Skocz do zawartości

Prawa filmowe premium


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5% w stosunku do czego? Całej populacji? ;-). Popularne seriale na róznych serwisach online mają po kilkaset tysięcy obejrzeń czyli 5 razy więcej niż najpopularniejsze propozycje C+.. a przecież są też różne chomiki, rapidy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełny wykaz premier Canal+ na lipiec masz TUTAJ (nie tyko "hity ramówki", ale także te tygodniowe)

 

PS. Swoją drogą wiele wskazuje na to, że w Canal+ nastąpi pewna normalność (jeśli po "roz[beep]u" wszystkiego może nastąpić normalność :D ). Podobno ostatnie tygodnie są bardzo gorące personalnie w nc+, by ratować markę Canal+ przed specami z "n", którzy zrobili mega wpadkę z nc+ i nowego Canal+. Szczególnie w zakresie sportu (patrz: mają polecieć "wysokie" głowy pozostałe po nSport, z którymi nie chce współpracować sportowe szefostwo Canal+, wiecie o kim mówię).

Dodatkowo zauważcie, że marka nc+ nie jest promowana, natomiast Canal+ tak (czy to coś oznacza?) Jednocześnie przy okazji premier lipcowych Canal+ promuje premiery TYLKO na głównej antenie (a nie jak było w maju, także powtórki na Canal+ Film i Family). Myślę, że najbliższe tygodnie będą istotne dla Canal+ i nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełny wykaz premier Canal+ na lipiec masz TUTAJ (nie tyko "hity ramówki", ale także te tygodniowe)

 

PS. Swoją drogą wiele wskazuje na to, że w Canal+ nastąpi pewna normalność (jeśli po "roz[beep]u" wszystkiego może nastąpić normalność :D ). Podobno ostatnie tygodnie są bardzo gorące personalnie w nc+, by ratować markę Canal+ przed specami z "n", którzy zrobili mega wpadkę z nc+ i nowego Canal+. Szczególnie w zakresie sportu (patrz: mają polecieć "wysokie" głowy pozostałe po nSport, z którymi nie chce współpracować sportowe szefostwo Canal+, wiecie o kim mówię).

Dodatkowo zauważcie, że marka nc+ nie jest promowana, natomiast Canal+ tak (czy to coś oznacza?) Jednocześnie przy okazji premier lipcowych Canal+ promuje premiery TYLKO na głównej antenie (a nie jak było w maju, także powtórki na Canal+ Film i Family). Myślę, że najbliższe tygodnie będą istotne dla Canal+ i nc+. Być może jesień w Canal+ będzie pod znakiem

 

Niestety ale nic juz sie nie uda uratować z Canal+ bo Ci [beep]owce z ''n'' w dwa miechy zabili ta paczke premium a ilość dekoderów zwracanych do APS-ów swiadczy iz nawet darmowy maj nie pomógł im niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo zauważcie, że marka nc+ nie jest promowana, natomiast Canal+ tak (czy to coś oznacza?) Jednocześnie przy okazji premier lipcowych Canal+ promuje premiery TYLKO na głównej antenie (a nie jak było w maju, także powtórki na Canal+ Film i Family). Myślę, że najbliższe tygodnie będą istotne dla Canal+ i nc+.

Oczywiście że marka nc+ jest promowana. Popatrz na transmisję Ekstraligi żużlowej na nSport chociażby. Inny aspekt to dekodery. Ostatnio wymieniałem padniętego turbacza i nie migrując do nc+ tylko do końca lipca zostając na pakietach Nki dostałem już nowy dekoder z logo nc+ i nowym pilotem. Tego wszystkiego tak szybko nie odkręcą. Wiadomo że marka nc+ pozostanie.

 

A co do premier z innych anten to spokojnie, poczekaj. Na pewno przedstawiciele na forum nc+ niedługo je udostępnią. No chyba że są wakacje i premier nie będzie tylko "powtórki na życzenie abonentów" :lol2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

CANAL+ balansuje obecnie między tragizmem i komizmem. Nie chodzi nawet o przestarzały model pojmowania telewizji premium (notabene świetnie uchwycony w niedawnym artykule wired), ale o kompletną przypadkowość ramówki, zagubienie, brak pomysłów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że marka nc+ jest promowana. Popatrz na transmisję Ekstraligi żużlowej na nSport chociażby. Inny aspekt to dekodery.

 

Miałem na myśli kampanie reklamowe a nie logosy na mikrofonach dziennikarzy czy też tzw. ściankach :D. W przypadku żużla logo nc+ musi być, bo tego wymaga kontrakt z Ektraligą, który zawsze ewentualnie można zmienić pod tym względem. Natomiast czy widziałeś w ostatnich miesiącach jakąś reklamę promującą TYLKO ofertę nc+ (promocje)? Ostatnie reklamy (Ligi Mistrzów, premiery filmowe itd.) są pod marką Canal+, promując główny produkt nc+. Można wręcz powiedzieć, że w blokach reklamowych widać tylko Cyfrowy Polsat ;-).

 

Tego wszystkiego tak szybko nie odkręcą. Wiadomo że marka nc+ pozostanie.

 

A kto powiedział, że marka nc+ zniknie "za chwilę"? Wszystko pokaże czas, wyniki finansowe i badania opinii, jak ta marka - po wpadce - jest postrzegana przez konsumentów. Jednak z tego co wiem, wewnątrz nc+ jest obecnie baaaaaaardzo gorąco, i rozpatrywane jest tzw. stopniowe "wygaszanie" marki (decyzje mają zostać podjęte w najbliższych miesiącach). Natomiast ewidentnie widać, że działania marketingowe kierowane są pod marką Canal+, która z całej tej fuzji najkorzystniej kojarzy się Polakom (w przeciwieństwo do nc+)..

 

A co do premier z innych anten to spokojnie, poczekaj. Na pewno przedstawiciele na forum nc+ niedługo je udostępnią. No chyba że są wakacje i premier nie będzie tylko "powtórki na życzenie abonentów" :lol2: .

 

Powtarzające się remiery na kilku kanałach były i będą i zapewne nie znikną w ciągu kilku tygodni. Na razie wszystko jest w fazie uzgodnień, między innymi w zakresie upchania praw sportowych, tak by m.in. całą Ligę Mistrzów upchać na obecnych kanałach Canal+, a nie uruchamiać dodatkowych kanałów, których nie ma w kablówkach. Nowe sezony piłkarskie wiele nam rozstrzygną te różne kwestie. Problemem są także nowe pakiety Canal+, które są dla klientów mało jasne i kiepsko się sprzedają (z powodu wysokiej ceny i niejasnego podziału na sport i film).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklam nie oglądam, więc nie wiem co reklamują a co nie. Ale, jak pamiętam to gdy była Cyfra+ to też więcej było reklam zachwalających ofertę kanałów Canal+ a nie samej platformy. Także tutaj nic się nie zmieniło.

 

Poza tym, obecnie mamy okres wakacyjny, brak ciekawych promocji. Pewnie gdy nadejdzie jesień, coś się zmieni i pojawią się także reklamy nowych promocji encepence.

 

A co do podziału obecnego Canal+ na trzy pakiety to zgoda. Badziewie i tyle. Już lepiej by zrobili jakby podzielili na sport i film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklam nie oglądam, więc nie wiem co reklamują a co nie. Ale, jak pamiętam to gdy była Cyfra+ to też więcej było reklam zachwalających ofertę kanałów Canal+ a nie samej platformy. Także tutaj nic się nie zmieniło.

 

No widać, że nie oglądasz reklam. Przed startem nc+ bloki reklamowe były naszpikowane reklamami Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i "n" :D. Każda zmiana w promocji (których obecnie brak w nc+) była mocno komunikowana w telewizji, prasie, radiu. A to promowano abo za 0 zł, a to kanały HD za 0 zł, a to multiroom za 1 zł, albo dekoder z nagrywarką HD itd. Oprócz Cyfry+ osobno promowano też Canal+ (czytaj: Canal+ Cyfrowy prowadził osobne kampanie dla Cyfry+ i Canal+, z czego Cyfry+ przez cały rok, a Canal+ głównie przed nowymi sezonami piłki nożnej i premier filmowych) :D

 

Poza tym, obecnie mamy okres wakacyjny, brak ciekawych promocji. Pewnie gdy nadejdzie jesień, coś się zmieni i pojawią się także reklamy nowych promocji encepence.

 

Akurat tegoroczna jesień w płatnej TV jest bardzo gorąca. Po pierwszy wyłączenie telewizji analogowej (łatwiej zdobyć klientów, którzy chcą dekoder DVB-T za 1 zł). Po drugie wyłączenia kanałów, co pozwala na zmianę operatora. I Cyfrowy Polsat od kilku miesięcy prężnie działa, wprowadzając nowe promocje i pakiety. A nc+ praktycznie od swojego startu (21 marca) nie zmieniła standardowej oferty. Nie wspomnę o braku komunikacji marketingowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej pełna lista lipcowych premier:

 

PONIEDZIAŁKI Z SEAGALEM:

Najwyższy wyrok

(Maximum Conviction)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 1 lipca (poniedziałek), godzina 20:00

 

Siostry Williams

(Venus and Serena)

dokument, 2012, USA

Emisja: 1 lipca (poniedziałek), godzina 21:40

 

Zimne światło dnia

(The Cold Light of Day)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 2 lipca (wtorek), godzina 20:00

 

Cezar musi umrzeć

(CESARE DEVE MORIRE (CEASAR MUST DIE))

dramat, 2012, Włochy

Emisja: 3 lipca (środa), godzina 20:00

 

Tylko teraz

(Tomorrow You're Gone)

thriller, 2012, USA

Emisja: 4 lipca (czwartek), godzina 20:00

 

Mentalista sezon 5 odc. 2

(The Mentalist Season 5)

serial, 2012, USA

Emisja: 5 lipca (piątek), godzina 20:00

 

Faceci od kuchni

(Comme un chef)

komedia, 2011, Dania

Emisja: 6 lipca (sobota), godzina 20:00

 

Rockefeller Plaza 30 sezon 7 odc. 6

(30 Rock s7 odc. 6)

serial, 2012, USA

Emisja: 7 lipca (niedziela), godzina 19:35

 

Roman Barbarzyńca

(RONAL BARBAREN)

animacja, 2011, Dania

Emisja: 7 lipca (niedziela), godzina 20:00

 

PONIEDZIAŁKI Z SEAGALEM:

Bez litości sezon 2 odc. 1

(True Justice Season 2)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 8 lipca (poniedziałek), godzina 20:00

 

Marina Abramowić: artystka obecna

(MARINA ABRAMOVIC: THE ARTIST IS PRESENT)

dokument, 2012, USA

Emisja: 8 lipca (poniedziałek), godzina 21:30

 

Mandragora

(UNEARTHED (Mandrake))

horror/fantasy, 2010, USA

Emisja: 9 lipca (wtorek), godzina 20:00

 

EKRANIZACJA SZEKSPIRA:

Ryszard II

(THE HOLLOW CROWN - RICHARD II)

dramat historyczny, 2012, Wielka Brytania

Emisja: 10 lipca (środa), godzina 20:00

 

Śledztwo we dwoje

(ASSOCIES CONTRE LE CRIME)

komedia kryminalna, 2012, Francja

Emisja: 11 lipca (czwartek), godzina 20:00

 

Mentalista sezon 5 odc. 3

(The Mentalist Season 5)

serial, 2012, USA

Emisja: 12 lipca (piątek), godzina 20:00

 

12 godzin

(Stolen)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 13 lipca (sobota), godzina 20:00

 

ROD STEWART PLAYS AVO SESSION 2012

koncert, 2012

Emisja: 13 lipca (sobota), godzina 21:45

 

Rockefeller Plaza 30 sezon 7 odc. 7

(30 Rock Season 7)

serial, 2012, USA

Emisja: 14 lipca (niedziela), godzina 19:35

 

Cudowne lato

obyczajowy, czarna komedia, 2010, Polska

Emisja: 14 lipca (niedziela), godzina 20:00

 

PONIEDZIAŁKI Z SEAGALEM:

Bez litości sezon 2 odc. 2

(True Justice Season 2)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 15 lipca (poniedziałek), godzina 20:00

 

Ostatni poeci

(THE LAST POETS (MADE IN AMERIKKKA))

dokument, 2011, Francja

Emisja: 15 lipca (poniedziałek), godzina 21:30

 

Miłość i blizny

(LOVE AND BRUISES)

dramat, 2011, Francja/Chiny

Emisja: 16 lipca (wtorek), godzina 20:00

 

EKRANIZACJA SZEKSPIRA:

Henryk IV część I

(THE HOLLOW CROWN - HENRY IV PART ONE)

dramat historyczny, 2012, Wielka Brytania/USA

Emisja: 17 lipca (środa), godzina 20:00

 

Słodkich snów

(MIENTRAS DUERMES (SLEEP TIGHT))

thriller, 2011, Hiszpania

Emisja: 18 lipca (czwartek), godzina 20:00

 

Mentalista sezon 5 odc. 4

(The Mentalist Season 5)

serial, 2012, USA

Emisja: 19 lipca (piątek), godzina 20:00

 

Królewna Śnieżka i Łowca

(SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN)

przygodowy/ fantasy, 2012, USA

Emisja: 20 lipca (sobota), godzina 20:00

 

Rockefeller Plaza 30 sezon 7 odc. 8

(30 Rock Season 7)

serial, 2012, USA

Emisja: 21 lipca (niedziela), godzina 19:35

 

PONIEDZIAŁKI Z SEAGALEM:

Bez litości sezon 2 odc. 3

(True Justice Season 2)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 22 lipca (poniedziałek), godzina 20:00

 

Najszybszy

(Fastest)

dokument , 2011, USA/Wlochy

Emisja: 22 lipca (poniedziałek), godzina 21:30

 

Prezent ślubny

(The Wedding Video)

komedia, 2012, Wielka Brytania

Emisja: 23 lipca (wtorek), godzina 20:00

 

EKRANIZACJA SZEKSPIRA:

Henryk IV część II

(THE HOLLOW CROWN - HENRY IV PART TWO)

dramat historyczny, 2012, Wielka Brytania/USA

Emisja: 24 lipca (środa), godzina 20:00

 

Wilkołak: Bestia wśród nas

(WEREWOLF - THE BEAST AMONG US)

horror/fantasy, 2012, USA

Emisja: 25 lipca (czwartek), godzina 20:00

 

Mentalista sezon 5 odc. 5

(The Mentalist Season 5)

serial, 2012, USA

Emisja: 26 lipca (piątek), godzina 20:00

 

Step Up 4 Revolution

(Step Up Revolution)

melodramat/ muzyczny, 2012, USA

Emisja: 27 lipca (sobota), godzina 20:00

 

Rockefeller Plaza 30 sezon 7 odc. 9

(30 Rock Season 7)

serial, 2012, USA

Emisja: 28 lipca (niedziela), godzina 19:35

 

Anioły i kowbojki

(Cowgirls n' Angels)

familijny, 2012, USA

Emisja: 28 lipca (niedziela), godzina 20:00

 

PONIEDZIAŁKI Z SEAGALEM:

Bez litości sezon 2 odc. 4

(True Justice Season 2)

sensacyjny, 2012, USA

Emisja: 29 lipca (poniedziałek), godzina 20:00

 

The Do-Deca-Pentathlon

komedia, 2012, USA

Emisja: 30 lipca (wtorek), godzina 20:00

 

EKRANIZACJA SZEKSPIRA:

Henryk V

(THE HOLLOW CROWN - HENRY V)

dramat historyczny, 2012, Wielka Brytania

Emisja: 31 lipca (środa), godzina 20:00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No widać, że nie oglądasz reklam. Przed startem nc+ bloki reklamowe były naszpikowane reklamami Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i "n" :D. Każda zmiana w promocji (których obecnie brak w nc+) była mocno komunikowana w telewizji, prasie, radiu.

No i właśnie o to chodzi. Co mają reklamować, skoro promocji obecnie nie ma? Wolą już skupić się na reklamowaniu swojego wybrakowanego kanału premium.

 

Akurat tegoroczna jesień w płatnej TV jest bardzo gorąca. Po pierwszy wyłączenie telewizji analogowej (łatwiej zdobyć klientów, którzy chcą dekoder DVB-T za 1 zł). Po drugie wyłączenia kanałów, co pozwala na zmianę operatora. I Cyfrowy Polsat od kilku miesięcy prężnie działa, wprowadzając nowe promocje i pakiety. A nc+ praktycznie od swojego startu (21 marca) nie zmieniła standardowej oferty. Nie wspomnę o braku komunikacji marketingowej.

Dokładnie. Dlatego teraz nie reklamują oferty encepence bo to by była kpina :D. Może jednak na jesień coś szykują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Marina Abramowić: artystka obecna

(MARINA ABRAMOVIC: THE ARTIST IS PRESENT)

dokument, 2012, USA

Emisja: 8 lipca (poniedziałek), godzina 21:30

 

Czy ja dobrze czytam? Dokument HBO będzie pokazany w Canal+?

Czy logo HBO pojawi się na Canal+ na poczatku emisji filmu?

 

Rok temu dokument był pokazywany przez Gutka na festiwalu Nowe Horyzonty jako jedno z wydarzeń specjalnych i ceny biletów były po 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mnie i na pewno wielu się ze mną zgodzi to jak do tej pory oferta filmowa C + to jedna wielka pomyłka!!! Gdzie są te wszystkie filmy z wytwórni do których prawa miała n-ka to po pierwsze, po drugie te ciągłe powtórki to aż oko drażni ile można oglądać Człowieka na krawędzi lub Igrzyska śmierci ?? po trzecie film z C+ premiera po kilku tyg jest na C+ Family i też to jest premiera (wiem że akurat nie każdy ma pakiet z C+ więc nie mógł wcześniej obejrzeć). Tak więc podsumowując z dużej chmury i szumnych zapowiedzi wyszło niewiele żeby nie powiedzieć NIC !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...