Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie poddalem sie i w koncu trafilem na super konsultantke. Zamienilismy Start+ z dopelnieniem do Comfort na Nowy Comfort w tej samej cenie czyli 24.99. Malo tego, konsultantka w gratisie dolaczyla do mojej zmiany kolekcje Nat geo play i Fox za 0zl do konca umowy. Teraz czekam az kanaly i nowe kolekcje pokaza sie w C+ online. Jednak mozna tylko trzeba ich meczyc i trafic na odpowiednia osobe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie mam siły z tym g*wnem online. Najpierw przez 2 miesiące błąd upes 187 i czarny ekran co 5 minut, teraz od 3 dni muszę codziennie logować, dziś przez 20 minut nie mogłem bo albo nie działał przycisk zaloguj albo jak zadziałał to miałem komunikat "twoja sesja wygasła"/

Tragedia.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wodzu napisał:

Na Edge u mnie kiepskie Sd i na Firefox i na Chrome też. A jeszcze tydzień temu było dobrze

 

Na Edge'u powinno działać dobrze, 2 dni temu naprawili, przynajmniej u mnie w końcu działa. Spróbuj wyczyścić dane przeglądarki. Ewentualnie spróbuj włączyć w trybie prywatnym. Jakie masz parametry w oknie debugowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Aplikacja chyba żyje własnym życiem.

Wieczorem dopiero za 3 razem udało mi  się zalogować do aplikacji na Android TV.

Pojawiał się ekran startowy.

Po prostu wylogowało mnie a przedpołudniem normalnie z apki korzystałem.

Nie chwali się dnia przed zachodem słońca, ale puki co żadnych przycięć, mulenia, jest ok.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

U mnie to samo, ostatnio nawet 2 razy dziennie wylogowuje i trzeba się logować. Wpisujesz dane i niby loguje, ale jednak nie i tak 2-3 razy aż zaloguje. Irytujące. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem u siebie, że problemy z logowaniem pojawiają się po wyłączeniu okna z wyborem profilu. Jak przestawiłem suwak na "Nie pokazuj tego okna" czy jak to tam się nazywa to wtedy następowało wylogowywanie z aplikacji. Nie wiem czy to przypadek ale nie ruszam tego suwaka  i nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2022 o 11:21, Arkon napisał:

Pytanie laika- jak mam na android tv napis pod aplikacją Canal+ "czekam na aktualizację", to nic nie muszą robić? Pewnie chodzi o HBO Max, choć mam nadzieję że niczego nie zepsują przy okazji.

Jak masz napis pod Canal+ to dotyczy on Canal+ a nie HBO Max. Zrestartuj TV i wszystko się zrobi. Zrestartuj tzn. uruchom ponownie a nie wyłącz - włącz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwisy dodatkowe Canal+ z meczami ligi angielskiej zjechały z bitrate do 4,90 Mbit/s przy 1080p. Dobrze że chociaż zostawili 50fps. Brawo mecz Wolves-Warford bez komentarza. Nie ma to jak przy 4 meczach nie ogarniać obsady do komentowania. A śmieją się że Viaplay nie ogarnia komentarzy przy 30 transmisjach grupowych w pucharach

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...