Mr. Orbita Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 W oceanie to może nie - wyniesiony w 2006 roku, żywotność określana na 15 lat, także jeszcze trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 No ale już na 9E miał sygnał owiele słabszy, niż w czasie jego poprzedniej misji na 13E dla mnie to skandal, że tego złoma z powrotem przeniesiono na 13E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur912 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 @railroad to nie jest wielki spadek sygnału . Przynajmiej da się oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Nie wiem, co, na którym satelicie nadaje, ale jeśli spadek sygnału był odczuwalny na kanałach polskich platform to wczoraj w Warszawie przez cały wieczór padało i grzmiało. Może to był powód? PS. Panowie w barze oglądali PPV z zacinającym się obrazem, ale antena nie za wielka, na dodatek patrząca na liście plus burza zrobiły swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Nie chodzi o sygnał w czasie opadów tylko ogólnie. Wiadomo, że w czasie burzy będzie spadek sygnału. Jeżeli podmieniono satelitę to nic dziwnego, że nastąpił spadek sygnału na części transponderów. Edytowane 29 Maja 2016 przez railroad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Odbieracie kanały z 11662MHz,pol.V.? U mnie sygnał jest, ale czarny ekran na kanałach P1, Tele5, Novela TV i Water Planet. Brak jakiegokolwiek komunikatu na ekranie TV. Edycja: Tylko w/w kanały nie działają. Pozostałe z tej częstotliwości działają. Edytowane 8 Marca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 U mnie też czarny ekran na P1 i Tele5 Waterman Planet i Novea Tv nie sprawdzałem z racji tego że mam Rodzinny HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Skoro tylko te kanały nie działają, a inne z tego transpondera tak, to oczywiste, że problem po stronie nadawcy tych kanałów, a więc Polcastu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Tak, pozostałe stacje z 11662 świecą, więc to problem po stronie Polcastu (techniczny, lub finansowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Na głównej stronie SK jest napisane, że "awaria była spowodowana kłopotami z przesyłem sygnału do uplinku satelitarnego stacji we Włoszech i była niezależna od nadawcy". Czyli jednak nie Polcast zawinił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Witam jaką macie jakość sygnału z 11488 H 27500 ?? bo u mnie z 45 spadła do 27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Nic się u mnie nie zmieniło. Jak było, tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 U mnie również bez zmian, wszystko śmiga bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Działa OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 U mnie na poziomie 89, jakość 10,0 dB bez zmian, wszystkie kanały z tego transpondera działają poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Dzięki za odpowiedz ustawiałem antenę i ruszałem konwerterem ale sygnał jeszcze bardziej spadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sportowymaniak Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Kontynuując dyskusję o transponderze 11488 MHz chciałem zapytać jaką macie na nim siłę i jakość sygnału (w %). Z tego co ja obserwuję to jest to u mnie najsłabszy transponder. Siła jest ok 90 - 100 % ale jakość się waha od 50 do 60%. Jestem z południowo wschodniej części kraju czy to ma wpływ na siłę transponderów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Tak szczerze to ja też nie mam zbyt dobrych wartości z tego transpondera. Na dekoderze CP o ile pamiętam siła ok. 80, ale jakość 36-42, jakoś tak. Również podobnie mam na 11449 i 12476. Te 3 częstotliwości chyba najsłabiej, jeszcze na jakimś tp. z zagranicznymi kanałami obecnymi na liście CP widziałem 30% jakości, ale tego nie liczę. Antenę ustawiał dziadek kilka lat temu na czuja i mimo słabej jakości nawet podczas dość sporego deszczu nic nie tnie. Musi być naprawdę mocne załamanie pogody, żeby zaczęły się problemy, a takie ostatnio miały miejsce latem. Są to bardzo rzadkie przypadki, więc nie chce mi się wchodzić po drabinie tego regulować ani płacić komuś za ustawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Tylko drobna uwaga techniczna: wskazania procentowe nie są porównywalne pomiędzy różnymi odbiornikami, bo to nie jest zestandaryzowany pomiar. Na tej samej instalacji jeden tuner pokaże 75%, inny 90%, a będą odbierały to samo (kwestia jak informacje o sygnale są przeliczane w oprogramowaniu odbiornika). Można najwyżej odnieść do innych transponderów na tym samym tunerze, czyli np. czy 11,488 GHz, pol. H daje podobne wskazania co inne tp. na tym samym odbiorniku, czy nie. A co do tematu - nie obserwuję problemów u siebie, np. mam 13,9 dB C/N i tyle samo mam np. na 11,393 GHz, pol. V, a np, mniej na 11,373 GHz, pol. H, nieco więcej (14,2-14,3) na 11,411 GHz, pol. H. Ogólnie średniak, nie najsłabszy, nie najsilniejszy. Nie odbiega od normy, nie widzę awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Jak najbardziej się z Tobą zgadzam Adminie, że różnie to bywa zależnie od odbiornika. Ale akurat podawałem dane z HD 5500s, tam mam bardzo podobne, niskie wartości jakości na 11449, 11488 i 12476. Natomiast już na TBS 6922 mam właściwie na wszystkich transponderach to samo, czyli siła 98, a jakość ok. 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 @AnalitykDVB - bo tak jak już ustaliliśmy w dziale CP, Twoja antena pozostawia jeszcze sporo do życzenia w kwestii jej ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Tu nie ma co ustalać, ja to wiem od dawna. Tylko nie chce mi się tego poprawiać skoro nie ma żadnych widocznych zakłóceń podczas oglądania z wyjątkiem jakichś nawałnic. Nie zmienia to jednak faktu, że w obecnym ustawieniu najsłabsze wartości mam ma na 11449, 11488 i 12476. A pytanie było właśnie o 11488. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Czy ktoś zauważył w tej chwili (przez około 2-3 minuty) kratkowanie obrazu na całym transponderze 11449/V? Poprosiłem 3 osoby z różnych rejonów kraju o szybkie sprawdzenie sytuacji - wszyscy mieli to samo. Aktualnie jest już okej.U siebie zdążyłem podejrzeć i też parametry cały czas w porządku (u mnie standardowo na 70-tce: BER 1.00E-09, MER i SNR po 13 dB).Dźwięk się nie sypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Zauważył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Witam jak u Was jakość sygnału z 11449 bo u mnie spadła z 70% do 30% na innych częstotliwościach jest wszystko w porządku. Edytowane 15 Maja 2018 przez fajny06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.