Andy_LIszowski Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Za 15 jest Multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 A czy pakiety: Dzieci oraz Film w ramach Cyfrowy Polsat GO też dzielą się w ramach SmartDom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k25 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 W lutym 2013 r. zawarłem umowę na 30 miesięcy na pakiet Familijny HD oraz internet. Łącznie płaciłem 39.90. Po wygaśnięciu umowy uległa ona automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony. Niedawno ją wymówiłem. Zadzwoniłem do DUK z pytaniem o możliwość zawarcia nowej umowy ale tym razem na 12 miesięcy, bo poprzednia trwała łącznie 4 lata i teraz chcę krócej i w dodatku bez internetu. Konsultantka odpowiedziała mi, że nie ma takiej możliwości, ponieważ moja umowa to tzw. umowa multi. W związku z powyższym nie dostanę nowej umowy krótszej niż na okres 24 miesięcy. Powiedziała mi, że jedyne co mogę zrobić to pójść do APS i dokonać tzw. demultizacji umowy. Po zrobieniu tej demultizacji mogę zawrzeć nową umowę, ale ta nowa umowa nie będzie na okres krótszy niż 24 miesiące. Dopiero po rozwiązaniu tej umowy na 24 miesiące będzie możliwe zawieranie umów na przemian na 12 i 15 miesięcy. Proszę osoby doświadczone w tych sprawach o opinię. Czy rzeczywiście jest tak jak powiedziała mi konsultantka? Koś miał podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Wypowiedziana umowa pakietu Mini HD za 4,90 -czas nieoznaczony (ale ze mnie turbokozak . Telefon z DUK: -umowa na 24 miesiące -pakiet Rodzinny HD za 4,99 -pierwsze 3 miesiące bez opłat -po okresie oznaczonym nadal 4,99. Już moja druga umowa z Rodzinnym HD za 4,99...Może wypowiem Darmowy HD?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 69,99zł to nie jest 50% więc to chyba jakaś inna promocja niż SmartDom? w CP, a przynajmniej w przypadku internetu, jest coś takiego jak rabat -50% dla stałych klientów. Ja miałam Smart Dom - tv jako pierwszy produkt, a internet jako drugi. Proponowali mi niekorzystne warunki przedłużenia internetu, a w końcu konsultantka zaproponowała rozwiązanie smart domu a w zamian taki właśnie rabat. Tak tylko fyi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Tak, wiem, pewnie coś jak w Plusie, pakiety od 19,99 (40GB + LTE bez limitu) do 44,99 (110GB + LTE bez limitu). Oczywiście wszystko bez SmartDom. Dlatego według mnie najlepsza opcja w SmartDom to umowa uprawniająca - abonament Plus, pierwszy produkt z rabatem 50% - TV CP. Edytowane 23 Marca 2017 przez patryk7588 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dzierżawy Ci nie zniosą. Dalej będziesz płacił 5zł. Jedyna opcja zniesienia opłaty za dekoder to jego wymiana. Ciekawe - czy w tym przypadku wymienią dotychczasowy Evobox (z dzierżawą za 5zł) na nowy za 1zł jednorazowo (i już później bez kosztów dzierżawy) w przypadku przejścia na najwyższy pakiet Premium Max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 W lutym 2013 r. zawarłem umowę na 30 miesięcy na pakiet Familijny HD oraz internet. Łącznie płaciłem 39.90. Po wygaśnięciu umowy uległa ona automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony. Niedawno ją wymówiłem. Zadzwoniłem do DUK z pytaniem o możliwość zawarcia nowej umowy ale tym razem na 12 miesięcy, bo poprzednia trwała łącznie 4 lata i teraz chcę krócej i w dodatku bez internetu. Konsultantka odpowiedziała mi, że nie ma takiej możliwości, ponieważ moja umowa to tzw. umowa multi. W związku z powyższym nie dostanę nowej umowy krótszej niż na okres 24 miesięcy. Powiedziała mi, że jedyne co mogę zrobić to pójść do APS i dokonać tzw. demultizacji umowy. Po zrobieniu tej demultizacji mogę zawrzeć nową umowę, ale ta nowa umowa nie będzie na okres krótszy niż 24 miesiące. Dopiero po rozwiązaniu tej umowy na 24 miesiące będzie możliwe zawieranie umów na przemian na 12 i 15 miesięcy. Proszę osoby doświadczone w tych sprawach o opinię. Czy rzeczywiście jest tak jak powiedziała mi konsultantka? Koś miał podobnie? To prawda. Ciekawe - czy w tym przypadku wymienią dotychczasowy Evobox (z dzierżawą za 5zł) na nowy za 1zł jednorazowo (i już później bez kosztów dzierżawy) w przypadku przejścia na najwyższy pakiet Premium Max? Za 1zł będzie tylko przy umowie 29msc i 24msc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k25 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Dzięki za informację! Nie ma rady w takim razie, trzeba będzie zawrzeć umowę na 24 miesiące. Rozumiem, że będę ją mógł wymówić na 6 miesięcy przed końcem? I jeszcze drugie pytanie. Jaki jest najlepszy dekoder, oprócz Evoboxa? Chodzi mi o najlepszy możliwy dekoder, który można wziąć ale za który nie trzeba będzie płacić co miesiąc dodatkowego abonamentu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Jak weźmiesz Premium max to Evoboxa też za darmo dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 tak czytam i widzę że przy przedłużeniu słoneczna platforma preferuje umowę 15/3, albo 29/8. Ja jestem w 6 miesiącu umowy 12/5 i jak rozumiem na umowę 12/3 szans nie ma Wychodzi to dalej atrakcyjnie ale jak mawiał klasyk "taniej to już było" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Z reguły nie można było dostać dwa razy pod rząd umowy 12 miesięcznej. Wyjątki dotyczyły tylko zmian programowych. Zasada była zawsze 12, 15, 12, etc. A że taniej to już było, to prawda, bo zmniejszono liczbę darmowych miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 @aster Tak powinno być. Jak miałem Esi to jedyna opcją zniesienia dzierżawy była wymiana Sagema na Sagema przy przedłużaniu umowy. Te słowa usłyszałem od konsultanta. Nie pamietam już czy były przy tym jakieś dodatkowe koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sh4rkyq Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Wiem, że tym tekstem raczej nic nowego nie wniosę. Ale tak czytam, i dochodzę do wniosku, że gratisów nie ma żadnych - oferta jest dokładnie taka sama jak na stronie dla nowych klientów - z tym, że tutaj manewruje się "tylko aż" 1 albo 3 miesiącami gratis co 9 albo 6 miesięcy (co odpowiednio obniża nam pakiety). Zgadza się? Edytowane 24 Marca 2017 przez sh4rkyq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 @aster Tak powinno być. Jak miałem Esi to jedyna opcją zniesienia dzierżawy była wymiana Sagema na Sagema przy przedłużaniu umowy. Te słowa usłyszałem od konsultanta. Nie pamietam już czy były przy tym jakieś dodatkowe koszty. Zapewne koszt aktywacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Wiem, że tym tekstem raczej nic nowego nie wniosę. Ale tak czytam, i dochodzę do wniosku, że gratisów nie ma żadnych - oferta jest dokładnie taka sama jak na stronie dla nowych klientów - z tym, że tutaj manewruje się "tylko aż" 1 albo 3 miesiącami gratis co 9 albo 6 miesięcy (co odpowiednio obniża nam pakiety). Zgadza się? Nie koniecznie. Ja też tak myślałem. Ogólnie to się faktycznie pogorszyło. Ale możesz mieć krótsza umowę i tym dużo zyskujesz. Edytowane 24 Marca 2017 przez Andy_LIszowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Miałem 12/5, wypowiedzenie złożone. Pakiet familijny max hd, film, sport, cinemax z evoboksem, 64,99 zł. Telefon z propozycją: to co mam, umowa 24/6, cp GO na całą umowę lub umowa 15/3 ale bez cp GO. Zastanawiam się, co lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 tak czytam i widzę że przy przedłużeniu słoneczna platforma preferuje umowę 15/3, albo 29/8. Ja jestem w 6 miesiącu umowy 12/5 i jak rozumiem na umowę 12/3 szans nie ma Wychodzi to dalej atrakcyjnie ale jak mawiał klasyk "taniej to już było" A gdzie wyczytałeś że jest umowa 29/8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Pewnie trochę przynudzę, ale wypowiedziałem umowę na dekoderze Samsung DSB-H370G z Mini HD za 4,90 - telefon z DUK: -umowa na 24 miesiące -pakiet Rodzinny HD za 4,99 -pierwsze 3 miesiące bez opłat -po okresie oznaczonym nadal 4,99. Już moja trzecia umowa z Rodzinnym HD za 4,99...Może wypowiem Darmowy HD?! Edytowane 27 Marca 2017 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 @markar mnie też kusi wwalić DRH6 na module CAM CI+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekCz Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Markar...nie wkurzaj... Ja musze czekać do sierpnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Po co czekać? Wypowiadaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekCz Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Nie dam rady. Od 01 lutego mam Mini 4,99 a od listopada i lutego dwa Rodzinne na 15/5 i 12/5 wiec musze z obydwoma czekać do sierpnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentZprzyzwyczajenia Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Jako, że to mój pierwszy post tutaj więc wypada się przywitać. Dzień dobry wszystkim A teraz do rzeczy Kolego @markar, widzę, że masz doświadczenie w niskich pakietach CP więc zapytam wprost. Obecnie mam pakiet Mini HD za 9,90, po wypowiedzeniu pewnie zaproponują mi ten sam pakiet za 4,99. I teraz pytanie, czy to maks jaki można uzyskać? Jest szansa na wywalczenie pakietu RodzinnegoHD w tej cenie? Jeżeli to ma jakieś znaczenie to mój dekoder to HD6000. Dziękuję za odpowiedzi, i z góry przepraszam jeżeli coś namieszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.