Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.10.2021 o 08:35, nix124 napisał:

I to jest właśnie to co najbardziej mnie denerwuje w przypadku tej aplikacji na Android TV. Całkowita losowość w przypadku kolejnych aktualizacji. Nie wiadomo co się tym razem zepsuje i u kogo, bo to już nie pierwszy raz, że coś u jednych działa, a u innych jest zepsute. Nie przypominam sobie podobnych cyrków z żadną inną aplikacją, wszędzie albo coś działa bezproblemowo albo jak już co padnie to raczej u wszystkich.

 

Wcześniej jak były jeszcze wersje z 4 na początku wszystko związane z Live TV działało do pewnego momentu dobrze. Potem z którąś mniejszą aktualizacją (nadal początek to wersja 4) pojawił się problem, że co jakiś czas obraz się zatrzymywał, dźwięk się cofał o kilka sekund i jak już nadrobił znowu do obrazu to leciało dalej równo. Irytujące jak [beep]a. Powrót do wersji 4.10.2, czyli ostatniej na której się to nie działo magicznie rozwiązywał sprawę. Oczywiście problem nie występował u wszystkich, a raczej u mniejszości, ale wiem, że oprócz mnie były takie osoby.

 

W pewnym momencie Canal+ stwierdził (jak była już wydana wersja 5.1 bodajże), że zabronią korzystania ze starej wersji (pojawiała się plansza, że aplikacja jest przestarzała i konieczna jest aktualizacja, nic innego nie dało się zrobić) i wymusił aktualizację do nowej wersji. A tutaj nadal wspomniany wcześniej problem. Uporali się z tym dopiero w kolejnej wersji 5.2, ale żeby nie było za dobrze to skopali kolejną rzecz, jak się można domyślić też nie u wszystkich. Jak się poogląda dłużej jeden kanał, dłużej, czyli wystarczy około godzina, to jest problem z włączeniem jakiegokolwiek innego kanału - robi się czarny obraz, w tle jest nadal aktualny dźwięk i kręci się różowe kółeczko. Albo jest się cierpliwym i się poczeka około 5 minut i kanał się zmieni w końcu w tym czasie albo są dwa inne rozwiązania. Oba irytujące - albo trzeba wyłączyć całkowicie aplikację (ale nie wyjść tylko do strony głównej Android TV, tylko trzeba w opcjach wymusić zatrzymanie aplikacji Canal+, aby włączyła się ponownie od zera), druga opcja to zmiana profilu oglądającego w samej aplikacji - to jest znacznie szybsze, ale równie irytujące. I teraz kolejna ciekawostka - dziwnym trafem problem rozwiązano kilka dni temu jeszcze przed tą aktualizacją 5.3 i w końcu znowu wszystko działało jak należy. 

 

No i teraz przychodni ta nowa wersja 5.3 i dzieje się to co napisałem wcześniej. Po kilkunastu minutach na każdym kanale błąd UPES_187. Wróciłem do 5.2.1 i tutaj jak pisałem wszystko działa poprawnie. Na tej wersji na razie zostaję, ale z czasem pewnie znowu wymuszą aktualizację, a czy problem rozwiążą tego nie wiadomo.

 

I nie jest to kwestia konkretnego urządzenia - w moim przypadku Mi Boxa, bo sprawdzałem na innym i działo / teraz też się dzieje dokładnie to samo. Do tej pory nie udało mi się ustalić na 100% od czego to zależy, Być może to konkretne CDNy, ale kłóci mi się to z tym, że na jednej wersji aplikacji działałoby wszystko ok, a na kolejnej już nie.

 

Już nie będę wspominał o słynnych problemach z kanałami eventowymi, ale te od początku chociaż są u wszystkich. Tenis działa, mecze piłki nożnej nie.

Witam mam to samo na play box 2 i telefonie, natomiast na tizenie działa normalnie. Robiłem zgłoszenie ale od ponad tygodnia cisza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2021 o 12:50, blaugrana18 napisał:

jak dzisiaj zgłosiłem do działu technicznego. zobaczymy czy naprawią czy wrócę do starszej wersji.

Witam. A jak wrócić do starej wersji? Mam ten błąd. Jest irytujący. Konkretnej pomocy ze strony C+ brak. 

Może podajcie jakiś link, do pobrania tej "starej" wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co? dało się. Głupie tłumaczenie, że w Canal+Premium transmisje sportowe są od święta i nie będzie 50fps, jest nieaktualne. Bitrate podniesiony do 8mbit przy 1080p i 50fps załączone

PS Canal+Family i Canal+Now podobnie... 8mbit przy 1080p i 50fps

PS2 Ciekawe czy na to miał wpływ głosu abonentów, czy poczynania z testowaniem 1080p u konkurencji. Bo znów dziwnie się to zbiegło w czasie jak w sierpniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może do końca roku pojawią się w końcu długo oczekiwane treści w 4k ?

Na Apple Tv 4k ( wersja apki. 5.5.0 ) w ustawieniach canal+ - ustawienia eksperckie  jest opcja aktywacja hdr na wybranych kanałach.  Na androidzie 9 ( wersja apki. 5.4.0 ) tej opcji w ustawieniach nie ma.

Być może zaczynają coś działać w tym temacie i to co piszą już od jakiegoś czasu w funkcjonalnościach aplikacji że niebawem 4k będzie dostępne stanie się w końcu faktem.

https://pl.canalplus.com/pomoc/jakie-funkcjonalnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że rozwijają usługę, jednak w wielu miejscach ją zepsuli. Zdarza mi się "wyjazdowo" weekendowo korzystać z C+ Online, gdzie mam do oglądania tylko laptop. Do tej pory nie było problemu, oglądałem w Chrome, jakość byłą bardzo dobra, wszystko było w porządku. Dziś odpaliłem, w Chrome jakość tylko SD, HD dostępne tylko w Edge. Wyścig F1 musiałem załączać kilkukrotnie bo samo z siebie wywalało jakiś błąd i stream się zawieszał. Jak już poprawiają to mogliby nie psuć tego, co dobrze działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2021 o 16:53, cidik napisał:

I co? dało się. Głupie tłumaczenie, że w Canal+Premium transmisje sportowe są od święta i nie będzie 50fps, jest nieaktualne. Bitrate podniesiony do 8mbit przy 1080p i 50fps załączone

PS Canal+Family i Canal+Now podobnie... 8mbit przy 1080p i 50fps

PS2 Ciekawe czy na to miał wpływ głosu abonentów, czy poczynania z testowaniem 1080p u konkurencji. Bo znów dziwnie się to zbiegło w czasie jak w sierpniu

No w końcu! :) Lepiej późno niż wcale. Ja ich w prywatnych wiadomościach młotkowałem dość ostro na ten temat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2021 o 10:32, ircios napisał:

Info na temat webos, brzmi "wkrótce" w bliżej nieokreślonym czasie. 

 

To już nie trochę a duży wstyd dla C+ że nie mają apki na lg webos i to po tylu miesiącach od startu usługi. Nie rozumiem co mają za problem z uruchomieniem aplikacji akurat pod tym systemem. A odpowiadanie klientom od blisko roku że aplikacja pojawi się wkrótce to już szczyt chamstwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak słabo. Skoro mają to jaki problem udostępnić ? Bezsensu z ich punktu widzenia  i z punktu widzenia klientów, bo C+ nie zarabia na użytkownikach LG no i są użytkownicy LG którzy nie wykupują bo czekają na aplikację :) Myślenie level master ktoś tam uprawia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...