączenia Darmowego HD, potem szukał tego pakietu w systemie i nie znalazł, wydaje mi się że jedyną możliwością zgłoszenia do UOKiK będzie kolejna rozmowa z konsultantem którą nagram i wysłanie nagrania i kopii umowy do UOKiK.

A odnośnie TVP1 i TVP2 to u mnie działają, ale tylko w Darmowym HD który mam z DRH6, w Rodzinnym HD, który mi się kończy 18 sierpnia i chcę zmienić na Darmowy HD nie działają żadne kanały SD, których odpowiedniki HD są w mojej ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie udało się na kolejnym dekoderze. Konsultanci robią problemy. Raz trafiłem na panią z DUK, która stwierdziła, że nie ma w ogóle takich możliwości, ona się tym nie zajmuje, bo DUK nie zajmuje się dekoderami po wypowiedzeniu i pierwszy raz o czymś takim słyszy (nędzny pokaz braku kompetencji). Innym razem na infolinii głównej usłyszałem, że pierwotna umowa była zawarta przed 2008 r. więc nie ma już szans na DHD. Wysłałem jednak zgłoszenie przez ICOK, na drugi dzień zaddzwonił konsultant i po chwili rozmowy aktywował DHD. Da się? Da się! Tylko trzeba chcieć i nie stosować spychologii. I nie trzeba żadnego UOKiK angażować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłaszałem przez ICOK i dostałem odpowiedź w tej sprawie prosimy skontaktować się z konsultantem przez infolinię lub udać się do punktu sprzedaży, na infolinii wmówiono mi że nie ma możliwości, a w punkcie sprzedaży pracownik szukał w systemie tego pakietu i nie znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem i nic.

A poza tym według ICOK nie mam aktywnego żadnego pakietu na tym CI+ po umowie Rodzinny HD/Familijny HD (typ umowy: brak, pakiet: brak pakietów telewizyjnych) a na stronie modyfikacji pojawia się wybór pakietów prepaid gdzie nie ma Darmowego HD

Edytowane przez amq0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem i konsultant powiedział mi że mam aktywne kanały Darmowe na tym CI+, a jak powiedziałem że był uzgodniopny pakiet Darmowy HD to powiedział że pakiet Darmowy HD to są kanały darmowe, a jak wspomniałem o TVP1, TVP2 itp. to powiedział że te kanały są płatne na satelicie, a za darmo mogę je odbierać w ofercie DVB-T.

Według mnie ten konsultant nie potrafi odróżnić pakietu Darmowego HD od kanałów FTA

A potrzebuję drugiego Darmowego HD bo jestem poza zasięgiem DVB-T i chcę mieć te podstawowe kanały TV w przynajmniej 2 pokojach bez dodatkowych opłat oprócz obowiązkowego abonamentu za posiadanie telewizorów

Edytowane przez amq0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 29.08 w Cyfrowym Polsacie pojawi sie kanal TTV HD. Dostepny promocyjnie od pakietu Mini HD. Czyli najprawdopodobniej wylacza przekaz SD? Jako uzytkownicy pakietu Darmowy HD tracimy dostep do tego kanalu? Wydaje mi sie, ze nie byl on gwarantowany, lecz dostepny promocyjnie. Ktos cos wie?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...