Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wątpliwe, ostatnio ciągle coś kombinowali, zdarzały się błędy, ale na telefonie czy przeglądarce mam kanały w HD, więc pewnie to były przymiarki do tego co nastąpiło. A czy oglądanie na Kodi było niezgodne z warunkami użytkowania? Przecież potrzebna była wykupiona subskrypcja, tak jak na innym urządzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, michael112 napisał:

Mam C+ online w wersji dla subskrybentów i przestało działać HD nawet w standardowym Chrome na Win10, pomimo aktualizacji przeglądarki oraz wyczyszczenia plików cookie dotyczących strony Canal+ - tym bardziej nie mówiąc już o Kodi.

 

Kanały live w kodi przestały działać ale filmy z vod są odtwarzane tak jak dotychczas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po francuskim oficjalnym forum MyCanal to tak dobrze zabezpieczyli streamy, że nawet na Shieldach czy innych certyfikowanych sprzętach przestało niektórym userom działać w ogóle (błędy DRM, albo UPES po chwili oglądania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, DominoDoman napisał:

Chromecast 3 nie posiada systemu obsługiwanego pilotem, a możesz na niego jedynie castować obraz z aplikacji w telefonie.

Canal+ BOX posiada system Android TV, z nakładką od Canal+ i głowicę do obsługi DVB-T.

Chromecast 4 posiada Google TV (Android TV nowej generacji) i jest regularnie aktualizowany (czego Canal+ nie gwarantuje), ale nie posiada głowicy do obsługi DVB-T.

Czy najlepsze rozwiązanie to zakupić chromecast 4.0?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kkzk81 napisał:

To już lepiej poczekać na chromecast 5 który ma być niebawem albo przystawka Apple TV 4K. Mam samni nie żałuje zakupu.

Gdybym był na kupnie przystawki internetowej dokładnie tak samo bym zrobił.

Z tym, że ostatnio userzy coś pisali o zacinającym obrazie na Apple TV 4K na Canal+.

Już się poprawiło ?

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częściej ogladam na satelicie ale gdy włączałem coś z kolekcji nie sprawiało mi to problemów. Jeśli już to może wina ostatniej aktualizacji. Jednak brak błędu Ups187 jak na Android.  Generalnie płynność dużo lepsza niż na poprzednich wersjach apki na Androidzie. Nadal jest lepsza. Tylko androida jakby odpuscili dlatego nie porównuję do tej wersji.

Edytowane przez kkzk81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo będzie działać jak na innych przystawkach. Poczytaj specyfikację. Rewolucji tam nie ma za 3 stówki 

Nie raz okazało się że specyfikacja nijak ma się do optymalizacji. Używam  tv HD nie 4K śmiga aż miło. Jestem w stanie się założyć że będzie lepiej chodził jak box od c+
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Apple TV (niezależnie czy wersja HD czy 4K) nadal nie wygląda to zbyt dobrze. Niektórych VOD nie da się oglądać, chociaż wydaje mi się, że na kanałach sportowych jest już mniej przycięć. Nie wiem czy to wina apki czy tvOS. Tak czy inaczej wciąż nie działa tak płynnie jak samsungowm tizenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ircios napisał:

Trzeba będzie wrócić do starszej wersji aplikacji, bo na tej najnowszej ten UPS187 zaczyna mnie irytować jak nie wk... ać

U mnie od 31.10 (niedziela) błąd UPES_187 przestał występować. Żadnych zacięć nawet przy ustawieniu 1080p.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem im opis problemu. Odpisali

""w celu weryfikacji problemu proszę o podanie następujących informacji: > > - czy sytuacja występuje na przeglądarce / aplikacji mobilnej / w telewizji, > > - wersja oprogramowania, dokładna wersja przeglądarki, systemu operacyjnego; w przypadku urządzeń mobilnych wersja systemu, > > - rodzaju połączenia z Internetem (WiFi, stałe łącze, 3G/LTE; przepustowość łącza), > > - operator internetu, > > - czy problem występuje z kanałami LIVE, VOD, > > - podanie adresu IP https://www.whatsmyip.org/ > > - treść komunikatu / błędu, jeśli się wyświetla, > > - od kiedy sytuacja występuje""

 

No cóż. Gdybym napisał o dekoderze to odpowiedź by była zapewne aby zrobić reset.

 

Odpisałem im na te pytania. Przesłali sprawę dalej  :-D

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2021 o 09:05, mara68 napisał:

Kanały live w kodi przestały działać ale filmy z vod są odtwarzane tak jak dotychczas.

Mam bardzo podobny i bardzo dziwny problem, otóż na moim PC w każdej przeglądarce Canal+ online Live TV ma Downloading bitrate (Kbit/s) : 600.000 / 128.000 i nie ma opcji wiecej, choć 2 tygodnie temu było ok, ale na laptopie czy PC mojego syna jest wszystko ok. Nie wiem jak to się stało i co ograniczyło oglądanie do 600.000 gdzie np. VOD jest wszystko normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł ?? Oczywiście napisałem do suportu ale jak kolego wyżej, czekam już 3 dzień i echo.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...