szunaj Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 (edytowane) @lutek107 Zmień hasło. Edytowane 15 Listopada 2021 przez szunaj 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 W dniu 15.10.2021 o 08:35, nix124 napisał: I to jest właśnie to co najbardziej mnie denerwuje w przypadku tej aplikacji na Android TV. Całkowita losowość w przypadku kolejnych aktualizacji. Nie wiadomo co się tym razem zepsuje i u kogo, bo to już nie pierwszy raz, że coś u jednych działa, a u innych jest zepsute. Nie przypominam sobie podobnych cyrków z żadną inną aplikacją, wszędzie albo coś działa bezproblemowo albo jak już co padnie to raczej u wszystkich. Wcześniej jak były jeszcze wersje z 4 na początku wszystko związane z Live TV działało do pewnego momentu dobrze. Potem z którąś mniejszą aktualizacją (nadal początek to wersja 4) pojawił się problem, że co jakiś czas obraz się zatrzymywał, dźwięk się cofał o kilka sekund i jak już nadrobił znowu do obrazu to leciało dalej równo. Irytujące jak [beep]a. Powrót do wersji 4.10.2, czyli ostatniej na której się to nie działo magicznie rozwiązywał sprawę. Oczywiście problem nie występował u wszystkich, a raczej u mniejszości, ale wiem, że oprócz mnie były takie osoby. W pewnym momencie Canal+ stwierdził (jak była już wydana wersja 5.1 bodajże), że zabronią korzystania ze starej wersji (pojawiała się plansza, że aplikacja jest przestarzała i konieczna jest aktualizacja, nic innego nie dało się zrobić) i wymusił aktualizację do nowej wersji. A tutaj nadal wspomniany wcześniej problem. Uporali się z tym dopiero w kolejnej wersji 5.2, ale żeby nie było za dobrze to skopali kolejną rzecz, jak się można domyślić też nie u wszystkich. Jak się poogląda dłużej jeden kanał, dłużej, czyli wystarczy około godzina, to jest problem z włączeniem jakiegokolwiek innego kanału - robi się czarny obraz, w tle jest nadal aktualny dźwięk i kręci się różowe kółeczko. Albo jest się cierpliwym i się poczeka około 5 minut i kanał się zmieni w końcu w tym czasie albo są dwa inne rozwiązania. Oba irytujące - albo trzeba wyłączyć całkowicie aplikację (ale nie wyjść tylko do strony głównej Android TV, tylko trzeba w opcjach wymusić zatrzymanie aplikacji Canal+, aby włączyła się ponownie od zera), druga opcja to zmiana profilu oglądającego w samej aplikacji - to jest znacznie szybsze, ale równie irytujące. I teraz kolejna ciekawostka - dziwnym trafem problem rozwiązano kilka dni temu jeszcze przed tą aktualizacją 5.3 i w końcu znowu wszystko działało jak należy. No i teraz przychodni ta nowa wersja 5.3 i dzieje się to co napisałem wcześniej. Po kilkunastu minutach na każdym kanale błąd UPES_187. Wróciłem do 5.2.1 i tutaj jak pisałem wszystko działa poprawnie. Na tej wersji na razie zostaję, ale z czasem pewnie znowu wymuszą aktualizację, a czy problem rozwiążą tego nie wiadomo. I nie jest to kwestia konkretnego urządzenia - w moim przypadku Mi Boxa, bo sprawdzałem na innym i działo / teraz też się dzieje dokładnie to samo. Do tej pory nie udało mi się ustalić na 100% od czego to zależy, Być może to konkretne CDNy, ale kłóci mi się to z tym, że na jednej wersji aplikacji działałoby wszystko ok, a na kolejnej już nie. Już nie będę wspominał o słynnych problemach z kanałami eventowymi, ale te od początku chociaż są u wszystkich. Tenis działa, mecze piłki nożnej nie. Witam mam to samo na play box 2 i telefonie, natomiast na tizenie działa normalnie. Robiłem zgłoszenie ale od ponad tygodnia cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 (edytowane) U mnie aplikacja działa prawidłowo a oglądałem ostatnio serial i żadnych niedogodności nie zauważyłem.. Edytowane 17 Listopada 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 W aplikacji na Tizenie wreszcie działa zapamiętywanie obejrzanych materiałów i kontynuacja oglądania. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 A jakieś nowe info na temat apki dla webos? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Info na temat webos, brzmi "wkrótce" w bliżej nieokreślonym czasie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 W dniu 1.11.2021 o 12:50, blaugrana18 napisał: jak dzisiaj zgłosiłem do działu technicznego. zobaczymy czy naprawią czy wrócę do starszej wersji. Witam. A jak wrócić do starej wersji? Mam ten błąd. Jest irytujący. Konkretnej pomocy ze strony C+ brak. Może podajcie jakiś link, do pobrania tej "starej" wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2021 Musisz ściągnąć z APK starszą wersję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 I co? dało się. Głupie tłumaczenie, że w Canal+Premium transmisje sportowe są od święta i nie będzie 50fps, jest nieaktualne. Bitrate podniesiony do 8mbit przy 1080p i 50fps załączonePS Canal+Family i Canal+Now podobnie... 8mbit przy 1080p i 50fpsPS2 Ciekawe czy na to miał wpływ głosu abonentów, czy poczynania z testowaniem 1080p u konkurencji. Bo znów dziwnie się to zbiegło w czasie jak w sierpniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Pojawiły się również tzw. statystyki dla nerdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 A ja w końcu od kilku dni mogę oglądać bez zacięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Może do końca roku pojawią się w końcu długo oczekiwane treści w 4k ? Na Apple Tv 4k ( wersja apki. 5.5.0 ) w ustawieniach canal+ - ustawienia eksperckie jest opcja aktywacja hdr na wybranych kanałach. Na androidzie 9 ( wersja apki. 5.4.0 ) tej opcji w ustawieniach nie ma. Być może zaczynają coś działać w tym temacie i to co piszą już od jakiegoś czasu w funkcjonalnościach aplikacji że niebawem 4k będzie dostępne stanie się w końcu faktem. https://pl.canalplus.com/pomoc/jakie-funkcjonalnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Możesz wrzucić screena ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Tak w 100% nie jestem pewien ale wydaje mi się że te dwie opcje pojawiły się w ostatnich aktualizacjach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Widać, że rozwijają usługę, jednak w wielu miejscach ją zepsuli. Zdarza mi się "wyjazdowo" weekendowo korzystać z C+ Online, gdzie mam do oglądania tylko laptop. Do tej pory nie było problemu, oglądałem w Chrome, jakość byłą bardzo dobra, wszystko było w porządku. Dziś odpaliłem, w Chrome jakość tylko SD, HD dostępne tylko w Edge. Wyścig F1 musiałem załączać kilkukrotnie bo samo z siebie wywalało jakiś błąd i stream się zawieszał. Jak już poprawiają to mogliby nie psuć tego, co dobrze działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 W dniu 20.11.2021 o 20:41, mara68 napisał: Tak w 100% nie jestem pewien ale wydaje mi się że te dwie opcje pojawiły się w ostatnich aktualizacjach. A to Canal + online jest już na WebOS, czy lecisz z jakiejś przystawki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Leci z Apple TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Jaki dokładnie model Apple TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 A to już musisz zapytać właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 W dniu 20.11.2021 o 16:53, cidik napisał: I co? dało się. Głupie tłumaczenie, że w Canal+Premium transmisje sportowe są od święta i nie będzie 50fps, jest nieaktualne. Bitrate podniesiony do 8mbit przy 1080p i 50fps załączone PS Canal+Family i Canal+Now podobnie... 8mbit przy 1080p i 50fps PS2 Ciekawe czy na to miał wpływ głosu abonentów, czy poczynania z testowaniem 1080p u konkurencji. Bo znów dziwnie się to zbiegło w czasie jak w sierpniu No w końcu! Lepiej późno niż wcale. Ja ich w prywatnych wiadomościach młotkowałem dość ostro na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 Godzinę temu, zetorson napisał: Jaki dokładnie model Apple TV? Z 2021 Apple TV 4k ( 64GB ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek82 Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 W dniu 18.11.2021 o 10:32, ircios napisał: Info na temat webos, brzmi "wkrótce" w bliżej nieokreślonym czasie. To już nie trochę a duży wstyd dla C+ że nie mają apki na lg webos i to po tylu miesiącach od startu usługi. Nie rozumiem co mają za problem z uruchomieniem aplikacji akurat pod tym systemem. A odpowiadanie klientom od blisko roku że aplikacja pojawi się wkrótce to już szczyt chamstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Jak nie mają? Mają. Nie udostępniona jest tylko w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek82 Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Tak czy siak słabo. Skoro mają to jaki problem udostępnić ? Bezsensu z ich punktu widzenia i z punktu widzenia klientów, bo C+ nie zarabia na użytkownikach LG no i są użytkownicy LG którzy nie wykupują bo czekają na aplikację Myślenie level master ktoś tam uprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Poco wykupywać skoro apka jest w abonamencie klientów Canal+... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.