Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecna umowa kończy się za 2m obecnie mam umowa na 12m w tym 5 bez opłat kolejne 89,90zl

 

Na jakie warunki mogę liczyć obecnie da radę jeszcze jedna umowe na 12/5 czy juz tylko 15/3

I premium za 89,90

Premium max 99,90 ?

 

 

 

Prosze o odpowiedz,

pozdrawiam

 

Edit: sa jeszcze umowy na 24/8 cz 24/9 ?

Edytowane przez michall1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku miesiącach spokoju nadszedł czas na aneksowanie umowy. Miałem umowę 12/5 i po opłaceniu jednego miesiąca wysłałem pismo, że nie zamierzam przedłużać umowy poza jej podstawowy okres. Kilka dni później zadzwonił człowiek z DUK z informacją, że skoro zrywam umowę to zapłacę karę. Jak wytłumaczyłem, że to nie jest zerwanie umowy, a jej wypowiedzenie na koniec okresu podstawowego to wyjechał z super ofertą na 29 albo 26 miesięcy.

Jak powiedziałem, że interesuje mnie obecny pakiet (Premium MAX) i dodatkowo trzeci dekoder multiroom oraz umowa 15/3 zaczął bardzo kręcić. Nagle okazało się, że oferty dla mnie pojawią się dopiero za miesiąc tj. po opłaceniu kolejnego abonamentu i za trzeci dekoder do multiroom będę musiał płacić 10 zł/m-c - aktualnie pierwszy mam za 0 zł, a drugi za 5 zł. Jak powiedziałem, że wycofam wypowiedzenie i przedłużę umowę jak da mi trzeci dekoder za 5 zł to kilka razy "biegał do kierownika" ale nic nie załatwił. Podziękowałem i się rozłączyłem. Następnego dnia sam zadzwoniłem do DUK, ale warunki były identyczne. Z ciekawości zadzwoniłem na zwykłą infolinię i tam miła Pani sama z siebie zaoferowała umowę 15/3 i trzeci dekoder multiroom za 5 zł. Oczywiście zgodziłem się na warunki. Jako, że okres mam od 12 czy 13 powiedziała, że umowa może wejść w życie za miesiąc bo kurier nie zdąży im zwrócić dokumentów przed końcem aktualnego okresu. Trochę to dziwne bo w aneksie jest zapis, że wchodzi on w życie od najbliższego okresu rozliczeniowego liczonego od dnia podpisania aneksu przez klienta. Rozmowa była nagrywana więc mam dowód, że zostałem celowo wprowadzony w błąd przez pracownika CP. Gdybym nie przeczytał dokładnie aneksu to bym zapłacił te 119 zł. Zapewne czeka mnie składanie kolejnej reklamacji.

Trochę się rozpisałem, ale zdziwiło mnie, że DUK zaproponował gorsze warunki (i upierał się przy nich) niż zwykłe Partyline Polsatu.

Czy naprawdę te moje 119 zł za kolejny miesiąc jest warte tych wszystkich kombinacji ze strony Polsatu?

 

P.S. zostałem też poinformowany, że rezygnując z VOD za które do tej pory płaciłem nie stracę rabatu SmartDOM - umowa na TV jest umową uprawniającą. Nie jestem tego całkiem pewien bo regulamin mówi, że obniżając kwotę abonamentu tracę wszystkie rabaty. Czy to kolejny dowód na brak wiedzy pracowników CP czy celowe wprowadzenie w błąd?

Edytowane przez kpw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne dla rabatów smartDOM jest Twoje minimalne zobowiązanie, a tam masz Premium Max bez VOD, dlatego nie rozwali Ci się smartDOM po wyłączeniu VOD.

Tylko, że w regulaminie SmartDOM (edycja I) jest zapis, że jakakolwiek zmiana powodująca obniżenie abonamentu powoduje utratę zniżek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę Premium Max + 3 multiroomy za5 zł każdy (umowa na 12/5 gratis) jako drugą umowę w SmartDom. Opłaciłem 1 rachunek, złożyłem wypowiedzenie i skoro zostało 6 m-cy do końca umowy, zadzwoniłem do DUK. Przy przedłużaniu umowy chciałem uzyskać 15/3 i pozbyć się jednego multiroomu. No i tu pojawił się problem, konsultant z DUK twierdzi, że nie mogę zrezygnować z jednego multiroomu, ponieważ cytuję: "cała umowa się rozwali i zostanie zamknięta", co za tym idzie, stracę zniżki SmartDom. Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć takiej wersji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę Premium Max + 3 multiroomy za5 zł każdy (umowa na 12/5 gratis) jako drugą umowę w SmartDom. Opłaciłem 1 rachunek, złożyłem wypowiedzenie i skoro zostało 6 m-cy do końca umowy, zadzwoniłem do DUK. Przy przedłużaniu umowy chciałem uzyskać 15/3 i pozbyć się jednego multiroomu. No i tu pojawił się problem, konsultant z DUK twierdzi, że nie mogę zrezygnować z jednego multiroomu, ponieważ cytuję: "cała umowa się rozwali i zostanie zamknięta", co za tym idzie, stracę zniżki SmartDom. Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć takiej wersji? 

Nie wiem jaką masz wersję SmartDOM, ale u mnie (SmartDOM z 15.05.2014) do minimalnego zobowiązania nie biorą pod uwagę opłat za multiroom oraz za ewentualne udostępnienie sprzętu.

 

Ponadto cytując regulamin"

 

Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocję powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści na Umowie, której dotyczy ta zmiana oraz na drugiej umowie o ile Korzyść na nią jest przyznawana na podstawie zmienianej Umowy,....

Im dłużej czytam Regulamin tym jestem głupszy :D W/g mnie to zdanie nie dotyczy się umowy uprawniającej i mogę ją sobie obniżać do woli pod warunkiem, ze nie zejdę niżej niż 49,9 zł. 

 

@cabott czy płaciłeś za VOD i zrezygnowałeś, czy zawsze rezygnowałeś w okresie promocyjnym (darmowym)?

Edytowane przez kpw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodziło o minimalne zobowiązanie, tylko o rzekomy problem z systemem, który nie pozwalał na taką operację.

 

Ale... nauczony doświadczeniem z nc+ ;) zadzwoniłem raz jeszcze do DUK, trafiłem tym razem na konsultantkę i usłyszałem inną wersję. Mianowicie mam spakować jeden z multiroomów i wysłać go np. paczką pocztową do centrali na Łubinowej z karteczką zawierającą nr ID kontraktu oraz adnotacją, że chcemy kontynuować umowę bez jednego multiroomu. Jak dekoder do nich dotrze, wtedy będziemy mogli kontynuować rozmowę o przedłużeniu umowy bez tego jednego multiroomu.

 

Co do VOD ja deaktywowałem pod koniec okresu promocyjnego.

 

Pomijając offtop, wg mnie źle interpretujesz zapisy - jest jasno i wyraźnie napisane, że nie możesz zmniejszyć miesięcznego zobowiązania. Tego nie da się inaczej zrozumieć.

Edytowane przez umcus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!! Moja sytuacja być może rozwieje pewne wątpliwości.  Zacznę od tego że od lat podobnie jak Wy korzystam z tych dobrodziejstw DUK przy przedłużaniu umowy z CP... Nie mniej jednak nigdy nie kombinowałem z wypowiedzeniami 6 miesięcy przed czasem bo traktowałem to trochę jak dziadowanie... Nawet na koniec stycznia czytałem ten wątek a i tak poczekałem do tych 3 miesięcy do końca umowy i zadzwoniłem do DUK dopiero dzisiaj... Niestety nie wziąłem pod uwagę że pakiet PREMIUM zdrożał o dychę więc dałem trochę tyłka... Myślę sobie trudno, a potem -kurde NIKT u mnie nie ogląda HBO- po co mi to dla 2 miesięcy GRY o TRON na cały rok ?? A konsultant na to że możemy obniżyć pakiet... Ja na to że nie bardzo gdyż umowa na telewizję jest umową uprawniającą w Smartdomie (wersja pierwsza)...A facet że to nie przeszkadza... Inna konsultantka mi potem powiedziała że mogę zmniejszyć pakiet- zmniejszając również zobowiązanie ze względu na fakt iż za obecnie posiadany pakiet MUSIAŁBYM płacić więcej o 10 zł... więc skoro CP nie jest w stanie zaoferować mi pakietu na podobnym poziomie cenowym to mogę go obniżyć bez obaw... Dodatkowo ciekawa informacja jest taka że nie będę musiał płacić za dzierżawę Evoboxa gdyż dotychczas za niego nie płaciłem mając pakiet Premium... Dziwna sytuacja wyniknęła tylko z dodatkowym rabatem ale to opiszę Wam jutro...

Edytowane przez CKman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konsultant na to że możemy obniżyć pakiet... Ja na to że nie bardzo gdyż umowa na telewizję jest umową uprawniającą w Smartdomie (wersja pierwsza)...A facet że to nie przeszkadza... Inna konsultantka mi potem powiedziała że mogę zmniejszyć pakiet- zmniejszając również zobowiązanie ze względu na fakt iż za obecnie posiadany pakiet MUSIAŁBYM płacić więcej o 10 zł... więc skoro CP nie jest w stanie zaoferować mi pakietu na podobnym poziomie cenowym to mogę go obniżyć bez obaw...

Niech dają to na piśmie. Z jednej strony - Plus/CP potrafi być zaskakująco elastyczny. Z drugiej - masz słowo pary konsultantów (którzy już sami gubią się w [beep]yliardzie wersji regulaminów) przeciwko regulaminowi, który, w "mojej" wersji, mówi: "Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści na Umowie, której dotyczy ta zmiana oraz na drugiej Umowie o ile Korzyść na nią jest przyznawana na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!! Moja sytuacja być może rozwieje pewne wątpliwości.  Zacznę od tego że od lat podobnie jak Wy korzystam z tych dobrodziejstw DUK przy przedłużaniu umowy z CP... Nie mniej jednak nigdy nie kombinowałem z wypowiedzeniami 6 miesięcy przed czasem bo traktowałem to trochę jak dziadowanie... Nawet na koniec stycznia czytałem ten wątek a i tak poczekałem do tych 3 miesięcy do końca umowy i zadzwoniłem do DUK dopiero dzisiaj... Niestety nie wziąłem pod uwagę że pakiet PREMIUM zdrożał o dychę więc dałem trochę tyłka... Myślę sobie trudno, a potem -kurde NIKT u mnie nie ogląda HBO- po co mi to dla 2 miesięcy GRY o TRON na cały rok ?? A konsultant na to że możemy obniżyć pakiet... Ja na to że nie bardzo gdyż umowa na telewizję jest umową uprawniającą w Smartdomie (wersja pierwsza)...A facet że to nie przeszkadza... Inna konsultantka mi potem powiedziała że mogę zmniejszyć pakiet- zmniejszając również zobowiązanie ze względu na fakt iż za obecnie posiadany pakiet MUSIAŁBYM płacić więcej o 10 zł... więc skoro CP nie jest w stanie zaoferować mi pakietu na podobnym poziomie cenowym to mogę go obniżyć bez obaw... Dodatkowo ciekawa informacja jest taka że nie będę musiał płacić za dzierżawę Evoboxa gdyż dotychczas za niego nie płaciłem mając pakiet Premium... Dziwna sytuacja wyniknęła tylko z dodatkowym rabatem ale to opiszę Wam jutro...

Tylko DUK moze zmniejszyc abonament i pozostaniesz przy smartdomie. 

Nie bedziesz placic za dzierżawe Evoboxa jak wybierzesz odpowiedni pakiet(zalezny od kwoty po prostu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem ponad miesiąc temu wypowiedzenie umowy 12/5 pakiet Premium. Opłaciłem już dwa abonamenty po gratisach i teraz mam pytanie, chcę zejść na niższy pakiet czyli Familijny MAX HD plus pakiet film, sport i Cinemax. Kiedy będzie ta opcja dla mnie dostępna? Czytam ten wątek na bieżąco ale nie wiem czy ostatnio coś się nie zmieniło, a co konsultant to inaczej mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgodnie z sugestiami na forum pod koniec lutego złożyłem wypowiedzenie - umowa do 31 marca - obecnie mam pakiet premium + 2x multiroom (umowa 15/5) za 89,99. Dziś miałem telefon z DUK  i propozycje to: 1. to co mam do tej pory tylko za 99,99 (umowa 15/3) lub bez pakietu hbo za 74,99 (umowa 12/3). Pan poinformował mnie, że nie mam co liczyć na lepszą cenowo ofertę niż ta przedstawiona przez niego ale ma zadzwonić pod koniec marca. I teraz mam trzy pytania:

1. ponoć nie mogę zrezygnować z jednego deka dodatkowego do multiroom, a jest on mi zbędny - czy to prawda?

2. faktycznie te ofert cenowe powyżej to maks co mogę dostać?

3. wybierając opcję bez hbo tracę paczkę hbo i cinemax czy coś tu jeszcze wypada?

Dziękuję za info i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pytania 1. to pierwszy konsultant tez mi tak powiedział. Ale druga konsultantka powiedziała żebym odesłał jeden dekoder na Łubinową z adnotacją, że chcę zrezygnować z tego jednego multiroomu ale będę kontynuował umowę. Jeszcze tego nie zrobiłem, bo czasu brak, ale spróbuj popytać o takie rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Tak, cenowo to max, co możesz wyciągnąć, gdyż nie ma już opcji Premium HD za 79,99 (ale opcja 12/3 powinna być dostępna w tym wariancie).

3. Tracisz tylko HBO/HBO GO. Cinemax powinien zostać (jest oferta Familijny HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD bodajże za 59,99).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pytania 1. to pierwszy konsultant tez mi tak powiedział. Ale druga konsultantka powiedziała żebym odesłał jeden dekoder na Łubinową z adnotacją, że chcę zrezygnować z tego jednego multiroomu ale będę kontynuował umowę. Jeszcze tego nie zrobiłem, bo czasu brak, ale spróbuj popytać o takie rozwiązanie.

Jest mozliwosc rezygnacji z multiroomu i kontynuowania umowy dalej(po prostu bez jednego), wtedy tak jak napisales wysyla sie deokoder do glownej siedziby na lubinowa z adnotacja.

Natomiast proces ten, wysylka, otrzymanie, zaakceptowanie itp trwa plus minus 2tyg(a czasami dluzej), wiec nalezy uzbroic sie w cierpliwosc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...