Jump to content

TimesSquare

Users
  • Content Count

    1589
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

205 Rewelacyjna

About TimesSquare

  • Rank
    Przesiaduję 24/7

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Polska

Recent Profile Visitors

401 profile views
  1. Wg mnie to bardzo dobra wiadomość. Sport live w telewizji, "gadające głowy" w internecie. Będzie można spokojnie włączyć (lub też nie) kiedy się chcę "kanał sportowy", aby usłyszeć kilka słów o ostatniej kolejce Ligi Mistrzów, a nie być skazanym na "ekspertów" TVP i Polsatu z Wichniarkiem, Engelem i Podolińskim na czele.
  2. Czy ktoś obeznany mógłby się wypowiedzieć, dlaczego we Francji przetarg jest tak wcześnie rozstrzygnięty, podczas gdy w Polsce jeszcze nawet się nie rozpoczął? Zawsze musimy czekać do ostatniego miesiąca ostatniego sezonu, który obejmuje wcześniejszy przetarg.
  3. Jedną z największych zalet Netflixa jest funkcja włącz/wyłącz. Tutaj w promocji z Canal+ wiążemy się umową na 2 lata. To jest strzał w kolano. Kto chce to niech się wiążę, ale powinien być również niezależny dostęp do usługi. Po raz kolejny oferta przedstawiana przez platformę jest kompletnie "nieludzka".
  4. Prawda jest taka, że brak tych durnych znaczków będzie możliwe tylko wtedy, gdy KRRiT zostanie zlikwidowana. A jak doskonale wiemy, szanse na to z obecną klasą polityczną są bliskie zeru.
  5. Dzięki za wyjaśnienie @g0nz0s Nie wiedziałem, że tak to wygląda.
  6. Jeszcze raz cie pytam. Co to ma do oferowanej jakości usługi nc+ go? Niech wycofują nawet jutro. Nie było żadnego komunikatu i na dzisiaj usługa jest oferowana, a więc powinna działać ja należy.
  7. Ale co mnie interesuje, czy usługa jest gwarantowana czy nie? Co to ma do rzeczy? Jest OFEROWANA klientom na dzień 17 września i ma hulać, śmigać i spełniać zadanie, do której została stworzona! @śmiechu warte od tego jest forum, aby dyskutować, chwalić i wylewać żale. Poza tym, nie jest tajemnicą, że jest ono przeglądane nie tylko przez konsumentów platform cyfrowych.
  8. Słucham? Usługą gratisową? O ile się nie mylę to płacę abonament (i to nie mały) i w ofercie jak byk jest napisane, że w ramach abonamentu mam dostęp do usługi internetowej nc+go. Oferują usługę? Oferują. Biorą za to pieniądze? Biorą. A więc ich psim obowiązkiem jest dostarczenie jak najlepszej jakości, aby klient był zadowolony. A to, co widzimy, to jest zwykły pic na wodę i robienie z nas dojnych krów.
  9. Ale co to ma do rzeczy? Mówimy tutaj o ogromnej firmie, dla której jakość świadczonych usług to powinien być priorytet. Szczególnie w sytuacji, gdy sami nazywają się produktem premium dla "elity". Przypomnę, mówimy tutaj o pierwszej kolejce LM. Co by było przy półfinałach, czy przy finale?
  10. Przecież to jest kpina. Tyle pieniędzy biorą za abonament, a nie potrafią nawet ogarnąć swojej PODSTAWOWEJ aplikacji. O jakim myCanal my tu rozmawiamy? O jakiej współpracy z Netflixem dyskutujemy? Pierwsza kolejka fazy grupowej Ligi Mistrzów i serwery nie wytrzymują. Szkoda słów na tych partaczy. Niech oni najpierw ustabilizują to, co mają, a dopiero później biorą się za wielkie streamowe projekty. // Aplikacja na telefonie działa. Strona www na laptopie nie odpala.
  11. Pytanie jaka będzie cena za subskrypcję Netflixa dla osób, które mają wykupiony najwyższy pakiet Canal+ (8x Canal+). Sama dostępność na dekoderach platformy Canal+ to trochę nic nie znaczący dodatek w erze SmartTV.
  12. Dlaczego wylaczenie najlepiej telefoniczne? Co jest nie tak z wylaczeniem przez ICA?
  13. Jak to jest z ta oferta cennikowa za paczke Eleven za 15,90zl/mc? Ona dziala na zasadzie wlacz/wylacz co miesiac? Gdy wykupilbym ja dzisiaj to do konca sierpnia mam za free, za wrzesien place 15,90zl, 30 wrzesnia wylaczam, 1 padziernika wlaczam, miesiac za free, za listopad place 15,90zl, 30 listopada wylaczam, itd.? Dobrze rozumiem? I jak to jest z tym wlaczaniem i wylaczeniem? Mozna to robic samemu w ICA czy trzeba tam dzwonic?
×
×
  • Create New...