Burito Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Wpisałem numer kontraktu, nr seryjny dekodera, numer karty oraz mój numer Pesel chyba im wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Znalazłem swoje stare wypowiedzenie z CP sprzed kilku lat i podałem tam tylko nr karty dekodera i PESEL i to wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razio1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Bo to jest wina samego CP (zresztą u innych operatorów telewizji, telefonii, czy internetu jest podobnie). Daliby na swojej stronie widoczne info o wyłączeniu kanału i możliwości wypowiedzenia umowy, albo najlepiej jeszcze jakby takie info ich automat wysyłał na maila każdego abonenta, do tego maila załączyliby jeszcze dodatkowo wzór jak ma wyglądać to wypowiedzenie i nie byłoby wtedy 1000 pytań. Jak chcesz zawrzeć z nimi umowę, to zrobisz to w przeciągu 2 minut na stronie internetowej, do tego wszystko jest jasno i łopatologicznie wytłumaczone co i jak, ale jak już chcesz wypowiedzieć umowę i nie wiesz jak to zrobić, to zostajesz bez pomocy ze strony CP (nigdzie na ich stronie nie ma info jak ma to wypowiedzenie wyglądać, ani żadnego wzoru) i tylko pytania na forum zostają. Rozumiem, że jakbyś prowadził swoją firmę, to też byś zachęcał klientów do rozwiązywania umowy / mniejszej sprzedaży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 To nie byłoby żadne zachęcanie do niczego, tylko po prostu zachowanie fair wobec swojego klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 widać, że na biznesie to znasz się mało, to raz, a dwa jak człowiek dochodzi do władzy i kasy zmienia się o 180 stopni, nikt nie bedzie mówił klientowi co ma zrobić, żeby się z nim rozstał, możliwość jest, jak najbardziej, nikt tego nie ukrywa, teraz tylko z tego korzystac, ale widzac po ludziach nawet tutaj to coś czuje, że malo tego bedzie, bo większośc ludzi stad to krzykacze, co to nie oni, jakie to oni mają prawa itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 No na polskim "byznesie" gdzie dominuje cwaniactwo się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Jak wysylalam tak w tym roku to zostało cofnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Powiedziano mi że tak mogę zrobić. Napisze wypowiedzenie, podpiszę, zrobię zdjęcie -takie coś wyślę przez ICOK. Będę argumentował że z dział utrzymania 222 127 128 takie coś akceptuje. Wystarczy rejestracja w systemie i oferta 12/5free dostępna bo tak na [beep] to "ledwie" 15/5free. Wprowadził Cię w błąd, co często się u konsultantów na biurze obsługi zdarza. Wypowiedzenie przyjmują tylko w wersji papierowej z własnoręcznym podpisem. Ja też oprócz papierowej wersji wysłałem im mailem skan i dostałem odpowiedź, że mam prawo wypowiedzieć umowę, ale muszę ją wysłać pocztą klasyczną na Łubinową do Warszawy. Ty pewnie dostaniesz podobną odpowiedź. Więc zamiast robić skany, lepiej idź jutro na pocztę. Sławku, tak dekoder będziesz musiał zwrócić, bo nie jest on Twoją własnością. Jest wydzierżawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @pawel1710 Ja ten dekoder mam na własność. Przy podpisaniu umowy dostałem fakturę i na niej widnieje następująco: Sprzedaż dekodera- 0,50zl; Aktywacja dekodera-0,50zł= razem 1zł. Dekoder ten to Mini HD 2000. Zresztą na infolinii potwierdzają że jest on na własność. Dlatego się zapytałem czy jak zerwę umowę z powodu usunięcia kanału Love, to czy jak zerwę tą umowę to ten dekoder zostanie u mnie, czy muszę go oddać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 To jak Ci go sprzedali, to w takim razie jest Twój i nie musisz go oddawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Czy ktoś się orientuje gdy umowa ppodpisana 22 października 2013 roku na pakiet familijny max ma w sobie gwarantowany kanał Love ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Wszystkie umowy miały. Tylko w mini love stanował gratis przez 3 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek25 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Tak mial gwarantowany. Ale najlepjej spr w umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Dziś odbyłem rozmowę z działem utrzymania, mogę dostać ofertę 12 miesięcy w tym 5 free ale musi być wypowiedzenie. Może być zeskanowane albo zdjęcie z wypowiedzeniem-koniecznie z podpisem. Takie coś wyślę im przez ICOK. Tak wczoraj zrobiłem z umową z biurem podróży i im to nie przeszkadzało. Przecież to nie problem wysłać klasycznym listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru-koszt ok.4-5 PLN. Po co kombinować z wysyłaniem na email? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 nie mozna wysłać meilowo takiego wypowiedzenia, albo konsultant wprowadził cie w błąd, bo chciał cie zbyc bo nie chciał na tobie najniższej prowizji zarobić za najgorszą dla firmy ofertę, albo konsultantowi chodziło o skan wypowiedzenia, które i tak zostalo wysłane w tradycyjny sposób, aby przyśpieszyc całą procedurę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ja oprócz papierowego wypowiedzenia wysłałem także skan na maila, ale to nie przyspieszyło procedury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatus85 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Cześć, Jak dobrze wiecie CP usunął z listy gwarantowanych programów nasz ukochany "Love". Pozwala to na wypowiedzenie umowy bez żadnych konsekwencji. (trzeba wysłać wypowiedzenie do 30 dni od podania przez CP info). Moja propozycja to rozpoczęcie dyskusji w tym wątku co udało Wam się "utargować", wynegocjować oraz co Wam zaproponowano abyście zostali z CP na dłużej. Jak już się uda wytargować – wynegocjować? To taki nowy wątek będzie zasadny. bogdan425 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypa Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Wysłałem wypowiedzenie. Dotrze pewnie 25 listopada. 10 grudnia mam termin płatności - czy ktoś obeznany wie będę musiał jeszcze za grudzień płacić? Dzięks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 nie będziesz musiał płacić za grudzień, z dniem 10 grudnia przestaniesz być abonentem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dzisiaj napiszę i jutro wyślę wypowiedzenie ... Znajdzie się życzliwa osoba która poda link do postu z wzorem wypowiedzenia i adresem na jaki trzeb je wysłać ? Dziękuję ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Wypowiadam umowę (rozwiązuję umowę) podpisaną pomiędzy X a X w dniu X z powodu wyłączenia/wycofania/usunięcia z oferty X gwarantowanego kanału X. Wypowiedzenie umowy skutkuje na koniec bieżącego/aktualnego okresu rozliczeniowego./Umowa zostaje rozwiązana/zakończy się z końcem bieżącego/aktualnego okresu rozliczeniowego tj. X Podstawa prawna wypowiedzenia: Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług § 7 Punkt 5. Regulaminu świadczenia usług Cyfrowy Polsat SAul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dziękuję ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dzisiaj napiszę i jutro wyślę wypowiedzenie ... Znajdzie się życzliwa osoba która poda link do postu z wzorem wypowiedzenia i adresem na jaki trzeb je wysłać ? Dziękuję ! https://dl.dropboxusercontent.com/u/927 ... y%20CP.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ehh Szukałem umowy z CP i nie mam jej. Nie mam pojęcia jaki mam numer umowy Nr karty dekodera można sprawdzić w poziomu menu dekodera. Ale numeru umowy nie mogę ... Czy to konieczne? Potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 nr umowy nie potrzebny - ja kiedyś słałem bez (ktoś wypowiadał się już na ten temat także) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.