Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nick_usuniety

Tu masz kanały, które zawiera Pakiet Darmowy HD: https://forum.satkurier.pl/topic/8369-cyfrowy-polsat-wykaz-kana%C5%82%C3%B3w-cennik-parametry/?do=findComment&comment=1012458

 

Natomiast tu masz wszystkie kanały FTA z Hot Birda 13* E, które również możesz odbierać w tym pakiecie, z tym, że niektóre z nich musisz samodzielnie wyszukać, ponieważ nie ma ich na liście kanałów:

https://forum.satkurier.pl/topic/10903-polskie-kana%C5%82y-fta-z-satelit-hot-bird-13e-i-astra-1-192e/?do=findComment&comment=840842

Edytowane przez M_arek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lary504, jak masz dekoder z pakietem Darmowym, to lepiej będzie jak go wystawisz na allegro i sprzedasz. Darmowy HD to towar deficytowy, a nieuchronny koniec TNK SD czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym. Nawet tu na forum znaleźli by się chętni.

Za zarobione pieniądze starczy na sporo miesięcy abonamentu, a nowy dekoder dostaniesz za 1 zł podpisując umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dwa trzy dni temu zgłosiłem brak kanału TVP Kultura u części abonentów pakietu Darmowy HD(Tego kanalu niema...). Pani konsultant stwierdzila żebym sobie lepiej antenę ustawił. Na co ja ją trochę skłamałem i napisałem w troszeczkę ostrzejszym tonem, że ustawiam fachowo anteny i mam jakość i siłe na poziomie 100%. Na drugi dzień dostałem informację że problem z TVP Kultura został zgłoszony do działu technicznego i że jak będzie wiadomo więcej to powiadomią mnie w odrębnej wiadomości.

 

PS. Jak pojawi się wam ponownie kanał TVP Kultura w pakiecie Darmowy HD to napiszcie.

Jeśli komuś z Was, także nie dziala TVP Kultura w pakiecie Darmowy HD, to jak macie czas i ochotę, to także napiszcie maila do Cyfrowego Polsatu. Jak nas napisze wielu to myślę że kanal szybciej powróci.

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa z tym kanałem TVP Kultura w pakiecie Darmowy HD. Dziś odpaliłem kolejny dekoder HD5000 z "szafy", po ponowieniu uprawnień poprzez ICOK, uprawnienia doszły wszystkie kanały z pakietu Darmowy HD działają oprócz TVP Kultura. Dzwonię na infolinię proszę o ponowne nadanie pakietu i nadal "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".

 

Mam jeszcze jeden dekoder HD5000 (też leżak w szafie z pakietem Darmowy HD) i po ponowieniu uprawnień kanał TVP Kultura odbiera.

 

Wcześniej miałem problem z HD6000, pomogła wymiana w APS na Samsunga DSb-H370G.

 

Gorzej z TVP Kultura, bo jest dostępna od pakietu Darmowy HD a nie zawsze działa w tym pakiecie, pomaga wymiana dekodera w APS :)

 

 

 

Sławek przerabiałem ostatnio brak odbioru kanału TVP Kultura na dwóch dekoderach z pakietem Darmowy HD i powiem z doświadczenia, że pomaga jedynie wymiana dekodera na nowy w APS.....

Nie pomaga ponawianie uprawnień poprzez ICOK i konsultanta, ba nie pomaga nawet rozparowanie i ponowne sparowane przez odpowiedni dział w Cyfrowym Polsacie.

Czy ten twój dekoder nie leżał za długo w szafie?

 

Zawsze możesz sobie wyszukać kanał TVP Kultura z drugiej częstotliwości....

Edytowane przez Burito
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nick_usuniety

Moim skromnym zdaniem Pakiet Darmowy HD powinni włączyć wszystkim osobom, które posiadają własnościowy dekoder po zakończonej umowie i odbierają kanały FTA. Coś podobnego jak w TNK HD. Płacisz -  oglądasz więcej, nie płacisz -  masz podstawowe kanały.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni dać możliwość aktywacji Darmowego HD na takim dekoderze poprzez ICOK na zasadzie deklaracji pakietu(tak jak inne pakiety w prepaid)

Ale sama nazwa prepaid wskazuje że to jest przedpłata i trzeba płacić, a jak darmowy pakiet może być wśród deklaracji na płatne pakiety?

Ja też chciałbym go mieć bo mam słaby sygnał DVB-T i nie mogę oglądać TV, a mimo to muszę płacić abonament RTV, a nie chcę likwidować telewizora bo nie mógłbym oglądać np. filmów DVD, a teraz mój HD3000 jest dezaktywowany przez CP i nie mogę na nim oglądać nawet FTA, a żeby aktywować to muszę zapłacić opłatę aktywacyjną według cennika

Po pierwsze jeśli zgłosiłeś ,że dziadek zmarł to umowa na pakiet rodzinny powinien być rozwiązany ,a moduł jeśli na użyczenie to powinieneś go oddać-to po pierwsze.

Po drugie jak przeszła cesja z osobą nieżyjącą ,a Tobą ? :shock: . Podpis :read: osoby nieżyjącej( jeśli może podpisać :mrgreen::brawo: ) jest nieważny chyba :shock: ,no chyba ,że w PL jest to norma :mrgreen::lol2:

Dołączyłem akt zgonu do prośby o cesję i przeszło, bo jakby nie przeszło to HD3000 byłby bezużyteczny, ale Rodzinny HD, który wtedy był nie rozwiązali i to mnie zdziwiło, a po drugie, nie mogę tak poprostu aktywować FTA bo jako nowy właściciel tego tunerka muszę zapłacić opłatę aktywacyjną według cennika, teraz jest na nim komunikat błąd 04 problem z kartą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@amq0 - Ostatni raz Cię proszę o zastosowanie się do rady, którą kilka razy otrzymałeś(nie tylko ode mnie), jak odblokować dekoder z komunikatem "Błąd 04...", z przynajmniej dwóch powodów:

1. Powtarzasz się.

2. (Najważniejsze) Nie ten temat.

Jeśli nie rozumiesz rad, które Ci tutaj udzieliło kilka osób, to wydrukuj je i daj komuś, kto je wykona prawidłowo za Ciebie i odda Ci w twoje ręce dekoder z działającymi kanałami FTA.

 

PS. Za każdym razem opisując swoją cesję pakietu Darmowego HD udowadniasz, że to nie wina CP była, tylko Ty wszystko źle zrobiłeś. Delikatnie rzecz ujmując nagiąłeś prawo, a nie CP dopuścił się nieprawdopodobnego "kwiatka".

PS2. Nie oczekuję Twojej odpowiedzi.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, ale jak miałem przerejestrować na siebie ten Rodzinny HD na siebie po śmierci dziadka, w banku nie przyjmowali wpłat na dziadka bo wiedzieli o jego śmierci, więc musiałem przerejestrować na siebie, a poza tym do obydwu cesji dołączyłem akt zgonu i przeszło, ale rozwiązali Darmowy HD, a Rodzinny HD przerejestrowali na mnie bez rozwiązania.

Możesz sobie myśleć o mnie co chcesz, ale ja wiem że jak Rodzinny HD przerejestrowali na mnie to Darmowy HD też powinni przerejestrować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zgłosiłem na infolini że nie dziala mi kanał TVP Kultura w pakiecie Darmowy HD. Przez tydzień niebyło odzewu więc wymieniłem dekoder w APS.

Na drugi dzień po wymianie dostałem email w którym pytali się, czy po wymianie dalej problem występuje. Odpisałem że po wymianie problemu już nie ma.

 

Dziś dostałem kolejnego emaila w którym jest napisane:

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że w związku z Pana zgłoszeniem dekoder został rozparowany z kartą.

Nie zabardzo rozumiem tego maila. Nie prosilem po wymianie o rozparowanie nowego dekodera z kartą. Mam jescze pytanie. Co oznacza że Cyfrowy Polsat obciąża klientów którym udostępnia sprzęt na czas trwania Umowy."

 

Mam się czegoś obawiać? dostanę jakąś karę czy coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...